Şimdi Ara

Honda Crv İzlenimleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
2
Favori
134.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araç resimlerde çok güzel gözükmüyor.ama yanından baktığınız zaman tüm düşüncelerinz değişiyor.resimle normal hayat farklı
  • paylaşım için çok teşekkürler. bende almayı düşünüyorum. ama çok sıra var. mutluhanla görüştüm 75000 ytl. renge göre teslim tarihi değişiyor. bu arada grand vitara en full otomatik 66000 ytl ye inmiş. sanırım. grand vitara konusundada yorumu olan varsa makbule geçer.
    saygılar&sevgiler
  • Bnce Grand Vitara Crv nin yanına bile yaklaşamaz,Bunu bilmek için alim olmaya gerek yok
    quote:

    Orjinalden alıntı: BVY

    paylaşım için çok teşekkürler. bende almayı düşünüyorum. ama çok sıra var. mutluhanla görüştüm 75000 ytl. renge göre teslim tarihi değişiyor. bu arada grand vitara en full otomatik 66000 ytl ye inmiş. sanırım. grand vitara konusundada yorumu olan varsa makbule geçer.
    saygılar&sevgiler
  • valla CR-v güzelmiş.ama çok sıra var.dizeli henüz yok!! bizde gittik 92000 e SANTA-FE aldık dayıma :) herşey full sadece 7 koltuk olayını istemedik.bakalım araç yarın gelecek..test edelim bakalım :D
  • izlenimler çok iyi olur. şimdiden teşekkürler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mygokhan

    valla CR-v güzelmiş.ama çok sıra var.dizeli henüz yok!! bizde gittik 92000 e SANTA-FE aldık dayıma :) herşey full sadece 7 koltuk olayını istemedik.bakalım araç yarın gelecek..test edelim bakalım :D
  • hyrlı olsun santa fe ile detayları bekliyoruz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ebu Zer Gıfari

    Arkadaşlar Honda CRV ile 1500 km üzeri yol yapmış bulunmaktayız, sizlerle edindiğim izlenimleri paylaşıyorum

    + ları

    *Ebatlarına göre geniş iç mekan
    *Ağırlık merkezinin aşağıda olmasından dolayı otomobile benzer sürüş özellikleri
    *Yumuşak süspansiyon
    *Sessiz iç mekan
    *Yakıt tüketimi
    *Hızlanma performansı
    *Vites geçişleri sarsıntısız otomatik vites
    *Arka koltuklar ileri-geri, sırtlıkları ise geri ayarlanabiliyor.
    *Hangi açıdan yaklaşıldığını gösteren park sensörü, gerektiğinde devre dışı bırakabilme
    *Opsiyonel bir çok aksesuar alabiliyorsunuz
    *Periyodik bakım maliyetleri uygun (10bin bakımı 230 ytl)
    * 6 yıl garanti








    _ leri


    *Fren mesafesi uzun
    *Port bagaj ayakları belli bir hızdan sonra ses yapıyor (opsiyonel aksesuar)
    *İnce direksiyon simidi
    *Cd changer cd çaların içine gömülü (bir problem oluşma durumunda sıkıntı olabilir)
    *Yolcu koltuğu ayarları kısıtlı (yükseklik,bel ayarı yok)
    *Bakım periyodları kısa (10 binde bir)
    *Sarf malzeme ve parça fiyatları pahalı ( balata 220ytl, amortisör 750 ytl (işçilik dahil) hondaların geneli böyle)
    *Kontak kapatılınca xenon farlar sönmüyor ( gündüz far açık bırakanlar için aküyü boşaltma tehlikesi, uyarı sesi kısık)
    *Difransiyel kilidi, arazi vitesi gibi off-road donanimları yok
    *Katlanmayan anahtar
    *Teslim süresi



    Mevcut rakipleri ile kıyaslarsak

    Grand Vitara,

    + Arazi Vitesi ve arazi performansı

    - Yakıt tüketimi, performans verileri, iç mekan genişliği

    Kia Sorento

    + Arazi Vitesi

    - Yol tutuş, Yol Gürültüsü , Ağırlık, 2008 sonu kasa değişimi, 2.5 motor olmasından dolayı ötv'si yüksek buda gerçek değerinin üstünde satış fiyatı olarak yansıyor


