Şimdi Ara

honda hrv tavsiye edermisiniz?? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.051
Cevap
24
Favori
472.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BolBuzJack

    Yaş ilerleyince bazı şeyler değişebiliyor, benimkiler kökten değişikliklere uğradı. HR-V yi almak yaptığım en iyi şeylerden biri oldu, onunla başladım ve ardından Cherokee ile herkesin girmediği yollara girebilme isteği arttı, aileye birde Pajero katılınca, ormanlarda, dağlarda gezme tutkusu iyiden iyiye karşı konulmaz bir hal aldı...

    Alıntıları Göster
    Arabada boya var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    Arabada boya var...

    Alıntıları Göster
    Bendede bu 2004 model bi hr-v var. Oldukça memnunum ve şimdiye kadar hiç bi sorun çıkartmadı. sıralı sistem LPG taktırdım ve 13.5 litre gaz yokuyorum. Oldukça eknomik geliyor ban. Sürüs zevki görüntüğü ve verdiği haz süper. Eksiği olarak biraz sallantısı olduğuunu sööleyebilirim ama yüksek araçların ortak sorunu bu doğal olarak. En lüks jeep'e bile yere yakın arabaya oranla oldukça fazla sallanırsınz. Alacaklara tavsiye ederim. Herkesin ilginizi çeken bir araç, sevselerde sevmeseler mutlaka Hr-v hakkında bi fikirleri oluyor insanların...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkishman

    Bendede bu 2004 model bi hr-v var. Oldukça memnunum ve şimdiye kadar hiç bi sorun çıkartmadı. sıralı sistem LPG taktırdım ve 13.5 litre gaz yokuyorum. Oldukça eknomik geliyor ban. Sürüs zevki görüntüğü ve verdiği haz süper. Eksiği olarak biraz sallantısı olduğuunu sööleyebilirim ama yüksek araçların ortak sorunu bu doğal olarak. En lüks jeep'e bile yere yakın arabaya oranla oldukça fazla sallanırsınz. Alacaklara tavsiye ederim. Herkesin ilginizi çeken bir araç, sevselerde sevmeseler mutlaka Hr-v hakkında bi fikirleri oluyor insanların...

    Alıntıları Göster
    bi modelden sonraki hrv'lerin şanzımanı değiştiğini ve sorun çıkarmadığını biliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    bi modelden sonraki hrv'lerin şanzımanı değiştiğini ve sorun çıkarmadığını biliyorum

    Alıntıları Göster
    Benim HR-V 99 model, ilk çıkanlardan ve şanzıman sorunu yok. 6 litre falan yağ alıyor şanzımanı, 4lt.lik ambalajda satılıyor Honda CVT yağı, 120 YTL falan sanırım şu anda kutusu, iki kutu almak gerekiyor değişim için, filtre ve işcilikle ile birlikte min. 350 YTL gibi bir masraf çıkıyor. Genelde insanların periyodik olarak böyle bir masrafa katlanmak istememeleri şanzıman sorunun genel kaynağı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BolBuzJack

    Benim HR-V 99 model, ilk çıkanlardan ve şanzıman sorunu yok. 6 litre falan yağ alıyor şanzımanı, 4lt.lik ambalajda satılıyor Honda CVT yağı, 120 YTL falan sanırım şu anda kutusu, iki kutu almak gerekiyor değişim için, filtre ve işcilikle ile birlikte min. 350 YTL gibi bir masraf çıkıyor. Genelde insanların periyodik olarak böyle bir masrafa katlanmak istememeleri şanzıman sorunun genel kaynağı.

    Alıntıları Göster
    Aracım 99 Model HRV, Kıpkırmızı, manuel Vites..tek kapı..wuw..güven..güç..kullanırken çok iyi hissediyorum..
    Aracımı aldığım ilk zamanlarda bi sürü laf söylediler..etkilendim..bir ara satmayı bile düşünmüştüm..aradan 2 ay geçmeden..kullandıkça doğru aracı aldığımı anladım.
    105 Begir..Torku çok iyi..Pedalı köklediğimde her viteste koltuğa yapıştırıyor beni.1600cc sınıfında tokatlayamadığım bir tek araç Ford Focus HDI (Ford nasıl bi araç yapmışsa!! uyuz oldum.

