Şimdi Ara

Honda'dan Yeni Nesil Motor: EarthDreams - Çift Kavrama Şanzımana Sahip Accord ve SH-AWD sistemi (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
1
Favori
13.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Yazıyla tartışmanın en büyük kötülüğü bence hisleri (kızma, şaşırma, heyecanlanma) adam gibi ifade edememektir. Smiley ler var ama onları da kullanınca MSN yazışmasına dönüyor (bunun gibi)

    Görkemcim smayley ler iyidir iyi. Dediğin gibi hislerimizi karşı tarafa aktarabilmek için bol bol smiley kullanmalıyız bence. Bkz. iki önceki mesajım, her satırın sonunda smiley var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku
    ben metro suit tarzi otobuslerde yolculuk yaptigimda hem koridor hem de cam kenarini tercih ediyorum abi :D

    O metro suitin yolu yakın zamanda Antalya'ya da düşer inşallah Utkucum :)) bekliyoruz hasretle.

    Hele bir de cam tavanlı Setralardan olursa dadından yinmez
  • Sağ salim geldim Uludağa. :)

    Otomobil ile gelmiş olmayı tercih ederdim.

    Herkese selamlar.

    Ekleme: Beni havaalanına Görkem bıraktı bugün. :)

    Bir kez daha teşekkür ederim Görkemcim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 20 Ocak 2012; 23:17:57 >
  • Yolun zaten %4 lük kısmını arabayla gittin abi

    Ekleme: Rica ederim, Kalos'un ciğerlerini açtık birlikte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 20 Ocak 2012; 23:23:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan



    Can kardeşim tartışma olarak yada sinirlendiğimden yazmıyorum. Sadece o konuda haluk abiye sinirlenme değilde belkide konunun gidişatından çok sıkıldın ki bende artık bu dsg+tsi muhabetlerinden bıktım. Ama bu muhabetleride başımıza vw sardı diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku
    ben metro suit tarzi otobuslerde yolculuk yaptigimda hem koridor hem de cam kenarini tercih ediyorum abi :D

    O metro suitin yolu yakın zamanda Antalya'ya da düşer inşallah Utkucum :)) bekliyoruz hasretle.

    Hele bir de cam tavanlı Setralardan olursa dadından yinmez

    insallah abi. :)

    cam tavanli setra ile bu yaz bodruma gitmistim, gidene kadar basim agridi abi. her yerinden takir tukur ses geliyordu. :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil
    Ama bu muhabetleride başımıza vw sardı diyorum

    Nerden ürettirdi bu DSG yi diyorsun, bak olmasa forum güllük gülistanlık olacaktı diyorsun yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil
    Ama bu muhabetleride başımıza vw sardı diyorum

    Nerden ürettirdi bu DSG yi diyorsun, bak olmasa forum güllük gülistanlık olacaktı diyorsun yani

    O da doğru valla Bu arada olaya çok farklı bir açıdan yaklaşmak istiyorum, Honda'nın pazarlama departmanını tebrik etmek lazım çünkü EarthDreams çok başarılı bir isim, aslında başından beri aklımdaydı ancak, kaptırdık kendimizi başka şeylere.

    SkyActiv'den daha başarılı bir isim hatta deyip de pimi çekiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil
    Ama bu muhabetleride başımıza vw sardı diyorum

    Nerden ürettirdi bu DSG yi diyorsun, bak olmasa forum güllük gülistanlık olacaktı diyorsun yani

    O da doğru valla Bu arada olaya çok farklı bir açıdan yaklaşmak istiyorum, Honda'nın pazarlama departmanını tebrik etmek lazım çünkü EarthDreams çok başarılı bir isim, aslında başından beri aklımdaydı ancak, kaptırdık kendimizi başka şeylere.

    SkyActiv'den daha başarılı bir isim hatta deyip de pimi çekiyorum

    Bu motorun asıl amacı emisyona yönelik değişimler diye yazılıyor. Hondanın yeni sloganı artık 0 emisyon. O yüzden eskisi gibi s2000ler , nsxler ,typer'lar unutun diyor. Sadece bizim gibi 2-3 tane seveni tatmin etmek için üretiyorlar işte. Bildiğin toyota gibi marka oldu iyice.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil
    Ama bu muhabetleride başımıza vw sardı diyorum

    Nerden ürettirdi bu DSG yi diyorsun, bak olmasa forum güllük gülistanlık olacaktı diyorsun yani

    Abi acele işe şeytan karışır. Vw'ninde karıştı işte yeni yeni toparlıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan
    O da doğru valla Bu arada olaya çok farklı bir açıdan yaklaşmak istiyorum, Honda'nın pazarlama departmanını tebrik etmek lazım çünkü EarthDreams çok başarılı bir isim, aslında başından beri aklımdaydı ancak, kaptırdık kendimizi başka şeylere.

    SkyActiv'den daha başarılı bir isim hatta deyip de pimi çekiyorum

    Ben de reklam yapıyor gibi görünmek istemem ama Coca Cola ve Hondanın reklamlarına (Yeni Civic reklamı hariç ) bayılıyorum. Hele ki Coca Colanınkiler, bir markanın bir tane mi kötü reklamı olmaz kardeşim.

    EarthDreams hakikaten güzel ama asıl olay Soichiro Honda'nın hayalleri vardı lafıyla başlıyor, Honda tarihinde :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan
    O da doğru valla Bu arada olaya çok farklı bir açıdan yaklaşmak istiyorum, Honda'nın pazarlama departmanını tebrik etmek lazım çünkü EarthDreams çok başarılı bir isim, aslında başından beri aklımdaydı ancak, kaptırdık kendimizi başka şeylere.

    SkyActiv'den daha başarılı bir isim hatta deyip de pimi çekiyorum

    Ben de reklam yapıyor gibi görünmek istemem ama Coca Cola ve Hondanın reklamlarına (Yeni Civic reklamı hariç ) bayılıyorum. Hele ki Coca Colanınkiler, bir markanın bir tane mi kötü reklamı olmaz kardeşim.

    EarthDreams hakikaten güzel ama asıl olay Soichiro Honda'nın hayalleri vardı lafıyla başlıyor, Honda tarihinde :))

    Abi, benim meslek Grafik Tasarım zaten, dolayısıyla ister istemez "reklamcı" damgası da yiyoruz bazen ;) Coca-Cola bu konuda resmen duayen, derslerimizde okutuldu yani sana o kadarını söyleyeyim Nostaljik şişesi falan da birer design harikasıdır değinmeden edemeyeceğim.

