Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (924. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
38.968
Cevap
305
Favori
2.226.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 922923924925926
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TheDifference01 T kullanıcısına yanıt
    Ortalık bir ara sizin gibi modaya uyup her yer kursun rengi yani griydi şimdi evet beyaz çok satıyor ona laf eden de yok sizin mavi ile derdiniz ne başkasına laf vereceğim diye diğer renkleri neden kotuluyorsunuz biraz okusaniz o araçların neden satilmsadigini zaten anlattım herseye atlamssaniz iyi olur forum bilgi paylaşmak için var aracı savunacagim diye bu kadar agresif olmayalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OyunaGelenAdam

    Hocam banada 5 yıl garantili seramik kaplama ve motor koltuk koruma 1500 değer mi acaba

    Ziebart varsa ordanda fiyat alın ayrıca aracınızin alim suresi 21 dolmadı ise koltuk korumayi bedava yapıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ifcoskun kullanıcısına yanıt
    satış rakamları ortada..nette araştır.
  • Aracın arka stop farları bagajın üstüne çıkmasa çok daha güzel görünürdü bana göre...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDifference01

    harry potter yorumları müneccim miyiz..Avrupa abd kanada uzak doğu kıyaslaması yapmışınız Avrupa da kaç insan yaşıyor..emisyondan önce sonra adamlar milliyetçi sen ne kadar milliyetçi isen..alman savcilar bile ww ve türevlerine soruşturma açtılar bırakın artık alman mandacılığını...sen zenginsin almanların 20 parça opsiyonlarına dünya para vermeye galiba donanımları kıyasla...turbo kullanılmayacakmış...0.9 1.2 1.3 1.4 turbolara dünya para veren güvenen insanlar araçlarını değiştirmek için takla atıyor..dünya markası honda nın turbosunu bekleyen bir dünya insan fakir...müşteri muhafazakarlığı sorunsuzluk cevabını biliyorsun kendince önlem almaya çalışmışın..180 beygir geldiği zaman gör şubatta alman tanklarının indirimlerini...

    Ben Alman taraftarı değilim ama Honda ve Toyota'nın motor ve şanzıman teknolojisinde geri kaldığı bir gerçek. Avrupalı üreticileri (Alman, Fransız,İtalyan) 6-7 sene geriden takip ediyorlar. Turbo benzinli motor ve çift kavramalı şanzımanları çıkardıkları zaman bu "sorunsuzluk" iddiası biter herhalde.

    ABD tamamen ayrı bizimkiyle hiç bir benzerliği olmayan bir dünya, orada neredeyse bizim toplam otomobil satışımız kadar satan dev pikap modelleri var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • OyunaGelenAdam kullanıcısına yanıt
    Fiyatı uygun, bence değer. o kadar para verip araba aliyoruz. Seramik kaplama olmasa bile boya koruma mutlaka yapılmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fenerliminion

    Aracı alırken eski motoru kullandıklarını bilmiyordum. Ama tipi hoşuma gitti. Elegance benzinli alacaktım ST ecoyu tavsiye etti ecoyu aldım. 26 parça değişmiş LPG için. Tam hesaplayamadim ama 25-30 kuruş civarı bir tüketim var kmde.

    Güle güle kullanın..

    Ama şu 26 parça değişmiş olayı efsane oldu..

    Bir allahın kulu da demiyor ki "kardeş hangi parçalar değişmiş"

    Hakikaten hangi parçalar bu parçalar..ve niye değişmiş..değişmiş de yerine nasıl parçalar takılmış..

    Değişmemiştir demiyorum..ama bilelim kardeş..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fenerliminion

    Fiyatı uygun, bence değer. o kadar para verip araba aliyoruz. Seramik kaplama olmasa bile boya koruma mutlaka yapılmalı.

    Bu boya koruma, koltuk koruma, kaput koruma, yan ayna koruma falan tamamen traş geliyor bana..

    Yeni araba almış ve üstüne titreyen insanların ilk gün heyecanlarını çok yüksek, fahiş fiyata sömürme dümeni..

    Ha cila mila çekiyorlar, onlar ufak bi fark yaratıyor..o da profesyonel bir yerde yapılırsa..