    Sıralı sistem Milano LPG'yi taktım. Otomatik 4 çeker olduğu için çok az yakıyor. Gazı köklediğimde yada sert viraja hızlı girdiğimde arka çekerler devreye giriyor ve hoop ..o an hissediyorsunuz, bir el sizi tutup yola yapıştırıyor.

    160 la giderken bile ani frende güvenle ve kısa mesafede yola oturarak duruyor.

    Daha ne anlatayım ki..

    Kız arabası diyenler halt etmişler..aracım erkek..isteyen bakabilir :) bütün kızlar peşinde..900 bin nüfuslu büyük bir kasabada (Gebze- Kocaeli) yaşıyorum ve herkez görkemi, rengi ve farklı tasarımı ile aracımı konuşuyor.

    Yerden yüksek, yol tutmuyor diyorlar. Doğru lastiklerle aracı yola yapıştırıyorsunuz. HRV kullanan yada alacak olanlara kendi lastiklerim hakkında bilgi verebilirim. (yumuşak konfor lastikler-Sarsıntı oldukça azaldı)
    Michelin Pilot Primacy. Kuru havada performansı süper. Aracımın kullanım klavuzunda max hız 155 Km/h yazıyor. Yalan..otobanda düz yolda (yokuş aşağı degil) 180 basıyorum.
    Kuvvetli rüzgarlı havada biraz korkutuyor ama bu bir tek HRV'de degil, yere yakın araçlarda bile yaşanan bir korku. (Eğer aracınız A sınıf bir araç değilse her zaman rüzgardan etkilenir)
    Pilot Primacy Lastikler yağmurda ve buzda dikkatli kullanım gerektiriyor (Takdir edersiniz ki Yağmurda kullanım her zaman dikkat gerektirir.)
    Aldım, bütçeme uygundu, kullandım, sevdim. Bir süre daha kullanmaya devam edersem tutkuyla bağlanmaktan korkuyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraksuvar

    Aracım 99 Model HRV, Kıpkırmızı, manuel Vites..tek kapı..wuw..güven..güç..kullanırken çok iyi hissediyorum..
    Aracımı aldığım ilk zamanlarda bi sürü laf söylediler..etkilendim..bir ara satmayı bile düşünmüştüm..aradan 2 ay geçmeden..kullandıkça doğru aracı aldığımı anladım.
    105 Begir..Torku çok iyi..Pedalı köklediğimde her viteste koltuğa yapıştırıyor beni.1600cc sınıfında tokatlayamadığım bir tek araç Ford Focus HDI (Ford nasıl bi araç yapmışsa!! uyuz oldum.

    Sıralı sistem Milano LPG'yi taktım. Otomatik 4 çeker olduğu için çok az yakıyor. Gazı köklediğimde yada sert viraja hızlı girdiğimde arka çekerler devreye giriyor ve hoop ..o an hissediyorsunuz, bir el sizi tutup yola yapıştırıyor.

    160 la giderken bile ani frende güvenle ve kısa mesafede yola oturarak duruyor.

    Daha ne anlatayım ki..

    Kız arabası diyenler halt etmişler..aracım erkek..isteyen bakabilir :) bütün kızlar peşinde..900 bin nüfuslu büyük bir kasabada (Gebze- Kocaeli) yaşıyorum ve herkez görkemi, rengi ve farklı tasarımı ile aracımı konuşuyor.

