Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (1843. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
38.963
Cevap
304
Favori
2.225.715
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18411842184318441845
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • saitates kullanıcısına yanıt
    3,5 yıl önce Civic'i değiştirmeye karar verince güncel (makyajsız) kasayı da incelemiştim. Kullandığım 2004 modele göre daha basık, yere yakın ve siyah iç döşemeleri nedeniyle kasvetli gelmişti. Deneme sürüşü sırasında arka koltukta oturan eşim de basıklıktan şikayet etmişti. Asfalt yolda ilerlerken, derinliği 10 cm'i bile bulmayan, muhtemelen boru geçişi için asfaltı enlemesine kesen bir kısımdan en fazla 40-50 km/saat hızla geçerken sarsıntıdan altı sürtünce iyice hevesim kaçtı. Bunlar gibi faktörleri de göz önünde bulundurun. Deneme sürüşü yapılamıyor olsa da teşhirde görürseniz, tüm koltuklara teker teker oturun, birlikte seyahat edeceğiniz ailenizin bireylerini de oturtun. Para kolay kazanılmıyor. Arabaya ödenen paranın karşılığı alınmalı, en azından güvenlik, konfor, performans ve ekonomisi içinize sinmeli.
  • BRAVEHEART11 kullanıcısına yanıt
    bombom gitti bu geldi şimdide, blok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bozkan23 -- 18 Temmuz 2020; 17:10:22 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 13 yıl sorunsuz ve son 8 yılında Prins-VSI LPG ile daha da ekonomik kullandığım bir markayı kötüleyecek değilim AMA takım tutmaktan beter bir şekilde marka/model fanatiği, takıntılı trollerin her olumsuz yorumu ve eleştiriyi kendine küfredilmiş gibi bir psikoliji ile algılamaları da hastalıklı zihniyetlerinin bir sonucu
    NOT: Yarası olan gocunur. Sağlıklı beyinler ne demek istediğimi anlıyor zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 19 Temmuz 2020; 12:20:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BRAVEHEART11 kullanıcısına yanıt
    Tarafli ya da onyargili bir yorum yapmadiniz. Ancak sunu belirtmek isteyim. Bilmiyorum yeni model araba kullaniyor musunuz ama yeni civic in arka tarafinda ole bir basiklik yok bence. Arka gayet genis bas mesafesi iyi ha siyah doseme ve panoromik cam tavan olmamasi siz de boyle hissettirmis olabilir. Ancak yeni tasarimlarda guzellik adina arka taraftan gittikce feragat edilme modasi var. Siz yeni 508 in arkasini gorseniz kacarsiniz herhalde :))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BRAVEHEART11 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler cevap için ama öyle bir duruma gelmiş ki piyasa, bayiide bırak test sürüşünü teşhirde araba yok. Şaka gibi içine bile oturamıyorsun.. ekim sonu için sıra veriyorlar:))) oda zam gelirse zamlı fiyattan.. inanılır gibi değil