    Honda'nın meşhur reklamları varsa, konu açman veya PM'den atman mümkün mü merak ettim hiç dikkatimi çekmemişti şu ana kadar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan
    O da doğru valla Bu arada olaya çok farklı bir açıdan yaklaşmak istiyorum, Honda'nın pazarlama departmanını tebrik etmek lazım çünkü EarthDreams çok başarılı bir isim, aslında başından beri aklımdaydı ancak, kaptırdık kendimizi başka şeylere.

    SkyActiv'den daha başarılı bir isim hatta deyip de pimi çekiyorum

    Ben de reklam yapıyor gibi görünmek istemem ama Coca Cola ve Hondanın reklamlarına (Yeni Civic reklamı hariç ) bayılıyorum. Hele ki Coca Colanınkiler, bir markanın bir tane mi kötü reklamı olmaz kardeşim.

    EarthDreams hakikaten güzel ama asıl olay Soichiro Honda'nın hayalleri vardı lafıyla başlıyor, Honda tarihinde :))

    Abi, benim meslek Grafik Tasarım zaten, dolayısıyla ister istemez "reklamcı" damgası da yiyoruz bazen ;) Coca-Cola bu konuda resmen duayen, derslerimizde okutuldu yani sana o kadarını söyleyeyim Nostaljik şişesi falan da birer design harikasıdır değinmeden edemeyeceğim.

    Honda'nın meşhur reklamları varsa, konu açman veya PM'den atman mümkün mü merak ettim hiç dikkatimi çekmemişti şu ana kadar



    şunu izlemiş olmalısın diye düşünüyorum




  • Hahahaaha onu biliyoruz canım o kadar da değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    bende sanmıyorum honda bu saatten sonra gerilesin.

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    motorda vw teknolojisine erişeceğini sanmıyorum hondanın.

    bende sanmıyorum honda bu saatten sonra gerilesin.

    +1

    +2

    vw nin motor teknolojisi yağ eksiltme, turbo patlaması,enjektör tıkanması ve kuş sesi çıkarması ile rakipsizdir

    honda 50 yıl geri gitse bütün bunları biarada piyasaya sunamaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Sn: haluk23 nickname'li arkadaşım..

    öncelikle uzun uzun açıklamaların için teşekkür etmek lazım... Ancak bazı konularda sizin de bu markaya fazla duygusal yaklaştığınızı düşünüyorum.. Örneğin sizin yazınızdan alıntıladığım aşağıdaki kısım çok dikkat çekici:

    Çift kavrama şanzımanları standart yol otomobillerine koymuş olan ve daha sonra çıkan sorunlardan dolayı başı oldukça ağrımış olan malum firmanın hatasına düşmek istemiyordur Honda.
    Yukarıda başka arkadaşlara verdiğim cevaplarda da belirttiğim gibi bunu yeterince test ettikten sonra otomobillerde kullanmaya başlıyor görünüyor.
    Malum firmanın çift kavrama şanzıman problemleriyle ilgili linkler de yukarıdaki mesajlarımda mevcut.


    Siz Honda markasının neden çift kavrama kullanıp kullanmadığını , bunu ne amaçla yaptığını sadece kendi tahminlerinizden yola çıkarak cevaplıyorsunuz... Ben de diyorum ki sizin veya benim bunu bilebilme olasılığınız nedir? belki Honda firması bu şanzumanların maliyetleri yüksek olduğundan , kâr marjını düşürmemek maksadıyla bu zamana kadar kullanmadı ? bunu bilebilir misiniz? Artık bu teknoloji eskidi, Mercedes firması kamyonlarına bile koymaya başladı, Honda daha lütfedip bize otomobillerinde sunacak ... burada objektifliğe davet ediyorum sizi...

    Diğer husus lpg olayı;

    sizi tenzih ederek bu forumdaki birkaç körü körüne bindiği aracı savunan bazı arkadaşlar mevcut.. Bunu herkes zaten farkındadır... Her türlü markanın topicine girip , Honda sorunsuzluğu reklamı yapmaktalar, hiç binmedikleri Lexus marka otomobili yine hiç hayatlarında binmedikleri bir Mercedes S class ile rahatlıkla kıyas yapıp galip olarak Lexus gösterebilmektedirler.. Biz bu arkadaşlara gereken cevabı verdiğimizde de tüm savunmaları "Honda sorunsuzluk abidesidir" olmakta...

    Şimdi ben yukarıdaki mesajlarımın birinde geçen seneki Honda vizyonunu yazdım, kısaca diyor ki: Araçlarınıza lpg takarsanız , garantiniz biter, ücret bile ödeseniz lpg'ye karşıyız, garantisiz sayarız..
    Hemen ertesi sene satışlardaki düşüş ve pazardaki rekabet sebebiyle sözde yukarıdaki vizyona sahip olan aynı honda markası bu sefer de diyor ki : lpg montajını biz yapalım, yeter ki araçlarımızı satın alın...

    Ben bu durumda "iyiniyet" veya "ne olursa olsun sorunsuzluk" görmüyorum...

    Ayrıca ne olursa olsun konu hep VW'ye bağlanması ilginçtir, keza siz şuana kadar yazıştığımız en saygılı üyelerden olmanıza rağmen siz bile lafın sonunu DSG arızalarına bağlamışsınız.. Burada da tarafsızlık göremiyorum kendi açımdan...

    Konuyu çok uzatmayacağım; benim ve benim gibi düşünen insanların ortak görüşü şudur ki: Bir markayı sorunsuz ilan edebilmemiz için bize günümüz teknolojisini sunması ve sunduğu teknolojilerde de arıza çıkma oranının düşük olması gerekir.. Şuan 5 ileri tork konvertörlü otomatik şanzuman kullanıp, şehiriçinde 10 litre katalog verisine sahip 1.6 litre atmosferik motoru aracına tek seçenek olarak koyup, sonra da sorunsuzluktan bahsetmek tam anlamıyla insanların zekasıyla alay etmektir..

    Eğer Honda markası, Civic modeline veya Tr'de sattığı başka bir modeline ; dual clutch şanzuman, aşırı besleme, turbo-benzinli veya turbo dizel motor koyup , doğrudüzgün ses yalıtımı olan otomobiller üretirse ve tüm bu kullandığı teknolojilere rağmen hala Avrupalı rakiplerinden az sorun çıkartma oranına sahipse ancak ozaman honda için sorunsuz denebilir.. Eğer böyle bir zaman gelirse gider bir tane Honda da ben satın alırım...