    Şimdi bi de seramik kaplama, mermer kaplama, kalebodur kaplama falan çıktı..beyaz şahin parası..nedir, ne işe yarar..allah bilir..

    Kendimizi bu kadar korumuyoruz yahu..

    Benim bildiğim korumayla ilgili tek bir şey var..onun da konuyla alakası yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takıldığım bir konu da, aracın stop lambaları led ama frene basınca bildiğin 5 liralık klasik ampuller yanıyor..ikisi aynı anda gece hiç hoş olmuyor..fren lambaları da led olmalıydı..



    Honda fanatiklerinin "ama o da olsa araba kaç para olurdu biliyon mu" savunmaları geçersiz..



    Alayının var olduğu ve üstelik dizel motora rağmen daha ucuz araçlar var..



    Ben bu durumların hondanın sinekten yağ çıkarma stratejisinin bi parçası olduğunu düşünüyorum..



    Diğer markalar atıyorum, ful bi araçtan araç başına 10 bin kazanıyorsa, honda her zaman 20 bin indirme gayretinde..



    Bu "satılırsa satılır" rahatlığı da biraz ordan geliyor..



    Koy led stopları honda..
  • 2017 Rs donanımıyla acaba Amerika'da satılan ve touring versiyonunda bulunan sensing güvenlik paketi sunulacak mı?tabiki de aracı uzaktan çalıştırma ve de elektrikli koltuk ve arka koltuk ısıtma vs gelir mi bilgisi olan arkadaşlar var mı engelli indirimiyle araç alacağım en az 5 sene satılmayacağız için eski atmosferik motoru almak istemedim. Bir de sadece kırmızı renk gelecek diyorlar Rs versiyon için bilen forumdaşlardan yorum yapar aydınlatırsa çok memnun olurum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enobar


    quote:

    Orijinalden alıntı: eniaccroy

    Executive için kapora verdim. Jantlardan kurtulma yolunu arıyorum. Ya gidip dısarıda bir 5 kollu alacagım yada RS Jant. 1 Subattan sonra RS in bayiye geleceği söylendi. Rs bayiye gelince Rs jantlardan bayiler satmaya başlar mı. Nasıl temin ederiz bu rs jantları?

    Seninle aynı durumdayım. Birçok servis ile gorustum rs 17" jantlarin tanesine 1500 istediler. Sadece avrupada varmış. Orjinal jantları 2000 e sayıp uzerine 4000 istediler. Bu arada lastik olayını hic konuşmadık belki onun içinde para alacaklardı

    HOcam janta o kadar para vereceğine insan bir üst sınıf araba alır.
  • superegoid S kullanıcısına yanıt
    Hocam özellikle şu kaputa film çektirenlere ve seramik kaplatanlara şüpheyle yaklaşıyorum ben. Bir defa başıma geldi bir araç almak istiyorum boya kalınlığı ölçülecek ama filmin kaldırılması lazım. Sahibi kabul etmedi. Dedim arabayı alacak ben değil miyim. Başka bir sıkıntı yoksa alacağım zaten ama birşey çıkarsa söylediklerinden hariç o senin problemin kabul etmedi. O zaman arkadaşım söyledi genelde kaputta ya da yüzeyde bir düzeltme işlemi yapıldıysa ya film çektiriyorlar ya da seramik kaplatıyorlar dedi. Buradan tüm kullanıcılar aynı şeyi yapıyor anlaşılmasın tabi ki arabasını düşünüp korumak isteyip taptıranlar da vardır onları tenzih ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Takıldığım bir konu da, aracın stop lambaları led ama frene basınca bildiğin 5 liralık klasik ampuller yanıyor..ikisi aynı anda gece hiç hoş olmuyor..fren lambaları da led olmalıydı..



    Honda fanatiklerinin "ama o da olsa araba kaç para olurdu biliyon mu" savunmaları geçersiz..



    Alayının var olduğu ve üstelik dizel motora rağmen daha ucuz araçlar var..



    Ben bu durumların hondanın sinekten yağ çıkarma stratejisinin bi parçası olduğunu düşünüyorum..



