Şimdi Ara

Honda'dan Yeni Nesil Motor: EarthDreams - Çift Kavrama Şanzımana Sahip Accord ve SH-AWD sistemi (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
1
Favori
13.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Honda sorunsuzluğa çok önem veren markaydı, LPG garantiyi bozuyordu, garantili araçlarını servise bile almıyorlardı 1-2 sene öncesine kadar, burda bas bas bağırıyodunuz Honda sorunsuzluk abidesidir diye..
    Şimdi satışlar sürününce LPG 'yi kendileri montajlayıp millete satmaya çalışıyorlar, ne oldu sorunsuzluk ideali ? üç kuruşa satıldı galiba...

    Bak senin savunduğun markanın garanti vizyonu aşağıdaki linkte...


    kaynak:http://www.ayisigi.com.tr/garanti.asp

    13. LPG sistemi (tüp) taktırılmış araçlar "6 Yıl Garanti" kapsamına alınabilmekte midir?

    Hayır, ücretli olarak dahi alınması mümkün değildir.


    Sene 2011 - LPG takılı araçları sorunsuzluk ilkemiz yüzünden garantiden çıkartıyoruz...
    Sene 2012 - satışlar düşünce artık LPG garanti kapsamında... Bu ikiyüzlülükten başka birşey değil...

    Arkadaşım merhaba,

    Vermiş olduğun link bir Honda bayiine ait ve muhtemelen uzun bir süredir güncellenmiyor.


    Bağlayıcı olan link şudur:

    http://www.honda.com.tr/haberler_detay.aspx?id=8be2c865-c8c1-445a-8be9-2433ed53cf92

    Bu linkte ilgili kısım da şurası:

    quote:

    ...LPG dönüşümü yapılan araçlarda da sunulacak 6 yıl 150.000km garanti imkânı ile müşterilerimizin memnuniyetini arttırmayı hedefliyoruz.” LPG dönüşümünde Honda garantisi Honda’nın tüm modellerinde sunduğu 6 yıl 150.000 km. garanti, Honda bayileri tarafından LPG kiti uygulanmış 0 kilometre Civic Sedan’lar için de geçerliliğini devam ettirecek. Bu sayede sıfır kilometre bir Honda satın alan müşteri, aracına isterse LPG opsiyonu ekletebilecek ve 6 yıl 150.000 km. garanti hakkından herhangi bir değişiklik olmadan yararlanmaya devam edecek...



    Bu da diğer mesajın.

    Cümlelerine kolay yanıt yazabileyim diye numara verdim.

    Başka hiç bir değişiklik yapmadım:

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    1- Honda çift kavrama üretmiyorsa, sorunsuzluğu kesin olmadığından üretmiyordur.
    2- Honda küçük hacimli dizel üretmiyorsa, kesin bir bildiği vardır, ancak diğer markalardan 10 yıl sonra sorunsuz motor üreteceğine emin olmuştur da ondan şimdi üretiyordur.
    3- Çift kavramayı motorlarında kullanıyordur, arabalarında kullanmıyordur, çünkü otomobile konursa çok sorun çıkartma ihtimali vardır.. şimdi niye üretiyor dersen de sana şimdi sorunsuz hale getirmiştir ondan koyuyordur derler..
    4- Honda işçiliği niye böyle dersen, sana işçilik önemli değil, önemli olan sorunsuzluk diyecekler..
    5- Niye hala 5 ileri otomatik şanzuman kullanıyor dersen, çünkü en sorunsuzu bu ondan koyuyordur derler..
    6- Vaktinde Honda'da neden fabrikasyon lpg yok denildiğinde, "Honda sorunsuzluktan ödün vermez" diyorlardı, şimdi Honda LPG montajını kendisi yapıp araç satmaya çalışıyor, bu arkadaşlardan ses çıkmıyor..
    7- Honda araçlarına çok güveniyor 150.000 km garanti veriyor diye biryerlerini yırtan arkadaşlara sor bakalım sıfır km LPG'li Honda satın alınca garanti süresi nasıl oluyormuş diye...

    örnekleri çoğaltmaya gerek yok, bu japoncu arkadaşlara laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan beter... tutturmuşlar sorunsuzluk diye gidiyor... Sene 2012 5 ileri tork konvertörlü şanzumanı kendilerine layık gören zihniyeti, sahipleri bile bu kadar savunmuyor..

    Velhasıl kelam, hocam bunlara dert anlatıcam diye yorma kendini hiç...



    1. Çift kavrama şanzımanları standart yol otomobillerine koymuş olan ve daha sonra çıkan sorunlardan dolayı başı oldukça ağrımış olan malum firmanın hatasına düşmek istemiyordur Honda.


    Yukarıda başka arkadaşlara verdiğim cevaplarda da belirttiğim gibi bunu yeterince test ettikten sonra otomobillerde kullanmaya başlıyor görünüyor.


    Malum firmanın çift kavrama şanzıman problemleriyle ilgili linkler de yukarıdaki mesajlarımda mevcut.



    2. Honda'nın küçük hacimli dizel üretmemiş - üretmiyor olmasının en büyük gerekçesi öncelikli pazarının Kuzey Amerika olmasıdır.

    Bildiğin gibi küçük hacimli dizeller çok düşük emisyon değerleri sayesinde en çok rağbeti Avrupa pazarında görüyor.


    Honda'nın mevcut 2.2 lt'lik dizel motoru da şimdiye kadar yeterince düşük emisyon değerleri sağlıyordu ama gitgide sıkılaşan emisyon değerleriyle bundan sonra yola daha küçük hacimli bir dizelle devam etmek daha mantıklı bir karar senin de takdir edeceğin gibi.


    Dizel yerine düşük emisyona sahip hybrid araçlarını üretiyor olması da ayrı bir gerekçe ama 1.6 dizelini bu yıl içinde çıkartacak olması Avrupa pazarında biraz daha güçlenmek istediğini gösteriyor.


    3. Çift kavramalı şanzımanın önce motosiklet ve sonra da otomobillerde kullanılıyor olmasıyla ilgili açıklamayı önceki mesajımda yaptım.


    4. Honda işçiliği ile ilgili olarak ne sıkıntı yaşadığını belirtirsen ona göre cevap vermeye çalışırım.


    5. (5 ileri) tam otomatik şanzıman çift kavramalı şanzımanlara göre artı ve eksileri olan bir şanzıman türüdür.

    Linkte detaylı bilgi mevcut:

    http://forum.donanimhaber.com/m_50255365/mpage_1/f_/key_//tm.htm


    Ayrıca 5 ileri tam otomatik vitesli bir Civic'in vites oranları 6 ya da 7 ileri çift kavramalı bir şanzımana sahip Golf TSI DSG ya da Jülyet TCT ile yarışabilecek kadar başarılıdır.


    Aşağıdaki alıntıyı başka bir VW sevdalısı arkadaşa yazdığım mesajımdan aldım:

    quote:


    Alttaki videoda 6 ileri vitesli 1.4 160'lık Golf TSI aracın 6. viteste 100'le giderken 2000 devir civarı çevirdiğini gösteriyor:




    Bu da 7 ileri 122'lik Golf'ün 7. viteste 110 ile giderken 2.200 çevirdiğini gösteriyor.




    Bu da 1.4 turbo benzinli 170 bg'lik Alfa Giulietta TCT'nin 6. viteste 3000 devirde 145 km gibi bir süratle gittiğini gösteriyor.

     Honda'dan Yeni Nesil Motor: EarthDreams - Çift Kavrama Şanzımana Sahip Accord ve SH-AWD sistemi


    Bu verdiğim örnekler çift kavramalı 6-7 vitesli araçların belli süratlerdeki belli devir sayılarını göstermek içindi.

    ...

    5 ileri tam otomatik şanzıman örneği vereyim sana.

    2010 Honda Civic sedanı kullanırken ben çektim.

    Forumdaş Anıl'ın arabası.:)


    100'le giderken 5. viteste 2000 devir çeviriyor.

    Fotosu da bu.

     Honda'dan Yeni Nesil Motor: EarthDreams - Çift Kavrama Şanzımana Sahip Accord ve SH-AWD sistemi


    150 ile giderken de 3000 devir çeviriyor ama onun fotosu yok.


    Bir daha Anıl'ın aracı sürdüğümde bunu da çekip paylaşırım.


    Sadede geleyim, 1.4 turbo benzinli ve 6 ya da 7 ileri çift kavramalı bir araç ile 1.6 atmosferik motorlu (4 ya da) 5 ileri tam otomatik vitesli bir aracın 13-140-150 km civarlarında motor devrinden mütevellit motor gürültüsü arasında ciddi bir fark yoktur.

    Bu süratlerde çevirdikleri devirler birbirine yakındır.

    Hatta 5 ileri tam otomatik Honda Civic'in ciddi uzun son vites dişli oranları bu açıdan 2.0 motor 6 ileri tam otomatiklerle bile yarışmaktadır.


    http://forum.donanimhaber.com/m_56162698/tm.htm

    Yani diyeceğim odur ki bu konuda da paylaşıldığı üzere çift kavramalı Honda DCT şanzımanının geleceğini hep birlikte öğrendik.

    Mevcut şanzımanın da çift kavramalı diğer şanzımanlara ezilmediğini de bu şekilde paylaştığımı düşünüyorum.

    Ki link verdiğim yazımda da dediğim gibi vites geçişleri biraz daha yavaş ama düşük hızlardaki kararsızlık yaşatmaması da ciddi bir avantaj.

