Şimdi Ara

Honda'dan Yeni Nesil Motor: EarthDreams - Çift Kavrama Şanzımana Sahip Accord ve SH-AWD sistemi (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
1
Favori
13.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aslında tüm bu tartışmalar tek bir yere çıkıyor.

    Ne kadar ekmek, o kadar köfte.

    Bu teknoloji pahalı bir teknoloji. Maliyeti 15 bin euro yu geçmeyen arabalarla Çift Kavrama zevkini yaşamak isteyen arkadaşlar, çıkacak potansiyel arızalara da mırın kıtın etmeyecekler.

    Sorun DSG'de değil. Sorun maliyeti düşürmek için yolunmuş kaza çevrilmiş 7 ileri kuru tip DSG'de. Yoksa DSG 3.6 Passat VR6'da da var, 1000 beygirlik Veyron da da...

    Adam gibi bir çift kavrama istiyorsanız, 6 ileri Yağlı DSG'ye yöneleceksiniz. Yıllarca sorunsuz bineceksiniz. Gerçek DSG burdan başlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Kimse hondanin ust duzey teknolojiyle donatilmis oldugunu soylemiyor. Biz burda gelecek teknolojilerden bahsederken rahatsiz olanlar konuyu yanlis yerlere cekiyorlar. @asoz seninle uzlastigimizi dusunerek cevap yazmiyorum.


    Kimse yeni teknolojiler icin bir sey soylemedi arkadasim.

    İlk bir kac iletiyi incelersen Atmosferikte zaten kral diye baslanmis bir mesajla basladigini gorursun.

    Gonderilerin genelini inceleyin arkadaslar daha objektif, getirse keske kullansak filan gibi markadan bagimsiz yorumlar yaparken, bu tarafta siz daha duygusal ve marka odakli konusuyorsunuz.

    Peki 15 milyon vtec motorda 1 tane hata bile olmamasi bu firmayi basarili yapmazmi ?

    bu bir başarı ölçütü olamaz,

    belki reno, belki vw belkide fiat, 20.000 adet sorunsuz 1.6 düz motor üretmiş olabilir. karşılaştıracak bir veri varmı? varsa başırdan söz edilebilir.

    misal 15.000.000 adet hatasız tüplü tv üretmek mi başarıdır? 1.000.000 da 1000 hatalı çıkan oled tv üretmek mi?

    İyide hocam adamlar bunu verilerini almis yayinlamis ve basari olarakmduyurmus. Simdi vw reno vs bu kadar fazla motor uretip hatasiz olacak reklam yapmayacakmi ? 15 milyon motorun hatasiz olmasi takdir edilesi bi rakam degilmi ? Dunyada hicbir marka zaten bu kadar fazla motor uretmedigi icin belkide yayinlamiyor olamazmi ? Adamlar 1 yilda sadece urettikler icten yanmali motor sayisi ne kadar haberin varmi?

    Tartismak istemiyorum ama siz takdir edilecek seyler icin bile birsey yazamiyorsunuz elleriniz gitmiyor o yuzden daha fazla uzatmanin mantigi yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Kimse hondanin ust duzey teknolojiyle donatilmis oldugunu soylemiyor. Biz burda gelecek teknolojilerden bahsederken rahatsiz olanlar konuyu yanlis yerlere cekiyorlar. @asoz seninle uzlastigimizi dusunerek cevap yazmiyorum.


    Kimse yeni teknolojiler icin bir sey soylemedi arkadasim.

    İlk bir kac iletiyi incelersen Atmosferikte zaten kral diye baslanmis bir mesajla basladigini gorursun.

    Gonderilerin genelini inceleyin arkadaslar daha objektif, getirse keske kullansak filan gibi markadan bagimsiz yorumlar yaparken, bu tarafta siz daha duygusal ve marka odakli konusuyorsunuz.