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • saitates kullanıcısına yanıt
    Evet, her gün işe gidip gelirken önünden geçtiğim farklı otomobil markalarının bayiilerini boş görüyorum ben de.
    Pandeminin ilk aylarında, Haziran ayına kadar hemen hiç üretim yapılmadığı anlaşılıyor. Sadece ülkemizde değil, sanırım dünya genelinde otomotivde üretim durma noktasına geldi. Honda Türkiye fabrikasının kapanıyor olması da ayrı bir etken BELKİ de. O konuya da üzülüyorum AMA ülkedeki siyasi ve ekonomik durum ortada. Yabancı yatırımcılar teker teker kaçıyorlar. Yatırımın sonlanması bir yana, kapanan fabrika ve ona parça, ekipman, lojistik destek sağlayan işletmelerin işsiz kalacak binlerce personeline üzülüyorum en çok. HONDA gibi bir markanın, yerli üretim yapması hem araçların yedek parça bolluğu hem de ekonomi yönünden bir kazanç(tı).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 19 Temmuz 2020; 11:4:41 >
  • BRAVEHEART11 kullanıcısına yanıt
    Aynen, kayılıyorum size.. Bugün tekrar gezeceğim bayiileri, Honda civic-Toyota corolla -pejo 2008 ve Sportage lere bakalcağım. Maksat kullandığım bmw 1.16yı güncellemek, bakalım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, android 10 telefon kullanıyorum, aracım 2019 eco elegance, bir türlü android auto ya sağlıklı bir şekilde bağlanamıyorum. Bazen bağlanıyor bazen uzun uğraşlar sonunda bağlanamıyorum nerede hata yapıyorum çözemedim. Yardımcı olursanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • qvx Q kullanıcısına yanıt
    1. Evet artık sorunsuz kullanıyorum, teşekkürler. 2 metre uzaklaşınca kilitleniyor 30 saniye sonra otomatik ama kulptaki tuşa basmaya alışmak daha iyi, malum Türkiye burası 30 saniyede girip çıkarlar araca.
    2. Tamamen manuel bu sistem, kendim kontağı kapatıp kapatmaya alışacağım artık.
    3. Spotify'dan dinliyorum sorun çıkmadı da Apple Car Play olayını çözemedim hala, bugün bakıcam artık.
    4. Evet hemen hemen bu kadar olacak gibi.
  • Arkadaşlar tekrar merhaba.
    Öncelikle Eylül 2019'da sıfır km olarak Çamkıran'dan aldığım Eco Elegance aracımın Bursa İnallar'da 1.450 TL tutacağı belirtilen 10.000 km bakımını geçen hafta ücretsiz olarak yaptırdım (aracı alırken 10.000 km bakımı ve +1 yıl garanti hediye kampanyası vardı).
    10 gün içinde 3.000 km'den fazla yol yaptık. 4 kişi, klima hep açık bagaj tam dolu, hızım hep kurallar dahilinde (en düşük 100 km/h, en yüksek 140 km/h. Genelde 110-120 km/h), güzergah Bursa-Eskişehir-Ankara-Kırıkkale-Çorum-Amasya-Tokat-Akkuş-Ünye-Giresun-Trabzon (Sümela ve Uzungöl dahil)-Giresun-Ordu-Samsun-Amasya-Çorum-Kırıkkale-Ankara-Eskişehir-Bursa. Ortalama yakıt tüketimi 7.2 lt LPG. Benim hesabıma göre hep km'de 24-25-26 kuruş yaktı. Çok memnun kaldım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alfazeki A kullanıcısına yanıt
    Yalıtım nasıldı? Be rampada perofmansı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saitates -- 20 Temmuz 2020; 0:56:16 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saitates

    Arkadaşlar genel kullanımda araçın yakıt tüketimi nasıl? Lpgli modeli için soruyorum. Bmw 1.16dan sonra rampalarda filan çok mu üzer? Virüs sebebiyle test sürüşüde yaptırmıyorlar. Kafam karıştı.
    rampada üzülmeyi bırak, onu geçtim 4 lüleri yakar kenera çekip oturup ağlarsın. performans vasat. 1.6 lpgli için... 1.5 turbo için geçerli değil tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOMBOM41 -- 21 Temmuz 2020; 0:25:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saitates kullanıcısına yanıt
    araba fena fena, anlatılmaz yaşanır, konya antalya yolunu bilenler. bilir, yılan gibi rampa ve sert kavis yolda, 4 kişi klima açık dün beni hiç üzmedi, ama vw polo tarak gibidir 😆

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    13 yıl sorunsuz ve son 8 yılında Prins-VSI LPG ile daha da ekonomik kullandığım bir markayı kötüleyecek değilim AMA takım tutmaktan beter bir şekilde marka/model fanatiği, takıntılı trollerin her olumsuz yorumu ve eleştiriyi kendine küfredilmiş gibi bir psikoliji ile algılamaları da hastalıklı zihniyetlerinin bir sonucu
    NOT: Yarası olan gocunur. Sağlıklı beyinler ne demek istediğimi anlıyor zaten.
    bravo tebrikler. bunlar böyle işte doğru bişey söylesen yada aracın bir kusuru hakkında yazarsan kabede şeytan taşlar gibi taşlarlar... sakın başka bir olumsuz mesaj yazmayın sonrasında trol ilan edilip sonra blok koyup, sonra da admine şikayet edecekler.
    civic abi bu... ufak dokununca gaza uçuyor kaçıyor, üstelik araba yakmıyor bile 1depo lpg ile ben 600 km gidiyorum, hiç bir kusuru hatası yok haşa gökten indi, hiç bakıma bile gitme 100 bin km kullan bişe olmaz arıza çıkarmaz, araçta kullanılan malzeme Ferrari kalitesinde, hele bu aracın işçiliği yok mu, sanki özel yapım yok böyle işçilik elde itinayla yapmışlar sanki, kaporta desen tank gibi....... böyle şeyler yazın yoksa kara listeye eklerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saitates

    Yalıtım nasıldı? Be rampada perofmansı?
    Yüksek hızlarda ses yalıtımı çok iyi değil maalesef. Ben 110-120 km/h gezindiğimden çok rahatsız olmadım ama hız arttikça, eğer yol da düzgün değilse, radyonun sesini açmak gerekebiliyor...