    Senin de belirttiğin gibi gayet de sorunsuz.



    6. Gelelim lpg olayına.


    Şu an piyasada mevcut olan lpg kitlerinden 4 tanesi diğerlerinden ayrılır:

    1. Teleflex.

    2. Vialle.

    3. Prins.

    4. BRC.

    Bu firmaların herbirisinin diğerlerine göre artı ve eksileri mevcuttur.


    (Ek bilgi: Bunlardan ilk 3 'ü Hollanda menşeilidir. BRC ise İtalyan menşeilidir ama bir girişimci hem Teleflex'i hem de BRC'yi satın almış ve şimdi bu iki firma kardeş firmalar olmuştur.)


    Bu firmalardan Prins ve BRC diğerlerinde henüz olmayan bir özelliği sunuyor: Sübap yağlama sistemi.

    Prinste Valve Care adı verilen bu aparat önceki yıllarda yoktu ve sübapları dökme demir yerine alaşım olan - ki Japon araçların motorları genelde böyledir - motorlarda lpg kullanımı sonucu sübap aşınmaları ciddi sorun yaşatıyordu.

    Bu sistemi şimdi BRC de kullanıyor ve Honda'nın BRC ile yapmış olduğu bu anlaşma uyarınca Honda araçlara lpg sistemi sübap koruma sistemiyle birlikte takılacak.


    Ekte Onno Usta'nın Otohaber dergisinde (16-22 Ocak, sayı 03) vermiş olduğu bir yanıtı paylaşıyorum.

    "Opel Meriva'ya lpg uygulanır mı?" sorusuna Onno Usta sübap yağlama özelliği ile Prins 'i öneriyor:

    Buyur bu da fotoğraflı ispatı:

     Honda'dan Yeni Nesil Motor: EarthDreams - Çift Kavrama Şanzımana Sahip Accord ve SH-AWD sistemi



    Yani bu sübap yağlama özelliği olmadan önce lpg daha fazla hasar veriyordu ve o yüzden garantili lpg yoktu.

    Artık hasar vermiyor (ki buna ben de inanmıyorum, hasar veriyordur ama sübap yağlama özelliği sayesinde çok daha az hasar veriyordur) böyle bir işe giriştiler.


    Tabii ki artmakta olan lpg pastasından bir miktar da olsa pay kapmak da istemişlerdir doğal olarak, ki bunda da yanlış birşey göremiyorum.

    Umarım açıklayıcı olmuştur.

    7. Hondanın 0 km araçlarına lpg takıldığında garanti süresinin değişmeyip yine 6 yıl - 150 bin km olduğunu üst kısımda açıklamıştım zaten.



    Arkadaşım Honda ile ilgili başka merak ettiğin, ya da bu örneklerdeki gibi zihninde yanlış yer etmiş başka durumlar varsa elimden geldiğince ve vakit buldukça cevaplamaya çalışırım.


    Selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 20 Ocak 2012; 0:45:47 >




  • Haluk Kardeşim ne güzel özetlemişsin. Emeğine sağlık. Sen de yeni nesil motorları mı bekliyorsun ?
  • Sn: haluk23 nickname'li arkadaşım..

    öncelikle uzun uzun açıklamaların için teşekkür etmek lazım... Ancak bazı konularda sizin de bu markaya fazla duygusal yaklaştığınızı düşünüyorum.. Örneğin sizin yazınızdan alıntıladığım aşağıdaki kısım çok dikkat çekici:

    Çift kavrama şanzımanları standart yol otomobillerine koymuş olan ve daha sonra çıkan sorunlardan dolayı başı oldukça ağrımış olan malum firmanın hatasına düşmek istemiyordur Honda.
    Yukarıda başka arkadaşlara verdiğim cevaplarda da belirttiğim gibi bunu yeterince test ettikten sonra otomobillerde kullanmaya başlıyor görünüyor.
    Malum firmanın çift kavrama şanzıman problemleriyle ilgili linkler de yukarıdaki mesajlarımda mevcut.


    Siz Honda markasının neden çift kavrama kullanıp kullanmadığını , bunu ne amaçla yaptığını sadece kendi tahminlerinizden yola çıkarak cevaplıyorsunuz... Ben de diyorum ki sizin veya benim bunu bilebilme olasılığınız nedir? belki Honda firması bu şanzumanların maliyetleri yüksek olduğundan , kâr marjını düşürmemek maksadıyla bu zamana kadar kullanmadı ? bunu bilebilir misiniz? Artık bu teknoloji eskidi, Mercedes firması kamyonlarına bile koymaya başladı, Honda daha lütfedip bize otomobillerinde sunacak ... burada objektifliğe davet ediyorum sizi...

    Diğer husus lpg olayı;

    sizi tenzih ederek bu forumdaki birkaç körü körüne bindiği aracı savunan bazı arkadaşlar mevcut.. Bunu herkes zaten farkındadır... Her türlü markanın topicine girip , Honda sorunsuzluğu reklamı yapmaktalar, hiç binmedikleri Lexus marka otomobili yine hiç hayatlarında binmedikleri bir Mercedes S class ile rahatlıkla kıyas yapıp galip olarak Lexus gösterebilmektedirler.. Biz bu arkadaşlara gereken cevabı verdiğimizde de tüm savunmaları "Honda sorunsuzluk abidesidir" olmakta...

    Şimdi ben yukarıdaki mesajlarımın birinde geçen seneki Honda vizyonunu yazdım, kısaca diyor ki: Araçlarınıza lpg takarsanız , garantiniz biter, ücret bile ödeseniz lpg'ye karşıyız, garantisiz sayarız..
    Hemen ertesi sene satışlardaki düşüş ve pazardaki rekabet sebebiyle sözde yukarıdaki vizyona sahip olan aynı honda markası bu sefer de diyor ki : lpg montajını biz yapalım, yeter ki araçlarımızı satın alın...

    Ben bu durumda "iyiniyet" veya "ne olursa olsun sorunsuzluk" görmüyorum...

    Ayrıca ne olursa olsun konu hep VW'ye bağlanması ilginçtir, keza siz şuana kadar yazıştığımız en saygılı üyelerden olmanıza rağmen siz bile lafın sonunu DSG arızalarına bağlamışsınız.. Burada da tarafsızlık göremiyorum kendi açımdan...

    Konuyu çok uzatmayacağım; benim ve benim gibi düşünen insanların ortak görüşü şudur ki: Bir markayı sorunsuz ilan edebilmemiz için bize günümüz teknolojisini sunması ve sunduğu teknolojilerde de arıza çıkma oranının düşük olması gerekir.. Şuan 5 ileri tork konvertörlü otomatik şanzuman kullanıp, şehiriçinde 10 litre katalog verisine sahip 1.6 litre atmosferik motoru aracına tek seçenek olarak koyup, sonra da sorunsuzluktan bahsetmek tam anlamıyla insanlarla alay etmektir..

    Eğer Honda markası, Civic modeline veya Tr'de sattığı başka bir modeline ; dual clutch şanzuman, aşırı besleme, turbo-benzinli veya turbo dizel motor koyup , doğrudüzgün ses yalıtımı olan otomobiller üretirse ve tüm bu kullandığı teknolojilere rağmen hala Avrupalı rakiplerinden az sorun çıkartma oranına sahipse ancak ozaman honda için sorunsuz denebilir.. Eğer böyle bir zaman gelirse gider bir tane Honda da ben satın alırım...

    Keza Türkiye şartlarında honda markasının sorunsuzluğu ; Ericssonun eski telsiz büyüklüğündeki telefonlarının yere düşse bile bozulmaması gibidir ... (Teşbihte hata olmaz) Halbuki biz iphone kullanmak istiyoruz, android işletim sistemli telefonlar kullanmak istiyoruz, dokunmatik ekran istiyoruz,vs .. vs..

    Kullandığı araç markasına tapan bazı arkadaşların tutumları sebebiyle bu tartışmalar çıkmıştır, sizinle aslında bir ilgisi yoktur.. Mercedes topiclerinde, BMW topiclerinde, VW topiclerinde daha konunun ne olduğunu bile idrak edemeden "japon aracı alırsanız aracınız bozulmaz" veya "japon sorunsuzluğunu çok ararsınız" gibi tamamen provakatif mesajlar atan üyeler oldukça da bu tarz tartışmalar bitmeyecektir..

    Saygılar..
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Sn: haluk23 nickname'li arkadaşım..

    öncelikle uzun uzun açıklamaların için teşekkür etmek lazım... Ancak bazı konularda sizin de bu markaya fazla duygusal yaklaştığınızı düşünüyorum.. Örneğin sizin yazınızdan alıntıladığım aşağıdaki kısım çok dikkat çekici:

    Çift kavrama şanzımanları standart yol otomobillerine koymuş olan ve daha sonra çıkan sorunlardan dolayı başı oldukça ağrımış olan malum firmanın hatasına düşmek istemiyordur Honda.
    Yukarıda başka arkadaşlara verdiğim cevaplarda da belirttiğim gibi bunu yeterince test ettikten sonra otomobillerde kullanmaya başlıyor görünüyor.
    Malum firmanın çift kavrama şanzıman problemleriyle ilgili linkler de yukarıdaki mesajlarımda mevcut.