    Peki 15 milyon vtec motorda 1 tane hata bile olmamasi bu firmayi basarili yapmazmi ?

    bu bir başarı ölçütü olamaz,

    belki reno, belki vw belkide fiat, 20.000 adet sorunsuz 1.6 düz motor üretmiş olabilir. karşılaştıracak bir veri varmı? varsa başırdan söz edilebilir.

    misal 15.000.000 adet hatasız tüplü tv üretmek mi başarıdır? 1.000.000 da 1000 hatalı çıkan oled tv üretmek mi?

    İyide hocam adamlar bunu verilerini almis yayinlamis ve basari olarakmduyurmus. Simdi vw reno vs bu kadar fazla motor uretip hatasiz olacak reklam yapmayacakmi ? 15 milyon motorun hatasiz olmasi takdir edilesi bi rakam degilmi ? Dunyada hicbir marka zaten bu kadar fazla motor uretmedigi icin belkide yayinlamiyor olamazmi ? Adamlar 1 yilda sadece urettikler icten yanmali motor sayisi ne kadar haberin varmi?

    Tartismak istemiyorum ama siz takdir edilecek seyler icin bile birsey yazamiyorsunuz elleriniz gitmiyor o yuzden daha fazla uzatmanin mantigi yok.

    anilcım, sevgili forumdaşım yanlış anlama,

    diğer firmaların kaç adet mpi motor üretip, kaç adette sorun çıktığını bilmiyoruz dedim. misal belki 13500.000 de reno sorunsuz motor üretmiştir. o zaman 15.000.000 sorunsuz üretmek büyük bir başarı olmuyor.tam araştırmak lazım. sonra elim gider :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB
    Gonderilerin genelini inceleyin arkadaslar daha objektif, getirse keske kullansak filan gibi markadan bagimsiz yorumlar yaparken, bu tarafta siz daha duygusal ve marka odakli konusuyorsunuz.

    Hocam bu mesajımda hiç yapmadığım bir şeyi yapıp, oldukça duygusal ve marka odaklı konuşacağım müsaadenizle. Çünkü gençlik yıllarından bu yana Honda markasını seven, saygı duyan ve taraftarı olabilecek kadar bağlı bir kişiyim. Buna rağmen Hondayı eleştirdiğim bir sürü yorumumu bulabilirsiniz diğer mesajlarımda.

    Bugüne kadar hiçbir şeye karşı önyargılı yaklaşmadım ve sabit fikirli olmadım, yalnızca bildiğim doğruların arkasında durmaya ve savunmaya çalıştım.

    Demişsiniz ki "arkadaşlar daha objektif, getirse keşke kullansak filan gibi markadan bağımsız yorumlar yapmışlar".

    Bu söze karşı söylenecek bir kaç kelime sözüm var. Allahtan diliyorum ki Honda inşallah Türkiye’de var olduğu süre boyunca turbo beslemeli benzinli bir araba yapmaz ve araçlarında çift kavrama debriyajlı şanzımanlar kullanmaz.

    Azınlık olan bizlere atmosferik motorlu ve tork konvertörlü Hondaları bırakın. Genelin istediğini sunan bir sürü marka var. O markalardan ihtiyaçlarını karşılasınlar. Benim istediğim aracın özellikleri bunlar. Ben bir sürü elektronik oyuncakla donatılmış, turbolarla süslenmiş, en son teknolojiyi içeren şanzıman yerleştirilmiş bir araba istemiyorum. Atmosferik beslemeli 1600 cc 160 PS motor istiyorum, atmosferik beslemeli 2000 cc 240 PS motor ve safkan motor sesi istiyorum, 9000 hatta 10000 devir çeviren motor istiyorum.

    1400 cc 100 PS i-vtec, 1600 cc 125 PS i-vtec Hondanın oyuncak motorlarıdır. B serisi, K serisi motorları hatta özellikle F, H, C serileri motorları kullanmayanlar, Cityleri, Civic sedanları kullanıp Hondanın motorları ile ilgili ahkâm kesmesin lütfen. Kimse alınmasın ama Hondayı gerçekten bilenler bilir, gerisi genellikle sallar.