    Yerden yüksek, yol tutmuyor diyorlar. Doğru lastiklerle aracı yola yapıştırıyorsunuz. HRV kullanan yada alacak olanlara kendi lastiklerim hakkında bilgi verebilirim. (yumuşak konfor lastikler-Sarsıntı oldukça azaldı)
    Michelin Pilot Primacy. Kuru havada performansı süper. Aracımın kullanım klavuzunda max hız 155 Km/h yazıyor. Yalan..otobanda düz yolda (yokuş aşağı degil) 180 basıyorum.
    Kuvvetli rüzgarlı havada biraz korkutuyor ama bu bir tek HRV'de degil, yere yakın araçlarda bile yaşanan bir korku. (Eğer aracınız A sınıf bir araç değilse her zaman rüzgardan etkilenir)
    Pilot Primacy Lastikler yağmurda ve buzda dikkatli kullanım gerektiriyor (Takdir edersiniz ki Yağmurda kullanım her zaman dikkat gerektirir.)
    Aldım, bütçeme uygundu, kullandım, sevdim. Bir süre daha kullanmaya devam edersem tutkuyla bağlanmaktan korkuyorum.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,
    2. ekonomik bir araç almak için arayışlarıma başlamıştım ki, galerileri gezerken HRV dikkatimi çekti. yıl-km-fiyat değerlendirmeme göre uygun bir araç ve de arazi aracı özellikleri çok dikkat çekici geldi. adeta takıldım kaldım.

    internetten honda hrv ile ilgili yorumları takip ettim. bazı konuları aydınlatmam gerekiyor, araç hakkında bilgi sahibi olanlar biraz daha beni aydınlatırlarsa çok huzurlu bir insan olacağım:

    -yedek parça durumu: bulunması zor ve pahalı yedek parçalara sahip araçlarmış gibi duruyorlar. aslı astarı var mıdır?

    -benzin tüketimi: bu aygıtlar bir depo benzinle alt limit-üst limit ne kadar gidiyorlar?

    kısmetse ilk arabamı alacağım. küçüklük hevesim olan ciplere ve geniş hacimli araçlara yüzümü tekrar döndüren honda hrv'den yana mı şansımı kullansam? yoksa geleneksel ve daha risksiz gözüken renault-opel, belki de fiat'ın küçük sınıf araçlarından birini mi alsam? HRV araç vizyonumu çok farklı bir boyuta taşıdı ama uçmaya mı başladım diye düşünmüyor değilim...
    katkılarınız için şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: myster_e

    Merhaba,
    2. ekonomik bir araç almak için arayışlarıma başlamıştım ki, galerileri gezerken HRV dikkatimi çekti. yıl-km-fiyat değerlendirmeme göre uygun bir araç ve de arazi aracı özellikleri çok dikkat çekici geldi. adeta takıldım kaldım.

    internetten honda hrv ile ilgili yorumları takip ettim. bazı konuları aydınlatmam gerekiyor, araç hakkında bilgi sahibi olanlar biraz daha beni aydınlatırlarsa çok huzurlu bir insan olacağım:

    -yedek parça durumu: bulunması zor ve pahalı yedek parçalara sahip araçlarmış gibi duruyorlar. aslı astarı var mıdır?

    -benzin tüketimi: bu aygıtlar bir depo benzinle alt limit-üst limit ne kadar gidiyorlar?

    kısmetse ilk arabamı alacağım. küçüklük hevesim olan ciplere ve geniş hacimli araçlara yüzümü tekrar döndüren honda hrv'den yana mı şansımı kullansam? yoksa geleneksel ve daha risksiz gözüken renault-opel, belki de fiat'ın küçük sınıf araçlarından birini mi alsam? HRV araç vizyonumu çok farklı bir boyuta taşıdı ama uçmaya mı başladım diye düşünmüyor değilim...
    katkılarınız için şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    HRV nin sıfırı üretilmediği için uzak dursanız daha iyi yapmış olursunuz,bir arıza yaptı zaman şimdi servislerde parçasını bulabilirsiniz fakat 3-5 yıl sonra bulmayabilirsiniz servis Japonyadan isteyecek parçaları kim bilir ne zaman gelcek,itiraz etme hakkınız bir nevi kalmayacak siz en iyisi HRV den uzak durun CRV ye yönelin bütceniz elveriyorsa.