    Diğer markalar atıyorum, ful bi araçtan araç başına 10 bin kazanıyorsa, honda her zaman 20 bin indirme gayretinde..



    Bu "satılırsa satılır" rahatlığı da biraz ordan geliyor..



    Koy led stopları honda..

    honda led olayini yavaş yavaş entegre ediyor. bunun sebebi bana göre tedarik ve stoklar ile alakalı olsa gerek. ama birde şu var kullanmakta olduğum 2015 model aracta full model olmasina ragmen farlarinda sari ampul bulunmakta, bu daha kötü değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hangi marka olursa olsun şunu düşünmek lazım yani kıskaca araç üreticisi dev marka boya yapamamış sen gidip bir kimya firmasına üstüne sonradan fabrikasyon olmayan bir kaplama sürdürüyorsun amaç ne ?



    Koruma



    Neden koruyorsun , güneşten , çarpmadan vb





    Arkadaşlar eskisi gibi değil yani artık boyalar falan güneşte yanıp 5 yaşında tavan boya yanık olmaz



    İçerden pas atmaz bunlar olsa olsa 10-15 sene sonra olur olursada şimdiki verdiğin 1,500-2000₺ parayı koy kenara ozaman zaten bukadar az vermiştim o kadar parayı düş satarken 15 yıl o para arabanın üzerinde değil cebinde Durmuş olur







    İnanmayın koskaca yüceler yücesi,

    Ulular ulusu patlak şanzıman üretmeyen turbo koymayan , sorunauzluk abidesi , Honda boyasına birşey olmaz



    Alman arabası değil bu üstün Japon yüce Honda üretimi birşey olmaz boyasına







    Hem yere göğe sığdırmayıp sorunsuzluk diyorsunuz hem sıfır arabaya bunların boyası çok kalitesiz olabilir ben bi şunu korumaya alayım bu nasıl bir iş ;)





    Ha bunu herkes yapıyor rant kapısı olmuş o ayrı konu ;) Borusan'da yok 5 kat yok 7 kat 2,500-3,000₺ fiyatlar



    Millet servisten değil böyle arabasına titreyen milletten söğüşlüyor parayı ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukclk


    quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Takıldığım bir konu da, aracın stop lambaları led ama frene basınca bildiğin 5 liralık klasik ampuller yanıyor..ikisi aynı anda gece hiç hoş olmuyor..fren lambaları da led olmalıydı..



    Honda fanatiklerinin "ama o da olsa araba kaç para olurdu biliyon mu" savunmaları geçersiz..



    Alayının var olduğu ve üstelik dizel motora rağmen daha ucuz araçlar var..



    Ben bu durumların hondanın sinekten yağ çıkarma stratejisinin bi parçası olduğunu düşünüyorum..



    Diğer markalar atıyorum, ful bi araçtan araç başına 10 bin kazanıyorsa, honda her zaman 20 bin indirme gayretinde..



    Bu "satılırsa satılır" rahatlığı da biraz ordan geliyor..



    Koy led stopları honda..

    honda led olayini yavaş yavaş entegre ediyor. bunun sebebi bana göre tedarik ve stoklar ile alakalı olsa gerek. ama birde şu var kullanmakta olduğum 2015 model aracta full model olmasina ragmen farlarinda sari ampul bulunmakta, bu daha kötü değil mi?

    Tabii ki kötü..ben kötüye iyi diyemem..özellikle beğendiğim aracı yerden yere vururum.eksiği daha çok gözüme çarpar..isterim ki kusursuz olsun sınıfına göre..

    Bu fiyat seviyelerinde artık bazı şeylerin standart olması gerek..nasıl ki klima var mı abs var mı diye şüpheye düşmüyorsak, artık diğer bazı donanımların da standart olmaya başlaması lazım..sarı ampul halojen ampul yakışmıyor..