    Ben Fiat niye böylesini üretmiyor, Renault niye böylesini üretmiyor, VAG grubu niye böylesini üretmiyor diye sorguluyor muyum? Bana ne ki, ne üretirse üretsin, benim istediğimi üretmediği sürece zerre kadar umurumda değil. Alana da kullanana da saygı duyarım ama bana göre değil arkadaşım.

    Son sözüm bizim gibi düşünenlere bırakın Hondayı. Varsın turbo beslemesi olmasın, varsın dizeli olmasın, varsın çift kavrama debriyajlı şanzımanı olmasın. Beğenmeyen, geri olduğunu düşünen, kötü olduğunu düşünen, eksik olduğunu düşünen almasın.

    Nedir bu Hondanın o su yok, busu yok feryadı. Hondadan başka marka mı kalmadı. Bu istenilenleri sunan bir sürü marka var. Gidip onları tercih edebilirler isteyenler. Bırakın da biz atmosferikçilerin de orta halli fiyatlarla alabildiği ve kullanmaktan keyif aldığı bir marka olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    Aslında tüm bu tartışmalar tek bir yere çıkıyor.

    Ne kadar ekmek, o kadar köfte.

    Bu teknoloji pahalı bir teknoloji. Maliyeti 15 bin euro yu geçmeyen arabalarla Çift Kavrama zevkini yaşamak isteyen arkadaşlar, çıkacak potansiyel arızalara da mırın kıtın etmeyecekler.

    Sorun DSG'de değil. Sorun maliyeti düşürmek için yolunmuş kaza çevrilmiş 7 ileri kuru tip DSG'de. Yoksa DSG 3.6 Passat VR6'da da var, 1000 beygirlik Veyron da da...

    Adam gibi bir çift kavrama istiyorsanız, 6 ileri Yağlı DSG'ye yöneleceksiniz. Yıllarca sorunsuz bineceksiniz. Gerçek DSG burdan başlar.




    o konuda sana katılıyorum, kuru dsg hiç üretilmemeliydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Kimse hondanin ust duzey teknolojiyle donatilmis oldugunu soylemiyor. Biz burda gelecek teknolojilerden bahsederken rahatsiz olanlar konuyu yanlis yerlere cekiyorlar. @asoz seninle uzlastigimizi dusunerek cevap yazmiyorum.


    Kimse yeni teknolojiler icin bir sey soylemedi arkadasim.

    İlk bir kac iletiyi incelersen Atmosferikte zaten kral diye baslanmis bir mesajla basladigini gorursun.

    Gonderilerin genelini inceleyin arkadaslar daha objektif, getirse keske kullansak filan gibi markadan bagimsiz yorumlar yaparken, bu tarafta siz daha duygusal ve marka odakli konusuyorsunuz.

    Peki 15 milyon vtec motorda 1 tane hata bile olmamasi bu firmayi basarili yapmazmi ?

    bu bir başarı ölçütü olamaz,

    belki reno, belki vw belkide fiat, 20.000 adet sorunsuz 1.6 düz motor üretmiş olabilir. karşılaştıracak bir veri varmı? varsa başırdan söz edilebilir.

    misal 15.000.000 adet hatasız tüplü tv üretmek mi başarıdır? 1.000.000 da 1000 hatalı çıkan oled tv üretmek mi?

    İyide hocam adamlar bunu verilerini almis yayinlamis ve basari olarakmduyurmus. Simdi vw reno vs bu kadar fazla motor uretip hatasiz olacak reklam yapmayacakmi ? 15 milyon motorun hatasiz olmasi takdir edilesi bi rakam degilmi ? Dunyada hicbir marka zaten bu kadar fazla motor uretmedigi icin belkide yayinlamiyor olamazmi ? Adamlar 1 yilda sadece urettikler icten yanmali motor sayisi ne kadar haberin varmi?

