Şimdi Ara

HONDA CİVİC HB 1.4 (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
310
Cevap
5
Favori
127.758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sıfırı gerçekten pahalı ama donanım olarak çok iyi,golfle kıyasladığında,honda civic hb deki donanımlı golf yaklaşık olarak 50-52.000 tl
    eğer eşin çok istiyorsa bence ikinci el araştır,sıfıra verdiğin fazla para cebine kalsın.

    mesela ben ağustos 2009 da 6000 km de siyah honda civic hb 2009 modeli 38750 ye aldım
    gayet de memnunum.
    sıfır almak bana da akıl karı gelmemişti.

    alırsan memnun kalırsın eminim
  • I shift sanzımandan memnunmusun peki? 2008 model 1.8 honda hb olan arkadasım ıstanbula gıttıgımde dur kalk sırasında midem bulanıyor falan diyor. o arabasına yeni program yukletmıs , suan fena degılmıs. ama bu arkadasımın hassaslıgından olabılır belkı. sizde cok hıssedıyomusun trafıkte sızı yoruyo mu
  • 1,8 i shiftler yazılımsal bir problem verdı, o yüzden artık 1,8 ler i shift olarak gelmiyorlar.

    ben de 1,4 i shift var, 6 aydır kullanıyorum ve o bahsettiğin kalkışlardaki problemi hiç yaşamadım.

    i shift in açılımı İNTELLİGENT SHİFT, yani akıllı vites...

    ekonomi amaçlı üretilmiş bir şanzuman,benim ortalama yakıt tüketimim karışık 7 lt/100 km.

    sadece ara hızlanmalarda gazı bazen, özellikle sollamalarda, köklemek gerekiyor. onun dışında hiç sorunum yok.
  • arkadaslar ensonunda aldık honda hb 1.4 umuzu:) insallah cuma gunu teslım edıyorlar. Kullandıktan sonra yazarız bıseyler artık:)
  • hayırlısı olsun güle güle kullanın kazasız belasız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avcitaksim

    arkadaslar ensonunda aldık honda hb 1.4 umuzu:) insallah cuma gunu teslım edıyorlar. Kullandıktan sonra yazarız bıseyler artık:)


    Sıfır mı aldınız? Fiyat ne oldu, liste fiyatı mı pazarlık falan mı? Honda da güncel bir kampanya var mı? Takas, indirim vs.???

    Aracınız şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Kazasız, belasız, cezasız kullanmanız dileğiyle..
  • bence gereksiz bi motor secenegi oldu sahsen 1.8 kullaniyorum bu aracin bi durusu vardi herkesin ulamiyacagi bi durucu simdi 1.4 motorla clio gibi satilir hale geldi en kisa zamanda elden cikarticam . sadece bu sebebten

    demeyinki simdi bana fanlik yapio falan ole bisey yok sadece yolda giderken 1.4 zanneden gerizekalilar taciz edip durmaya basladi trafikte . hos bi cikis degildi acikcasi bence honda icin . dusuk motorlu ekonomik arac dusunuosan zaten gider jazz city gibi bisey alirsin .

    spor araba alim goruntusu olsun ama gitmesin sacma . kabul etmek lazim hb sinifinda en hos duran ve spor hb die nitelendirebilicegimiz bi arac varsa buda honda civic hb dir.


    bu arada denedim araci 1.4 motoru arac gitmio 0-100 takintili olan bi insan degilim ama fabrika verisi 15 saniye diyor biliyosunus aracla birlikte olcum yapmiyolar . kullanim verim 17 saniye .

    yokus kalkis destegi olmasa dik yokuslarda cekicegini sanmiyorum aracin. daha onceki aracim 1.4 d-4d auris elegantti arac capitolun 2. katindaki cikisi bilirsinis dik bi rampa var rampada kaldim el freni cektim balata yaka yaka ciktim araba cekmedi .

    genel olarak zaten bu araclarin agarligi 1.200 kilo civari 1.4 motor arac icin gercekten cok ufak kalio atmosferik motor oldugu icin bu tarz problemler yasaniyor.

    gelelim motora nie bu akdar ock takildin diyeceksinis . atmosferik motor icin cok gereksiz ve kullanissiz bi motor secenegi kaldiki siroccolarinda 1.4 motor oldugu ayni zamanda cift turbolu oldugu bolece 1.8 motorlu civicden cok daha kullanisli oldugunu soyliyebilirim performans acisindan ama tabiki buda onun 11lt tuketimi oldugunu gercegiyle yuzlestiriyo bizi.