    Siz Honda markasının neden çift kavrama kullanıp kullanmadığını , bunu ne amaçla yaptığını sadece kendi tahminlerinizden yola çıkarak cevaplıyorsunuz... Ben de diyorum ki sizin veya benim bunu bilebilme olasılığınız nedir? belki Honda firması bu şanzumanların maliyetleri yüksek olduğundan , kâr marjını düşürmemek maksadıyla bu zamana kadar kullanmadı ? bunu bilebilir misiniz? Artık bu teknoloji eskidi, Mercedes firması kamyonlarına bile koymaya başladı, Honda daha lütfedip bize otomobillerinde sunacak ... burada objektifliğe davet ediyorum sizi...

    Diğer husus lpg olayı;

    sizi tenzih ederek bu forumdaki birkaç körü körüne bindiği aracı savunan bazı arkadaşlar mevcut.. Bunu herkes zaten farkındadır... Her türlü markanın topicine girip , Honda sorunsuzluğu reklamı yapmaktalar, hiç binmedikleri Lexus marka otomobili yine hiç hayatlarında binmedikleri bir Mercedes S class ile rahatlıkla kıyas yapıp galip olarak Lexus gösterebilmektedirler.. Biz bu arkadaşlara gereken cevabı verdiğimizde de tüm savunmaları "Honda sorunsuzluk abidesidir" olmakta...

    Şimdi ben yukarıdaki mesajlarımın birinde geçen seneki Honda vizyonunu yazdım, kısaca diyor ki: Araçlarınıza lpg takarsanız , garantiniz biter, ücret bile ödeseniz lpg'ye karşıyız, garantisiz sayarız..
    Hemen ertesi sene satışlardaki düşüş ve pazardaki rekabet sebebiyle sözde yukarıdaki vizyona sahip olan aynı honda markası bu sefer de diyor ki : lpg montajını biz yapalım, yeter ki araçlarımızı satın alın...

    Ben bu durumda "iyiniyet" veya "ne olursa olsun sorunsuzluk" görmüyorum...

    Ayrıca ne olursa olsun konu hep VW'ye bağlanması ilginçtir, keza siz şuana kadar yazıştığımız en saygılı üyelerden olmanıza rağmen siz bile lafın sonunu DSG arızalarına bağlamışsınız.. Burada da tarafsızlık göremiyorum kendi açımdan...

    Konuyu çok uzatmayacağım; benim ve benim gibi düşünen insanların ortak görüşü şudur ki: Bir markayı sorunsuz ilan edebilmemiz için bize günümüz teknolojisini sunması ve sunduğu teknolojilerde de arıza çıkma oranının düşük olması gerekir.. Şuan 5 ileri tork konvertörlü otomatik şanzuman kullanıp, şehiriçinde 10 litre katalog verisine sahip 1.6 litre atmosferik motoru aracına tek seçenek olarak koyup, sonra da sorunsuzluktan bahsetmek tam anlamıyla insanların zekasıyla alay etmektir..

    Eğer Honda markası, Civic modeline veya Tr'de sattığı başka bir modeline ; dual clutch şanzuman, aşırı besleme, turbo-benzinli veya turbo dizel motor koyup , doğrudüzgün ses yalıtımı olan otomobiller üretirse ve tüm bu kullandığı teknolojilere rağmen hala Avrupalı rakiplerinden az sorun çıkartma oranına sahipse ancak ozaman honda için sorunsuz denebilir.. Eğer böyle bir zaman gelirse gider bir tane Honda da ben satın alırım...

    Keza Türkiye şartlarında honda markasının sorunsuzluğu ; Ericssonun eski telsiz büyüklüğündeki telefonlarının yere düşse bile bozulmaması gibidir ... (Teşbihte hata olmaz) Halbuki biz iphone kullanmak istiyoruz, android işletim sistemli telefonlar kullanmak istiyoruz, dokunmatik ekran istiyoruz,vs .. vs..

    Kullandığı araç markasına tapan bazı arkadaşların tutumları sebebiyle bu tartışmalar çıkmıştır, sizinle aslında bir ilgisi yoktur.. Mercedes topiclerinde, BMW topiclerinde, VW topiclerinde daha konunun ne olduğunu bile idrak edemeden "japon aracı alırsanız aracınız bozulmaz" veya "japon sorunsuzluğunu çok ararsınız" gibi tamamen provakatif mesajlar atan üyeler oldukça da bu tarz tartışmalar bitmeyecektir..

    Saygılar..

    yanlış alıntı yapmışım, editledim ama silinmiş.

    senlik bi durum yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Sn: haluk23 nickname'li arkadaşım..

    öncelikle uzun uzun açıklamaların için teşekkür etmek lazım... Ancak bazı konularda sizin de bu markaya fazla duygusal yaklaştığınızı düşünüyorum.. Örneğin sizin yazınızdan alıntıladığım aşağıdaki kısım çok dikkat çekici:

    Çift kavrama şanzımanları standart yol otomobillerine koymuş olan ve daha sonra çıkan sorunlardan dolayı başı oldukça ağrımış olan malum firmanın hatasına düşmek istemiyordur Honda.
    Yukarıda başka arkadaşlara verdiğim cevaplarda da belirttiğim gibi bunu yeterince test ettikten sonra otomobillerde kullanmaya başlıyor görünüyor.
    Malum firmanın çift kavrama şanzıman problemleriyle ilgili linkler de yukarıdaki mesajlarımda mevcut.


    Siz Honda markasının neden çift kavrama kullanıp kullanmadığını , bunu ne amaçla yaptığını sadece kendi tahminlerinizden yola çıkarak cevaplıyorsunuz... Ben de diyorum ki sizin veya benim bunu bilebilme olasılığınız nedir? belki Honda firması bu şanzumanların maliyetleri yüksek olduğundan , kâr marjını düşürmemek maksadıyla bu zamana kadar kullanmadı ? bunu bilebilir misiniz? Artık bu teknoloji eskidi, Mercedes firması kamyonlarına bile koymaya başladı, Honda daha lütfedip bize otomobillerinde sunacak ... burada objektifliğe davet ediyorum sizi...

    Diğer husus lpg olayı;

    sizi tenzih ederek bu forumdaki birkaç körü körüne bindiği aracı savunan bazı arkadaşlar mevcut.. Bunu herkes zaten farkındadır... Her türlü markanın topicine girip , Honda sorunsuzluğu reklamı yapmaktalar, hiç binmedikleri Lexus marka otomobili yine hiç hayatlarında binmedikleri bir Mercedes S class ile rahatlıkla kıyas yapıp galip olarak Lexus gösterebilmektedirler.. Biz bu arkadaşlara gereken cevabı verdiğimizde de tüm savunmaları "Honda sorunsuzluk abidesidir" olmakta...

    Şimdi ben yukarıdaki mesajlarımın birinde geçen seneki Honda vizyonunu yazdım, kısaca diyor ki: Araçlarınıza lpg takarsanız , garantiniz biter, ücret bile ödeseniz lpg'ye karşıyız, garantisiz sayarız..
    Hemen ertesi sene satışlardaki düşüş ve pazardaki rekabet sebebiyle sözde yukarıdaki vizyona sahip olan aynı honda markası bu sefer de diyor ki : lpg montajını biz yapalım, yeter ki araçlarımızı satın alın...

    Ben bu durumda "iyiniyet" veya "ne olursa olsun sorunsuzluk" görmüyorum...

    Ayrıca ne olursa olsun konu hep VW'ye bağlanması ilginçtir, keza siz şuana kadar yazıştığımız en saygılı üyelerden olmanıza rağmen siz bile lafın sonunu DSG arızalarına bağlamışsınız.. Burada da tarafsızlık göremiyorum kendi açımdan...

    Konuyu çok uzatmayacağım; benim ve benim gibi düşünen insanların ortak görüşü şudur ki: Bir markayı sorunsuz ilan edebilmemiz için bize günümüz teknolojisini sunması ve sunduğu teknolojilerde de arıza çıkma oranının düşük olması gerekir.. Şuan 5 ileri tork konvertörlü otomatik şanzuman kullanıp, şehiriçinde 10 litre katalog verisine sahip 1.6 litre atmosferik motoru aracına tek seçenek olarak koyup, sonra da sorunsuzluktan bahsetmek tam anlamıyla insanların zekasıyla alay etmektir..

    Eğer Honda markası, Civic modeline veya Tr'de sattığı başka bir modeline ; dual clutch şanzuman, aşırı besleme, turbo-benzinli veya turbo dizel motor koyup , doğrudüzgün ses yalıtımı olan otomobiller üretirse ve tüm bu kullandığı teknolojilere rağmen hala Avrupalı rakiplerinden az sorun çıkartma oranına sahipse ancak ozaman honda için sorunsuz denebilir.. Eğer böyle bir zaman gelirse gider bir tane Honda da ben satın alırım...

    Keza Türkiye şartlarında honda markasının sorunsuzluğu ; Ericssonun eski telsiz büyüklüğündeki telefonlarının yere düşse bile bozulmaması gibidir ... (Teşbihte hata olmaz) Halbuki biz iphone kullanmak istiyoruz, android işletim sistemli telefonlar kullanmak istiyoruz, dokunmatik ekran istiyoruz,vs .. vs..

    Kullandığı araç markasına tapan bazı arkadaşların tutumları sebebiyle bu tartışmalar çıkmıştır, sizinle aslında bir ilgisi yoktur.. Mercedes topiclerinde, BMW topiclerinde, VW topiclerinde daha konunun ne olduğunu bile idrak edemeden "japon aracı alırsanız aracınız bozulmaz" veya "japon sorunsuzluğunu çok ararsınız" gibi tamamen provakatif mesajlar atan üyeler oldukça da bu tarz tartışmalar bitmeyecektir..

    Saygılar..