    Hyundai Santa fe

    + İç mekan ( 7 koltuk opsiyonu), bagaj büyüklüğü , frenler , difransiyel kilidi

    - Performans, ağırlık, 2.2 motor olmasından dolayı ötv'si yüksek buda gerçek değerinin üstünde satış fiyatı olarak yansıyor

    Toyota Rav 4

    - İç mekan genişliği, sürüş özellikleri, yakıt tüketimi (otomatik vites)

    Bmw X3

    + Marka imajı, kullanım özellikleri, frenler, opsiyonel donanım zenginliği

    - 2.0 motorda otomatik vites opsiyonu yok (ekim ayında gelecekmiş), fiyatı, iç mekan genişliği

    Chevrolet Captiva

    + Yedi koltuk opsiyonu,

    - Sesli süspansiyon, sürüş özellikleri

    Land Rover Freelander

    -Henüz satışına başlanmadı

    Nissan Qashqai vb. crv'nin direk rakibi değil.


    Netice olarak, ağırlıklı olarak şehir içinde kullanacaksanız, arada sırada hafta sonları piknik vb. gezileriniz için kullanacaksanız yukarıdaki araçlar içerisinde sürüş özellikleri otomobile en çok benzeyen crv tercih edilebilir, hafta sonu organizasyonlarınızda arazi şartları biraz daha ağır olacaksa - leri göz önünde bulundurulup tercih grand vitara'dan yana kullanılabilir.

    Yukarıdaki değerlendirmeler edindiğim tecrübeler ve araştırmalar neticesinde vardığım sonuçları içermektedir , bu değerlendirmeler kişiden kişiye değişebileceği gibi herhangi bir bağlayıcılığı da yoktur.

    Saygılarımla,


    öncelikle hayırlı olsun,Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.Çok güzel şekilde özet geçmişsin çoğu fikrine tamamen katılıyorumBu araçlarla ilgilenen arkadaşlara çok faydalı bilgiler.
    Kendi fikrim otm değil de tiptronic olsaydı alma ihtimalim artardı(otm vitesi sevmiyorum-vitesi ben atabilmeliyim, yada çok iyi bir otm olmalı 6 yada 7 vitesli gibi onlarda da tiptronic şanzıman var zaten).diğer bu aracı almama sebebim dizelinin olmaması.grand vitara dizel ise herhalde ekonomi için değil de sesi ve fiatı için alınabilir.hem düz vites hem de 7.7 lt motorin tüketimi var.Honda benzinli otm vites 8.2 lt benzin harcıyor(şu an motorin ucuz olabilir ama öngörüm benzinle eşitleneceği yönünde--kesin bilmemekle beraber,zaten bazı ülkelerde çok yakınlaşmış???)x3 ise otm ve 177 hp lik araç gelince ellerinde kalan 150 hp düz vites araçları kimse pek yüzüne bakmayacağı(ben buna dahil değilim) için ucuz fiata ellerinden çıkarırlar diye düşünüyorum




  • Herkese güzel dilekleri ve temennileri için ayrı ayrı teşekkür ediyorum, sorularınızıda elimden geldiğince yanıtlayayım.

    @2189 , santa fe ile test sürüşü yapmadım, fakat defaaten birebir inceleme imkanım oldu, ayrıca kullanan arkadaşlardan yorumlar aldım ve yayınlanmış bir çok testide inceledim. Santa fe tercih etmeyişimizin sebebin de marka ve sürüş özellikleri etkili oldu.

    @Gökberg_ß, evet honda'nın o hacimde ki dizelinin teknik verileri pek gelişmiş gözükmüyor, vw ile yılbaşında görüştüğümüzde şuan için 170hp lik td'leri getirmeyeceğiz demişlerdi (touran için)

    @K@lken, crv enteresan şekilde ikinci elde çok fazla değer kaybetmiyor (eski kasası için konuşuyorum bu kasa ne olur bilmiyorum) eski aracımızla eski kasa crv takas edelim dedik fakat 2. el fiyatları yüksek geldi. Bu kasa için aynısın geçerli olacağını zannetmiyorum zira artık endirek rakipler de çoğaldı, 2. elde 100bin km'de crv alınacağına sıfır qashqai veya yeni çıkacak olan benzerleri tercih edilecektir.