    eger 1.6 motor olsaydi bu arac dusunmeden alinicak hatta tek gecilicek bi arac derdim ama 1.4 ne araca yaksiti nede kullanima. civic spor hb arac olmaktan cikip aile aracina donustu buda aracin biz eski hb kullanicilari olarak bakisini degistirdi. kaldiki madem 1.4 motorunu cikardin bu meletin 2.0 dizelini nie cikarmiyosun cok sacma buluyorum bu nedenle madem bi motor secenegi sunuyosun insanlara bunu 2secenek disinda baska seceneklerlede degerdirmen lazim


    sakin yanlis anlamayin yazdiklarimi bunlar kisisel fikirlerim benim tabiki bundan memnun olan arkadaslar olucak ama sunuda belirtiyim fiyat performans acisindan degerlendirdigin zaman ayni fiyata bi cok aracin dizelini cok rahat alinabilicegini gorebilirsinis ornegin

    Auris Dizel 1.4 D-4D Comfort Plus M/M 48,000 tl .

    ekonomi dusunuyosan buyur iste sana dizelin en full versiyonu multi mod. sanzimanli. civice 47.000lira bu fiyatla yazik bence




  • Bazı konularda katılmakla beraber bazılarına katılamıyorum.
    Öncelikle bu araç bir spor araba değil!!!! Bu aracın aynı kasayı paylaşan type-s ve type-r olmak üzere 2 spor modeli var. Bu araç spor görünümlü, çok hoş fütüristik bir tasarıma sahip hb aile arabası!!!! Zaten bagaj hacmi ve sinema tipi arka koltuklar da bunun göstergesi.

    1.4 versiyon geldikten sonra satışların kıpırdadığı görülüyor, yollarda daha çok 1.4 görür oldum(jantlardan anlıyorum yada arka tampondan) Forumda bile sadece 1 kişi makyajlı 1.8 alırken gerisi 1.4 alanlar. Demek ki şirket stratejisi tutmuş. Hoşuma gitmese de sızlansam da bende 1.4 aldım. Çünkü yakıt farkını ve yıllık 500 tl. vergi farkını ödemek istemedim. Tabii ki araçta ona göre.

    Bu araca 1.4 atmosferik motorun yakışmadığına bende katılıyorum. En az 1.6 olmalıydı, şanzıman çift kavramalı olmalıydı. Düşündürücü ki eski aracım olan 1.6 115 bg megane 2 sedan BVA dan kesinlikle daha atak, istekli hakkını vereyim. Ama çok şey beklemeyin :)

    Yokuş kalkış desteği bu şanzıman için şart. Araç resmen gaza bastıktan 1-2 sn. sonra tepki veriyordu denediğim 1.8 de, 1.4 te ise bazen olması dışında böyle bir sorun yok. yokuş kalkış desteğinin de aracı çektiği falan yok. Sadece kaymasını engelliyor.1.4 te aracı taşıyor sorunsuz, sadece hızlanma değerleri kötü gerçekten.

    Fiyatı da ucuz değil bu da doğru. Bu paraya alternatif çok. Ama tasarım vuruyor işte adamı :)




  • 1.6 cikarsalardi kesinlikle dusumeden alin diyecegim bi arac . yokus destegi olmadan o aracin dik bi yokusta kaymadan cikma sansi yok denecek kadar cunki motor kucuk . 1.4 turbo bi motor taksalardi bu araca o zaman is gorur derdim ama atmosferik motorla ciddi anlamda yakismadi honda civic e .

    hb araclar araclar icinde spor clasmanina sokabilicegin tek arac diyebilirim soleki . porsche 5 kapi modelini cikardi simdi onudami aile sinifi die nitelendiricez bu konuda yanlis dusunuyosun sahsi fikrim tabiki.

    suda var arac zaten 2011 sonu kasa degistiricek makyajlandiktan sonra cikarmalari sacma oldu.

    kesinlikle bu araca yakisicak atmosferik motorsa heleki aranizda m/m kullanan varsa ciddi anlamda verim alamiyacaginiz bi arac.

    neyse alana hayirli olsun diyelim kimse kirilmasin, tavsiye edermisin bu motor secenegi ve bu fiyata kesinlikle hayir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kabuto

    bence gereksiz bi motor secenegi oldu sahsen 1.8 kullaniyorum bu aracin bi durusu vardi herkesin ulamiyacagi bi durucu simdi 1.4 motorla clio gibi satilir hale geldi en kisa zamanda elden cikarticam . sadece bu sebebten

    demeyinki simdi bana fanlik yapio falan ole bisey yok sadece yolda giderken 1.4 zanneden gerizekalilar taciz edip durmaya basladi trafikte . hos bi cikis degildi acikcasi bence honda icin . dusuk motorlu ekonomik arac dusunuosan zaten gider jazz city gibi bisey alirsin .

