Şimdi Ara

Honda Civic HB Dizel İncelemem...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
2.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, Dizel Hb araç araştırıyorum...Öncelikle test sürüşü yaptım izlenimlerimi anlatayım.. Kullandığım araç Hb dizel Sport donanıma sahip..

    Uzunca bir yolda ( virajlı ve hafif yokuş ) virajlara sertçe girdiğim de öncen kaymalar yaşadım az miktarda ama asla tehlike arzedecek şekilde değil...Tam tersi yüzünüz de hafif gülümsemelere neden oluyor keyif olarak...
    Frenlerini çok başarılı buldum,ani tepkilere çok iyi yanıt veriyor..
    Dizel sesi bir miktar içeriye yansıyor ancak rahatsız edici değil...Bazen o ses size keyif bile verebilir...

    120 Km/s hızlara çıktığım da ise hafif rüzgar sesi alıyordu araç... Yol sesi ise yok denecek kadar az...Lastikler ve yalıtımın faydaları....
    Kullandığım araç 5100 Km'de idi...6.2 yakıt ortalaması vardı ki 100 kişi test ediyor,basıyor, ani fren yapıyor vs vs vs.
    ..

    Turbo 2000 Devir de devreye giriyor, ancak 2000 devire kadar olan kısım cansız...Daha sonra şahlanıyor araç...Benim Megane 3 Hb'de 2000 devir de devreye giriyor ama o kısıma kadar daha atak çözemedim....Bir de 2000 devire gelene kadar daha uzun süre geçiyor, benim aracım da ( Megane 3 ) 2000 devire kadar olan kısım daha çabuk geliyor...Belki de alt devirlerin daha canlı olmasından kaynaklanıyordur bilemem..Şu da var Megane 3'de 2000 devirde turboya giriyor ama bu 2000 devire kadar araç turboda mı değil mi anlayamazsınız alt devirde canlı oluşundan dolayı...Honda ise 2000 devire kadar turbonun devrede olmadığını apaçık hissettiriyor size, büyük bir handikap değil tabi ki....

    Start Stop sarsıntılı çalışıyor...Işıklardan ışıklara faydası olabilir, normal dur-kalk trafiğinde bence kullanışsız çünkü geç devreye giriyor...

    Lastikler 17 inc, markasına bakmayı unuttum yalnız araç patinaja düşer gibi oluyor arada...Hatta 2 ve 3 viteste bile..( dipgaz yaparken ) Sağlam bir lastik ile mesela Michelin HP ile çok daha iyi yol tutar bu araç..

    Aracın kalkış süreci çok keyifli ve yumuşak, Hild Holder ( Yokuş kalkış desteği ) güzel iş çıkartıyor...
    Direksiyon simidi çok başarılı ve ergonomik...Yalnız 17 inc Lastik sebebi ile dururken sağ sol yaptığınız da direksiyon ağır kalıyor...Sürerken sorunsuz..
    Geri görüş kamerası başarılı ancak yağmurda çamurda işler değişebilir...Kamera açıkta plakalık tarafında...


    Bir ara 2. vites de alt devirde aracı stop ettiriyordum az daha, 10 Km/s hız civarı debriyajı çektiğim de kaldırmıyor...Benim Megane 3'de 2. vites de debriyajı çek, yürür mesela stop etme şansı yok...Bu aracın ağırlığından da kaynaklanabilir...

    Koltukları oldukça konforlu,sizi yormayacak cinsten...Oturma pozisyonunu beğendim,gerçi o sürüş poziyonunu almak için biraz uğraştım...Ancak koltuğu ayarladıktan sonra keyifli bir sürüş izlenimi bıraktı bende...Ciddi anlamda..

    Araç tasarım olarak her baktığınız da daha çok beğeniyorsunuz....İç ambiyans ise görsel olarak çok şık, devir bandı olsun, yol bilgisayarı olsun, Km sayacı olsun premium havası veriyor....Yaşam alanı çoook iyi, ferah ferah....Kolçak içi çok geniş...Arka taraf ise yeterli diz mesafesi sunuyor hatta bir çok rakibinden çok daha iyi diyebilirim...Arka şaft tüneli yok ve 3 kişi için büyük keyif, Megane 3'e göre mesela tartışılmaz diz mesafesi...Bagaj yeterli seviye de, hatta yeterlinin biraz üstü :)
    Müzik sistemi Sport modelin de çok iyi, sanki müzik sistemi varmış gibi baslar tok ve tizler net, tam bir keyif aracı...


     Honda Civic HB Dizel İncelemem... Honda Civic HB Dizel İncelemem...

     Honda Civic HB Dizel İncelemem...
     Honda Civic HB Dizel İncelemem...