    Keza Türkiye şartlarında honda markasının sorunsuzluğu ; Ericssonun eski telsiz büyüklüğündeki telefonlarının yere düşse bile bozulmaması gibidir ... (Teşbihte hata olmaz) Halbuki biz iphone kullanmak istiyoruz, android işletim sistemli telefonlar kullanmak istiyoruz, dokunmatik ekran istiyoruz,vs .. vs..

    Kullandığı araç markasına tapan bazı arkadaşların tutumları sebebiyle bu tartışmalar çıkmıştır, sizinle aslında bir ilgisi yoktur.. Mercedes topiclerinde, BMW topiclerinde, VW topiclerinde daha konunun ne olduğunu bile idrak edemeden "japon aracı alırsanız aracınız bozulmaz" veya "japon sorunsuzluğunu çok ararsınız" gibi tamamen provakatif mesajlar atan üyeler oldukça da bu tarz tartışmalar bitmeyecektir..

    Saygılar..

    Her bir virgülüne, noktasına kadar benimle aynı düşünen bir insanın olması sevindirici, yukarıdakilere ek olarak bende birşeyler söylemek istiyorum, Haluk Abi, foruma yaptığın katkılar tartışılmaz, saygınlığına, bilgine 1 gram bile laf etmek haddimize değil, ama bu TSI patlar DSG çatlar muabbetinden ciddi olarak bütün samimiyetimle soruyorum, sıkılmadınız mı?

    DSG şanzımanların, pek çoğunun kronik arızalar çıkarttığı bir gerçek. Ama dikkatini çekerim ki multimodezedeyizbiz.com diye bir site var, bu şanzımana, Honda'nın i-shift'ine toz kondurmazken, nedir bu DSG hıncı? Hadi DSG'yi geçtim. TSI motorların gerçekten şu ana kadar "kronik" bir arızası yok. Birkaç maddeye daha değinmek istiyorum:

    1- Verdiğin Tsi-Dsg linklerini üşenmeden ilk 2 sayfası olmak suretiyle herbirini okudum, inceledim, tsi motor arızasıyla ilgili verdiğin linklerin neredeyse %99'u DSG'yle bağlantılı. Hem Almancam, hem ingilizcem olduğu için varsayımda bulunmuyorum kendileri söylüyor, linklerin pek çoğunda da VW firması tarafından ücretsiz değişim veya yazılım güncellemesi yapıldığı, bu güncellemelerle ilgili de kullanıcılara bilgi verildiği aktarılmış ki doğru. Beni de aradılar mesela, şanzımanda bir sorun yokken, güncelleme yaptılar. Nedenini sordum, ileride potansiyel bir arızayı önlemek için denildi, iyi dedim. Şimdi honda-toyota bunu yapınca müşterisine değer veriyor oluyor, VW yapınca tuu kaka mı?

    2- Attığım PM'de belirttiğim gibi, biz araç alırken paramızın hesabını yapıyoruz, sırf ben değil, buradaki olsun, VW başlığındaki belki de 150'den fazla üyemiz olsun, biz araçlarımızdan memnunken, sahibi olmayanların bu çamur atma-laf sokma saplantısı nedir? Gerçekten, yemin ederek söylüyorum, kimse bize zorla bu araçları satmadı. Burada, belirli bir yaşın üzerinde olan insanlara bile yapılan muameleyi, atılan mesajları görüp hayret etmemek elde değil. Kişisel bir görüşüm olarak, sürekli bu tsi-dsg muabbetini ısıtıp ısıtp forumun önüne koymaktan, kullanıcılarına sürekli hakaretler yağdırmaktan, enayi muamelesinden vazgeçmeyen insanlarla aynı söylemlerle yola çıkmana üzüldüm, şaşırdım.

    Şimdi diyeceksin(iz) ki duygusal yaklaşıyorsun, gençsin, vb. O zaman da arkadaşlarıma şunu sorarım: Hangi biriniz duygusal yaklaşmıyor, açık açık söylesin?

    Janjancım merhaba.


    Güzel sözlerin ve pek de o kadar güzel olmayan tespitin için teşekkür ederek başlayayım söze.


    Ve yanıtlaman üzere birkaç soru sorayım:


    1. DSG’li aracının garantisini uzatmış mıydın? Neden?


    2. Orijinal renkli Polo aracının bakımlarını yetkili serviste mi yaptırıyorsun? Neden?


    3. Orjinal renkli Polo aracını kullanmaktan ve devir çevirmekten keyif alıyor musun? Neden?


    4. Multimodezedeyiz.com linkini de çok mesajımda "özellikle dizel motorlu araçlarda bu şanzımandan uzak durulması gerektiği" yönündeki ifademle birlikte ben de paylaştım. Teknik olarak i-shift ve mm birbine benzeseler de problem çıkartma açısından i-shift'i, MM ve DSG ile bir mi tutuyorsun?


    5. "DSG şanzımanların, pek çoğunun kronik arıza(lar) çıkarttığı bir gerçek" diye başladığın cümleni nasıl oluyor da "nedir bu DSG hıncı" diyerek bitirebiliyorsun?


    6. Önceki mesajda verilen TSI motor arızası linklerinde yaşanan problemlerin DSG ile ilgili olmayanları hakkında ne düşünüyorsun?


    7. TSI ile ilgili yaşanmış olan problemlerin (DSG ile ilgisi olsun ya da olmasın) kronik olup olmaması kullanıcılar açısından ne derece fark eder sence?


    8. Önceki mesajda verilen TSI motor arızası linklerinin neredeyse %99’unun DSG ile ilgili olduğundan emin misin?


    9. TSI motor arızası linklerinin %99’unun DSG ile bağımlı olduğunu ifade ederken, TSI patlar, DSG çatlar ifadendeki TSI teknolojisini kurtarırken DSG teknolojisini patlatma - çatlatmayı geçtim, CERN patlaması şiddetinde infilak ettirdiğinin farkında mısın?


    10. TSI teknolojisini önce Honda yeniden canlandırmış ve ve sıklıkla kullanıyor olsaydı bu kadar çok problem yaşanır ve nette aratınca bu kadar probleme denkgelir miydik acaba?