    spor araba alim goruntusu olsun ama gitmesin sacma . kabul etmek lazim hb sinifinda en hos duran ve spor hb die nitelendirebilicegimiz bi arac varsa buda honda civic hb dir.


    bu arada denedim araci 1.4 motoru arac gitmio 0-100 takintili olan bi insan degilim ama fabrika verisi 15 saniye diyor biliyosunus aracla birlikte olcum yapmiyolar . kullanim verim 17 saniye .

    yokus kalkis destegi olmasa dik yokuslarda cekicegini sanmiyorum aracin. daha onceki aracim 1.4 d-4d auris elegantti arac capitolun 2. katindaki cikisi bilirsinis dik bi rampa var rampada kaldim el freni cektim balata yaka yaka ciktim araba cekmedi .

    genel olarak zaten bu araclarin agarligi 1.200 kilo civari 1.4 motor arac icin gercekten cok ufak kalio atmosferik motor oldugu icin bu tarz problemler yasaniyor.

    gelelim motora nie bu akdar ock takildin diyeceksinis . atmosferik motor icin cok gereksiz ve kullanissiz bi motor secenegi kaldiki siroccolarinda 1.4 motor oldugu ayni zamanda cift turbolu oldugu bolece 1.8 motorlu civicden cok daha kullanisli oldugunu soyliyebilirim performans acisindan ama tabiki buda onun 11lt tuketimi oldugunu gercegiyle yuzlestiriyo bizi.



    eger 1.6 motor olsaydi bu arac dusunmeden alinicak hatta tek gecilicek bi arac derdim ama 1.4 ne araca yaksiti nede kullanima. civic spor hb arac olmaktan cikip aile aracina donustu buda aracin biz eski hb kullanicilari olarak bakisini degistirdi. kaldiki madem 1.4 motorunu cikardin bu meletin 2.0 dizelini nie cikarmiyosun cok sacma buluyorum bu nedenle madem bi motor secenegi sunuyosun insanlara bunu 2secenek disinda baska seceneklerlede degerdirmen lazim


    sakin yanlis anlamayin yazdiklarimi bunlar kisisel fikirlerim benim tabiki bundan memnun olan arkadaslar olucak ama sunuda belirtiyim fiyat performans acisindan degerlendirdigin zaman ayni fiyata bi cok aracin dizelini cok rahat alinabilicegini gorebilirsinis ornegin

    Auris Dizel 1.4 D-4D Comfort Plus M/M 48,000 tl .

    ekonomi dusunuyosan buyur iste sana dizelin en full versiyonu multi mod. sanzimanli. civice 47.000lira bu fiyatla yazik bence


    bence ülkemiz şartlarında alınabilecek bir araç.illa gidip de sıfır km almaya gerek yok,fazlada 5000-8000 ytl vermeye gerek yok.

    benzin fiyatlarının bu kadar arttığı bir dönemde bence 1,8 almak tam bir saçmalık.
    günde 40 km yol yapan bir insan olarak 1.8 araca binmem bu fiyatlarla.

    auristen bahsetmişsin de bence auris ile honda civic hb aynı sınıfa koyma.biliyosun civic in toyotadaki eş değeri corolla,eski corolla hb olsa tamam
    derim de ama aurisle aynı kategoriye koyma bence.
    motoru dizel olabilir ama hiç ama hiç honda civic hb in dış görünüm ve konforu yanından geçemez.

    herhalde sen 1.4 i shift kullanmadın. 0-100 fabrika verisi 15 sn, ama gerçekte böyle değil,gazı köklediğinde kaç sn olduğunu çok rahat göreceksin.
    kendim ölçümüm 10-11 sn ciavarında.

    i-shift in zaten adı üstünde intelligent shift,ekonomi içi geliştirilmiş bir şanzıman,gerçekten öyle,
    izmir içi karışık günde 40 km yaptığımı belirttim yakıt tüketimim 7 lt/100 km.
    1,8 araç ile kesinlikle 10 lt/100 km olacaktır.

    tercih meselesi,dediğim gibi vergilerin ve de benzin fiyatlarının bu kadar çok olduğu ülkemizde honda civic hb daha çok satacaktır.
    dikkat ederseniz 1,4 çıktıktan sonra 1,8 in satış rakamlarında düşme olduğunu çok iyi görürsünüz.

    mercedesin bile yılların c 180 ini 1600 motorla vergiden yararlanmak için ülkemize soktuğu günümüzde bence hondanın yapıtığı çok akıllıca bir iş.

    kimse üstüne alınmasın,kırılması, nacizane düşüncelerim...

    saygılarımla....




