Şimdi Ara

Honda İ-Shift Nedir?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
2
Favori
57.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi günler

    Honda civic hb almayı düşünüyorum otomatik vites olan versiyonundan.(2.El)

    Genel olarak şanzıman sorunu var,tekleme yapıyor diyorlar;acaba bütün modellerinde var mı bu sorun?(sedan hariç) Düzeltilebiliyor mu?Düzelten var mı?

    Kullananlar için gerçekten rahatsız edici mi? Araba genel olarak nasıl?

    Mesele şu an corolla 1.3 mmt şanzımanlı araba kullanıyorum vites geçişlerinde biraz tekliyor ama çok rahatsız edici değil?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SoVeReInG -- 10 Nisan 2009; 10:28:46 >



  • GENEL olarak bu sorun olamaz, olsa hepsi servise çağırılırdı. Münferit olarak bir iki imalat hatasıdır ya da "şanzumanım sorunlu" diyenler otomatik kullanmayı bilmiyorlardır. Bu konuyu boşa tartışmaya açmayalım bence. Bulduğun arabayı yetkili servise gösterirsen şanzumanının sorunlu olup olmadığını bildirirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    GENEL olarak bu sorun olamaz, olsa hepsi servise çağırılırdı. Münferit olarak bir iki imalat hatasıdır ya da "şanzumanım sorunlu" diyenler otomatik kullanmayı bilmiyorlardır. Bu konuyu boşa tartışmaya açmayalım bence. Bulduğun arabayı yetkili servise gösterirsen şanzumanının sorunlu olup olmadığını bildirirler.
    Hondaların otomatik viteslerinde sorun olması imkansız, dünyanın en iyi otomatiklerini honda uretiyor, ama HB lerde i-shift denen garip bi yarı otomatik şanzuman var, kimse beğenmiyor, gerçi yenilerde değiştirip tam otomatik yapmışlar ama sen sanırım 2. el HB alacaksın, bence sedan al daha iyi , tam otomatik ve mükemmel..birde HB lerin süspansiyonu çok sert tahta gibi , süşüş zevkini bozuyor, sedanında sert ama o kadar değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    Hondaların otomatik viteslerinde sorun olması imkansız, dünyanın en iyi otomatiklerini honda uretiyor, ama HB lerde i-shift denen garip bi yarı otomatik şanzuman var, kimse beğenmiyor, gerçi yenilerde değiştirip tam otomatik yapmışlar ama sen sanırım 2. el HB alacaksın, bence sedan al daha iyi , tam otomatik ve mükemmel..birde HB lerin süspansiyonu çok sert tahta gibi , süşüş zevkini bozuyor, sedanında sert ama o kadar değil

    Alıntıları Göster
    d4d toyotadaki mm-t ile makyaj öncesi civic hb(sadece hb)lerdeki i-shift aynı şanzıman, otomatikleştirilmiş manuel yani. dolayısı ile d4d deki yavaş geçiş, geçişte ayağını gaz pedalından düzdeki gibi çekmezsen yığılma bunlarda var şanzıman doğası gereği.... ama sen d4d ye alışkınsın zaten, 1,8 dekide rahatsız etmez seni... ama tavsiyen hondanın tam otamatiğini alman sedandaki. Birde şu konu başlığını değiştir istersen şanzıman arıza yapmış gibi anlaşılıyor, "i-shift nedir ne değildir" diye yaz başlığa bilgisi olanlar yardımcı olur zaten...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qNesh

    d4d toyotadaki mm-t ile makyaj öncesi civic hb(sadece hb)lerdeki i-shift aynı şanzıman, otomatikleştirilmiş manuel yani. dolayısı ile d4d deki yavaş geçiş, geçişte ayağını gaz pedalından düzdeki gibi çekmezsen yığılma bunlarda var şanzıman doğası gereği.... ama sen d4d ye alışkınsın zaten, 1,8 dekide rahatsız etmez seni... ama tavsiyen hondanın tam otamatiğini alman sedandaki. Birde şu konu başlığını değiştir istersen şanzıman arıza yapmış gibi anlaşılıyor, "i-shift nedir ne değildir" diye yaz başlığa bilgisi olanlar yardımcı olur zaten...