    @Yarbay, Evet kasa değiştirdi, istanbul da ilk geçtiğimiz yıl sonu autoshow fuarında gösterildi, zannedersem de ocak gibi satışa sunuldu.

    @aBaBaDaN, Aracın fotoğraflarını şuan için koyamıyorum zira cep telefonumun fotoğraf çekme özelliği yok (9300), başka bir fırsat yakalarsam eklerim. Jantlar için fiyat sormuştum ama yanlış hatırlamıyorsam rakam yüksek gelmişti zaten toplamda 5000ytl'lik aksesuar eklendi.

    @BVY, evet malesef uzun sıra var, biz 2 ay bekledik ama şuan istanbul için eylül civarı teslim den bahsediyorlar ve teslim zamanı rakamın ne olacağı meçhul, çok km yapıyorsanız grand vitaranın otomatik vitesli olanının yakıt tüketim değerlerini tekrar gözden geçiriniz.

    @Gökberg_ß, grand vitara arazi de crv'den çok daha üstün bir araçtır ama günlük kullanımda crv daha konforlu ve daha ekonomik.

    @mygokhan, hayırlı olsun, Allah kazasız belasız hayırlı işlerde kullanmayı nasip etsin inşaallah, santa fe yorumlarını bekliyoruz, dizel olmasına rağmen ağırlık faktöründen dolayı santa fe'nin tüketim ve performans verileri çok iç açıcı değil ama kasası ve konforu çok güzel bir araç.

    @raifkokten, 100bin km'den fazla triptronik kullanımından sonra otomatik vites bizede ters gelir diye düşünmüştük fakat triptronik viteste devir manuel kullanımda dahi devir redline geldiğinde bir üst vitese geçiyordu fakat crv'nin otomatik vitesinde d3 modunda 6500 d/d da redline başlamasına rağmen 7000' ini çok rahat görebiliyorsunuz sonrasında devir kesici devreye giriyor, ayrıca çok güçlü araçlar haricinde vites sayısının fazla olması zevk vermiyor, güç olmadıktan sonra vites sayısının fazlalığı ancak sanal bir ekonomi kazandırıyor. Triptronik'te motor frenini kullanmak için vites küçültme avantajı var, benzer durum crv'nin otomatik vitesinde d3, 2, 1 konumlarına alarak da sağlanabiliyor. X3 ise özellikle makyaj'sız ve manuel versiyonlarının sizin de belirttiğiniz gibi rakamlarının düşeceği aşikar, 2. elde o rakamlarda bmw almak ancak çok km yapmayanlar için tercih edilebilecek bir durum diye düşünüyorum.





    Ayrıca eğer istanbul da iseniz aracı görmek, denemek için misafirim olursunuz hemde bu vesile ile tanışmış oluruz, görüşmek isteyen arkadaşlar pm'den adres vs bilgileri için irtibata geçebilirler.

    Hepinize ayrı ayrı saygı ve sevgilerimi sunuyorum




  • teşekkürler cevap için.

    Bu arada freelander 2 90.000 ytl ye geliyor en düşük modeli 2.2 motor 160 beygir 400 tork otomatik vites dizel.

    Onun hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Bu özelliklerin hepsi standart.

    Remote control central locking on all doors, fuel cap and tailgate

    Push button Start/Stop

    Perimetric alarm system

    Volumetric alarm system (where available)

    Anti-lock Braking System (ABS)

    Emergency Brake Assist (EBA)

    Electronic Brake-force Distribution (EBD)

    Electronic Traction Control (ETC)

    Corner Brake Control (CBC)

    Dynamic Stability Control (DSC)

    Roll Stability Control (RSC)

    Hill Descent Control (HDC)

    Driver and front passenger airbags, front seat side airbags, full length curtain airbags and inflatable driver’s knee bolster

    Four-wheel disc brakes with mechanical handbrake

    Two isofix child anchorage points (rear seats)