  • evet arabamı 1 gun gecıkmeli olarak aldım. Dıs gorunus ve konfor gercekten suuuperrr. Amma velakın aracın ataklıgı sıradan tabii:( Ama orta segment arabalrı gezdım. hepsınde bayaaa vakıt geırdım. bı kere gecen sene 30-40 bin bandında olan bu segment su an 40-50 bın arasında. Gozlemlerim: Renault dısı hos,ici acaaayıp vasat, bı de fransız geecınız. opel astra dıs ve ıc gorunum super, yanlız forumlarda asırı benzın tuketımınden bahsedılıyor,fıyatı otomatıgını 46 bın dıyorlar,ayrıca eskı arabamda opeldı sureklı elektrık aksam problemı yasadım onun ıcın geeeecınız. Golf otomatık trendlıne gıbı donanım olarak gaaayet bos bır arabaya 45.8 bın ıstıyorlar. Ayrıca DOD elımızdekı arabaya 14 bın lıra verdı. ben kendım ıkı gun sonra pazarlıkla 16 bın lıraya cevremden bırısıne sattım arabamı. honda ve toyota arabama 15 bın lıra vermıstı. Dolayısıyla arabanızı DOD a satarsanız zarar edersınız. Bı de golfte hıc pazarlık yapmadılar. Onun ıcın geeecınız. Toyota corolla benım suan kullandıgım araba . toyotadan gercekten cok memnunum ama arabayı esıme alıyoruz. Aurısle karsılastırdık otomatık en alt modelını 40 bıne bıraktılar aslında ama o da tıpıyle honda hb ın yanından gecemez. Dolayısıyla 45 bın lıraya honda hb sahıbı olduk. Varsın basınca ucmasın onun endamı yeter:)




  • bu güzel aracın hakkı en az 1.6 125 hp.

    civic sedandaki motoru koysalar;
    fiyatınıda aynı donanımla,düz vites 43000-44000 yapsalar sınıfında ilk üçe girerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antares07

    bu güzel aracın hakkı en az 1.6 125 hp.

    civic sedandaki motoru koysalar;
    fiyatınıda aynı donanımla,düz vites 43000-44000 yapsalar sınıfında ilk üçe girerdi.


    o motoru koysalar aracın şu anki i sihft özelliğinin bir esprisi kalmaz.ekonomik olamayacağı kesin.

    bence bunu japon mühendisler bizden en az 100 defa daha fazla düşünmüşlerdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antares07

    bu güzel aracın hakkı en az 1.6 125 hp.

    civic sedandaki motoru koysalar;
    fiyatınıda aynı donanımla,düz vites 43000-44000 yapsalar sınıfında ilk üçe girerdi.



    O zamanda sedan alacak çok kişiyi çelerdi

    Adamların planları var, yapmıyorlar; ama bende çıkma bir motor takılsa nasıl olur diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: antares07

    bu güzel aracın hakkı en az 1.6 125 hp.

    civic sedandaki motoru koysalar;
    fiyatınıda aynı donanımla,düz vites 43000-44000 yapsalar sınıfında ilk üçe girerdi.



    O zamanda sedan alacak çok kişiyi çelerdi

    Adamların planları var, yapmıyorlar; ama bende çıkma bir motor takılsa nasıl olur diye düşünüyorum


    yapılmayacağı aşikar, honda çok akıllı bu konularda, sedanı hatchback e ezdirmez




  • Arkadaşlar geçen hafta ön cam çatladı. Servise götürdük ve tam 1043 TL. ön cam faturası çıkardılar. Ve asıl şok bundan sonra yaşandı. Anadolu Sigorta ön camı serviste taktırmak istersem kaskoyu bozuyormuş!!!
    Bozulmaması için de 260 tl. muafiyet (%25) ödemem gerekliymiş. Ön camın dudak uçuklatan fiyatı ve kaskonun keleği karşısında şok oldum. Ne biçim sigorta bu ya? Git yan sanayi cam taktır kardeşim diyor, ben sana orijinali reva görmüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanmet

    Arkadaşlar geçen hafta ön cam çatladı. Servise götürdük ve tam 1043 TL. ön cam faturası çıkardılar. Ve asıl şok bundan sonra yaşandı. Anadolu Sigorta ön camı serviste taktırmak istersem kaskoyu bozuyormuş!!!
    Bozulmaması için de 260 tl. muafiyet (%25) ödemem gerekliymiş. Ön camın dudak uçuklatan fiyatı ve kaskonun keleği karşısında şok oldum. Ne biçim sigorta bu ya? Git yan sanayi cam taktır kardeşim diyor, ben sana orijinali reva görmüyorum