    Alıntıları Göster
    Konu ile ilgili bilgileri şurdan alabilirsin
    http://forum.donanimhaber.com/m_16562803/tm.htm

    Bahsettiğin sorunları yasmayacağını otomatik viteste hondanın bir numara olduğunu belirtmek isterim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fth

    Konu ile ilgili bilgileri şurdan alabilirsin
    http://forum.donanimhaber.com/m_16562803/tm.htm

    Bahsettiğin sorunları yasmayacağını otomatik viteste hondanın bir numara olduğunu belirtmek isterim

    Alıntıları Göster
    CVT şanzıman ve Tam Otomatik honda kullanan biri olarak şunu söyleyeyim.. I-Shift rezalet..
    vites geçişlerindeki duraksama ve yığılmalar çok kötü his veriyor.
    bilginize.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarKCoNDoR

    CVT şanzıman ve Tam Otomatik honda kullanan biri olarak şunu söyleyeyim.. I-Shift rezalet..
    vites geçişlerindeki duraksama ve yığılmalar çok kötü his veriyor.
    bilginize.

    Alıntıları Göster
    i-shift tiptronik şanzıman mı oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: to_se

    i-shift tiptronik şanzıman mı oluyor

    Alıntıları Göster
    Hem düz hem otomatik modda kullanılabilen her vites tiptronic vitestir. Aslında honda ve diğer markalar bu tür şanzumanları üretirken daha az fiyat farkıyla otomatik şanzıman satabilelim, daha az yakıt tüketelim ve bozulma durumlarında daha az masraf çıkartalım mantığıyla üretmişlerdir. Ancak bu şanzumanların memnuniyet oranı sizin kullanım stiliniz ve şanzuman reaksiyonlarına adaptasyonunuzla ilgilidir. Saldırgan araç kullanıyorsanız, önceden düz vites kullanma tecrübeniz yoksa i-shift ve türevlerini sevmezsiniz. Sakin kullanımlarda pekte sorunlu değiller.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NateHuffman

    Hem düz hem otomatik modda kullanılabilen her vites tiptronic vitestir. Aslında honda ve diğer markalar bu tür şanzumanları üretirken daha az fiyat farkıyla otomatik şanzıman satabilelim, daha az yakıt tüketelim ve bozulma durumlarında daha az masraf çıkartalım mantığıyla üretmişlerdir. Ancak bu şanzumanların memnuniyet oranı sizin kullanım stiliniz ve şanzuman reaksiyonlarına adaptasyonunuzla ilgilidir. Saldırgan araç kullanıyorsanız, önceden düz vites kullanma tecrübeniz yoksa i-shift ve türevlerini sevmezsiniz. Sakin kullanımlarda pekte sorunlu değiller.

    Alıntıları Göster
    - Honda İ-Shift Nedir?
    - Honda'ya yakışmayan bir şanzıman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hozturan

    - Honda İ-Shift Nedir?
    - Honda'ya yakışmayan bir şanzıman

    Alıntıları Göster
    İ.Melih gibi birşeydir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    İ.Melih gibi birşeydir...

    Alıntıları Göster
    İ-shift , MMT , Easytronik , _____________Out

    Tam otomatik (tor konvektörlü) , DSG ____________in



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cancin965 -- 30 Ağustos 2009; 2:02:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkcondor

    CVT şanzıman ve Tam Otomatik honda kullanan biri olarak şunu söyleyeyim.. I-Shift rezalet..
    vites geçişlerindeki duraksama ve yığılmalar çok kötü his veriyor.
    bilginize.


    Yeri düşmüşken sorayım. Ben hep cvt yi hondanın tam otomatik şanzımanı sanıyordum ama sanırım değil.
    Cvt nedir arkadaşlar lütfen konuya hakim biri anlatsın.

    i-shift ve tam otomatik tamam sadece cvt nedir onu bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mosan

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkcondor

    CVT şanzıman ve Tam Otomatik honda kullanan biri olarak şunu söyleyeyim.. I-Shift rezalet..
    vites geçişlerindeki duraksama ve yığılmalar çok kötü his veriyor.
    bilginize.