    Her bir virgülüne, noktasına kadar benimle aynı düşünen bir insanın olması sevindirici, yukarıdakilere ek olarak bende birşeyler söylemek istiyorum, Haluk Abi, foruma yaptığın katkılar tartışılmaz, saygınlığına, bilgine 1 gram bile laf etmek haddimize değil, ama bu TSI patlar DSG çatlar muabbetinden ciddi olarak bütün samimiyetimle soruyorum, sıkılmadınız mı?

    DSG şanzımanların, pek çoğunun kronik arızalar çıkarttığı bir gerçek. Ama dikkatini çekerim ki multimodezedeyizbiz.com diye bir site var, bu şanzımana, Honda'nın i-shift'ine toz kondurmazken, nedir bu DSG hıncı? Hadi DSG'yi geçtim. TSI motorların gerçekten şu ana kadar "kronik" bir arızası yok. Birkaç maddeye daha değinmek istiyorum:

    1- Verdiğin Tsi-Dsg linklerini üşenmeden ilk 2 sayfası olmak suretiyle herbirini okudum, inceledim, tsi motor arızasıyla ilgili verdiğin linklerin neredeyse %99'u DSG'yle bağlantılı. Hem Almancam, hem ingilizcem olduğu için varsayımda bulunmuyorum kendileri söylüyor, linklerin pek çoğunda da VW firması tarafından ücretsiz değişim veya yazılım güncellemesi yapıldığı, bu güncellemelerle ilgili de kullanıcılara bilgi verildiği aktarılmış ki doğru. Beni de aradılar mesela, şanzımanda bir sorun yokken, güncelleme yaptılar. Nedenini sordum, ileride potansiyel bir arızayı önlemek için denildi, iyi dedim. Şimdi honda-toyota bunu yapınca müşterisine değer veriyor oluyor, VW yapınca tuu kaka mı?

    2- Attığım PM'de belirttiğim gibi, biz araç alırken paramızın hesabını yapıyoruz, sırf ben değil, buradaki olsun, VW başlığındaki belki de 150'den fazla üyemiz olsun, biz araçlarımızdan memnunken, sahibi olmayanların bu çamur atma-laf sokma saplantısı nedir? Gerçekten, yemin ederek söylüyorum, kimse bize zorla bu araçları satmadı. Burada, belirli bir yaşın üzerinde olan insanlara bile yapılan muameleyi, atılan mesajları görüp hayret etmemek elde değil. Kişisel bir görüşüm olarak, sürekli bu tsi-dsg muabbetini ısıtıp ısıtp forumun önüne koymaktan, kullanıcılarına sürekli hakaretler yağdırmaktan, enayi muamelesinden vazgeçmeyen insanlarla aynı söylemlerle yola çıkmana üzüldüm, şaşırdım.

    Şimdi diyeceksin(iz) ki duygusal yaklaşıyorsun, gençsin, vb. O zaman da arkadaşlarıma şunu sorarım: Hangi biriniz duygusal yaklaşmıyor, açık açık söylesin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    Söylediklerinizde haklı olduğunuz taraflarda olmakla birlikte siz nasılki bizi fanatik olarak görüyorsanız bende sizin bazı konularda objektif olamadığınızı görüyorum.
    Bu arada ben hiçbir zaman ne lexusu ne s class'ı bu işlere katmadım. Bilmediğim markayı hiçbir konuda ölümüne savunmadım honda hariç. Çünkü çok küçük yaşlardan beri ben bu H harfi ile yaşıyorum.

    Neyse kısaca tek bi yere takıldım. 5 ileri otomatik şanzuman tork konventörlü. Buna takılmışsınız anladığım kadarıyla ve bu şanzumana takılma nedeniniz aslında mazda ve toyotanın 4 ileri şanzumanlarından gelen bakış açısından kaynaklanıyor.

    Şimdi bahsettiğiniz şanzumanı tam 2 yıldır kullanıyorum sorunsuz bi şekilde. Vites geçişleri konforlu ve kesinlikle alt devirlerde kararsızlığa falan düşmüyor. Yarı otomatikler dsg, edc şu bu hepsi bu konuda bazen tutarsız davranabiliyor bu konuda hem fikirmiyiz ?

    Şimdi fabrika verilerini neye göre hesaplıyorlar bilmiyorum ama ben ankara trafiğinde en yoğun zamanlarda en sıkıştırdığım zamanlarda gördüğüm bi depoyla en yüksek ortalamam 10 litredir. Normal kullanımlarımda 9 ltleri gördüğümü hatırlamıyorum.

    Bahsedilen şanzuman evet performanstan epey çalıyor yakıtı artırıyor , ama ÖNEMLİ bi ama bu ,şanzuman şehirler arası yolda veya en ufak bi düzlükte sağladığı ekonomi manuelden daha fazla. Bakarsanız teknik verilerindede görebilirsiniz. Uzun yolda sağlayacağı ekonomi güncel 6 ve 7 ileri şanzumanlarla aynı. Uzun yol derken şehir içlerindede mutlaka boş yollar oluyor ve bu boş yollarda ortalamayı hemen aşağıya çekmek çok kolay. Ben size anlatıyorum tabi ama pratikte nası olduğunu görmeniz sizi daha inandırıcı olur. Ben bu şanzuman ve motor seçeneğinin sizin anlattığınız kadar çağ dışı olmadığını anlatmaya çalışıyorum. hergün bu araçla en az 20 km yol yapıyorum ve aracımın her noktasını tepkisini ezbere biliyorum.

    Siz diyorsunuz ki küçük hacim turbo olsun cift kavrama olsun. O sizin tercihiniz ama bu seçenekleri tercih etmek istemeyenler ne yapacak herkes turbo cift kavramalı araca binmek istemeyebilir. Ayrıca honda daha yeni yeni avrupa piyasasına giriş yapmaya çalışıyor biraz izin verinde adamlar birşeyler yapsın. Eğer avrupa markası olsalardı mecbur bu teknolojileri geliştirmek zorunda kalacaklardı. Ama abd piyasası bunları gerektirmiyor ki daha yeni yeni başlıyorlar. Sonuçta bahsedilen firma küçük bi firma değil. Toyota , bmw , mersedesden sonra en büyük marka değerine sahip firma elbet birşeyler biliyorlar ona göre hareket ediyorlar.

    Bugün nasılki vw'ne laf gelince çatır çatır savunuluyor büyük marka olduğu için bu marka içinde aynı şeyler geçerlidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 20 Ocak 2012; 2:00:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    kişisel tartışmaya gerek yok

    turbo
    direk püskürtme
    common rail, dizel
    çift kavrama


    bunlar içten yanmalı motorlu araçların buğünü ve geleceği, hiç boşuna parmaklarınızı yormayınız.



    Zamanında PUMPE DUSE DIZELE ve 1.6 FSI'larada aynısını dıyorlardı.

    Sessiz sedasız alaşağı edildiler.






    TSI motorlar Turbolu FSI degiller mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    Söylediklerinizde haklı olduğunuz taraflarda olmakla birlikte siz nasılki bizi fanatik olarak görüyorsanız bende sizin bazı konularda objektif olamadığınızı görüyorum.
    Bu arada ben hiçbir zaman ne lexusu ne s class'ı bu işlere katmadım. Bilmediğim markayı hiçbir konuda ölümüne savunmadım honda hariç. Çünkü çok küçük yaşlardan beri ben bu H harfi ile yaşıyorum.

    Neyse kısaca tek bi yere takıldım. 5 ileri otomatik şanzuman tork konventörlü. Buna takılmışsınız anladığım kadarıyla ve bu şanzumana takılma nedeniniz aslında mazda ve toyotanın 4 ileri şanzumanlarından gelen bakış açısından kaynaklanıyor.

    Şimdi bahsettiğiniz şanzumanı tam 2 yıldır kullanıyorum sorunsuz bi şekilde. Vites geçişleri konforlu ve kesinlikle alt devirlerde kararsızlığa falan düşmüyor. Yarı otomatikler dsg, edc şu bu hepsi bu konuda bazen tutarsız davranabiliyor bu konuda hem fikirmiyiz ?

    Şimdi fabrika verilerini neye göre hesaplıyorlar bilmiyorum ama ben ankara trafiğinde en yoğun zamanlarda en sıkıştırdığım zamanlarda gördüğüm bi depoyla en yüksek ortalamam 10 litredir. Normal kullanımlarımda 9 ltleri gördüğümü hatırlamıyorum.

    Bahsedilen şanzuman evet performanstan epey çalıyor yakıtı artırıyor , ama ÖNEMLİ bi ama bu ,şanzuman şehirler arası yolda veya en ufak bi düzlükte sağladığı ekonomi manuelden daha fazla. Bakarsanız teknik verilerindede görebilirsiniz. Uzun yolda sağlayacağı ekonomi güncel 6 ve 7 ileri şanzumanlarla aynı. Uzun yol derken şehir içlerindede mutlaka boş yollar oluyor ve bu boş yollarda ortalamayı hemen aşağıya çekmek çok kolay. Ben size anlatıyorum tabi ama pratikte nası olduğunu görmeniz sizi daha inandırıcı olur. Ben bu şanzuman ve motor seçeneğinin sizin anlattığınız kadar çağ dışı olmadığını anlatmaya çalışıyorum. hergün bu araçla en az 20 km yol yapıyorum ve aracımın her noktasını tepkisini ezbere biliyorum.