  • arkadaşı korkutmayın sorunlu falan diye . Lütfen .
    Ben kullanıyorum 2007 model . Bir kere bile sorun çıkarmadı . Yüksek hızlarda ses bile çıkarmıyor . 4x4 modu kusursuz . Az tüketiyor . Vitesleri ve geçişleri harika (oto) . Speed modunun sesi aşık eder adamı . Karda yolda bırakmıyor . Buzda bile kaydırmıyor uygun lastiklerle . Kesinlikle al . Parana değer bir araba kim ne derse desin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myster_e

    Merhaba,
    2. ekonomik bir araç almak için arayışlarıma başlamıştım ki, galerileri gezerken HRV dikkatimi çekti. yıl-km-fiyat değerlendirmeme göre uygun bir araç ve de arazi aracı özellikleri çok dikkat çekici geldi. adeta takıldım kaldım.

    internetten honda hrv ile ilgili yorumları takip ettim. bazı konuları aydınlatmam gerekiyor, araç hakkında bilgi sahibi olanlar biraz daha beni aydınlatırlarsa çok huzurlu bir insan olacağım:

    -yedek parça durumu: bulunması zor ve pahalı yedek parçalara sahip araçlarmış gibi duruyorlar. aslı astarı var mıdır?

    -benzin tüketimi: bu aygıtlar bir depo benzinle alt limit-üst limit ne kadar gidiyorlar?

    kısmetse ilk arabamı alacağım. küçüklük hevesim olan ciplere ve geniş hacimli araçlara yüzümü tekrar döndüren honda hrv'den yana mı şansımı kullansam? yoksa geleneksel ve daha risksiz gözüken renault-opel, belki de fiat'ın küçük sınıf araçlarından birini mi alsam? HRV araç vizyonumu çok farklı bir boyuta taşıdı ama uçmaya mı başladım diye düşünmüyor değilim...
    katkılarınız için şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: myster_e

    Merhaba,
    2. ekonomik bir araç almak için arayışlarıma başlamıştım ki, galerileri gezerken HRV dikkatimi çekti. yıl-km-fiyat değerlendirmeme göre uygun bir araç ve de arazi aracı özellikleri çok dikkat çekici geldi. adeta takıldım kaldım.

    internetten honda hrv ile ilgili yorumları takip ettim. bazı konuları aydınlatmam gerekiyor, araç hakkında bilgi sahibi olanlar biraz daha beni aydınlatırlarsa çok huzurlu bir insan olacağım:

    -yedek parça durumu: bulunması zor ve pahalı yedek parçalara sahip araçlarmış gibi duruyorlar. aslı astarı var mıdır?

    -benzin tüketimi: bu aygıtlar bir depo benzinle alt limit-üst limit ne kadar gidiyorlar?

    kısmetse ilk arabamı alacağım. küçüklük hevesim olan ciplere ve geniş hacimli araçlara yüzümü tekrar döndüren honda hrv'den yana mı şansımı kullansam? yoksa geleneksel ve daha risksiz gözüken renault-opel, belki de fiat'ın küçük sınıf araçlarından birini mi alsam? HRV araç vizyonumu çok farklı bir boyuta taşıdı ama uçmaya mı başladım diye düşünmüyor değilim...
    katkılarınız için şimdiden teşekkürler.





    ilk sorun yanlış . parçaları ucuz ve motoru bile en geç 1 günde japonyadan geliyor . zaten sorunsuz kusursuz araba . korkma arkadaşım .

    2.sorun yaklaşık normal şehir içi kullanımla 560 km gidiyor . Kasarsan 750 falan dayanır . alt olarak benim gibi hayvan bir kullanıcı olursan 400 falan gibi bitiyor (speed modu hep açık ve en az 120 kmyle).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NoSt3am

    quote:

    Orjinalden alıntı: myster_e

    Merhaba,
    2. ekonomik bir araç almak için arayışlarıma başlamıştım ki, galerileri gezerken HRV dikkatimi çekti. yıl-km-fiyat değerlendirmeme göre uygun bir araç ve de arazi aracı özellikleri çok dikkat çekici geldi. adeta takıldım kaldım.

    internetten honda hrv ile ilgili yorumları takip ettim. bazı konuları aydınlatmam gerekiyor, araç hakkında bilgi sahibi olanlar biraz daha beni aydınlatırlarsa çok huzurlu bir insan olacağım:

    -yedek parça durumu: bulunması zor ve pahalı yedek parçalara sahip araçlarmış gibi duruyorlar. aslı astarı var mıdır?