    11. Seni şaşırtmışım ve üzmüşüm, ki buna da ben üzüldüm ama ben durduk yere TSI ve DSG ile ilgili link paylaşmadım. Sadece yanlı ve taraflı paylaşımlara müdahale ederken, yani bu teknolojiler(in) eksik tarafları görülmeden körükörüne savunulurken, bir konuya müdahil olmayan başka marka, model ve teknolojilere de çamur atılırken bu konuda açıklama yaptım. Sen de benzer gerekçelerle paylaşımda bulunmuyor musun ?


    12. Bir önceki maddeyle bağlantılı olarak;

    a) bu tür paylaşımlarımın benim toplamdaki paylaşımlarımın çok ama çok küçük bir kısmına tekabül ettiğinin,

    b) VW markasını eleştirdiğim kadar özellikle Polo 1.6 tdi, Golf ve Passat'ın benden övgü dolu ifadeler aldığının,

    c) bu markaya bu markayı eleştiren çoğu kişiden daha yakın olduğumun,

    d) "TSI patlar, DSG çatlar muhabbetinden sıkılmadınız mı" diye bütün samimiyetinle sorarken beni yeri geldiğinde bu markanın hakkını vermeyen azılı bir Vw anti fanatiği olarak görmüş olduğunun da farkında mısın?



    13. VW'ne çamur atma laf sokma dediğin nokta muhtemelen şundan kaynaklanıyor (sıklıkla paylaştığım bir bilgi aslında):


    Yıllardan beri VW reklamlarında VW için "Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu", ya da "Hep bir Passat (ya da Golf ya da ...) almak istediğiniz." "Biz daha iyisini yaptık", "VW alıyorsunuz beyefendi" türünden iddialı reklam ve sloganlar kullanılageldi.

    Bunun üstüne VW'nin senin de doğruladığın kronik ya da kronik olmayan sorunları ya da 2012 yılında ESP'siz araçları EuroNCAP'ten 5 yıldızlı diye sattıklarınını gözardı ederek her yerde VW propogandası yapılmasına tepkidir herhalde bu durumlar.


    Futbolla pek işim yok ama zamanında göğsümüzü kabartan Fatih Terim'le ilgili şu yazıyı okursan demek istediğimi daha rahat anlarsın:

    quote:

    Terim’in 3 hali! - İskender Baydar


    Google’da “Terim” ve “Ben” kelimelerini yan yana yazın.

    Ortaya, Terim’in kendi ağzından dökülmüş sözlerle Terim gerçeği çıkıyor.

    “Neden sevildi, neden nefret edildi, neden düne gelindi” çok daha iyi anlaşılıyor.

    İşte Terim’in 3 evresi:

    ÖNCE…

    Ben yüzde yüz inanıyorum.

    Ben yapılmamışları yapıyorum.

    Ben sahaya 11 cesur yürek süreceğim.

    Ben maç kadrosunu 80 milyon olarak açıklıyorum.

    Ben umutları gerçek yaptım.

    SONRA…

    Ben penaltı çalıştırmam.

    Ben rakamlara inanmam.

    Ben seçilmem seçerim.

    Ben ders almam ders veririm.

    Ben otoriteyi temsil ediyorum.

    Ben gülüyorum, siz de gülün.

    Ben iyiyim.

    Ben senin bıyığını s….…

    VE DÜN GECE…

    Biz her zaman Türk futbolunun ve ülkemizin hizmetindeyiz.

    Biz bir aileyiz!

    +++

    Biz de safız…


    http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=12697236


    14. Vw sahibi olmayanların VW'ne çamur atma-laf sokma saplantısından rahatsız olduğun kadar VW sahibi bile olmayanların (hatta bazılarının daha arabası bile yok) yukarıda bahsettiğim slogan ve reklamlardan etkilenip de alakalı alakasız neredeyse her araç tercih konusuna "VW al", "VW'ni tek geçerim", "VW olmasaydı hiç bir şey olmazdı", "VW bu yıl Avrupada şu kadar sattı", "Tarihte bu kadar büyük bir fark olmadı" gibi çoğu içi boş ve gerçeği yansıtmayan mesajlarından da rahatsız oluyor musun? Neden? Eğer cevabın evet ise bu yönde bir mesajın ya da mesajların mevcut mu?



    Büyük bir heyecanla yanıtlarını bekliyor olacağım Janjancım.


    Gözlerinden öperim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 23 Ocak 2012; 20:42:28 >




  • 14. sorunun yanitini ben de merak ediyorum. :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Kimse hondanin ust duzey teknolojiyle donatilmis oldugunu soylemiyor. Biz burda gelecek teknolojilerden bahsederken rahatsiz olanlar konuyu yanlis yerlere cekiyorlar. @asoz seninle uzlastigimizi dusunerek cevap yazmiyorum.


    Kimse yeni teknolojiler icin bir sey soylemedi arkadasim.

    İlk bir kac iletiyi incelersen Atmosferikte zaten kral diye baslanmis bir mesajla basladigini gorursun.

    Gonderilerin genelini inceleyin arkadaslar daha objektif, getirse keske kullansak filan gibi markadan bagimsiz yorumlar yaparken, bu tarafta siz daha duygusal ve marka odakli konusuyorsunuz.

    Peki 15 milyon vtec motorda 1 tane hata bile olmamasi bu firmayi basarili yapmazmi ?

    bu bir başarı ölçütü olamaz,

    belki reno, belki vw belkide fiat, 20.000 adet sorunsuz 1.6 düz motor üretmiş olabilir. karşılaştıracak bir veri varmı? varsa başırdan söz edilebilir.

    misal 15.000.000 adet hatasız tüplü tv üretmek mi başarıdır? 1.000.000 da 1000 hatalı çıkan oled tv üretmek mi?

    Oğuzcum gayet komplike bir teknoloji olan VTEC sistemini tüplü TV'ye de benzettin ya gerçekten diyecek bir şey bulamıyorum.

    http://world.honda.com/automobile-technology/VTEC/

    Sıradan bir motor değil bu, zira 15 milyon sorunsuz ünite ifadesi 7000 - 8000 - 9000 devir çeviren makineleri anlatıyor.


    Ve teknolojik olarak 10 yıl kadar tek başına atmosferik motorların zirvesindeydiler.

    Şimdi de Ferrari 458 ile paylaşıyorlar.