    Siz diyorsunuz ki küçük hacim turbo olsun cift kavrama olsun. O sizin tercihiniz ama bu seçenekleri tercih etmek istemeyenler ne yapacak herkes turbo cift kavramalı araca binmek istemeyebilir. Ayrıca honda daha yeni yeni avrupa piyasasına giriş yapmaya çalışıyor biraz izin verinde adamlar birşeyler yapsın. Eğer avrupa markası olsalardı mecbur bu teknolojileri geliştirmek zorunda kalacaklardı. Ama abd piyasası bunları gerektirmiyor ki daha yeni yeni başlıyorlar. Sonuçta bahsedilen firma küçük bi firma değil. Toyota , bmw , mersedesden sonra en büyük marka değerine sahip firma elbet birşeyler biliyorlar ona göre hareket ediyorlar.

    Bugün nasılki vw'ne laf gelince çatır çatır savunuluyor büyük marka olduğu için bu marka içinde aynı şeyler geçerlidir.

    Sevgili anıl kardeşim,

    (imla hataları için kimse kusura bakmasın , shift tuşum bir basıyor, bir basmıyor..)

    yukarıdaki mesajımda bahsi geçen , "hayatında hiç binmediği markaları savunuyorlar" dediğim kısmı direk sana söylenmiş bir laf değildi, üstüne boşuna alınmışsın. Kimler için söylediğimi zaten konuyu takip edenler biliyor..
    Zaten benim bu topicteki veryansınlarım da yine o genç arkadaşlarımızın yanlışlarına kendi üsluplarıyla cevap verme niteliğindedir.. Şimdi tek tek isimlerini yazarım ama cevap hakkı doğup da konu kirlenmesin..

    son mesajında bahsigeçen, belki herkes çift kavramalı şanzuman istemiyor , biz de böyle seviyoruz kısmına kesinlikle katılıyorum.. Aynı şeyi destekliyorum... Nasıl ki senin bu zevkine hitap etmesi gerekiyorsa bir markanın, aynı şekilde diyorum teknolojiyi en yakından takip etmek isteyen kullanıcılara da hitap etse ya diye ekliyorum..

    Benim sizin zevkinizle, japon otomobiline binenlerle, binmeyenlerle , veya sorunsuzluk arayanlarla hiçbir derdim yok.. Benim agresifleşmemin sebebi; bu forumdan insanlar birşeyler okuyup araç satın alıyorlar.. bazı insanların hayatları boyunca biriktirdikleri para ancak bir otomobil almaya yetiyor , ondan sonra senelerce aynı arabaya binmek durumundalar... Burda yazacağımız (buna ben de dahilim) yanlış yorumlarla insanları maddi-manevi zarara sokabilmekteyiz.. Bazı arkadaşlarımız yaşlarının verdiği heyecanla bazı markaları ölümüne savunuyor.. bir dönem Volkswagen sahipleri yapıyordu bunu... bir dönem renault sahipleri ... bir dönem hyundai sahipleri...şimdi takip ediyorum japon otomobil sahiplerinin bazıları aynı misyonu üstlenmişler... Hatta kasıtlı olarak topic başlığında VW-Bmw-Mercedes-Vag grubu otomobilleri geçiyorsa muhakkak o konuyu mındar ediyorlar.. Sanki kendileri süperzeka ama Alman otomobiline para verenler gerizekalıymış gibi...

    Gözümüze soka soka Japonlar sorunsuz diye iddia eden arkadaşlar var, aynı arkadaşlara soruyoruz: aynı teknolojiler kullanıldığında da mı Japonlar daha sorunsuz diye... Cevap farklı telden çalıyor, konu değişiyor, laf sokmalar, yok o buna kapak yaptı , o bunu bozdu falan gibi çocukça cevaplar,vs...


    Ben bugün hiç lexus marka otomobil satın alıp kullanmadıysam bu araç hakkında sorunlu veya sorunsuz diye atıp tutma hakkına sahip değilim.. En azından bir dostumda olması lazım ki birkaç kere denemiş, beğenmiş veya beğenmemiş olayım.. Ama görüyorum Türkiye'de distribitörü bile bulunmayan markanın bu forumda fanatikleri mevcut..
    Soruyorum daha önce hiç kullandınız mı ? neyini beğendiniz neyini beğenmediniz diye... Kullanmadıkları için cevap veremiyorlar, bu sefer kişisel atışmaya çekiyorlar.. İnan insan bir yerden sonra çileden çıkıyor.. adamların her araba hakkında bilgisi var, yaşını soruyorsun 21 diyor... hesap ediyorum kitap ediyorum bir insan 3 senelik ehliyetli sürücülük hayatında nasıl oluyor da tüm Alman otomobillerini ve japon otomobillerini kullanıp, eskitip burda japonlar en iyisini yapıyor diyebiliyor... Ben 20'den fazla araba değiştirdim, hala otomobiller hakkında bilgimi geliştirmeye ihtiyaç duyuyorum...

    Neyse beni anlamak isteyen anlamıştır diye düşünüyorum... Hayırlı geceler...




  • @asoz

    Bir yere kadar güzel geliyorsunuz, çift kavrama konusunda, algılanabilir kalite konusunda, eski teknoloji-sorunsuzluk ilişkisi hakkında, dizel motordaki zayıflıkları konusunda dediklerinizde kısmen haklısınız. Zaten burada honda kullanıcıları da zannetmiyorum ki desinler, hondanın plastik kalitesi veya izolasyonu daha iyi veya tork konvertörünün avantajları dsg'den fazla.

    ama dönüp vw'nin 2007 yılında tarihide belkide ilk defa satışlarda astraya geçilince fsi'ı çöpe atıp dsg ve tsi teknolojisini yeterince olgunlaşmadan piyasaya sürdüğünü ısrarla göz ardı edince,

    veya vw'nin 1.4 tsi'ını övüp honda'nın atmosferik motoru ile sanki aralarında dağlar varmış gibi yorumlar yapınca haklı olduğunuz yerler göz ardı ediliyor ve tartışmalar sonuçsuz kalıyor.

    çünkü bahsettiğiniz motorlar eşit kasalarla biri 6.3 biri 6.7 ortalama tüketime sahip, biri 9.5 'de son hıza çıkarıyor biri 9.7 de ve bu motor honda'nın global motoru bile değil, 1.8'litrelik motordan türkiye için türettiği bir makina.

    güncel 1.8 motorlu civic hb'in şehiriçi 7.3, ortalama 5.8 litre tüketimi var, 0-100 süresi de 9.1 saniye,

    demek ki verimli ve performanslı bir motor yapmanın tek yolu turbo değil.


    2.si japonların sorunsuz olmalarını eski teknolojiye bağlıyorsunuz, bunda da kısmen haklısınız, denenmiş teknoloji tabii ki daha sorunsuz olacaktır.

    Fakat bundan 4-5 sene evvel almanlar turboya dsgye vs geçmeden evvel ikisi de atmosferik motor ve tork konvertörü kullanıyorlardı, netice değişmiyordu. Daha öncesine gidersek 90'ların başında avrupalı üreticiler 1.6 90 hpleri hedeflerken, golf gti'lar 2 litre 130hp iken, bmw m3ler 200 beygirlerde dolaşırken honda'nın 1.6 litre 160- 185 hp'leri bulan üretimleri var, o zamanlarda da hondalar sorunsuzluklarıyla ünlüydüler.

    Dahası tüketiciye 4 cam otomatik, elektrikli ısıtmalı yan aynalar vs gibi avrupalı üreticilerin daha üst sınıflarda sundukları donanımları sunuyorlardı, yani elektronik aksamları da daha yoğundu.

    3. olarak başkalarını hiç binmedikleri-kullanmadıkları lexusu mercedesle kıyaslamaları üzerinden eleştiriyorsunuz, kendiniz kaç defa hareket halinde bir lexusta bulundunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Sn: haluk23 nickname'li arkadaşım..

    öncelikle uzun uzun açıklamaların için teşekkür etmek lazım... Ancak bazı konularda sizin de bu markaya fazla duygusal yaklaştığınızı düşünüyorum.. Örneğin sizin yazınızdan alıntıladığım aşağıdaki kısım çok dikkat çekici:

    Çift kavrama şanzımanları standart yol otomobillerine koymuş olan ve daha sonra çıkan sorunlardan dolayı başı oldukça ağrımış olan malum firmanın hatasına düşmek istemiyordur Honda.
    Yukarıda başka arkadaşlara verdiğim cevaplarda da belirttiğim gibi bunu yeterince test ettikten sonra otomobillerde kullanmaya başlıyor görünüyor.
    Malum firmanın çift kavrama şanzıman problemleriyle ilgili linkler de yukarıdaki mesajlarımda mevcut.


    Siz Honda markasının neden çift kavrama kullanıp kullanmadığını , bunu ne amaçla yaptığını sadece kendi tahminlerinizden yola çıkarak cevaplıyorsunuz... Ben de diyorum ki sizin veya benim bunu bilebilme olasılığınız nedir? belki Honda firması bu şanzumanların maliyetleri yüksek olduğundan , kâr marjını düşürmemek maksadıyla bu zamana kadar kullanmadı ? bunu bilebilir misiniz? Artık bu teknoloji eskidi, Mercedes firması kamyonlarına bile koymaya başladı, Honda daha lütfedip bize otomobillerinde sunacak ... burada objektifliğe davet ediyorum sizi...