    Geçmiş olsun arkadaşım.. Kaskonun bozulup bozulmaması ne kadar önemli? (.ekaret değil ya bu ) Benim kasko'da %10 indirimim var (2.yılım) bozarım gider o parayı da vermem. Ama bir arkadaşımın indirimi %50'de, 4-5 yıldır aynı yerden kaskosu var. Şimdi bu durumda olsam bozdurmam o 260 lirayı verip orjinal camı taktırırım. Bir daha da Anadolu Sigortanın kapısının önünden geçmem, bütün tanıdıklarıma da bu keleği anlatırım, yaptıracak olan varsa Anadolu'dan vazgeçiririm.

    Hesabınıza (indirim yüzdenize) bakın ona göre karar verin.

    Kolay gelsin..




  • İndirim oranı %40 ve 22 Mayısta kaskom doluyor. Yoksa daha önce 2 kez anahtar kaybı ve sol ayna değişimi gibi ıvır zıvır şeylerden kasko bozdurdum. Kasko yenilerken aradaki fiyat farkına bakıp Axa sigortaya geçmeyi düşünüyorum. Axa orijinal cam takıyor. Şimdilik öyle kalacak cam :) Gerçi daha önce de böyle bir hareket yapmıştım, yeni taktırdığım cam 1 hafta sonra aynı yerden çatlamıştı
  • quote:

    bence ülkemiz şartlarında alınabilecek bir araç.illa gidip de sıfır km almaya gerek yok,fazlada 5000-8000 ytl vermeye gerek yok.

    benzin fiyatlarının bu kadar arttığı bir dönemde bence 1,8 almak tam bir saçmalık.
    günde 40 km yol yapan bir insan olarak 1.8 araca binmem bu fiyatlarla.

    auristen bahsetmişsin de bence auris ile honda civic hb aynı sınıfa koyma.biliyosun civic in toyotadaki eş değeri corolla,eski corolla hb olsa tamam
    derim de ama aurisle aynı kategoriye koyma bence.
    motoru dizel olabilir ama hiç ama hiç honda civic hb in dış görünüm ve konforu yanından geçemez.

    herhalde sen 1.4 i shift kullanmadın. 0-100 fabrika verisi 15 sn, ama gerçekte böyle değil,gazı köklediğinde kaç sn olduğunu çok rahat göreceksin.
    kendim ölçümüm 10-11 sn ciavarında.

    i-shift in zaten adı üstünde intelligent shift,ekonomi içi geliştirilmiş bir şanzıman,gerçekten öyle,
    izmir içi karışık günde 40 km yaptığımı belirttim yakıt tüketimim 7 lt/100 km.
    1,8 araç ile kesinlikle 10 lt/100 km olacaktır.

    tercih meselesi,dediğim gibi vergilerin ve de benzin fiyatlarının bu kadar çok olduğu ülkemizde honda civic hb daha çok satacaktır.
    dikkat ederseniz 1,4 çıktıktan sonra 1,8 in satış rakamlarında düşme olduğunu çok iyi görürsünüz.

    mercedesin bile yılların c 180 ini 1600 motorla vergiden yararlanmak için ülkemize soktuğu günümüzde bence hondanın yapıtığı çok akıllıca bir iş.

    kimse üstüne alınmasın,kırılması, nacizane düşüncelerim...

    saygılarımla....



    hocam yanlisin olucak benim aracim 11 saniyede cikiyor seninki nasil 11 saniyede cikar imkan vermiyorum bi video ceker isen sevinirim sasirt beni .




  • Valla yakıt tuketimi beni cezbetti acıkcası. Sehir ici 7 lt sehir dışı 5-5,5 bence benzinli bir arac icin cok makul. golf 4 100bg kullanıyorum (lpg li) sehir ici 5,9 lt benzine karşılık gelen 0,22 kr altına düşemedim. sehir dışındada olsun olsun 4,9-5 olur. görüntüsüde gayet hoş. şu ilandaki araca nedersiniz. 37 bine inerse düşünebilirim.

    http://www.sahibinden.com/honda_5_kapi_civic_hatchback_1_4i_full_aksesuar_8_500km_de-58WQQaXQQ24160227WQQpXQQdisplayitem

    Ayrıca Aknasmub hocam nerede calısıyorsunuz. Bi ziyaret edip aracınızı görmek ve mümkün olursa soyle bi tur atmak isterim.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.