    Gerçi ben ampullerin alayına karşıyım;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjkoptimus

    Hocam özellikle şu kaputa film çektirenlere ve seramik kaplatanlara şüpheyle yaklaşıyorum ben. Bir defa başıma geldi bir araç almak istiyorum boya kalınlığı ölçülecek ama filmin kaldırılması lazım. Sahibi kabul etmedi. Dedim arabayı alacak ben değil miyim. Başka bir sıkıntı yoksa alacağım zaten ama birşey çıkarsa söylediklerinden hariç o senin problemin kabul etmedi. O zaman arkadaşım söyledi genelde kaputta ya da yüzeyde bir düzeltme işlemi yapıldıysa ya film çektiriyorlar ya da seramik kaplatıyorlar dedi. Buradan tüm kullanıcılar aynı şeyi yapıyor anlaşılmasın tabi ki arabasını düşünüp korumak isteyip taptıranlar da vardır onları tenzih ediyorum.

    Onu bilmiyordum bak..şüphesiz ki insanımız dolandırıcılık üçkağıtçılık konularında kralını sulu götürür susuz getirir..

    Bu ülke insanı milleti nasıl dolandırırız konularındaki yaratıcılığı mesela uzay araştırmalarında gösterse, çoktan marsta koloni kurmuştuk..

    Gerçi oraya da gitsek ilk yapcağımız toplu konut..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba

    Hangi marka olursa olsun şunu düşünmek lazım yani kıskaca araç üreticisi dev marka boya yapamamış sen gidip bir kimya firmasına üstüne sonradan fabrikasyon olmayan bir kaplama sürdürüyorsun amaç ne ?



    Koruma



    Neden koruyorsun , güneşten , çarpmadan vb





    Arkadaşlar eskisi gibi değil yani artık boyalar falan güneşte yanıp 5 yaşında tavan boya yanık olmaz



    İçerden pas atmaz bunlar olsa olsa 10-15 sene sonra olur olursada şimdiki verdiğin 1,500-2000? parayı koy kenara ozaman zaten bukadar az vermiştim o kadar parayı düş satarken 15 yıl o para arabanın üzerinde değil cebinde Durmuş olur







    İnanmayın koskaca yüceler yücesi,

    Ulular ulusu patlak şanzıman üretmeyen turbo koymayan , sorunauzluk abidesi , Honda boyasına birşey olmaz



    Alman arabası değil bu üstün Japon yüce Honda üretimi birşey olmaz boyasına







    Hem yere göğe sığdırmayıp sorunsuzluk diyorsunuz hem sıfır arabaya bunların boyası çok kalitesiz olabilir ben bi şunu korumaya alayım bu nasıl bir iş ;)





    Ha bunu herkes yapıyor rant kapısı olmuş o ayrı konu ;) Borusan'da yok 5 kat yok 7 kat 2,500-3,000? fiyatlar



    Millet servisten değil böyle arabasına titreyen milletten söğüşlüyor parayı ;)

    Başka bir başlıkta satış temsilcisi bir yazar aldıkları pirimlerden bahsetmişti, hatırladığım kadarıyla böyle boya koruma izolasyon vb. satarlarsa araba satmaktan daha fazla pirimi var..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • anlatmaya devam edelim bakalım ortaya ne çıkacak....

    BUGÜN dünyada otomotiv sektörünü domine eden dev ülkelere baktığımızda üretici sayılarının 3’ü geçmediğini görüyoruz. Bir tek Japonya hariç.Samuraylar birleşiyor
    Almanya’da bugün Mercedes, BMW ve Volkswagen olmak üzere 3 üretici var. En büyük pazar olan Amerika’da ise Chrysler’in Fiat bünyesine girmesinin ardından General Motors (GM) Ford ve belki de Tesla’nın yer aldığını görüyoruz. Fransa’da PSA (Peugeot-Citroen) ve Renault, İtalya’da ise Fiat-Chrysler yer alıyor. 5 trilyon dolarlık ekonomik büyüklüğe sahip Japonya’da ise geçtiğimiz yıla kadar tam 8 otomobil üreticisi vardı. Bunlardan Toyota dünyanın en çok satan otomobil satan markası.