    Diğer husus lpg olayı;

    sizi tenzih ederek bu forumdaki birkaç körü körüne bindiği aracı savunan bazı arkadaşlar mevcut.. Bunu herkes zaten farkındadır... Her türlü markanın topicine girip , Honda sorunsuzluğu reklamı yapmaktalar, hiç binmedikleri Lexus marka otomobili yine hiç hayatlarında binmedikleri bir Mercedes S class ile rahatlıkla kıyas yapıp galip olarak Lexus gösterebilmektedirler.. Biz bu arkadaşlara gereken cevabı verdiğimizde de tüm savunmaları "Honda sorunsuzluk abidesidir" olmakta...

    Şimdi ben yukarıdaki mesajlarımın birinde geçen seneki Honda vizyonunu yazdım, kısaca diyor ki: Araçlarınıza lpg takarsanız , garantiniz biter, ücret bile ödeseniz lpg'ye karşıyız, garantisiz sayarız..
    Hemen ertesi sene satışlardaki düşüş ve pazardaki rekabet sebebiyle sözde yukarıdaki vizyona sahip olan aynı honda markası bu sefer de diyor ki : lpg montajını biz yapalım, yeter ki araçlarımızı satın alın...

    Ben bu durumda "iyiniyet" veya "ne olursa olsun sorunsuzluk" görmüyorum...

    Ayrıca ne olursa olsun konu hep VW'ye bağlanması ilginçtir, keza siz şuana kadar yazıştığımız en saygılı üyelerden olmanıza rağmen siz bile lafın sonunu DSG arızalarına bağlamışsınız.. Burada da tarafsızlık göremiyorum kendi açımdan...

    Konuyu çok uzatmayacağım; benim ve benim gibi düşünen insanların ortak görüşü şudur ki: Bir markayı sorunsuz ilan edebilmemiz için bize günümüz teknolojisini sunması ve sunduğu teknolojilerde de arıza çıkma oranının düşük olması gerekir.. Şuan 5 ileri tork konvertörlü otomatik şanzuman kullanıp, şehiriçinde 10 litre katalog verisine sahip 1.6 litre atmosferik motoru aracına tek seçenek olarak koyup, sonra da sorunsuzluktan bahsetmek tam anlamıyla insanların zekasıyla alay etmektir..

    Eğer Honda markası, Civic modeline veya Tr'de sattığı başka bir modeline ; dual clutch şanzuman, aşırı besleme, turbo-benzinli veya turbo dizel motor koyup , doğrudüzgün ses yalıtımı olan otomobiller üretirse ve tüm bu kullandığı teknolojilere rağmen hala Avrupalı rakiplerinden az sorun çıkartma oranına sahipse ancak ozaman honda için sorunsuz denebilir.. Eğer böyle bir zaman gelirse gider bir tane Honda da ben satın alırım...

    Keza Türkiye şartlarında honda markasının sorunsuzluğu ; Ericssonun eski telsiz büyüklüğündeki telefonlarının yere düşse bile bozulmaması gibidir ... (Teşbihte hata olmaz) Halbuki biz iphone kullanmak istiyoruz, android işletim sistemli telefonlar kullanmak istiyoruz, dokunmatik ekran istiyoruz,vs .. vs..

    Kullandığı araç markasına tapan bazı arkadaşların tutumları sebebiyle bu tartışmalar çıkmıştır, sizinle aslında bir ilgisi yoktur.. Mercedes topiclerinde, BMW topiclerinde, VW topiclerinde daha konunun ne olduğunu bile idrak edemeden "japon aracı alırsanız aracınız bozulmaz" veya "japon sorunsuzluğunu çok ararsınız" gibi tamamen provakatif mesajlar atan üyeler oldukça da bu tarz tartışmalar bitmeyecektir..

    Saygılar..

    Her bir virgülüne, noktasına kadar benimle aynı düşünen bir insanın olması sevindirici, yukarıdakilere ek olarak bende birşeyler söylemek istiyorum, Haluk Abi, foruma yaptığın katkılar tartışılmaz, saygınlığına, bilgine 1 gram bile laf etmek haddimize değil, ama bu TSI patlar DSG çatlar muabbetinden ciddi olarak bütün samimiyetimle soruyorum, sıkılmadınız mı?

    DSG şanzımanların, pek çoğunun kronik arızalar çıkarttığı bir gerçek. Ama dikkatini çekerim ki multimodezedeyizbiz.com diye bir site var, bu şanzımana, Honda'nın i-shift'ine toz kondurmazken, nedir bu DSG hıncı? Hadi DSG'yi geçtim. TSI motorların gerçekten şu ana kadar "kronik" bir arızası yok. Birkaç maddeye daha değinmek istiyorum:

    1- Verdiğin Tsi-Dsg linklerini üşenmeden ilk 2 sayfası olmak suretiyle herbirini okudum, inceledim, tsi motor arızasıyla ilgili verdiğin linklerin neredeyse %99'u DSG'yle bağlantılı. Hem Almancam, hem ingilizcem olduğu için varsayımda bulunmuyorum kendileri söylüyor, linklerin pek çoğunda da VW firması tarafından ücretsiz değişim veya yazılım güncellemesi yapıldığı, bu güncellemelerle ilgili de kullanıcılara bilgi verildiği aktarılmış ki doğru. Beni de aradılar mesela, şanzımanda bir sorun yokken, güncelleme yaptılar. Nedenini sordum, ileride potansiyel bir arızayı önlemek için denildi, iyi dedim. Şimdi honda-toyota bunu yapınca müşterisine değer veriyor oluyor, VW yapınca tuu kaka mı?

    2- Attığım PM'de belirttiğim gibi, biz araç alırken paramızın hesabını yapıyoruz, sırf ben değil, buradaki olsun, VW başlığındaki belki de 150'den fazla üyemiz olsun, biz araçlarımızdan memnunken, sahibi olmayanların bu çamur atma-laf sokma saplantısı nedir? Gerçekten, yemin ederek söylüyorum, kimse bize zorla bu araçları satmadı. Burada, belirli bir yaşın üzerinde olan insanlara bile yapılan muameleyi, atılan mesajları görüp hayret etmemek elde değil. Kişisel bir görüşüm olarak, sürekli bu tsi-dsg muabbetini ısıtıp ısıtp forumun önüne koymaktan, kullanıcılarına sürekli hakaretler yağdırmaktan, enayi muamelesinden vazgeçmeyen insanlarla aynı söylemlerle yola çıkmana üzüldüm, şaşırdım.

    Şimdi diyeceksin(iz) ki duygusal yaklaşıyorsun, gençsin, vb. O zaman da arkadaşlarıma şunu sorarım: Hangi biriniz duygusal yaklaşmıyor, açık açık söylesin?

    Janjancım merhaba,


    Bugün hafta sonu için şehirdışına çıkıyorum.


    Pazartesi birşeyler yazarım inşallah.


    Görüşmek üzere.



    Not: Bu mesajı bana birşeyler yazmış olan diğer arkadaşlara da yazmış olayım. :)


    "Herkese selam" diyecekken "herkese benden çaaaaayyy." diyesim geldi.




  • Ben bunca yazılan çizilenden sonra şunu görüyorum.

    Genel anlamda otomobil tercih eden iki farklı grup var. Gruplardan birisi elektronik oyuncakları daha fazla, nispeten daha konforlu ve yenilikçi araçlar tercih ederken, diğer grup ise daha sade, sorun çıkarma ihtimali daha az ve kendini daha fazla ispatlamış teknolojiye sahip araçları tercih ediyorlar.

    Burada yapılan tartışmaların bir sonuca bağlanabileceğini düşünmüyorum şahsen. Çünkü düşünce yapıları, yaşanılan tecrübeler ve beklentiler farklı. Herkes birbirinin tercihine saygı duydukça sorun çıkmaz bana göre. Önemli olan eleştirmekle, aşağılamak arasındaki farkı bilip ona göre yorum yapmak.

    Bu arada söylemek istediğim bir şey var ki çok önemli olduğunu düşünüyorum bu hususun (lütfen kişilere ve markalara bağlamayınız söylediğim sözleri),

    İKİNCİ ELDE TERCİH ETMEYECEĞİNİZ ARAÇLARI BAŞKASINA ÖNERİRİRKEN LÜTFEN BİR KEZ DAHA DÜŞÜNÜN!..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    Ben bunca yazılan çizilenden sonra şunu görüyorum.

    Genel anlamda otomobil tercih eden iki farklı grup var. Gruplardan birisi elektronik oyuncakları daha fazla, nispeten daha konforlu ve yenilikçi araçlar tercih ederken, diğer grup ise daha sade, sorun çıkarma ihtimali daha az ve kendini daha fazla ispatlamış teknolojiye sahip araçları tercih ediyorlar.

    Burada yapılan tartışmaların bir sonuca bağlanabileceğini düşünmüyorum şahsen. Çünkü düşünce yapıları, yaşanılan tecrübeler ve beklentiler farklı. Herkes birbirinin tercihine saygı duydukça sorun çıkmaz bana göre. Önemli olan eleştirmekle, aşağılamak arasındaki farkı bilip ona göre yorum yapmak.

    Bu arada söylemek istediğim bir şey var ki çok önemli olduğunu düşünüyorum bu hususun (lütfen kişilere ve markalara bağlamayınız söylediğim sözleri),

    İKİNCİ ELDE TERCİH ETMEYECEĞİNİZ ARAÇLARI BAŞKASINA ÖNERİRİRKEN LÜTFEN BİR KEZ DAHA DÜŞÜNÜN!..