    İşin bir de diğer boyutu var tabii: Tüplü TV benzetmesinin adresi olsa olsa kökeni 1974 yılına kadar uzanan nam-ı diğer Hitler motorudur. İlk zamanlarda karbüratörlü olarak hizmet vermiş ama zaman içinde çok noktadan enjeksiyon sistemi ile ödüllendirilmiştir:

    (Bu arada ilk tüplü TV'mizi 1978 yılında aldık. Daha doğrusu bu tarihten 1 yıl önce aldığımız TV'mizi çalıştırmak için gerekli olan elektrik yeni yaptırdığımız ve 6 aydır elektriksiz oturduğumuz evimize 1978'de bağlandığı için ilk TV yayınlarını o tarihte izler olduk. Hitler motor bizim tüplü TV maceramızdan da eski yani.)


    Merak ediyorsun alttaki linkte ülkemizde TRT ile başlayan TV yayıncılık tarihinden bir kesit de mevcut:

    http://tr.wikipedia.org/wiki/TRT

    Bu da 1974 yılından ilginç bir not:

    quote:

    ...Televizyon yayınları 1974 yılında 7 güne çıkarıldı. 1974 Dünya Kupası TRT'de naklen yayınlanan ilk Dünya Kupası olarak kayda geçti...



    Bu da EA827 kodlu Hitler motor ailesinden bir kesit:

    quote:

    ... 70–102 hp 1.6

    configuration
    1595 cc (97 in³) inline 4, bore 81 mm (3.2 in) × stroke 77.4 mm (3.0 in), 1.05 ratio
    head
    SOHC 2-valve per cylinder
    block
    grey cast iron, five bearings
    output
    Output Torque Engine code Applications
    52 kW (70 hp)/5200 rpm 125 N·m (92 lb·ft)/2800 rpm PN Audi 80, Volkswagen Golf Mk II
    74 kW (99 hp)/5800 rpm 135 N·m (100 lb·ft)/4400 rpm AEK Volkswagen Golf Mk III, Volkswagen Vento, Volkswagen Passat B4
    74 kW (99 hp)/5800 rpm 140 N·m (100 lb·ft)/3500 rpm AFT Volkswagen Golf Mk III, Volkswagen Vento, Volkswagen Passat B4, SEAT Ibiza Mk I, Seat Córdoba Mk I, Seat Toledo Mk I
    74 kW (99 hp)/5300 rpm 140 N·m (100 lb·ft)/3800 rpm ADP; AHL Audi A4 B5, Volkswagen Passat B5
    74 kW (99 hp)/5600 rpm 145 N·m (107 lb·ft)/3800 rpm AEH; AKL; APF; AUR Audi A3 Mk I, Audi A4 B5, Volkswagen Polo Mk III Classic/Variant, Volkswagen Golf Mk IV, Volkswagen Bora, Volkswagen Passat B5, Volkswagen New Beetle, Škoda Octavia, SEAT Ibiza Mk I, Seat Córdoba Mk I, Seat Toledo Mk II
    75 kW (101 hp)/5600 rpm 148 N·m (109 lb·ft)/3800 rpm AYD; AWH; AVU; ALZ; BFQ; BFS; BGU; BSE; BSF Audi A3, Audi A4 B5-B7, Seat León Mk II, SEAT Altea, Seat Toledo Mk III, Škoda Octavia Mk I/II, Volkswagen Golf Mk IV/V/VI, Volkswagen Bora/Jetta, Volkswagen New Beetle, Volkswagen Passat B5/B6
    fuel
    ecotronic carburettor, KE-Jetronic
    aspiration
    cast aluminum intake manifold, cast iron exhaust manifold


    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_EA827_engine

    İçinde daha sonradan uygulanmış çok noktadan enjeksiyon dışında neredeyse hiçbir modern sayılabilecek teknoloji barındırmaz.

    Silindir başına 2 adetten toplamda 8 sübaplıdır.

    Sübap zamanlaması ya da değişken sübap zamanlaması gibi sistemlere de sahip değildir.


    Ama tüm bunlar bir yana, senin diğer mesajın bir yana:

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    ...honda akaryakıtlı araçlarda, rakiplerine göre yüksek teknoloji kullanmıyor. (türkiyedeki otomobil seçeneklerine göre) bana göre bunun bahanesi sorunsuzluk olamaz. (not:1.6 v-tec leri normal, 1.6 mpi den farksız görüyorum.) size göre olabilir...


    Oğuzcum VTEC teknolojisi performanslı kullanımlardaki güvenilirlik ifadesinin içini doldurmuştur.

    Daha önce paylaştığım bu linki bir daha vereyim.

    quote:


    Honda'nın ürettiği 15 milyon VTEC motorda tek bir problem bile yaşanmadı.

    15 milyon!!!



    It's probably the greatest contribution ever to the world of cars.!!!


    Yani: "Japon otomobillerinin (özellikle de Hondanın) sorunsuzluğu otomobil dünyasına yapılmış, muhtemelen, en büyük katkıdır."


    Yani sorunsuzluk bir bahane değil, gerçektir.


    Bir de unutulmaması gereken durum şu:

    Sana göre 1.6 Hitler motoru ile 1.6 i-vtec motor açısından fark yok zira bunların son hızları hariç yakıt tüketim ve hızlanma performansları benzer.

    Peki yüksek teknoloji diye bahsettiğin tsi motorların 1.6 vtec ya da i-vtec'lerden ahım şahım farklı olduğunu mu düşünüyorsun?

    Her iki motor da gaza az basarsan az yakıyor.

    Her iki motoru da performanslı kullandığında benzer performans verileri sunuyor (biri diğerini eziyor durumu yok yani)

    (Şehir içi dur kalk trafikte tsi biraz daha az yakacaktır ama ben böyle bir trafiğe girmiyorum - sen de VTEC motorlu araç ile yüksek süratlere çıkmayacaktın ya hani, o bağlamda.)

    Ama tsi olana lpg sıkıntı, devamlı olarak yetkili servise bakıma götürüyorsun zira garantinin devam etmesi muhtemel problemler için elzem ve de garanti bittikten sonra ve / veya km yükselince aracın ikinci el değeri atmosferik benzinlilere göre ciddi oranda düşüyor.

    Vtec'de bu yok.

    İstersen paşalar gibi tüpünü takarsın.

    İstersen 6 yıl garantinin ilk yılını kullanıp güveneceğin bir özel servise gidip bakımlardan neredeyse yarı yarıya karla ayrılırsın, garantisi bitmiş, kilometresi artmış bir Honda aracını satın almak için sıraya girerler vb.