    TOYOTA VE DİĞERLERİ
    Toyota, geçtiğimiz ocak ayında yine bir Japon otomobil markası olan Daihatsu’nun almak için harekete geçmişti. Şu anda Daihatsu’nun yüzde 51.2 çoğunluk hissesine sahip Toyota, kalan yüzde 48.8’lik hisse için 3.2 milyar dolarlık bir parayı gözden çıkardı. Toyota bu satın alma işlemi tamamlandığında Daihatsu’yu gençleştirme operasyonuna dahil etmeyi düşünüyor. İddialara göre Daihatsu’nun tamamını almak isteyen Toyota, bu markayı Renault-Dacia örneği gibi düşük maliyetli bir alt marka statüsüne sokabilir.

    Hatırlanacağı üzere Lexus da Toyota’nın premium seviyedeki markası olarak yer alıyor. Diğer taraftan Honda, Mazda ve Mitsubishi’nin Rover, Ford ve DaimlerChrysler ile ortaklıklık yaptığını ama pek başarılı olamadığını hatırlıyoruz. Sonuç olarak bakıldığında bugün hiç bir Japon marka hem satış, hem ciro hem de nakit gelir olarak Toyota’nın yanına bile yaklaşamıyor. Bu yüzden Japon üreticilerin uzun yıllardır hep bir birleşme, ortaklık hedefleri ve planları oluyor. Toyota’nın Ar-Ge bütçesi 14 milyar doları aşarken, bu bütçe Nissan, Subaru, Suzuki, Mazda ve Mitsubishi’nin toplam Ar-Ge harcamalarının üstünde.
    MAZDA VE SUZUKİ
    Mazda’nın büyük hissedarı kısa süre önceye kadar Amerikan Ford’du. Şimdi Toyota ile bir ortaklık yapılır mı bunun için erken olduğu söyleniyor. Mazda üst düzey yöneticisi Tetsuya Fujimoto, “Gelecekte ne olacağını bilemeyiz” diyerek kapılarının açık olduğu sinyalini veriyor. Türkiye’de distribütörlüğü Doğan Holding’e geçen Japon Suzuki’nin dünyadaki durumu ise biraz karışık. Bundan bir kaç yıl önce Alman Volkswagen Grubu, Suzuki’yi tam bünyesine katıyordu ki son dakika iş bozuldu. Daha sonra Toyota’nın alacağı iddia edildi ancak Toyota’nın Daihatsu’nun tamamını alacağının belli olmasıyla bu işin de yattığı düşünüldü. Ancak yine de Japon analistler Suzuki ile Toyota arasında 10 yıl içinde nikah kıyalacabileceğine inanıyorlar. Hatta buna kesin gözüyle bakılıyor.
    HONDA, GM FLÖRTÜ
    Japon Honda tarafına baktığımızda ise Amerikan General Motors (GM) ile flört halinde olduğunu söyleyebiliriz. Bilmeyenler için GM ile Honda geleceğin hidrojen teknolojileri konusunda başarılı bir işbirliğine imza atmış durumda. Gelecek neleri getirir ama burda da bir evlilik beklentisi yüksek. Diğer taraftan elektrikli otomobil teknolojileri konusunda Honda’nın ortaklıktan yana olduğunu da yapılan açıklamalardan biliyoruz.

    Renault-Nissan Mitsubishi üçgeni
    NISSAN ise bugün Toyota’dan sonra en güçlü Japon marka. Nissan, 1999 yılından bu yana Fransız Renault ile ortak. Renault’un Nissan’daki hissesi yüzde 43.4 iken, Nissan da Renault’un yüzde 15’ine sahip. İki bağımsız şirket olarak gözükmesine rağmen CEO’ları tek; Carlos Ghosn. Ama bu ortaklık hissedarları pek tatmin etmiyor gözüküyor.

    Özellikle Renault’un hissedarı olan Fransız hükümetini. Bir çok konuda ayrılık yaşandığı ortada. Tam Nissan’ın yeni bir ortaklık daha yapacağı konuşuluyor du ki, geçen hafta haber geldi. Nissan ve Mitsubishi geniş kapsamlı bir stratejik işbirliği anlaşması imzaladıklarını açıkladı. Anlaşmaya göre Nissan, 2.2 milyar dolar karşılığında Mitsubishi Motor Corporation hisselerinin yüzde 34’ünü devralacak. Geride bırakılan beş yıl boyunca iki marka arasında devam eden işbirliği, bu anlaşmayla stratejik ortaklık boyutunu kazanacak.