    Yeri düşmüşken sorayım. Ben hep cvt yi hondanın tam otomatik şanzımanı sanıyordum ama sanırım değil.
    Cvt nedir arkadaşlar lütfen konuya hakim biri anlatsın.

    i-shift ve tam otomatik tamam sadece cvt nedir onu bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    i-shift=otomatikleştirilmiş düz vites; bi halta yaramadığı için honda terketti, aynı nane olan MMT de toyota tarafından terkedildi, artık her ikiside tam otomatik üretiyor, CVT ye gelince kademesiz otomatik vites diyebiliriz, programlanabilir vites, vites geçişleri çarklarla değilde konik düz silindirlerle gerçekleştirliyor, böylece programlanarak aynı sistemden 7 ileri (City de olduğu gibi) veya 10 hatta 20 vites bile, sağlanabilir..oldukça pratik ve kullanışlı ve yararlı bir sistem ama ben genede tam otomatik derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    i-shift=otomatikleştirilmiş düz vites; bi halta yaramadığı için honda terketti, aynı nane olan MMT de toyota tarafından terkedildi, artık her ikiside tam otomatik üretiyor, CVT ye gelince kademesiz otomatik vites diyebiliriz, programlanabilir vites, vites geçişleri çarklarla değilde konik düz silindirlerle gerçekleştirliyor, böylece programlanarak aynı sistemden 7 ileri (City de olduğu gibi) veya 10 hatta 20 vites bile, sağlanabilir..oldukça pratik ve kullanışlı ve yararlı bir sistem ama ben genede tam otomatik derim

    Alıntıları Göster
    direksiyondan kumanda edilen vites i-shift midir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: to_se

    direksiyondan kumanda edilen vites i-shift midir

    Alıntıları Göster
    ooof, of
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hozturan

    ooof, of

    Alıntıları Göster
    madem uğraşıp cevap yazıon benim soruma cevap versene
  • quote:

    Orijinalden alıntı: to_se

    madem uğraşıp cevap yazıon benim soruma cevap versene

    Alıntıları Göster
    dostum; direksiyondan kontrol , farklı bir olaydır
    sanırım her tür otomatik vitese uygulanabilir
    netekim hondanın tam otomatiklerindede, HB deki i-shift tede var
    i- shift bir tür yarı otomatik vites
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    dostum; direksiyondan kontrol , farklı bir olaydır
    sanırım her tür otomatik vitese uygulanabilir
    netekim hondanın tam otomatiklerindede, HB deki i-shift tede var
    i- shift bir tür yarı otomatik vites

    Alıntıları Göster
    yarı otomatiğin tamotomatikten farkı ne oluyo şimdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    i-shift=otomatikleştirilmiş düz vites; bi halta yaramadığı için honda terketti, aynı nane olan MMT de toyota tarafından terkedildi, artık her ikiside tam otomatik üretiyor, CVT ye gelince kademesiz otomatik vites diyebiliriz, programlanabilir vites, vites geçişleri çarklarla değilde konik düz silindirlerle gerçekleştirliyor, böylece programlanarak aynı sistemden 7 ileri (City de olduğu gibi) veya 10 hatta 20 vites bile, sağlanabilir..oldukça pratik ve kullanışlı ve yararlı bir sistem ama ben genede tam otomatik derim


    Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgilere.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mosan

    quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    i-shift=otomatikleştirilmiş düz vites; bi halta yaramadığı için honda terketti, aynı nane olan MMT de toyota tarafından terkedildi, artık her ikiside tam otomatik üretiyor, CVT ye gelince kademesiz otomatik vites diyebiliriz, programlanabilir vites, vites geçişleri çarklarla değilde konik düz silindirlerle gerçekleştirliyor, böylece programlanarak aynı sistemden 7 ileri (City de olduğu gibi) veya 10 hatta 20 vites bile, sağlanabilir..oldukça pratik ve kullanışlı ve yararlı bir sistem ama ben genede tam otomatik derim


    Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgilere.

    Alıntıları Göster
    CVT: Continuous Variable Transmission / Sürekli Değişken Aktarma




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.