    Rampa performansı çok subjektif bir olay. "Off, araç uzayıp gidiyor" diyemeyeceğimiz aşikar. Ama benim bir önceki aracım da 2012 model fb7 kasa civic lpg ov olduğundan rampa performansı olarak hayatımda birşey değişmedi. Daha öncelerde kullanmış olduğum audi a4 2.0 tdi veya bmw 3.20d ile kıyaslayacak değilim tabiki... Ben civic ve atmosferik motorunu iyi bildiğimden, test etmeden aldım. Ama hangi araçtan sonra nasıl hissettirir bilemem, o yüzden test etmeden almamanızı öneririm...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOMBOM41

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Ne cevap verecek merak ediyorum demişsiniz. Arkadaşın sorduğu sorulara verdiğim cevap ayrıntılı bir şekilde var. Burası civic forumu, ve bilgi paylaşımı için olumlu yada olumsuz ne görüyorsak yazıyoruz işte. İnsanlar güç bela kazandığı parayı yatıracak bu arabaya (veya başka markaya) niye yanlış yönlendirelim ki???

    Ama ben şunu merak ediyorum, kaç yaşında adamsınız, beni hiç tanımazsınız ben de sizi tanımam, benim hakkımda "yalan makinesi patlar vs" gibi hem iftira edici, hem de ergen ağzıyla oluşturulmuş bir mesaj yazmayı kendinize yakıstırabildiniz mi???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alfazeki A kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler cevap için, maalesef test araçı yok.. kiralık baktım onuda bulamadım:(( Şehir dışı aslında çok çıkmıyoruz ama işte en çok eleştirlen kısım olunca sormak istedim. Son olarak bu araçlar ilk muayenesine 3. Yılda mı giriyor? Fabrikasyon lpg olmasından dolayı bakımla ilgili extra masraf var var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Herkese merhaba;

    forum karışmış gene:) 3-4 gün önce tekirdağdan adanaya geldim, aracım eco elegance 2020. şu an için 3000 km de. rampa performansı yakıt vb konularda fikirlerimi aktarayım ama öncelikle şunu ifade edeyim ben honda
    fanı değilim honda da babamın malı değil oyüzden saçma sapan argümanlarla gelmeyin. burada araçla ilgili almayı düşünen şahıslara az çok fikir vermesi açısından yazıyorum.

    1) PERFORMANS: önceki aracım 1.4 dizel bir araçtı. onunla kıyaslayınca şehir içi dur kalklarda dizeldeki yüksek torkun farkını hissediyorsunuz ancak bu araç onunla kıyaslayınca hantal da denemez.
    Uzun yolda ben ilk başlarda rampalarda çok sorunlu olduğunu düşünmüştüm çünkü 120 ile giriyorum araç 105 lere kadar düşüyordu ama bir keresinde hız sabitleyiciyi ayarlayıp aynı rotadan tekrar geçtim araç gerektiği yerde 6000 devir çeviriyor ama o aracı 120 de tutuyor.
    peki ben niye beceremiyordum çünkü eski dizel aracımdan kalma alışkanlık 3000 deviri geçmiyordum hiç ihtiyaç duymuyordum aynısını bunda da yapınca olmadı ama şunu söyleyebilirim gerektiği yerde yüksek devir çevirince performans olarak üzmüyor rampada. Ha tabi yüksek devir çevirmekte yakıt sarfiyatı demek o yüzden benzinli bir araçta sıkıntı olurken lpg de sorun olmuyor.
    "aynı şekilde aracı 150-160 a sabitleyip de gene aynı performansı elde eder miyim peki" Tam olarak denemedim ama sorun olacağını düşünmüyorum tecrübe eden arkadaşlar anlatabilirler. ama bu araçta rampada kesinlikle yüksek devir çevirmeniz lazım buda benzinli kullanıyorsanız yakıt sarfiyatını etkiliyor ancak ben performans sorunu yaşamadım.

    "peki bu araç beni üzer mi performans olarak". orası da sizin beklentilerinize ve önceki araçlarınıza bağlı. 1.6 dizel, 1.4, 1.5 turbo benzinli bir araçtan geçiyorsanız KESİNLİKLE ÜZER.
    1.0, 1.2, 1.3 turbo benzinli araçlarla kıyasladığınızda sadece tork farkı çok göze çarpıyor ama yukarıda kendi deneyimlerimi anlattım siz hesap edin artık

    2)YAKIT: Tekirdağ-adana seyahatimde şu an için tam rakamı hatırlamıyorum ama 340 350 TL gibi bir yakıt sarfiyatım oldu. tekirdağ-ankara, ankarada 1 gece kaldım sonrasında ankara-adana, iki kişi bagaj tam dolu, hızımı 120 ye sabitledim ve tüm yolculuk boyunca klima açıktı. Adanaya yaklaşırken ara ara 140-150 yaptım ama yolun tümüne oranla küçük mesafeler. küçük hacimli turbo benzinli bir araç ne kadar yakabilir bilmiyorum.

