Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (978. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
38.967
Cevap
305
Favori
2.226.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 976977978979980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Aracın cücük kadar olduğu için Civic'den 200 kg daha hafif üstelik düz vitesli. Bu hali ile şehiriçinde 520 litre bagaj hacmi olan çok iyi diz mesafesine sahip otomatik vitesli Civic'den az yakması şaşırılacak bir durum mu?



    Bu hali ile bile uzun yolda Civic daha az yakıyor. Karma tüketim olarak arada dağlar kadar fark olacak değil ya.



    380 litre bagaj hacmi ve dar iç mekan isteyen golf alsın 520 litre bagaj hacmi ve geniş iç mekan isteyen Civic alsın.



    Nedir yani bu hazımsızlık nedir bu kimse Civic almasın diye kendini parçalaman? Sedan araç konusunda takla atsan kaç kişi gidip cücük kadar hb golf alır?

    malesef fark o kadar değil. o kadar olaydı tabii ki golf daha da başarılı bir araç olurdu.

    civic 1322 kg:
    https://honda.com.tr/otomobil/civic-sedan/teknik-ozellikler/16-elegance-otomatik

    golf ağırlık 1249 kg:
    https://binekarac.vw.com.tr/golf.aspx#teknik

    aradaki fark 73 kg.

    iç mekanın dar olmadığını yukarıda başka bir civic'ci arkadaş açıkladı. genişlikleri aynı. yükseklikte de golf daha fazla. burun ve kuyruk kaynaklı uzunluk farkının önemi yok. önemli olan kabin. bagaj için sedan olayını da şahsen ben anlayamıyorum. bagaj önemliyse en iyi model sw'dir. zamanında sw sahibi oldum, çok iyiydi. malesef türkiye'de tutulmuyor (halbuki kartal çok tutulurdu zamanında) ve sw alamıyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkilinc79

    Benim bu tahminlerimin dayanağı tamamen işin ekonomisiyle ilgili. RS dedikleri spor kasalı ve aksesuarlı bir araç, yani az satacak. Normal görünümlü arabaya 1.0 turbo motor koyacağız deselerdi daha inanılır olurdu. Az satacak araba için özel parçaları Türkiye'deki yan sanayiye ürettiremezler, örneğin RS'in radyatörü değişiktir, yılda 200 tane radyatör için yerli üretim yapılmaz. Bir sürü parçayı ithal edip Gebze'de toplamak için yeni ekipmanlar almak, personel eğitmek vs de mantıksız, Tayland'da yapılmışı var alır getiriverirler. Teşhir için konan RS'in plakasız olması ve gazetecilerin sürmesine izin verilmemesi de başka bir ipucu..

    komple aracin yurt disindan gelmesi ayri bir dunya radyator motor vs uretilmeyen parcalarin gelmesi ap ayri bir dunya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Her iki aracın içine sırayla oturursan hangisinin dar hangisinin geniş olduğunu görebilirsin. Binmeden etmeden atıp tutmayı bırak artık. Hem senin aracın düz vitesli sen burada neyi karşılaştırıyorsun ki? Düz vitesli Civic'i hayatında kaç defa gördün? Civic'i otomatik vites ile almayanı dövüyorlar.

    Tekrar ediyorum 380 litre bagaj hacmi ve dar iç mekan isteyen golf alsın 520 litre bagaj hacmi ve geniş iç mekan isteyen Civic alsın.

    Sedan kullanıcısına hb aldıramazsın kendini bu kadar paralamana gerek yok. 1-2 aya kadar Civic hb gelecek o zamana sakla kendini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 17 Ocak 2017; 10:6:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Civilization06

    Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Mevcut aracım 2016 tiguan öncekide civic idi.Evet aralarında genişlik ,işçilik ve malzeme kalitesi olarak çok fark var.Yeni civic i henüz sürmedim.Tiguan ilk kalkışta kedi gibi ancak malesef yakıt ve masraf anlamında ekonomik değil.Civic ki en azından önceki kasa çok seri olmasada insanı agresif hissettiriyordu ve hiç bir sıkıntı yaşamadım onda.Tiguanın yakıtı hakkaten üzüyor.Benzin zamları olmasa devam derdim çünkü konforuna zevkine diyecek bir şey yok ama Türkiye benzinli araba kullanılacak bir ülke değil

    Tiguan geniş bir araç benzin ile binecek olsa değiştirmenize gerek yok ama lpg ile binmeyi düşünüyorsanız Civic tabi daha ekonomik olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Civilization06

    Ben anlamıyorum bu vatandaşın derdi nedir??Kendini otomobil konusunda otorite falan mı görüyor??Her şeyi kendisi biliyor,honda ayarında bir araç henüz üretilmedi ona göre, kapris gırla..Honda Ceo su onun kadar savunmuyordur.Kardeşim hondada kullandık başka markada.Artılarını eksilerini söylemiyecek mi insanlar??Översen senden iyisi yok,ufak bir ters yapsan hemen vagcı oluyosun.var bir iş bu çocukta ya çıkar bir gün&#128521;

    Kardeş bloklanmışsın, hapı yuttun :)

    Bu arada senin Tiguanın özelliklerini sorsak? Renk, donanım vs.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aralar indirim var mi bayilerde?en uygun fiyat aldiginiz bayi hangisi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lodosunoglu L kullanıcısına yanıt
    Yani Zeki Müren de bizi göremeyecek mi??😭😭Comfortline donanıma ek, tungsten gri,led far,katlanır ayna,18. İnch jant.1.4 benzinli manuel.Satılığa çıkarttım😬