    Ancak işçilik olarak bol bol sert plastik ile karşılaşıyoruz...Özellikle konsolun devir bandından aşağıya,teypden vites bölümüne kadar olan yerler ( bardaklıklara kadar ) ve kapı içlerinde sert plastik kullanılmış...Arka kapılarda aynen..Sadece dashboardın üst kısmı yani KM sayacının olduğu taraf yumuşak plastik....

     Honda Civic HB Dizel İncelemem...

    Aracın görüş alanı bence yeterli, sadece A sütunu biraz zorluk yaratıyor ama alıştıktan sonra problem yaratacağını sanmıyorum...

    Araç yol aldıktan sonra kendi kendine kilitlenmiyor, Park ettikten sonra farlar yanıyor ( follow me ) kapatamıyorsunuz,kendim kapatıp açmak isterdim,led gündüz farları sadece gündüzleri yanıyor, akşamları kısık şekilde yanmasını dilerdim göz almaması kaydıyla, Xenon ve cam tavan olsun isterdim ancak fiyat uçar gider o zaman da..

    Navigasyon ekranı olsun isterdim yine ileride gelecek ve takılabilecekmiş,2000 Tl...Arka park sensörü standart olmalıydı, geri görüş kamerası var ikaz sesi yok, saçmalık olmuş...Taktırıyorsunuz gerçi ama sök tak işi var...Orjinal fabrika çıkışlı gelse çok iyi olurdu...Koltukların sırt yanal destekleri çok iyi, ancak bacak yanal destekleri biraz daha belirgin olabilirdi...Klima daha güzel tasarıma sahip olabilirdi hem renk olarak hem de görsel olarak...Km hız sayacını görmek çok zor...Direksiyon simidine denk geliyor...18 İnc Jant fiyat farkı 4000 Tl, 17 inc yerine sordum da...Bunlar ufak tefek eksiklikler....


    Bakım aralıkları 10.000 Km...6 yıl veya 150.000 Km garanti süresi..Hangisi önce dolarsa...15.000 ideal bana sorarsanız ama vardır bir bildikleri...10.000 Km bakım fiyatı 350-400 Tl arası denildi bana fazla geldi açıkcası...



    Stil paket var 2000 Tl...Krom değil bildiğiniz plastik...Aksesuar olarak Araca hava katıyor ama Plastik olduğu anlaşılıyor aslında bilen için...Kromaj olsa tamam da?

    Ben Stil paket,arka park sensörü ile beraber toplam 66.500 Fiyat aldım, trafik ve kasko hariç...Nasıl fiyat sizce?




     Honda Civic HB Dizel İncelemem... Honda Civic HB Dizel İncelemem... Honda Civic HB Dizel İncelemem...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 31 Ekim 2013; 20:22:20 >







  • E sizin megane daha iyiymiş niye bunu almayı düşündünüz? :-) inceleme değil b.k atma megane civici döver yazısı okudum ben yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    E sizin megane daha iyiymiş niye bunu almayı düşündünüz? :-) inceleme değil b.k atma megane civici döver yazısı okudum ben yahu

    Alakası yok ben Megane aracımı satıyorum bu aracı alacağım büyük ihtimalle, sadece motor alt devir canlılığı Megane daha iyi dedim...

    Ona bakarsanız benim İthal Megane 3 işçiliği daha iyi Honda Civic'ten? Doğruya doğru...At ile deveyi karıştırmayalım...
  • İşçilikte kötü civicte bak iste :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    İşçilikte kötü civicte bak iste :-)

    İthal Megane'den kötü evet? Marka fanatikliğine gerek yok,objektif olalım, aracın eksikleri yanında olumlu yanlarını da okumuyorsunuz sanırım,boşa yormayın kendinizi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    İşçilikte kötü civicte bak iste :-)

    İthal Megane'den kötü evet? Marka fanatikliğine gerek yok,objektif olalım, aracın eksikleri yanında olumlu yanlarını da okumuyorsunuz sanırım,boşa yormayın kendinizi...

    Şaka bir yana en çok 130dci ile bu icracı deneyen insanların karşılaşmalarını merak ediyorum siz 130 dci düşünmüyor musunuz? Fiyat konusunda pek fark yok sanırım ve yakıt konusunda olmasada performans konusunda honda nin arkasında kalmayacağı kesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    İşçilikte kötü civicte bak iste :-)

    İthal Megane'den kötü evet? Marka fanatikliğine gerek yok,objektif olalım, aracın eksikleri yanında olumlu yanlarını da okumuyorsunuz sanırım,boşa yormayın kendinizi...