    Tartismak istemiyorum ama siz takdir edilecek seyler icin bile birsey yazamiyorsunuz elleriniz gitmiyor o yuzden daha fazla uzatmanin mantigi yok.

    anilcım, sevgili forumdaşım yanlış anlama,

    diğer firmaların kaç adet mpi motor üretip, kaç adette sorun çıktığını bilmiyoruz dedim. misal belki 13500.000 de reno sorunsuz motor üretmiştir. o zaman 15.000.000 sorunsuz üretmek büyük bir başarı olmuyor.tam araştırmak lazım. sonra elim gider :)

    Demekki yok bole bi durumlari olsa neden aciklamasinlar hocam ? Honda yillardir bunu bas bas bagirarak kullanirken niye baska markalar cevap vermiyor ozaman ?

    Honda has been the world's largest motorcycle manufacturer since 1959,[3][4] as well as the world's largest manufacturer of internal combustion engines measured by volume, producing more than 14 million internal combustion engines each year



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 20 Ocak 2012; 16:49:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB
    Gonderilerin genelini inceleyin arkadaslar daha objektif, getirse keske kullansak filan gibi markadan bagimsiz yorumlar yaparken, bu tarafta siz daha duygusal ve marka odakli konusuyorsunuz.

    Hocam bu mesajımda hiç yapmadığım bir şeyi yapıp, oldukça duygusal ve marka odaklı konuşacağım müsaadenizle. Çünkü gençlik yıllarından bu yana Honda markasını seven, saygı duyan ve taraftarı olabilecek kadar bağlı bir kişiyim. Buna rağmen Hondayı eleştirdiğim bir sürü yorumumu bulabilirsiniz diğer mesajlarımda.

    Bugüne kadar hiçbir şeye karşı önyargılı yaklaşmadım ve sabit fikirli olmadım, yalnızca bildiğim doğruların arkasında durmaya ve savunmaya çalıştım.

    Demişsiniz ki "arkadaşlar daha objektif, getirse keşke kullansak filan gibi markadan bağımsız yorumlar yapmışlar".

    Bu söze karşı söylenecek bir kaç kelime sözüm var. Allahtan diliyorum ki Honda inşallah Türkiye’de var olduğu süre boyunca turbo beslemeli benzinli bir araba yapmaz ve araçlarında çift kavrama debriyajlı şanzımanlar kullanmaz.

    Azınlık olan bizlere atmosferik motorlu ve tork konvertörlü Hondaları bırakın. Genelin istediğini sunan bir sürü marka var. O markalardan ihtiyaçlarını karşılasınlar. Benim istediğim aracın özellikleri bunlar. Ben bir sürü elektronik oyuncakla donatılmış, turbolarla süslenmiş, en son teknolojiyi içeren şanzıman yerleştirilmiş bir araba istemiyorum. Atmosferik beslemeli 1600 cc 160 PS motor istiyorum, atmosferik beslemeli 2000 cc 240 PS motor ve safkan motor sesi istiyorum, 9000 hatta 10000 devir çeviren motor istiyorum.

    1400 cc 100 PS i-vtec, 1600 cc 125 PS i-vtec Hondanın oyuncak motorlarıdır. B serisi, K serisi motorları hatta özellikle F, H, C serileri motorları kullanmayanlar, Cityleri, Civic sedanları kullanıp Hondanın motorları ile ilgili ahkâm kesmesin lütfen. Kimse alınmasın ama Hondayı gerçekten bilenler bilir, gerisi genellikle sallar.

    Ben Fiat niye böylesini üretmiyor, Renault niye böylesini üretmiyor, VAG grubu niye böylesini üretmiyor diye sorguluyor muyum? Bana ne ki, ne üretirse üretsin, benim istediğimi üretmediği sürece zerre kadar umurumda değil. Alana da kullanana da saygı duyarım ama bana göre değil arkadaşım.