    Passenger airbag isolation switch



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi King Arthur -- 10 Nisan 2007; 14:04:46 >




  • Rica ederim,

    Freelander'lar mayıs ortasından sonra teslimatına başlanıyor, olumlu veya olumsuz konuşmak için birebir incelemek lazım, fakat edindiğim izlenimleri aktarayım,
    Freelander'ın arazi vitesi olmamasına rağmen yüksek torku ve üst donanımlarında sunduğu ek arazi özellikleri ile hafif şartlarda gayet iyi neticeler vereceğini tahmin etmek zor olmasa gerek. 2.2 motor olması hasabiyle ötv farkından dolayı rakamlar hayli yüksek kalıyor, örnek vermek gerekirse crv'nin (executive donanim) yurtdışı fiyatı freelanderın baz donanım paketi ile aynı fakat ötv farkından dolayı ülkemizde 16.000 ytl fiyat farkı var, ayrıca landrover'ın periyodik bakım fiyatlarıda ülkemizde standartların üzerinde dir. Freelander özellikle x3'ü bayağı zorlayacak bir araç olacaktır, fakat sizin verdiğiniz fiyatdaki araç en boş olan modelidir, crv donaniminda ki bir araç 60 ile 70 bin euro arasında olacaktır. Kaldıki biraz daha donanimli isterseniz rakam 70bin euronun üstüne çıkmaktadır.
    Netice olarak donanimlı versiyonları oldukça ilgi çekecek olan fakat 90 bin ytl seviyesindeki gs donanım paketli versiyonu çok boş olan bir araç olacaktır.
    İnceleme fırsatı bulursanız düşüncelerinizi bizlerle paylaşmanız dileğiyle.

    Saygılarımla,




  • evet 2.2 motor olması fiyatı çok yükseltti.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ebu Zer Gıfari

    Rice ederim, güzel temennileriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkürler..

    Aracın liste fiyatı 75.000 ytl, uzun sıra yazıldığı için araç fiyatından indirim yapmıyorlar, ayrıca araç ile birlikte bazı aksesuarlarıda mecburen almanız gerekiyor, fakat aksesuarda pazarlık imkanı mevcut.

    Toplamda ödediğimiz rakam 80.030 ytl (port bagaj ayakları, 350 lt port bagaj, bagaj spoileri, aerodinamik ön tampon, karartmalı iç dikiz aynası, yan çıtalar, yan basamak, aliminyum kapı içi eşikleri, eksoz nikelajı, kauçuk paspas,yangın söndürme ve ilk yardım seti)

    Aracı almaya niyetli olan arkadaşlar aksesuar da çok iyi pazarlık yapınız ve çıkartılan parçaları da muhakkak alınız (tampon, iç dikiz aynası vb.)

    Saygılarımla

    karartmalı dikiz aynası ve kauçuk paspas'ın extra aksesuar olarak para ödenerek alınması çok enteresan.




  • Daha enteresan bir bilgi vereyim, Vw aracımızda standart olarak tam teşekküllü ve çok şık bir ilk yardım çantas ve reflektör vardı ayrıca bagajda da yeri hazırdı honda da ekstra olarak satın aldık ( vw de standart sizde niye ekstra dediğim de onlar fiyatın içine ekliyorlar den di), ayrıca vw aracımızda kullanma klavuzu çok şık deri klasör içerisinde yer alıyordu, honda da çok basit bir klavuz hazırlamışlar. Bu tarz farklıklar ülkelerin bakış açılarına göre değişiyor... kauçuk paspas konusuna gelirsek vw'de de ekstra para ödeyerek almıştık, standart olarak veren marka olacağını sanmıyorum ama vw'de tabana geçme mandalları bulunuyordu ve hondanınkine göre çok daha kaliteliydi. ( crv paspas 150 ytl)

    Saygılarımla,

    quote:

    Orjinalden alıntı: .Taner.

    karartmalı dikiz aynası ve kauçuk paspas'ın extra aksesuar olarak para ödenerek alınması çok enteresan.