    Şaka bir yana en çok 130dci ile bu icracı deneyen insanların karşılaşmalarını merak ediyorum siz 130 dci düşünmüyor musunuz? Fiyat konusunda pek fark yok sanırım ve yakıt konusunda olmasada performans konusunda honda nin arkasında kalmayacağı kesin

    Megane GT-Line düşündüm....Fiyat olarak 74.000 Tl...Bi-Xenon farlar, açılır cam tavan-Navigasyon-Arkayms ses sistemi ( ses sistemi Arkayms falan yalan, Honda ses sistemi çok daa kaliteli..)

    Megane Gt-Line yol tutuşu Honda Civic'den daha iyi ve daha hızlı...Neden derseniz adı üstünde GT-LİNE sert süspansiyonlar ve rijit bir kasa....Yoldan çıkarmak güç ciddi anlam da...ESP kapanmıyor zaten....

    Ancak şehir içinde her çukuru belinizde hissedersiniz...Diğer meganeler ile iç hacim aynı....O yüzden sırf performans ve yol tutuş için 74.000 Tl verilir mi? Tartışılır...

    Hem konfor,hem yol tutuş ( son derece yeterli ) hem de yakıt ekonomisi olarak 66.500 Tl fiyatı ile Civic çok daha avantajlı....Tasarım anlamında da Civic daha önde.. Megane yüzü eskidi artık,iç hacim olarakda geride... 2014 sonlarına doğru yeni kasa çıkacak büyük ihtimalle...Ancak yalıtım olarak Civic'den iyi...GT-Line özel bir araç...Normal Meganeler ile alakası yok...Megane RS süspansiyonları kullanılıyor...İşçilik benim ithal Megane'den daha iyi....

    Ancak C segmentine değil, yol tutuş ve motora veriliyor 74.000 Tl...

    Ben şahsen konforda ararım, donanımda ararım, az yaksın, çok kaçsın derim Honda iyi bir seçenek...

    Hyundai İ30'a baktım araçda yok yok ancak performans olarak benim Megane ile aynı,yakıt ortalaması aynı 60.000 Tl fiyatı var...Değişiklik iyidir her zaman...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 31 Ekim 2013; 20:06:02 >




  • Niyeyse Hondanın Gösterge Panelleri Hoşuma Gitmiyor ve Bu Modelde Arka Tasarımıda Berbat.Ama Tabi Kişiden Kişiye Değişir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEKLER

    Niyeyse Hondanın Gösterge Panelleri Hoşuma Gitmiyor ve Bu Modelde Arka Tasarımıda Berbat.Ama Tabi Kişiden Kişiye Değişir.

    İlk bakışta evet alışamıyorsunuz tasarıma ama baktıkça güzelleşiyor araç, cidden ilk gördüğümde bende beğenmemiştim ama yolda gördüm, showroomda gördüm, baktıkça ısınıyorsunuz araca...Öyle de bir şey var yani..Auris mesela, ilk incelemem de bu ne yaaaa demiştim..Daha sonra yolda görmeye başladıkça beğendim açık açık
  • 2011 Model Dizel Corolla kullanıcısına yanıt
    Kısa bir inceleme evet, detayları var ama yazı uzayacak önemli kriterleri yazayım dedim...Kimse okurken yorulmasın diye...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEKLER

    Niyeyse Hondanın Gösterge Panelleri Hoşuma Gitmiyor ve Bu Modelde Arka Tasarımıda Berbat.Ama Tabi Kişiden Kişiye Değişir.

    İlk bakışta evet alışamıyorsunuz tasarıma ama baktıkça güzelleşiyor araç, cidden ilk gördüğümde bende beğenmemiştim ama yolda gördüm, showroomda gördüm, baktıkça ısınıyorsunuz araca...Öyle de bir şey var yani..Auris mesela, ilk incelemem de bu ne yaaaa demiştim..Daha sonra yolda görmeye başladıkça beğendim açık açık

    Doğrudur Hocam , Aracı Kullanma Şansım Olmadı.Sedan Modelleri Ülkemize Giriş Yaptımı Hocam ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    İşçilikte kötü civicte bak iste :-)

    İthal Megane'den kötü evet? Marka fanatikliğine gerek yok,objektif olalım, aracın eksikleri yanında olumlu yanlarını da okumuyorsunuz sanırım,boşa yormayın kendinizi...

    Şaka bir yana en çok 130dci ile bu icracı deneyen insanların karşılaşmalarını merak ediyorum siz 130 dci düşünmüyor musunuz? Fiyat konusunda pek fark yok sanırım ve yakıt konusunda olmasada performans konusunda honda nin arkasında kalmayacağı kesin

    Megane GT-Line düşündüm....Fiyat olarak 74.000 Tl...Bi-Xenon farlar, açılır cam tavan-Navigasyon-Arkayms ses sistemi ( ses sistemi Arkayms falan yalan, Honda ses sistemi çok daa kaliteli..)