    Bir de şöyle bir ifaden var:

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    o konuda sana katılıyorum, kuru dsg hiç üretilmemeliydi.


    Satın almış olduğun Leon 1.6 tdi aracındaki DSG sistemi için sen bunu dedikten sonra aslında bizlere diyecek bir şey bırakmamış oluyorsun.


    Selamlar.




  • Orijinalden alıntı: haluk 23



    Janjancım merhaba.


    Güzel sözlerin ve pek de o kadar güzel olmayan tespitin için teşekkür ederek başlayayım söze.


    Ve yanıtlaman üzere birkaç soru sorayım:


    1. DSG’li aracının garantisini uzatmış mıydın? Neden?


    2. Orijinal renkli Polo aracının bakımlarını yetkili serviste mi yaptırıyorsun? Neden?


    3. Orjinal renkli Polo aracını kullanmaktan ve devir çevirmekten keyif alıyor musun? Neden?


    4. Multimodezedeyiz.com linkini de çok mesajımda "özellikle dizel motorlu araçlarda bu şanzımandan uzak durulması gerektiği" yönündeki ifademle birlikte ben de paylaştım. Teknik olarak i-shift ve mm birbine benzeseler de problem çıkartma açısından i-shift'i, MM ve DSG ile bir mi tutuyorsun?


    5. "DSG şanzımanların, pek çoğunun kronik arıza(lar) çıkarttığı bir gerçek" diye başladığın cümleni nasıl oluyor da "nedir bu DSG hıncı" diyerek bitirebiliyorsun?


    6. Önceki mesajda verilen TSI motor arızası linklerinde yaşanan problemlerin DSG ile ilgili olmayanları hakkında ne düşünüyorsun?


    7. TSI ile ilgili yaşanmış olan problemlerin (DSG ile ilgisi olsun ya da olmasın) kronik olup olmaması kullanıcılar açısından ne derece fark eder sence?


    8. Önceki mesajda verilen TSI motor arızası linklerinin neredeyse %99’unun DSG ile ilgili olduğundan emin misin?


    9. TSI motor arızası linklerinin %99’unun DSG ile bağımlı olduğunu ifade ederken, TSI patlar, DSG çatlar ifadendeki TSI teknolojisini kurtarırken DSG teknolojisini patlatma - çatlatmayı geçtim, CERN patlaması şiddetinde infilak ettirdiğinin farkında mısın?


    10. TSI teknolojisini önce Honda yeniden canlandırmış ve ve sıklıkla kullanıyor olsaydı bu kadar çok problem yaşanır ve nette aratınca bu kadar probleme denkgelir miydik acaba?


    11. Seni şaşırtmışım ve üzmüşüm, ki buna da ben üzüldüm ama ben durduk yere TSI ve DSG ile ilgili link paylaşmadım. Sadece yanlı ve taraflı paylaşımlara müdahale ederken, yani bu teknolojiler(in) eksik tarafları görülmeden körükörüne savunulurken, bir konuya müdahil olmayan başka marka, model ve teknolojilere de çamur atılırken bu konuda açıklama yaptım. Sen de benzer gerekçelerle paylaşımda bulunmuyor musun ?


    12. Bir önceki maddeyle bağlantılı olarak;

    a) bu tür paylaşımlarımın benim toplamdaki paylaşımlarımın çok ama çok küçük bir kısmına tekabül ettiğinin,

    b) VW markasını eleştirdiğim kadar özellikle Polo 1.6 tdi, Golf ve Passat'ın benden övgü dolu ifadeler aldığının,

    c) bu markaya bu markayı eleştiren çoğu kişiden daha yakın olduğumun,

    d) "TSI patlar, DSG çatlar muhabbetinden sıkılmadınız mı" diye bütün samimiyetinle sorarken beni yeri geldiğinde bu markanın hakkını vermeyen azılı bir Vw anti fanatiği olarak görmüş olduğunun da farkında mısın?



    13. VW'ne çamur atma laf sokma dediğin nokta muhtemelen şundan kaynaklanıyor (sıklıkla paylaştığım bir bilgi aslında):


    Yıllardan beri VW reklamlarında VW için "Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu", ya da "Hep bir Passat (ya da Golf ya da ...) almak istediğiniz." "Biz daha iyisini yaptık", "VW alıyorsunuz beyefendi" türünden iddialı reklam ve sloganlar kullanılageldi.

    Bunun üstüne VW'nin senin de doğruladığın kronik ya da kronik olmayan sorunları ya da 2012 yılında ESP'siz araçları EuroNCAP'ten 5 yıldızlı diye sattıklarınını gözardı ederek her yerde VW propogandası yapılmasına tepkidir herhalde bu durumlar.


    Futbolla pek işim yok ama zamanında göğsümüzü kabartan Fatih Terim'le ilgili şu yazıyı okursan demek istediğimi daha rahat anlarsın:

    Terim’in 3 hali! - İskender Baydar


    Google’da “Terim” ve “Ben” kelimelerini yan yana yazın.

    Ortaya, Terim’in kendi ağzından dökülmüş sözlerle Terim gerçeği çıkıyor.

    “Neden sevildi, neden nefret edildi, neden düne gelindi” çok daha iyi anlaşılıyor.

    İşte Terim’in 3 evresi:

    ÖNCE…

    Ben yüzde yüz inanıyorum.

    Ben yapılmamışları yapıyorum.

    Ben sahaya 11 cesur yürek süreceğim.

    Ben maç kadrosunu 80 milyon olarak açıklıyorum.

    Ben umutları gerçek yaptım.

    SONRA…

    Ben penaltı çalıştırmam.

    Ben rakamlara inanmam.

    Ben seçilmem seçerim.

    Ben ders almam ders veririm.

    Ben otoriteyi temsil ediyorum.

    Ben gülüyorum, siz de gülün.

    Ben iyiyim.

    Ben senin bıyığını s….…

    VE DÜN GECE…

    Biz her zaman Türk futbolunun ve ülkemizin hizmetindeyiz.

    Biz bir aileyiz!