    Son sözüm bizim gibi düşünenlere bırakın Hondayı. Varsın turbo beslemesi olmasın, varsın dizeli olmasın, varsın çift kavrama debriyajlı şanzımanı olmasın. Beğenmeyen, geri olduğunu düşünen, kötü olduğunu düşünen, eksik olduğunu düşünen almasın.

    Nedir bu Hondanın o su yok, busu yok feryadı. Hondadan başka marka mı kalmadı. Bu istenilenleri sunan bir sürü marka var. Gidip onları tercih edebilirler isteyenler. Bırakın da biz atmosferikçilerin de orta halli fiyatlarla alabildiği ve kullanmaktan keyif aldığı bir marka olsun.

    bu bakış açına diyecek yok.
    sorun şurda; bu bakış açısına sahipmiş gibi görünüp, turbo, direk püskürtme, çift kavramanın kötülenmesine veya "honda ypasa daha iyisini yapardı" manasına gelen mesajlar.




  • utku nerde, o güzel araştırıyor, benim bir alıntımda yaptığım değişikliği dedektif gibi incelemişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    utku nerde, o güzel araştırıyor, benim bir alıntımda yaptığım değişikliği dedektif gibi incelemişti.

    yanlışlarını düzeltmek benim için bir zevk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    bu bakış açına diyecek yok.
    sorun şurda; bu bakış açısına sahipmiş gibi görünüp, turbo, direk püskürtme, çift kavramanın kötülenmesine veya "honda ypasa daha iyisini yapardı" manasına gelen mesajlar.

    Oğuz sen beni az çok tanırsın, bugüne kadar bahsettiğin tarzda bir mesajım oldu mu? Mümkün olduğu kadar tarafsız davranmaya, yeri geldiği zaman her şeyi sonuna kadar eleştirmeye çalışmadım mı?

    Sen biliyorsun tatlı sert atışmalarımızı, kimseyi kırmak, rencide etmek istemem bilirsin. Ben turboyu sevmem (GTR haricinde ), çift kavrama bana halen pek güven vermiyor ama hiçbirini kötülemiyorum, sadece öğrenmek istiyorum bazı detaylarını, daha birkaç mesaj önce yazdım düşüncelerimi.

    Herkes kendi zevki ve beklentisi doğrultusunda istediği tercihi yapmakta özgürdür. Ben alana niye aldın, bak bu kötü, bu işe yaramaz demiyorum ki. Dediğim ve savunduğum şey mevcut olanın gerçeğinin tanınması üzerine. Şimdi ben turboyu sevmiyorum diye işe yaramaz ya da kötü mü oldu hayır tabi ki. Ama biri çıkarda benim gibi 2 yıl içinde üç kere turbo arızası yaşamış, iki kere turbo arızasından dolayı şehir dışında yolda kalmış bir adama turbo beslemeli motor atmosferik beslemeli motordan daha güvensiz değildir derse, o zaman sonuna kadar karşı çıkarım işte. Söylemek istediğim bu, bir şeyleri yaramaz veya kötü diye yorumlamak değil, gerçeğin ne olduğunu gösterebilmek.

    Bazı dezavantajların yada eksikliklerin, bazı avantajlarının olduğunu kabul ettiğimiz gibi bazı avantajların da bazı dezavantajları olması gerektiğini kabul etmeliyiz artık.

    Bak bu da araç alırken açmış olduğum konu, ne istediğimi bilerek aldığım için mutlu ve huzurluyum. Yani bu aracı alırken gerçeklerine katlanarak aldım, ama bazen bakıyorum ki, kimilerinin aracı az yakıp çok kaçmayı, hem cam kenarı olup hem koridor olmayı beceriyor. İşte ben buna anlam veremiyorum.

    http://resim.donanimhaber.com/m_51245205/mpage_1/key_/tm.htm




  • Bi cam kenarı koridor da ben alayım Recaicim :)

    Bursaya gidiyorum, havaalanındayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu oquzdag "125'lik honda motorunun hitler motordan farki yok" demisti.

    kime laf anlatmaya calistiginizi hatirlatayim dedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    Ama can kardesime ufak birsey soylemek istiyorum. Haluk abiye yazdigin mesajdan anliyorum ki haluk abiye bile sinirlenmissin ki kendisinin su ana kadar denemedigi arac kalmamis hatta suan kullandigi aracta cift kavramali bi sanzuman oldugunu sende biliyorsun.