    Megane Gt-Line yol tutuşu Honda Civic'den daha iyi ve daha hızlı...Neden derseniz adı üstünde GT-LİNE sert süspansiyonlar ve rijit bir kasa....Yoldan çıkarmak güç ciddi anlam da...ESP kapanmıyor zaten....

    Ancak şehir içinde her çukuru belinizde hissedersiniz...Diğer meganeler ile iç hacim aynı....O yüzden sırf performans ve yol tutuş için 74.000 Tl verilir mi? Tartışılır...

    Hem konfor,hem yol tutuş ( son derece yeterli ) hem de yakıt ekonomisi olarak 66.500 Tl fiyatı ile Civic çok daha avantajlı....Tasarım anlamında da Civic daha önde.. Megane yüzü eskidi artık,iç hacim olarakda geride... 2014 sonlarına doğru yeni kasa çıkacak büyük ihtimalle...Ancak yalıtım olarak Civic'den iyi...GT-Line özel bir araç...Normal Meganeler ile alakası yok...Megane RS süspansiyonları kullanılıyor...İşçilik benim ithal Megane'den daha iyi....

    Ancak C segmentine değil, yol tutuş ve motora veriliyor 74.000 Tl...

    Ben şahsen konforda ararım, donanımda ararım, az yaksın, çok kaçsın derim Honda iyi bir seçenek...

    Hyundai İ30'a baktım araçda yok yok ancak performans olarak benim Megane ile aynı,yakıt ortalaması aynı 60.000 Tl fiyatı var...Değişiklik iyidir her zaman...


    Bilgiler için teşekkürler. Civic de aktif ses yalıtım sistemi var yani yol sesini araç hoparlöründen çıkan ters frekans ile yok ediyor. Bu konuda ne düşünüyorsunuz yine yol sesi fazla mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ugurozer U kullanıcısına yanıt
    Aslına bakarsanız Benim Megane 3 aracıma göre yol sesi başarılı..Ancak ilk aldığım zaman da yol sesi yok gibi birşeydi...4,5 sene oldu alalı ve şuan 80 Km/s hızla giderken bile sürücü cam tarafından rüzgar sesi alıyor araç...Şurada yanlış yazdığımın farkına vardım hemen düzeltiyorum...

    Araç yol sesi almıyor minimum seviye de...Rüzgar sesi alıyor bir nebze o da 120 Km/s ye kadar yok denebilecek kadar az....120 KM/s den sonra hafif hafif rüzgar sesi alıyor ...Ancak genel anlamda başarılı buldum....
  • TEKLER kullanıcısına yanıt
    Bilmiyorum açıkcası ben sadece HB ile ilgilendiğimden diğer araçlara bakmadım bile
  • aceleniz var mı bilemiyorum ama yeni 308 i beklemenizi tavsiye ederim .

    bunun dışın da bence kia ceed i mutlaka inceleyin dizel + manuel Premium donanım çok iyi .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARBOSA_

    aceleniz var mı bilemiyorum ama yeni 308 i beklemenizi tavsiye ederim .

    bunun dışın da bence kia ceed i mutlaka inceleyin dizel + manuel Premium donanım çok iyi .

    Lütfen yanlış anlamayınız ama Yeni 308'i beğenmedim açıkcası, tasarım ve iç mekan olarak....Kia Ceed güzel araç tasarım olarak ancak performans olarak Honda çok daha önde....Megane 3 ile aynı performansı ve yakıt tüketimi sağlayan araçlar yerine,daha performanslı ve az yakan bir araç bakıyorum....Yoksa çoğu segmentin yakıt verileri ve performansları birbirlerine çok yakın...çok teşekkür ederim öneriniz için..

    Honda Civic mesela direk 205 yapıyor adam...Biraz farklılaşalım diyorum




  • Incelemeler bir tarafa da 70-80 bin liralari megane,i30,civiclere verir hale geldik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reepla

    Incelemeler bir tarafa da 70-80 bin liralari megane,i30,civiclere verir hale geldik.

    Sormayın gitsin, bu hale getirenlere yazık aslında ama ne yapmamız gerek? Fiyatlar aldı başını gidiyor...
  • yıllık kullanımınız ne kadar? dizel için bu kadar fark verecek kadar çok mu kullanıyorsunuz aracınızı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut T.

    yıllık kullanımınız ne kadar? dizel için bu kadar fark verecek kadar çok mu kullanıyorsunuz aracınızı?

    Ortalama 15.000 Km....4,5 yılda Megane 3 aracımla 115.000 Km yapmışım...Her yaz uzun yola çıkarım mesela, İstanbul-Ayvalık, İstanbul Keşan Enez...

    Ben bu aracı alırken fazla zarar etmeyeceğim....Megane 3 aracımı 38.000 Tl'ye almıştım....4,5 sene kullandım 115.000 Km'de...33.000 Tl alıcısı var...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.