    önceki mesajlarım duruyor ben normalde benzinli yada dizel düşünüyordum araç alırken honda dışında toyota bakmıştım ben baktığımda toyotanın turbo benzinli modeli gelmemişti LPG hiç aklımda yoktu alırken de tereddütlerim vardı ama çevreme kullanan çok kişi vardı, bu araçla LPG ye olan ön yargım gitti. ama eğri oturalım doğru konuşalım benzin ucuz olsa ben de dahil kimse lpgninde dizelinde yüzüne bakmaz.
    senede 20-25 bin km yol yaptığım için yakıt ekonomisi benim için çok önemliydi. otomatik düşündüğüm içinde çift kavramalıların hepsini eledim.

    araçta bazı işçilik sıkıntılarından bahsedilmiş, ayrca malzeme kalitesi falan. Bunları almadan önce de okuduğum için aldıktan sonra daha çok dikkat etmeye başladım. evet doğru işçilikle ilgili bazı sıkıntılar var ama bu hondaya özgü değil, türkiyede üretilen megane sedan, corolla sedan, civic sedan hepsinde aynı şikayetler var, bu araçların hatchback modellerinin daha düzgün olduğu internette yazıyor bu modellerin hepsini incelemediğim için yorum yapamam. bu problem civic e özgü değil, ülkemizdeki işçilikle ilgili.


    eğerki honda yada toyota da turbo benzinli motor olsaydı(honda 1.5 için okadar yüksek güçte bir araca ihtiyacım yok, toyotada ben aldıktan sonra 1.2 yi getirdi corollada) belki bunu almayabilirdim lpg de önyargım olduğu için ama kesinlikle pişman değilim.

    evlenmemiş olsaydım 1.5 olanı affetmezdim alırdım :) ancak artık bebek de olduğu için süratli kullanmıyorum.

    amacım düşünen kişilere fikir oluşturabilmek. başlıkda boş konuşan çok adam var, altı üstü bir araba artısını eksisini yazmak bu kadar zor değil. hiç bir araç kusursuz değil. ECO modeli türkiye şartlarında gayet makul bir araç.

    ben 3000 km dir kullanıyorum uzun vadede kullanan arkadaşlar daha detaylı yorum yapabilirler.




  • hayzınbergk H kullanıcısına yanıt
    Ben de honda fani degilim. Ilk defa honda aracim oldu. Eski aracimin modelini yukseltmek ve haziran basinda en yakin gunu verdigi icin honda aldim. Araci baska sehirden aldigim icin getirirken uzun yolda test etme imkani buldum. Rampaya 150 ile de girdim. Hiz sabitleyici disinda kulakciklarla vites dusurdugunuz an devir yukseliyor ve hiz dusmeden gidiyor. Lpg oldugu icin de yakit sarfiyatini dusunmuorsun.Tabiki bir turbo gibi degil. Ama bazilarinin belirttigi gibi yok oturup aglarsin degil. Gayet yeterli. Ayrica hondanin motoru 5000 6000 devirleri sever. Hic dusunmeden yuksek devirde kullanabilirsiniz. C segmentinde bu dolulukta tam bir fiyat performans arabasi. Ben burdaki trolleri anlamiorum. Neymis turbo gibi kacmiyor. Ya kardesim ben orta buyuklukte bir anadolu sehrinde yasiorum burada bile sehir icinde 50 km gecemiyorum. Tum sehirlerimiz trafik cilesine batmis. Cok amerikan filmi izliyorlar sanirim. 0 100 u 8 saniyede olan arabayi napacaksin. Sehir icinde sureceksin Yazin 2 ay tatilde birkac yere gideceksin bir de. Uzun yolda da bastin mi gidiyor bir de az yakiyor. Baska markalar sunroofa 5 deri koltuklara 10 bin tl isterken bu arabada standart. Bugun yarin octavia gelecek. Ayni dolulukta arabaya en az 60 bin tl fazla isteyecek. Ustelik birkac yil kullandiktan sonra dsg ben de patlamasin korkusundan satacaksin.Kirmizi isikta hizli kalkacak diye herkes 60 bin fazla veremez. Ulkemizin satin alma gucu belli. 60 bin tl cogu insanin bir yillik geliri. Bir daha soyliyim dolu clio 195 bin tl olmusken civic c segmentinde tam bir fiyat performans arabasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • probandi P kullanıcısına yanıt
    Ben elemani anladim. Araci ovmeyin fiyatini yukseltecekler alamayacaz diye asagi cekmeye calisiyor her aksam ruyalarina giren arabayi alabilmek icin. Gidin polo alin civic bize kalsin kafasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 18411842184318441845
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.