    İmzalanan anlaşmaya göre Nissan ve Mitsubishi Motors, satın alma, ortak araç platformu, teknoloji, ortak tesis kullanımı ve büyüyen pazarlar olmak üzere birçok alanda işbirliğine gidecek. Nissan-Renault ve Mitsubishi markalarının satışları birlikte alındığında toplam yıllık 9.3 milyon adet ile Toyota ve Volkswagen’in ardından üçüncü sırada yer alıyor.

    devam edeli kimin eli kimin cebinde öğrenelim....

    Fransız PSA grubu uzun zamandır Ford, BMW, MINI ve Volvo markalarına motor tedarik ediyor. Ayrıca BMW ile beraber 1600cc hacminde hem benzinli hem de dizel motorlar tasarlanıyor. BMW ile tasarlanan dizel motor Toyota'da da kullanılıyor.

    PSA grubundan birçok modeli için motor almasına rağmen Ford'da diğer markalara motor ihraç eden markalar arasında yer alıyor. Land Rover, Range Rover, Jaguar ve Volvo gibi markalar bazı modellerinde Ford marka benzinli motorları tercih ediyorlar.

    Fransız Renault markası Mercedes-Benz, Nissan ve bünyesindeki Dacia markalarına motor tedarik ediyor. Özellikle son 3 yıldır Mercedes-Benz için de üretilen 1500cc hacminde dizel motor düşük tüketimi ile oldukça beğeniliyor.

    Alman VW markası kendi bünyesinde her sınıftan bir çok marka barındırıyor. Ekonomik olarak adlandırabieceğimiz VW, Seat ve Skoda markaları ile lüks ve ultra lüks sınıftan Audi, Porsche, Bentley, Bugatti ve Lamborghini, markaları VW Grubunda yer alıyor. Doğal olarak da VW ürettiği tüm motorları sahip olduğu markalarında kullanıyor ve grup dışına motor vermiyor. Ayrıca Lamborghini tarafından üretilen V10 motorlar bazı Audi R8 ve Audi RS serilerinde kullanılıyor.

    İtalyan - Amerikan ortaklığı olan Fiat-Chrysler grubu da VW gurubunda olduğu gibi birçok markaya ev sahipliği yapıyor. Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari, Maserati, Chrsyler, Dodge, Jeep gibi markalar bu ortaklığın bünyesinde bulunuyor.







  • TheDifference01 T kullanıcısına yanıt
    en uzun ömürlü motor sıralamasını yazayım siz değerlendirin...

    1-Japonya’da genel merkezi bulunan Toyota, tüm dünya tarafından bilinen ve diğer otomotiv şirketlerinden daha uzun süre dayanan araçlar üretiyor. Firma, motor ömrü kriterini baz alırsak Honda’yı da geride bıraktığını ve birinci sıraya yükseldiğini görüyoruz. Toyota’nın uzun ömürlü araçlarının yapabildiği yol ortalama 339.096 kilometredir.

    2-Japonya’nın Tokyo şehrinde merkezi olan Honda, herkes tarafından bilinen bir otomotiv şirketidir. Şirket, caddelerde sıklıkla gördüğümüz oldukça dayanıklı araçlar üretmektedir. Otomobillerinin motor ömrü, ortalama 336.354 kilometredir. Bu kapasiteyi sadece Toyota geçebilir.

    3-Ford Otomotiv, idari merkezi Dearborn, Michigan’da bulunan bir Amerikan şirketidir. Herkes tarafından otomobil üreticisi olarak bilinen şirketin araçları uzun süre boyunca kullanılabiliyor. Araçların motor ömrü bitmeden yapabileceği yol, ortalama 319.308 kilometredir.

    4-Genel merkezi Auburn Hills ve Michigan’da olan Dodge bir Amerikan otomotiv şirketidir. Tüm dünya tarafından beğenilerek kullanılan dayanaklı araçlar üretmektedir. Dodge marka araçların yapabileceği yol kapasitesi ise ortalama 319.078 kilometredir.