    +++

    Biz de safız…

    http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=12697236


    14. Vw sahibi olmayanların VW'ne çamur atma-laf sokma saplantısından rahatsız olduğun kadar VW sahibi bile olmayanların (hatta bazılarının daha arabası bile yok) birazdan bahsedeceğim slogan ve reklamlardan etkilenip de alakalı alakasız neredeyse her araç tercih konusuna "VW al", "VW'ni tek geçerim", "VW olmasaydı hiç bir şey olmazdı", "VW bu yıl Avrupada şu kadar sattı", "Tarihte bu kadar büyük bir fark olmadı" gibi çoğu içi boş ve gerçeği yansıtmayan mesajlarından da rahatsız oluyor musun? Neden? Bu yönde bir mesajın ya da mesajların mevcut mu?



    Büyük bir heyecanla yanıtlarını bekliyor olacağım Janjancım.


    Gözlerinden öperim.




    1- DSG'li aracın garantisini, ailem bile gerek yok boşver demesine rağmen bizzat gidip ben uzattırdım esas sebebi enteresandır daha önceki Renault araçlarımızdan çok çekmiş olmamız(1999 scenic ve 2000 clio), hatta bu uzatma operasyonundan önce dürüst olacağım DSG'lerin sorunları hakkında fazla bir bilgim yoktu. Yani, benim bu garantiyi uzatma sebebim "Tamamen DSG" dir diyemeyiz Ama, tekrar dürüst olacağım sorunları okuduktan sonra evet iyi ki bu işlemi yapmışım kafam rahatladı dedim, çevremde DSG'li araç alan herkese aynısını tavsiye yaptım.

    Ama dikkat; çok önemli ayrıntı: "DSG patlar, TSI çatlar muabbeti yapmadım, aracı alın ama mutlaka garanti yaptırın" dedim, bunu fanatiklik olarak yorumlamayı forum halkının takdirine bırakıyorum

    2-Orijinal renkli Polo'nun bakımlarını serviste yaptırıyorum, çünkü olası bir arızada veya hatalı bir işlemde parçaya 2 yıl garanti veriyorlar, daha önce klima gazı ve sol ön cam tertibatıyla ilgili sorunum olmuştu, şimdi forum beni linç edecek ama Doğuş Oto gerçekten hatasız bir şekilde ilgilendi, tek kuruş para vermedim üzerine birde boya koruma yapmışlardı araca. Bu kısmın DSG ile olan bağlantısını çözemedim yalnız Benim eski araç düz vites abi.

    3- Orijinal Polo aracımla genelde sürekli devir çeviriyorum, çünkü motor sesi inanılmaz güzel, 1.4 gibi değil, Anıl araçta hava filtresi var zannetmişti mesela Tabii, insanları rahatsız etmeyecek düzeyde yollar boş oldugunda bu sekilde kullanıyorum, rica ediyorum trafik canavarı muabbeti çevirmeyelim

    4- Abi, Bu konuda da gerçekten dürüst olacağım, benim gözümde DSG ile yarı-otomatik bütün şanzımanların arıza potansiyeli aynı... Olay Honda'nın sorunsuzluğundan kaynaklı değil, şanzımanın sistematiği ve mekaniği sorun çıkartmaya son derece müsait. Bu konuda da, beni fanatik ilan etmek forum takdirine kalmış, ultra-önyargılı bir görüş oldugunun farkındayım ama 2. el araç alacak olsam DSG'liyi belki ilk başta tercih etmem, ama yarı otomatik hiçbir aracı da almam, ki çok sevdiğim Civic HB'lerin 1.8 olanlarını sırf bu yüzden eliyorum mesela...

    5- Foruma göre bütün DSG'ler arızalı Haluk Abi, burda eğri oturup doğru konuşalım bunu diyen tek kişi ben değilim. Buradaki pek çok insan, özellikle uzakdoğu aracı kullananlar sürekli DSG'li araçlara çamur atma derdinde, bir kişi çıkıp yalan desin. Sana bunu bizzat kendi başlığımdan kanıtlamak isterdim fakat şikayetim üzerine yönetim mesajları sildi.

    Polo izlenimlerim başlığında O DSG patlayınca görürüm mesajı yazan ve bu arkadaşa katılan birkaç kşi olmuştu, bunlar hala forumdalar, polemik çıkmasını istemediğim için isimlerini vermeyeceğim. Bana kalkıp bu arkadaşları "e haklılar ama" dersen de yine benim dediğime geliyoruz

    6- Gönderdiğin linklerin ilk 2 sayfalarına baktım, diğer sayfaları elememin sebebi de oldukça eski tarihlere dönmesidir. TSI motor arızasıyla ilgili paylaşımlar var, evet ama ben buna hala kronik demem. Genelde, paylaşımların çoğu "tsi + dsg" olmakta. Dolayısıyla TSI motora kronik demek yanlış, ayrıca internetteki linkler yerine ben seni DH-VW kullanıcıları başlığına davet ediyorum, tsı motor kullanan üye sayısı oldukça fazla, kendin bizzat konu açabilirsin ;)

    7- TSI ile ilgili yaşanmış olan problemlerin kronik olup olmaması, kullanıcıları elbette etkiler, ayrıca sende farketmişsin benim bu şanzımanla ilgili objektif davrandığıma ben sorunsuz araç istiyorum diyen herkese japon öneriyorum zaten, bu konuda 1000'lerce mesajımı kanıtlayabilir, yada kişisel hesabımı gösterebilirim.

    8- %99 olmasa bile %90 diyebilirim, peki sen üretilen bütün TSI motorlu araçlara kronik sorunlu diyebilir misin, dsg'yi bir kenara bırakırsak, belki de 5 milyona yakın motor ünitesinden bahsediyoruz burda

    9- Kurduğum her cümlenin arkasındayım, sen bu linkleri paylaşıyorsun, ben bunları analiz ediyorum, fark ediyorum ki, TSI arızaları başlığında pek çok kişi "tsi motorlu aracımın şanzımanı arıza yaptı" diyor, buradan TSI'ı kurtarıyorum. DSG konusundaki itirazlarım ise %100'ünün patlar şeklinde empoze edilmesi, senin mesajlarından da ben bu sonucu çıkarttım, ha dersin ki ben bunu kast etmedim tamam. Dersin ki, ben ömrüm elverdiğince kimseye DSG araç aldırmayacağım, saygı duyarım. Ama kimse kusura bakmasın ben bu aracın zevkini aldıktan sonra, DSG kullanma ve tavsiye etme hakkını kendimde görüyorum. Yine beni fanatik ilan etmek senin takdirine kalmış

    10- Pratikte verdiğin soruya cevap vermek imkansız, çünkü olasılıklardan bahsediyoruz, tezini desteklememiz için Honda'nın bu tarz motorları üretmesi ve bizim analiz etmemiz lazım. Toyota multimode'u ilk çıkardığında sorun çıkarcağını kaç kişi bilebilirdi...? Toyota sorunsuzluguyla meshur bir firma degil mi? Evet. Fakat teoride, yani kağıt üzerinde, muhtemelen Honda bu kadar arıza çıkartmazdı, bu benim kişisel görüşüm, ama bu sorunun cevabını -with all my respect- ne sen nede ben verebiliriz.