  • Hayırlı olsun öncelikle.
    Hiç bozuk yüzeylerde (çamur,toz..) gaza basarak deneme şansınız oldumu? Araç 4 çekere mi geçiyor, yoksa çekiş kontrolü mü devreye giriyor?
  • aldığınız aksesuarların ayrı ayrı fiyatlarını yazabilirmisiniz acaba.
  • allah kaza bela vermesin
  • Önce hayirliolsundiyorum. Ben o araci ilk deneme surusu yaptigimda kabin sesi cok rahatsiz etmisti satici ise surus yaptigim aracin cam tavanini ve tekerlekleri sucladi. Olabili. Konforlu arac ama uzun boylu suruculer icin pek rahat degil koltuk fazla arkaya gitmiyor. Donanimi cok guzel iki yönlu klima mp3 lu teyp, yol bilgisayari ic mekanin kalitesi konforu cok iyi. Ayrica bagaj kapisinin yukari aciliyor olmasi ve yedek tekeri iceriye tasimis olmalari da guzel ama eger deneme surusu yaptigim diger arac olan RAV4 le karsilastirinca sahsen ben RAV4 alirim bagaj kapaginin yana acilmasi dezavantaji yaninda teknolojisi cok ileri ve cok iyi bir araba yapmislar.
  • Hayırlı olsun dilekleriniz için ayrı ayrı teşekkür ederim, Allah hepimize en hayırlısını nasip etsin insaallah

    @allforone özellikle çekiş sistemini denemek için bir çok parkurda denedim, seri hareketlerde esp (vsa) devreye giriyor (ekranda devreye girince işaret çıkıyor), arka tekerleklere güç iletimini ancak duyduğunuz sesden çıkartabiliyorsunuz herhangi bir uyarı sistemi yok, örneğin bir engel üstünden geçerken arka tekerleklere güç iletildi, çok dik ve engebeli yokuşta durup da kalkmak istediğimde yine 4 çeker devreye girdi (arkasını hafif savurarak), esp ise genelde viraj veya ani direksiyon değişimlerinde devreye giriyor.

    @2189, Aksesuarlara tek tek fiyat veremiyorum çünkü toplu pazarlık yaptım, sadece sonradan eklediğim portbagaj ( 350 lt) 1000 ytl, kauçuk paspas 150 ytl, 79 ytl ilk yardım çantası ve yangın tüpü'nün fiyatını verebiliyorum. Diğerleride 3.750 tutmuş olması gerek. Aksesuar da muhakkak pazarlık yapılmalı, tercihen istanbul dışındaki bayiler'den daha iyi fiyat alabilirsiniz.

    @kulu42 , Verdiğiniz bilgilere gerçekten çok şaşırdım, fsi motorlu vw'den sonra crv oldukça sessiz gelmişti, (özellikle motor sesi) Ama sizinde belirttiğiniz gibi rüzgarın durumuna göre portbagaj ayaklarından ıslık sesi geliyor (opsiyonel aksesuar). Koltukların geriye gitmemesi durumuna ise iyice şaşırdım, çünkü rav4'e binince aynı şeyden şikayet etmiştim, crv de ise koltuğu en arkada tuttuğunuz zaman direksiyona kollar dümdüz duruyor dolayısıyla en arkada kullanamıyorsunuz (1.85 boy) Siz koltuk yükseklik ayarı, direksiyon derinlik ayarlarını kontrol etmişmiydiniz? Rav 4'de güzel bir araç(otomatik vitesi çok yakıyor), zevklerin ve beklentilerin farklı olmasının iyi tarafı da insanların farklı tercihlerde bulunup yollarda değişik araçlar görmemize vesile olmasıdır, onun içindir ki elimden geldiğince objektif değerlendirmeler yapmaya çalışıyorum.




  • ebu zafer çok faydlı bilgiler veriyorsun. gerçekten üşenmeyip yazdığın için çok teşekkürler. benim sana sormak istediğim şey aracın frenleriyle ilgili. bende 2006 civic var pek memnun diilim frenlerinden. crv nin nasıl. yüksek hızdaki ani tepkiler vs?
    zahmetine şimdiden teşekkürler.
  • ebu zafer tebrik ediorm mükemmel bilgiler vermişsiniz düşünenler icin.aracınız hayırlı olsun.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.