    2. el garantisi bitmiş tsi dsg li araç alırmısınız diye sorarsanız, neredeyse türkçe yazılmış sayfalarda, googledaki bütün dsg ile ilgili sorunları okumuş biri olarak kesinlikle alırım. çünkü vw garantisi bitse dahi çok cüzi rakamlara tamirini gerçekleştirmiş. cebinden 10.000 15000 veren ne yazıkki göremedim.

    yukarıdaki paylaşılan servis fişi örneğinde olduğu gibi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Sn: haluk23 nickname'li arkadaşım..

    öncelikle uzun uzun açıklamaların için teşekkür etmek lazım... Ancak bazı konularda sizin de bu markaya fazla duygusal yaklaştığınızı düşünüyorum.. Örneğin sizin yazınızdan alıntıladığım aşağıdaki kısım çok dikkat çekici:

    Çift kavrama şanzımanları standart yol otomobillerine koymuş olan ve daha sonra çıkan sorunlardan dolayı başı oldukça ağrımış olan malum firmanın hatasına düşmek istemiyordur Honda.
    Yukarıda başka arkadaşlara verdiğim cevaplarda da belirttiğim gibi bunu yeterince test ettikten sonra otomobillerde kullanmaya başlıyor görünüyor.
    Malum firmanın çift kavrama şanzıman problemleriyle ilgili linkler de yukarıdaki mesajlarımda mevcut.


    Siz Honda markasının neden çift kavrama kullanıp kullanmadığını , bunu ne amaçla yaptığını sadece kendi tahminlerinizden yola çıkarak cevaplıyorsunuz... Ben de diyorum ki sizin veya benim bunu bilebilme olasılığınız nedir? belki Honda firması bu şanzumanların maliyetleri yüksek olduğundan , kâr marjını düşürmemek maksadıyla bu zamana kadar kullanmadı ? bunu bilebilir misiniz? Artık bu teknoloji eskidi, Mercedes firması kamyonlarına bile koymaya başladı, Honda daha lütfedip bize otomobillerinde sunacak ... burada objektifliğe davet ediyorum sizi...

    Diğer husus lpg olayı;

    sizi tenzih ederek bu forumdaki birkaç körü körüne bindiği aracı savunan bazı arkadaşlar mevcut.. Bunu herkes zaten farkındadır... Her türlü markanın topicine girip , Honda sorunsuzluğu reklamı yapmaktalar, hiç binmedikleri Lexus marka otomobili yine hiç hayatlarında binmedikleri bir Mercedes S class ile rahatlıkla kıyas yapıp galip olarak Lexus gösterebilmektedirler.. Biz bu arkadaşlara gereken cevabı verdiğimizde de tüm savunmaları "Honda sorunsuzluk abidesidir" olmakta...

    Şimdi ben yukarıdaki mesajlarımın birinde geçen seneki Honda vizyonunu yazdım, kısaca diyor ki: Araçlarınıza lpg takarsanız , garantiniz biter, ücret bile ödeseniz lpg'ye karşıyız, garantisiz sayarız..
    Hemen ertesi sene satışlardaki düşüş ve pazardaki rekabet sebebiyle sözde yukarıdaki vizyona sahip olan aynı honda markası bu sefer de diyor ki : lpg montajını biz yapalım, yeter ki araçlarımızı satın alın...

    Ben bu durumda "iyiniyet" veya "ne olursa olsun sorunsuzluk" görmüyorum...

    Ayrıca ne olursa olsun konu hep VW'ye bağlanması ilginçtir, keza siz şuana kadar yazıştığımız en saygılı üyelerden olmanıza rağmen siz bile lafın sonunu DSG arızalarına bağlamışsınız.. Burada da tarafsızlık göremiyorum kendi açımdan...

    Konuyu çok uzatmayacağım; benim ve benim gibi düşünen insanların ortak görüşü şudur ki: Bir markayı sorunsuz ilan edebilmemiz için bize günümüz teknolojisini sunması ve sunduğu teknolojilerde de arıza çıkma oranının düşük olması gerekir.. Şuan 5 ileri tork konvertörlü otomatik şanzuman kullanıp, şehiriçinde 10 litre katalog verisine sahip 1.6 litre atmosferik motoru aracına tek seçenek olarak koyup, sonra da sorunsuzluktan bahsetmek tam anlamıyla insanların zekasıyla alay etmektir..

    Eğer Honda markası, Civic modeline veya Tr'de sattığı başka bir modeline ; dual clutch şanzuman, aşırı besleme, turbo-benzinli veya turbo dizel motor koyup , doğrudüzgün ses yalıtımı olan otomobiller üretirse ve tüm bu kullandığı teknolojilere rağmen hala Avrupalı rakiplerinden az sorun çıkartma oranına sahipse ancak ozaman honda için sorunsuz denebilir.. Eğer böyle bir zaman gelirse gider bir tane Honda da ben satın alırım...

    Keza Türkiye şartlarında honda markasının sorunsuzluğu ; Ericssonun eski telsiz büyüklüğündeki telefonlarının yere düşse bile bozulmaması gibidir ... (Teşbihte hata olmaz) Halbuki biz iphone kullanmak istiyoruz, android işletim sistemli telefonlar kullanmak istiyoruz, dokunmatik ekran istiyoruz,vs .. vs..

    Kullandığı araç markasına tapan bazı arkadaşların tutumları sebebiyle bu tartışmalar çıkmıştır, sizinle aslında bir ilgisi yoktur.. Mercedes topiclerinde, BMW topiclerinde, VW topiclerinde daha konunun ne olduğunu bile idrak edemeden "japon aracı alırsanız aracınız bozulmaz" veya "japon sorunsuzluğunu çok ararsınız" gibi tamamen provakatif mesajlar atan üyeler oldukça da bu tarz tartışmalar bitmeyecektir..

    Saygılar..

    Her bir virgülüne, noktasına kadar benimle aynı düşünen bir insanın olması sevindirici, yukarıdakilere ek olarak bende birşeyler söylemek istiyorum, Haluk Abi, foruma yaptığın katkılar tartışılmaz, saygınlığına, bilgine 1 gram bile laf etmek haddimize değil, ama bu TSI patlar DSG çatlar muabbetinden ciddi olarak bütün samimiyetimle soruyorum, sıkılmadınız mı?

    DSG şanzımanların, pek çoğunun kronik arızalar çıkarttığı bir gerçek. Ama dikkatini çekerim ki multimodezedeyizbiz.com diye bir site var, bu şanzımana, Honda'nın i-shift'ine toz kondurmazken, nedir bu DSG hıncı? Hadi DSG'yi geçtim. TSI motorların gerçekten şu ana kadar "kronik" bir arızası yok. Birkaç maddeye daha değinmek istiyorum:

    1- Verdiğin Tsi-Dsg linklerini üşenmeden ilk 2 sayfası olmak suretiyle herbirini okudum, inceledim, tsi motor arızasıyla ilgili verdiğin linklerin neredeyse %99'u DSG'yle bağlantılı. Hem Almancam, hem ingilizcem olduğu için varsayımda bulunmuyorum kendileri söylüyor, linklerin pek çoğunda da VW firması tarafından ücretsiz değişim veya yazılım güncellemesi yapıldığı, bu güncellemelerle ilgili de kullanıcılara bilgi verildiği aktarılmış ki doğru. Beni de aradılar mesela, şanzımanda bir sorun yokken, güncelleme yaptılar. Nedenini sordum, ileride potansiyel bir arızayı önlemek için denildi, iyi dedim. Şimdi honda-toyota bunu yapınca müşterisine değer veriyor oluyor, VW yapınca tuu kaka mı?

    2- Attığım PM'de belirttiğim gibi, biz araç alırken paramızın hesabını yapıyoruz, sırf ben değil, buradaki olsun, VW başlığındaki belki de 150'den fazla üyemiz olsun, biz araçlarımızdan memnunken, sahibi olmayanların bu çamur atma-laf sokma saplantısı nedir? Gerçekten, yemin ederek söylüyorum, kimse bize zorla bu araçları satmadı. Burada, belirli bir yaşın üzerinde olan insanlara bile yapılan muameleyi, atılan mesajları görüp hayret etmemek elde değil. Kişisel bir görüşüm olarak, sürekli bu tsi-dsg muabbetini ısıtıp ısıtp forumun önüne koymaktan, kullanıcılarına sürekli hakaretler yağdırmaktan, enayi muamelesinden vazgeçmeyen insanlarla aynı söylemlerle yola çıkmana üzüldüm, şaşırdım.

    Şimdi diyeceksin(iz) ki duygusal yaklaşıyorsun, gençsin, vb. O zaman da arkadaşlarıma şunu sorarım: Hangi biriniz duygusal yaklaşmıyor, açık açık söylesin?

    Janjancım merhaba,


    Bugün hafta sonu için şehirdışına çıkıyorum.


    Pazartesi birşeyler yazarım inşallah.


    Görüşmek üzere.



    Not: Bu mesajı bana birşeyler yazmış olan diğer arkadaşlara da yazmış olayım. :)


    "Herkese selam" diyecekken "herkese benden çaaaaayyy." diyesim geldi.

    seviyeli tartışma olduktan sonra, çözümle ulaşıp ulaşmaması, bir tarafın diğer tarafı ikna edip etmemisi önemli değil. dostluk kazanmış olur...

    ancak, benim mesajımın özeti ve sizin mesajınızın özeti şu;

    honda akaryakıtlı araçlarda, rakiplerine göre yüksek teknoloji kullanmıyor. (türkiyedeki otomobil seçeneklerine göre) bana göre bunun bahanesi sorunsuzluk olamaz. (not:1.6 v-tec leri normal, 1.6 mpi den farksız görüyorum.) size göre olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    2. el garantisi bitmiş tsi dsg li araç alırmısınız diye sorarsanız, neredeyse türkçe yazılmış sayfalarda, googledaki bütün dsg ile ilgili sorunları okumuş biri olarak kesinlikle alırım. çünkü vw garantisi bitse dahi çok cüzi rakamlara tamirini gerçekleştirmiş. cebinden 10.000 15000 veren ne yazıkki göremedim.

    yukarıdaki paylaşılan servis fişi örneğinde olduğu gibi...