    11- Konunun üzerinden tekrar tekrar geçince, hak verdim. Evet. Forumda, gerçekten VAG grubunu gereğinden fazla abartan, sorunlarını görmezden gelen bir kesim var - ama ben bunlardan biri değilim. Zaten benim inatla paylaşımlarda bulunmam da hep bu tarz kişilere karşı oluyor, ha yer geliyor abartmıyo muyum? Abartıyorum. Fazla tepki göstermiyor muyum? Gösteriyorum. Saygı çerçevemi sonuna kadar korumaya çalışsam da haddimi aşıyor muyum? (Demek ki aşmışım, bende seni üzmüşüm )

    12- Verdiğin 1-2 linkin paylaşımlarının milyonda biri oldugunun farkındayım abi, zaten taa amerika gözlemlerini yazdıgın zaman oha helal olsun bir insan nasıl bu foruma saatlerini ayırır bu kadar güzel, kaliteli paylaşımlar yapar demiştim, onun üzerine test sürüşü muabbeti çevirmiştim hatırlarsın belki, hayatımda da verdiğim en doğru kararlardan biri olmuştur senin Test Sürüşleri'ine kendimi davet ettirmek

    b- Farkındayım.

    c- Bunun da farkındayım.

    d- O cümle çok ağır oldu, haklısın, ancak -yaşımdan kaynaklı olabilir-, ancak şurada sen, Division Bell(ki bana nasıl ayar verdigini dile getirdim), Anıl ve bir iki kişi daha dışında kimseye derdimi anlatamadım, herkes işine gelen tarafı algıladı, farklı farklı pek çok kişiler o kadar mantıksız argumanlar ürettiler ki (konu içeriğinde görebilirsin), birde üzerine sen "tsi problems" linkini verince aha dedim tamam Haluk Abi'de onlardan biri mi oldu... O anki sinirimin ve tepkimin sebebi de budur. Bu bir mazaret veya haklı çıkartma değil bu arada, tamamıyle dürüst mesajlarımın ve tepkilerimin açıklamasıdır.

    13- VW'ime laf edilmesine lafım yok canım, kimler neler neler dedi bana çakma premiumcular, paran anca buna yettiler, boş tenekenle iyi gezmeler, kıçı boklu arabandan nasıl memnun olabilirsinler.... uuuuuu saysam bitmez Ben alıngan biri olsaydım forumu şimdiye kadar 1.50000 kere bırakmıştım zaten abi ;)) Ki, ben kimsenin arabasına böyle laf etmedim.

    Doğuş'un reklam strateji konusunda haklısın. Ederi 10 üzerinden 5 olan arabayı 8 gibi pazarlıyorlar, insanımız da buna kanıp ben en iyisini aldım diye gaza geliyor demek ki.

    14- Sonuna kadar katılıyorum, fakat sen hiç "Hondanın efsane VTEC'leri", "Hyundai yine 94. ödülünü aldı", yada Aydoğan Bey'in tarzıyla "Passat'a şiddetli Tokat" başlıklarını okumuyor musun, bunlara tepki gösteriyor musun? Yada açılan her dergi karşılaştırmasında anti-vag muabbetinden sıkılmadın mı? VTEC'le tsi lara plakamı okuturum laflarından bıkmadın mı? Adını vermeyeceğim bir yönetici bile TSI ne ya kalkışta plakamı okur demedi mi? hatırlamıyorsan ismini veririm. Ben sıkıldım. Insignia'nın sorunsuzluguyla ilgili başlıkta bile Alman lobisi muabbeti döndü, japonların sorunsuzlugunu tescilleyen firmaların arasında Alman yok mu? Onlar da mı güvenilir değil. commandercx veya darkimore ile olan tartışmalarımı okudun mu hiç öyle bir hyundai manyagı olmus ki ben boylesini gormedim? ohara'nın günde 4 kere Audi'ye b.k atma başlıklarını görmüyor musun? Ben VW i öven başlıklarda ya mesaj atmıyorum, yada konuya başka açıdan yaklaşıyorum. Mesela gorelenin başlığında -ki fanatik olmuş biliorum- Clio'nun satışlarına dikkat çektim. Ama çok iddialıyım Asla, helal olsun vw'ye, yine ezmiş geçmiş, rakiplerini dağıtmış diyen bir tane bile mesajımı bulamazsın.

    Ama diyorsan ki, artık tepki göstermen lazım, buna kesinlikle gayret edeceğim ki Ben Cihan'a da, electrostatic'e de abartmayın demişliğim vardır. Kendilerine bizzat sorabilirsiniz.

    Ve son olarak, 1000 kere söylemiş oldugum seyleri yazacağım yine;

    - Bir sonraki aracım VW olmayabilir, markaya bağlı değilim, tek söyleyeceğim kesinlikle ÇİN aracı almam.
    - Benim VW aldırmadığım, vazgeçirdğim insan sayısı tahminlerinden daha fazla ;)
    - Bu markayı ve ürünlerini seviyorum ama hissem yok, dolayısıyla gözü kapalı savunmamın bana bir katkısı yok. ama bunu yapanlar VAR bu bir gerçek.
    - dsg-tsi konusunda ise, benim kızdığım nokta araçların %100 ünün bu potansiyele sahipmiş muamelesi yapılması, ve paramıza alım tercihimize hakaret edilmesidir, bunu Recai abimle de paylaştım, o anladı zaten benim ne demek istediğimi hallettik meseleyi.

    Ha, şu konuda kimseye yazdıgım mesajlardan ötürü pişman değilim, bir tanesi hariç. O da, sana alıntı yaptığım mesaj. O anki piskolojinin etkisiyle, sinirimi senden çıkartmış gibi oldum. Burada, herkesin önünde, senden özür diliyorum, bunu PM'de de dile getirmiştim zaten, Ankara'ya döndüğüm zaman bir uludağ iskender ısmarlayayım sana abi, o zaman gönlünü alırım inşallah

    Sevgi&Saygılarımla




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.