    -benzin tüketimi: bu aygıtlar bir depo benzinle alt limit-üst limit ne kadar gidiyorlar?

    kısmetse ilk arabamı alacağım. küçüklük hevesim olan ciplere ve geniş hacimli araçlara yüzümü tekrar döndüren honda hrv'den yana mı şansımı kullansam? yoksa geleneksel ve daha risksiz gözüken renault-opel, belki de fiat'ın küçük sınıf araçlarından birini mi alsam? HRV araç vizyonumu çok farklı bir boyuta taşıdı ama uçmaya mı başladım diye düşünmüyor değilim...
    katkılarınız için şimdiden teşekkürler.





    ilk sorun yanlış . parçaları ucuz ve motoru bile en geç 1 günde japonyadan geliyor . zaten sorunsuz kusursuz araba . korkma arkadaşım .

    2.sorun yaklaşık normal şehir içi kullanımla 560 km gidiyor . Kasarsan 750 falan dayanır . alt olarak benim gibi hayvan bir kullanıcı olursan 400 falan gibi bitiyor (speed modu hep açık ve en az 120 kmyle).

    Alıntıları Göster
    Şimdiye kadar sorun çıkarmamış olabilir bundan sonrada çıkarmaz inşallah,sıfırı üretilmeyen bir araç almak pek mantıklı bir iş değildir,parçaları hakkında fabrikaların 10 yıl gibi bir süre parçaları bulundurma zorunluluğu var fakat öyle dendiği gibi bir günde falan gelmez takdir sizin,araca söyleyecek laf yok 10 numara sadece parça temininde sıkıntı yaşabilirsiniz iyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eaglesss

    Şimdiye kadar sorun çıkarmamış olabilir bundan sonrada çıkarmaz inşallah,sıfırı üretilmeyen bir araç almak pek mantıklı bir iş değildir,parçaları hakkında fabrikaların 10 yıl gibi bir süre parçaları bulundurma zorunluluğu var fakat öyle dendiği gibi bir günde falan gelmez takdir sizin,araca söyleyecek laf yok 10 numara sadece parça temininde sıkıntı yaşabilirsiniz iyi forumlar.

    Alıntıları Göster
    bence fiyat performans olarak alınabiliecek araba
    tek kötü yanı bahsedildiği gibi üretimden kalkması




  • quote:

    Orijinalden alıntı: offendicula

    bence fiyat performans olarak alınabiliecek araba
    tek kötü yanı bahsedildiği gibi üretimden kalkması

    Alıntıları Göster
    Bende bu araçlardan almak istiyorum ama aracın son sahibi olmaktanda korkuyorum açıkçası. Acaba 2 el piyasaları nasıldır bu araçların.
    Birde rüzgar stabiletesi önemli benim için rüzgardan çok etkilenen araçları hiç sevmiyorum. İnternetten gördüğüm kadarı ile manuel şanzımanlı 4 kapılısı neredeyse yok gibi ve fiyatlarıda otomatikten daha pahalıya gidiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Bende bu araçlardan almak istiyorum ama aracın son sahibi olmaktanda korkuyorum açıkçası. Acaba 2 el piyasaları nasıldır bu araçların.
    Birde rüzgar stabiletesi önemli benim için rüzgardan çok etkilenen araçları hiç sevmiyorum. İnternetten gördüğüm kadarı ile manuel şanzımanlı 4 kapılısı neredeyse yok gibi ve fiyatlarıda otomatikten daha pahalıya gidiyor.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar sıfırı üretilen 8-9 yaşında kaç tane araç var? Örneğin peynir ekmek gibi satılan 2000-2001 model Civic.in sıfırı üretiliyor mu? Şu an satılan aracın o kasayla alakası var mı? Ya da 2008 CR-V ile 2002 CR-V aynı araç mı? Üretilmiyor parça sıkıntısı olur ne demek anlayamadım, evet 20 yıl sonra muhtemelen olur, 2000 model CR-V.de ne kadar sıkıntı olursa 2000 model HR-V.de de o kadar olur.