    Peki niye kullaniyor sence ? Madem bu kadar guvenmiyor senin tabirinle ? Bugun dsg nin artilariyla tork konventorlu tam otomatik sanzumanin farklarini anlatmaya gerek varmi ? 

    Haluk abinin yorumlarini takip ettiysen ve hatta sanzumanlarla ilgili konusunu okuduysan cift kavramali sanzumanlarin ( yani genel olarak konusuyor ki bunda sende hem fikirsin) daha sorunsuzlugu kanitlanmadigini bunun yeni bi teknoloji oldugunu ve gelismesi gerektiginden bahsediyor degilmi ? He sunda hem fikiriz vw dsg sanzumanlarini cok gelistirdi su an kullandigi sanzumanlar nispeten daha sorunsuz.

    Ama sana sunu sorarim bu konular neden cikti ? Hangi markadan dolayi herkes temkinli yanasiyor cift kavramalara ? Ben gittim aldim temkinli yanasmiyorum deme bu konuyu bilen herkes dsg li arac alirken garanti uzatmanin pesinde. Vw bunu ilk cikarirken hata yapti acele etti ve bu yuzden bu durumlara dustu.

    Sorarim 2007 model 170hp tsi+dsg garantisiz arac alirmisin ?


    Simdi ben bakiyorum tsi 122+dsg sanzumanli aracla kendi aracima verilerde ucurummu var sence ? Var olan kismini soyleyim performans olarak ucurum var. Benim aracim 100 km hiza 12 snyede cikiyor. Ama o performans yoksunu sanzuman uzun yolda tsi mtorlara rampa ararttirir.Beni az cok tanidiysan performans kaygisi olan biri sence neden bole bi arac secimi yapti ?

    Tsi'in az yakmasi hadi 1 litre az yaksin. Ben aradaki fiyat farkini nasi ve kac yilda cikartirim ? Bana hazirda 6 yil garanti vermis kafam rahat olan bi marka varken niye +2 yil toplamda 4 yil garanti alabilmek icin para veriyim? Suna katilirim golf civice gore kalite olarak bi gomlek ustundur ama ulkemizde on konsoldaki plastik kalitesine bakarak arac almak kusra bakma ama lukse giriyor biraz. Bu ulkede cok az sayida kisi senin benim gibi olanlar ondeki plastik kalitesini inceliyorlar.

    Bu ulkede para kolay kazanilmiyor herkes mantigina gore tercih yapiyor. Surda haksizsiniz vw bu teknolojiyi ilk getirdi. Getirdi dogru ama insanlarin su an kafasinda soru isareti varsa bu vw'nin sucu. Suan honda bile yapsa bu sanzumani sorunsuzlugu yine sorgulanacak degilmi? Buna bende dahil sorunsuz olacagina inaniyorum ama ortada gercekler var. Bugun sadece dsg degil edc ve powershiftle ilgili sorunlarda yasaniyor. Surekli vw diye tsi+dsg diye konusulmasi aslinda sadece vw'ni degil geneli kapsiyor. Vw sadece insanlarin agzinda terim olmus.