    Oğuzcum benim de tam olarak belirtmek istediğim şey bu.

    Eğer kullanıcıları memnunsa ve samimi olarak bu tip araçların ikinci elini alabileceklerini söylüyor ya da samimi olarak ikinci el olarak tercih edilebileceğini söylüyorsa bence sıkıntı yok. Benim için konu kapanmıştır.

    Ha seversin sevmezsin, iyidir kötüdür ayrı konu. Ama birşeyi önerirken tüm yönlerini dikkate almak gerekir bence.




  • Kimse hondanin ust duzey teknolojiyle donatilmis oldugunu soylemiyor. Biz burda gelecek teknolojilerden bahsederken rahatsiz olanlar konuyu yanlis yerlere cekiyorlar. @asoz seninle uzlastigimizi dusunerek cevap yazmiyorum.

    Ama can kardesime ufak birsey soylemek istiyorum. Haluk abiye yazdigin mesajdan anliyorum ki haluk abiye bile sinirlenmissin ki kendisinin su ana kadar denemedigi arac kalmamis hatta suan kullandigi aracta cift kavramali bi sanzuman oldugunu sende biliyorsun.

    Peki niye kullaniyor sence ? Madem bu kadar guvenmiyor senin tabirinle ? Bugun dsg nin artilariyla tork konventorlu tam otomatik sanzumanin farklarini anlatmaya gerek varmi ? 

    Haluk abinin yorumlarini takip ettiysen ve hatta sanzumanlarla ilgili konusunu okuduysan cift kavramali sanzumanlarin ( yani genel olarak konusuyor ki bunda sende hem fikirsin) daha sorunsuzlugu kanitlanmadigini bunun yeni bi teknoloji oldugunu ve gelismesi gerektiginden bahsediyor degilmi ? He sunda hem fikiriz vw dsg sanzumanlarini cok gelistirdi su an kullandigi sanzumanlar nispeten daha sorunsuz.

    Ama sana sunu sorarim bu konular neden cikti ? Hangi markadan dolayi herkes temkinli yanasiyor cift kavramalara ? Ben gittim aldim temkinli yanasmiyorum deme bu konuyu bilen herkes dsg li arac alirken garanti uzatmanin pesinde. Vw bunu ilk cikarirken hata yapti acele etti ve bu yuzden bu durumlara dustu.

    Sorarim 2007 model 170hp tsi+dsg garantisiz arac alirmisin ?


    Simdi ben bakiyorum tsi 122+dsg sanzumanli aracla kendi aracima verilerde ucurummu var sence ? Var olan kismini soyleyim performans olarak ucurum var. Benim aracim 100 km hiza 12 snyede cikiyor. Ama o performans yoksunu sanzuman uzun yolda tsi mtorlara rampa ararttirir.Beni az cok tanidiysan performans kaygisi olan biri sence neden bole bi arac secimi yapti ?

    Tsi'in az yakmasi hadi 1 litre az yaksin. Ben aradaki fiyat farkini nasi ve kac yilda cikartirim ? Bana hazirda 6 yil garanti vermis kafam rahat olan bi marka varken niye +2 yil toplamda 4 yil garanti alabilmek icin para veriyim? Suna katilirim golf civice gore kalite olarak bi gomlek ustundur ama ulkemizde on konsoldaki plastik kalitesine bakarak arac almak kusra bakma ama lukse giriyor biraz. Bu ulkede cok az sayida kisi senin benim gibi olanlar ondeki plastik kalitesini inceliyorlar.

    Bu ulkede para kolay kazanilmiyor herkes mantigina gore tercih yapiyor. Surda haksizsiniz vw bu teknolojiyi ilk getirdi. Getirdi dogru ama insanlarin su an kafasinda soru isareti varsa bu vw'nin sucu. Suan honda bile yapsa bu sanzumani sorunsuzlugu yine sorgulanacak degilmi? Buna bende dahil sorunsuz olacagina inaniyorum ama ortada gercekler var. Bugun sadece dsg degil edc ve powershiftle ilgili sorunlarda yasaniyor. Surekli vw diye tsi+dsg diye konusulmasi aslinda sadece vw'ni degil geneli kapsiyor. Vw sadece insanlarin agzinda terim olmus.

    Bugun insanlarimiz edc , powershift ,dct hepsini genellemeye baslamis bile direk dsg mi diye soruyorlar. Hatta satis temsilcileride bunu ogrenmis powershifti sordugumda bana dsg sanzuman iste diye cevap vermisti. Biraz fazla ustune aliniyorsun can kardesim daha gecen gun cihanin konusunda o dsgler patlarsa rezil oluruz diyordun. Senin bile aklinda her zaman bu soru isareti olacak hicbir zaman tam guvenilir bi sekilde kullanamayacaksin ama bize bu altyapiyi olusturan kusra bakmayinda vw markasi oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 20 Ocak 2012; 14:20:42 >




  • quote:

    orjinalden alıntı:oguzdag

    honda akaryakıtlı araçlarda, rakiplerine göre yüksek teknoloji kullanmıyor. (türkiyedeki otomobil seçeneklerine göre) bana göre bunun bahanesi sorunsuzluk olamaz. (not:1.6 v-tec leri normal, 1.6 mpi den farksız görüyorum.) size göre olabilir.


    Bu realiteyi degistirecek bir gelisme olmadikca, ne yazilirsa yazilsin, ne cizilirse cizilsin boş
    bu gercegi anlamak kabullenmek neden bu kadar zor.
  • quote:

    Kimse hondanin ust duzey teknolojiyle donatilmis oldugunu soylemiyor. Biz burda gelecek teknolojilerden bahsederken rahatsiz olanlar konuyu yanlis yerlere cekiyorlar. @asoz seninle uzlastigimizi dusunerek cevap yazmiyorum.


    Kimse yeni teknolojiler icin bir sey soylemedi arkadasim.

    İlk bir kac iletiyi incelersen Atmosferikte zaten kral diye baslanmis bir mesajla basladigini gorursun.

    Gonderilerin genelini inceleyin arkadaslar daha objektif, getirse keske kullansak filan gibi markadan bagimsiz yorumlar yaparken, bu tarafta siz daha duygusal ve marka odakli konusuyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Kimse hondanin ust duzey teknolojiyle donatilmis oldugunu soylemiyor. Biz burda gelecek teknolojilerden bahsederken rahatsiz olanlar konuyu yanlis yerlere cekiyorlar. @asoz seninle uzlastigimizi dusunerek cevap yazmiyorum.


    Kimse yeni teknolojiler icin bir sey soylemedi arkadasim.

    İlk bir kac iletiyi incelersen Atmosferikte zaten kral diye baslanmis bir mesajla basladigini gorursun.

    Gonderilerin genelini inceleyin arkadaslar daha objektif, getirse keske kullansak filan gibi markadan bagimsiz yorumlar yaparken, bu tarafta siz daha duygusal ve marka odakli konusuyorsunuz.

    Peki 15 milyon vtec motorda 1 tane hata bile olmamasi bu firmayi basarili yapmazmi ?




  • Civic Elegance Otomatik Vites 1.6 Benzinli 49.385

    Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG Highline 58.200,00

    Civic de fer yıkamalı xenon farlar ve sunroof var Golf de yok

    bence tartışmaya bu açıdan da bakılmasının faydalı olacağını düşünüyorum.

    Benim ARACIM 2010 Golf Comfortline 1.4 TSI DSG

    Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki TSI motorun düşük devirde verdiği yüksek tork keyifi 9.000 lira fazladan vermeye değmez.

    Yinede işler honda için dahada kötü olacak çünkü Türkiye'nin ihtiyacı 1.6 dizel ve Dsg vb. Şanzuman

    Her ikisi de Honda da henüz yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Kimse hondanin ust duzey teknolojiyle donatilmis oldugunu soylemiyor. Biz burda gelecek teknolojilerden bahsederken rahatsiz olanlar konuyu yanlis yerlere cekiyorlar. @asoz seninle uzlastigimizi dusunerek cevap yazmiyorum.


    Kimse yeni teknolojiler icin bir sey soylemedi arkadasim.

    İlk bir kac iletiyi incelersen Atmosferikte zaten kral diye baslanmis bir mesajla basladigini gorursun.

    Gonderilerin genelini inceleyin arkadaslar daha objektif, getirse keske kullansak filan gibi markadan bagimsiz yorumlar yaparken, bu tarafta siz daha duygusal ve marka odakli konusuyorsunuz.

    Peki 15 milyon vtec motorda 1 tane hata bile olmamasi bu firmayi basarili yapmazmi ?

    bu bir başarı ölçütü olamaz,

    belki reno, belki vw belkide fiat, 20.000 adet sorunsuz 1.6 düz motor üretmiş olabilir. karşılaştıracak bir veri varmı? varsa başırdan söz edilebilir.

    misal 15.000.000 adet hatasız tüplü tv üretmek mi başarıdır? 1.000.000 da 1000 hatalı çıkan oled tv üretmek mi?




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.