    Parça sorunu yok gibi, tamamen yok diyemem, mesela 3 kapı için; kapı camı bulamamıştım Honda'nın elinde, neyse ki yan sanayisi var, sıkıntı yaşamadım. 5 kapı daha yaygın olduğu için onun camı vardı Honda'nın elinde, diğerinide getiririz demişlerdi, bildiğim kadarıyla ana depo İngiltere'de.

    Motor parçalarının çoğu Civic ile aynı zaten. Süspansiyon farklı ama yan sanayisi var hatta yerli olarak var, Teknorot firması yapıyor, Orgin firması yapıyor. Teknorot marka Z rotu 25 YTL, artık pahalımı değilmi siz karar verin, triger seti D16W1 motorlular için 70 YTL.ye mal oluyor, daha ne kadar ucuz olabilir ki. Kaporta parçaları pahalı, kaskosuz bilinilecek bir araç değil... Otomatik şanzıman, diferansiyel gibi özel parçalarıda pahalıdır muhtemelen, hiç ihtiyacım olmadığı için bilemiyorum.

    Özel bir araç, herkesin kullanmadığı ve az görünen bir araç dolayısıyla ikinci eli bir Honda Civic, bir Toyota Corolla gibi olmaz ancak 2.0 litrelik bir CR-V'den vergi ve yakıt avantajı nedeniyle daha kolay satılır. Çok kolay satılacak bir araba düşünüyorsanız HR-V ya da CR-V çok mantıklı olmaz, Civic daha akıllıca olur.

    Rüzgardan etkileniyor, yüksek ve yumuşak süspansiyonlu her araç gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BolBuzJack -- 21 Temmuz 2008; 12:34:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BolBuzJack

    Arkadaşlar sıfırı üretilen 8-9 yaşında kaç tane araç var? Örneğin peynir ekmek gibi satılan 2000-2001 model Civic.in sıfırı üretiliyor mu? Şu an satılan aracın o kasayla alakası var mı? Ya da 2008 CR-V ile 2002 CR-V aynı araç mı? Üretilmiyor parça sıkıntısı olur ne demek anlayamadım, evet 20 yıl sonra muhtemelen olur, 2000 model CR-V.de ne kadar sıkıntı olursa 2000 model HR-V.de de o kadar olur.

    Parça sorunu yok gibi, tamamen yok diyemem, mesela 3 kapı için; kapı camı bulamamıştım Honda'nın elinde, neyse ki yan sanayisi var, sıkıntı yaşamadım. 5 kapı daha yaygın olduğu için onun camı vardı Honda'nın elinde, diğerinide getiririz demişlerdi, bildiğim kadarıyla ana depo İngiltere'de.

    Motor parçalarının çoğu Civic ile aynı zaten. Süspansiyon farklı ama yan sanayisi var hatta yerli olarak var, Teknorot firması yapıyor, Orgin firması yapıyor. Teknorot marka Z rotu 25 YTL, artık pahalımı değilmi siz karar verin, triger seti D16W1 motorlular için 70 YTL.ye mal oluyor, daha ne kadar ucuz olabilir ki. Kaporta parçaları pahalı, kaskosuz bilinilecek bir araç değil... Otomatik şanzıman, diferansiyel gibi özel parçalarıda pahalıdır muhtemelen, hiç ihtiyacım olmadığı için bilemiyorum.

    Özel bir araç, herkesin kullanmadığı ve az görünen bir araç dolayısıyla ikinci eli bir Honda Civic, bir Toyota Corolla gibi olmaz ancak 2.0 litrelik bir CR-V'den vergi ve yakıt avantajı nedeniyle daha kolay satılır. Çok kolay satılacak bir araba düşünüyorsanız HR-V ya da CR-V çok mantıklı olmaz, Civic daha akıllıca olur.