    Bugun insanlarimiz edc , powershift ,dct hepsini genellemeye baslamis bile direk dsg mi diye soruyorlar. Hatta satis temsilcileride bunu ogrenmis powershifti sordugumda bana dsg sanzuman iste diye cevap vermisti. Biraz fazla ustune aliniyorsun can kardesim daha gecen gun cihanin konusunda o dsgler patlarsa rezil oluruz diyordun. Senin bile aklinda her zaman bu soru isareti olacak hicbir zaman tam guvenilir bi sekilde kullanamayacaksin ama bize bu altyapiyi olusturan kusra bakmayinda vw markasi oldu.

    Tekrardan merhabalar Anıl Başkan, dün ve bugün projeme fazla mesai harcadım ancak şimdi yazabileceğim

    Abi sen şimdi orda Haluk Abi'ye sinirlenmişsin dersen o olmaz, sinirlenmek çok güçlü bir tabir, sinirlendiğimi söylemiş olmam demek, suratımın kıpkırmızı olması, hızlı hızlı nefes alıp vermem, agresifleşmem, hatta belki de hakaretler etmem demek. Olay kesinlikle değil seni de, Haluk Abi'yide, hatta yorumlarını çok beğendiğim Recai Abi'mizi de (ZSARA) bu konuda tenzih etmek isterim.

    Vermek istediğim mesaj şu: Foruma hiç takılmayan biri yapsa, bu başlıkları okusa çıkartacağı sonuç DSG ve TSI'ların -istisnasız hepsi- bozulmakta, yolda bırakmakta vs. Sende biliyorsun Anıl, 2 başlıktan birinde "En azından dsg gibi patlamaz, en azından tsi yolda bırakmaz" mıuabbeti dönüyor.

    Haluk Abiye yazmıştım, Kendi açtığım araç inceleme başlığında bile isim vermeyeceğim belli kişiler "o DSG patlayınca görürüm hala memnun kalcan mı aracından " gibi yorumlar yazmıştı, şimdi sen söyle Anıl, bu kadarı da fazla değil mi? Sürekli bir hakaret, sürekli bir ezme güdüsü...

    Daha önce de yazdım tekrar yazıyorum inan bana VW aldırdığım insan sayısı, aldır-madıklarımdan daha azdır. Daha geçen Polo GTI başlığı açıldı, ilk ben dedim çok zevkli arabadır ama yağ yakma sorunu varmış, araştırmadan alma diye.

    Ben Honda'nın plastik kalitesini eleştirdim ama sen diğer yorumlarımı hiç mi okumadın Anıl ayıp ediyorsun, kaç kere Civic segmentinin f/p kralı olmuş bu fiyat ve donanımlarla zaten bilindik motorlar var alınır tepe tepe bilinir dye yazdım, ıyy hala 5-ileri vites var ayıp falan demedim.

    Soruna cevap olarak, samimi konuşacağım: 2007 model Golf GT (170hp + DSG) alırım, ama arabanın BÜTÜN SERVİS geçmişini didik didik ederim, en az yarım saat test sürüşü yapmak isterim, eğer satıcı yanaşmazsa da çeker giderim, abi her 2007 model dsg li araç patlamıyor ki? Benim çevremde var Jetta-DSG kullanan, adamın araba 120.000km olcak hatta nerdeyse.

    Benim diğer arkadaşlardan farkım: Hondadan, çift şanzıman vb. beklentim yok ha keşke olsa, çünkü sevdiğim bir marka.. Ama Recai Abi gibi kullanıcılar olduğu müddetçe ve fiyatlarını uygun tuttugu müddetçe gerek de yok.

    Bu mesajları bu arada -tartışma- değil de, karşılıklı konuşma babında görürsen sevinirim yani, her alıntı yapıp karşılık yazdığımda bu sinirlendiğim anlamına gelmiyor (işte forumun kötülüğü burda!)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Bi cam kenarı koridor da ben alayım Recaicim :)

    Bursaya gidiyorum, havaalanındayım.