    5-Bir Amerikan şirketi olan Chevrolet’in merkezi Detroit ve Michigan’dadır. Firma, hemen hemen dünyanın her yerine otomobil ihraç etmektedir. 2000’li yıllarda Avrupa’ya yepyeni modellerle giriş yapmıştır. Yeni tip modeller ilk yıllarda büyük sorunlar çıkarsa da Avrupa’daki otomobil pastasından büyük bir pay kapmıştır. Oldukça verimli ve sağlam araçlar, ortalama 315.035 kilometre motor ömrüne sahip.

    6-Japonya’da bulunan Nissan, Yokohama ve Nishi-ku merkezli bir otomotiv şirketidir. Nissan motor şirketi; NISMO, Datsun, INFİNİTİ ve Nissan marka otomobiller üretmektedir. Dünya genelinde en büyük başarısını, Micra modeliyle 1993 yılında göstermiştir. Ford ve Renault ile ortaklığı bulunan şirket, Renault ile “DCI” motoru ortak kullanmaktadır. Şirketin başarısı ortaklıklardan doğan motorlar ile değil, zor günler geçirdiği yıllarda üretmiş olduğu yüksek performanslı motorlar ile gelmiştir. Araçlarının motor ömrü bitmeden yapabileceği yol, ortalama 314.776 kilometredir.

    7-Genel merkezleri Ebisu, Tokyo ve Japonya’da bulunan şirketin araçlarının motor ömrü, ortalama 305.105 kilometredir. Son 5 yıl içerisinde beklenen yükselişi gösterememiştir. Avrupa ülkelerine yapılan satışların yükselmemesi, Subaru’yu “Safkan Japon” olmaktan uzaklaştırmaya yetmiştir. Hala Impreza modeli üzerinden saygınlığını korusa da aile otomobilleri üretmekte zorluk çekmektedir. Son Samuray Subaru, motor konusunda rakiplerinden asla geri kalmamıştır. Üstelik turbo kullanılan otomobillerde motor ömrü daha az olur. Subaru bu algıyı tersine çevirmeyi başarmıştır.

    8-GMC, Amerikan şirketi olup, Detroit’te bulunmaktadır. Generel Motor’un bünyesindeki markalardan biridir. Suv, kamyonet ve kamyon üretimi yapan bu marka, Amerika ve Kuzey Avrupa ülkelerinde çok sevilmektedir. Bu otomotiv firması, Kuzey Amerika ve Orta Doğu ülkelerine araç gönderiyor. Otomobillerinin motor ömrü bitmeden yapabileceği yol ise ortalama 303.496 kilometredir.

    9-Acura, Minato, Japonya ve Tokyo olmak üzere 3 ana merkezi olan, Honda şirketine bağlı otomotiv şirketidir. Tarihe ilk lüks Japon araba markası olarak geçmiştir. Ürettiği spor arabalar Amerika ve Avrupa’da çok saygın bir yere sahip. Amerikalıların Japon otomobillerine olan ön yargısını yıkan markaların başında gelmektedir. Amerika’da 1991 yılında En İyi İthal Otomobil ödülünü Legend modeliyle kazanmıştır. Honda’nın bir alt kuruluşu olan Acura otomobillerinin motor ömrü ise ortalama 287.987 kilometredir.


    10-Genel merkezi Fuchu, Aki Hiroşima’da olan Mazda, bir Japon otomotiv şirketidir. 1960 yılında Wankel tipi motor üretimine başladılar ve günümüze kadar geliştirerek kendi tarzlarını yansıtan güçlü ve uzun ömürlü motor tipiyle markayı özleştirdiler. Şirketin vizyonu da genel olarak uzun ömürlü kullanım sağlayacak araçlar üretmektir. Araçların motor ömrü ortalama olarak 286.027 kilometredir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheDifference01 -- 20 Aralık 2016; 11:47:25 >




  • ifcoskun kullanıcısına yanıt
    size atlamayın zıplamayın demedim cevabınıza karşılık bilgi verdim..keyif sizin hayırlı olsun
  • 
Sayfa: önceki 922923924925926
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.