    Rüzgardan etkileniyor, yüksek ve yumuşak süspansiyonlu her araç gibi...

    Alıntıları Göster
    BABAMDA 2005 MODEL HONDA HRV VAR 1 SENEDİR KULLANIYO FAN MÜŞÜRÜNÜN VE GENEL BAKIMININ DIŞINDA Bİ SORUN ÇIKARMADI MEMLEKETEDE GİTTİ GELDİ ÇOK SEVİYO VERGİSİDE ÇOK DÜŞÜK BENZİNDEDE ÇOK AŞIRI YAKMA YOK AİLECEK ZEVKLE BİNİYORUZ TAVSİYE EDİLİR UCUZ FİYATA JEEP E BİNMEK İSTEYENLERE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BabyLatte

    BABAMDA 2005 MODEL HONDA HRV VAR 1 SENEDİR KULLANIYO FAN MÜŞÜRÜNÜN VE GENEL BAKIMININ DIŞINDA Bİ SORUN ÇIKARMADI MEMLEKETEDE GİTTİ GELDİ ÇOK SEVİYO VERGİSİDE ÇOK DÜŞÜK BENZİNDEDE ÇOK AŞIRI YAKMA YOK AİLECEK ZEVKLE BİNİYORUZ TAVSİYE EDİLİR UCUZ FİYATA JEEP E BİNMEK İSTEYENLERE

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,

    Ben bu yıl ocak ayında 2003 model HRV otomatik vites aldım. Yaklaşık altı 8 aydır bindiğim aracımdan son derece memnunum. Üzerinde BRC marka LPG vardı aldığımda. Bu dönemde yaklaşık 5000 km. uzun yol yaptım. Uzun yolda LPG ile km'de 17 Ykr yaktı. Erzurum'da -40 derecede karda 2-3 ay kullandım. Kar lastikleri ile kuru asfalt gibi geldi yollar. Herkesin çıkamadığı rampanın ortasında aracımı durdurup tekrar kalktım, patinaj bile yapmadı. Yani kısacası tam alınacak bir araç. Benim aldığım aracın km.si 115.000 ve hiç bir problemi yok. Alacak arkadaşın soruları varsa cevap verebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrehanci

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Araç buna göre dizayn edilmiş ve üretilmiş, kullanım şekliyle ilgili hiç bir sorun yaşamadım. Ses bile yok arabada halen, bu şekilde kullanacak olmasam SUV almam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BolBuzJack

    Araç buna göre dizayn edilmiş ve üretilmiş, kullanım şekliyle ilgili hiç bir sorun yaşamadım. Ses bile yok arabada halen, bu şekilde kullanacak olmasam SUV almam

    Alıntıları Göster
    bu arabanın bence tek eksik yanı dizel motor seçeneğinin olmaması..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: askvesen

    bu arabanın bence tek eksik yanı dizel motor seçeneğinin olmaması..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: askvesen

    bu arabanın bence tek eksik yanı dizel motor seçeneğinin olmaması..

    Dizel motoru olsa bu fiyatta olmazdı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batuberlin

    quote:

    Orjinalden alıntı: askvesen

    bu arabanın bence tek eksik yanı dizel motor seçeneğinin olmaması..

    Dizel motoru olsa bu fiyatta olmazdı...

    Alıntıları Göster
    bende 03 civic otm var tek kelime ile kusursuz motor ve şanzıman

    hrv ile ilgili degil ama hondamın olması beni mutlu ediyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BMW 528 -- 24 Temmuz 2008; 14:34:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW 528

    bende 03 civic otm var tek kelime ile kusursuz motor ve şanzıman

    hrv ile ilgili degil ama hondamın olması beni mutlu ediyor

    Alıntıları Göster
    bu araçta manuel vites seçeneği var mıydı arkadaşlar? şanzıman madem problemliydi neden yıllarca otomatik vites üretildi acaba?




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.