    Hayırlı yolculuklar Haluk Abi'm, iskender ve inegöl izlenimlerini bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Bu oquzdag "125'lik honda motorunun hitler motordan farki yok" demisti.

    kime laf anlatmaya calistiginizi hatirlatayim dedim.

    evet aynı düşüncedeyim. vw 1.6 mpi 102 lik ve honda 1.6 125lik motorlar arasında benim gözümde hiç bir fark yok. aynı tüketiyorlar aynı hızlanıyorlar. (son hızla işim olmaz) hatta civic daha tepkisiz. 1.6 mpi biraz daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 20 Ocak 2012; 18:55:05 >
  • Alın size Launch Control'lü gerçek bir DSG.


  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Bi cam kenarı koridor da ben alayım Recaicim :)

    Bursaya gidiyorum, havaalanındayım.

    Tahminimce varmışsındır artık, umarım ayırttığım hem cam kenarı hem koridor koltuğu beğenmişsindir.

    İkeaya gidip yemek yediğimiz masayı ziyaret edip, hatrını sormayı unutmayasın abi.

    Selamlar.
  • Yazıyla tartışmanın en büyük kötülüğü bence hisleri (kızma, şaşırma, heyecanlanma) adam gibi ifade edememektir. Smiley ler var ama onları da kullanınca MSN yazışmasına dönüyor (bunun gibi)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Bi cam kenarı koridor da ben alayım Recaicim :)

    Bursaya gidiyorum, havaalanındayım.

    Tahminimce varmışsındır artık, umarım ayırttığım hem cam kenarı hem koridor koltuğu beğenmişsindir.

    İkeaya gidip yemek yediğimiz masayı ziyaret edip, hatrını sormayı unutmayasın abi.

    Selamlar.

    ben metro suit tarzi otobuslerde yolculuk yaptigimda hem koridor hem de cam kenarini tercih ediyorum abi :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    Janjancım, forumda artık hemen hemen hepimiz birbirimizi tanıyoruz. 2006 yılından beri bu forumu takip ediyorum, bu kadar geniş bir kitlenin birbiriyle etkileşime girdiğini pek görmemiştim. Belli gruplar hep oluşurdu ama şimdilerde daha genel bir paylaşım ortamı var gibi geliyor bana. Bu duruma seviniyorum kendi adıma, çünkü burayı, burada olmayı, burada yazmayı, burada yazılanlardan birşeyler öğrenmeyi çok seviyorum.

    Ben açıkçası buradaki forumdaşları birer arkadaş, birer kardeş, birer abi olarak görüyorum kendime. Tabi ki farklı şeyler düşüneceğiz, farklı tecrübelere sahip olacağız, farklı zevk ve beklentilerimiz olacak. Tartışacağız, eleştireceğiz, yeri geldiğinde övüp yeri geldiğinde yereceğiz. Bizler işin tüketici kısmındaki rolleriz ve o rolü oynuyoruz, dolayısıyla kaliteli olanı elde edebilmek, ödediğimiz paranın karşılığını alabilmek ve farklı beklentilere cevap alabilmek için yapmalıyız tüm eleştirilerimizi.

    Bizler birer markanın temsilcisi ya da sahibi falan değiliz, dolayısıyla birşeyleri eleştirirken varolanın sonraki nesillerde daha iyi olması için eleştirmeliyiz. Aynı safdayız, sadece zevklerimiz ve beklentilerimiz farklı. Tartıştığımız kişiye ait olanı değil, tartıştığımız kişiye ait malı olması gerektiği gibi üretmeyeni eleştirmeliyiz diye düşünüyorum.

    Dikkat etmemiz gereken en önemli nokta eleştirmekle aşağılamak arasındaki farkı unutmamak. Tabi birşeyleri eleştirirken de birilerinin kalbini kırmamak lazım. Yoksa burda sabahlara kadar dövüşelim, tartışalım sonucu bir yere varmaz.

    Önyargısız, sabit fikirlerin olmadığı ve saygı dolu paylaşımlar.



    Not: Yine her zaman olduğu gibi genel konuşuyorum lütfen kimse bireysel çıkarımlar yapmasın :))




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.