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkilinc79

    Benim bu tahminlerimin dayanağı tamamen işin ekonomisiyle ilgili. RS dedikleri spor kasalı ve aksesuarlı bir araç, yani az satacak. Normal görünümlü arabaya 1.0 turbo motor koyacağız deselerdi daha inanılır olurdu. Az satacak araba için özel parçaları Türkiye'deki yan sanayiye ürettiremezler, örneğin RS'in radyatörü değişiktir, yılda 200 tane radyatör için yerli üretim yapılmaz. Bir sürü parçayı ithal edip Gebze'de toplamak için yeni ekipmanlar almak, personel eğitmek vs de mantıksız, Tayland'da yapılmışı var alır getiriverirler. Teşhir için konan RS'in plakasız olması ve gazetecilerin sürmesine izin verilmemesi de başka bir ipucu..

    hocam tamamen yanlış biliyorsunuz ne yazık ki. avrupadaki 1.5 turbo motorlu tüm civic sedan'ların üretimi (daha doğrusu montajı) şekerpınar fabrikasında yapılacak ve avrupaya gönderilecek. bize de daha az donanımlı RS versiyon satılacak. dolayısıyla ızgara, radyatör vs bütün parçalar yıllık 200 adet için değil yıllık 15bin adet civarında olacak. o yüzden taylanddan gelmeyecek, bizim fabrikadan çıkacak...
    ama ben de az satacağı kanaatindeyim. lansmanda dolar 2.95 ve benzin 4.50 iken satışa sunsalar ben dahil alan olurdu. şimdi hem fiyatı (ekim ayına göre) en az 10bin lira daha fazla olacak hem de benzin fiyatı %20-25 arttı. honda tr'nin yanlış politikaları. güzelim aracı mundar ettiler...




  • Civilization06 C kullanıcısına yanıt
    Ha birde dijital ekran

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Civilization06

    Yani Zeki Müren de bizi göremeyecek mi??&#128557;&#128557;Comfortline donanıma ek, tungsten gri,led far,katlanır ayna,18. İnch jant.1.4 benzinli manuel.Satılığa çıkarttım&#128556;

    Kardeş bu arabayı satıp atmosferik Civic mi alacaksın! Titre ve kendine gel.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lodosunoglu L kullanıcısına yanıt
    Atmosferik olması çok önemli değil.Mesele lpg den dolayı az yakması.Yoksa kalite olarak ciddi fark var ve tabi ebatta.Gerçi belli olmaz sağım solum pireye kızıp çok yorgan yaktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Civilization06

    Atmosferik olması çok önemli değil.Mesele lpg den dolayı az yakması.Yoksa kalite olarak ciddi fark var ve tabi ebatta.Gerçi belli olmaz sağım solum pireye kızıp çok yorgan yaktım.

    O arac en fazla 8.5-9 yakıyordur. Civic 11.5-12 yakıyor. Tüpte 2-2.5 daha koy. 13.5 -14. Lt. Bi hesapla, ne kadar kârın var. E tüpün dezavantajlarını da düşün. Bence değmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lodosunoglu L kullanıcısına yanıt
    Yıllık 1500 TL kadar fark ediyor benim yaptığım km de.Birazda krediden yıldım aslında.Hayatım borç ödemekle geçiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hondaprojason


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkilinc79

    Benim bu tahminlerimin dayanağı tamamen işin ekonomisiyle ilgili. RS dedikleri spor kasalı ve aksesuarlı bir araç, yani az satacak. Normal görünümlü arabaya 1.0 turbo motor koyacağız deselerdi daha inanılır olurdu. Az satacak araba için özel parçaları Türkiye'deki yan sanayiye ürettiremezler, örneğin RS'in radyatörü değişiktir, yılda 200 tane radyatör için yerli üretim yapılmaz. Bir sürü parçayı ithal edip Gebze'de toplamak için yeni ekipmanlar almak, personel eğitmek vs de mantıksız, Tayland'da yapılmışı var alır getiriverirler. Teşhir için konan RS'in plakasız olması ve gazetecilerin sürmesine izin verilmemesi de başka bir ipucu..

    hocam tamamen yanlış biliyorsunuz ne yazık ki. avrupadaki 1.5 turbo motorlu tüm civic sedan'ların üretimi (daha doğrusu montajı) şekerpınar fabrikasında yapılacak ve avrupaya gönderilecek. bize de daha az donanımlı RS versiyon satılacak. dolayısıyla ızgara, radyatör vs bütün parçalar yıllık 200 adet için değil yıllık 15bin adet civarında olacak. o yüzden taylanddan gelmeyecek, bizim fabrikadan çıkacak...
    ama ben de az satacağı kanaatindeyim. lansmanda dolar 2.95 ve benzin 4.50 iken satışa sunsalar ben dahil alan olurdu. şimdi hem fiyatı (ekim ayına göre) en az 10bin lira daha fazla olacak hem de benzin fiyatı %20-25 arttı. honda tr'nin yanlış politikaları. güzelim aracı mundar ettiler...

    Öncelikle Avrupa'da sedan araba zaten çok satmıyor; Hatchback, Stationwagon, MPV tercih ediliyor. (Doğu Avrupa, Rusya vb. hariç). Bir de Almanların daha üst seviye lüks sedanları var, o piyasaya da Civic giremez.

    Önceki nesil Civic Sedan Türkiye'de yılda 15 bin üretilip sadece 3 bini ihraç edilebilmiş. (Avrupa'ya mı satılmış orasını bilmiyorum), bu yeni araç ve motor o kadar iddialı ki üretimi ikiye katlayıp ihracatı 5'e katlayacak diyorsunuz. Bana inandırıcı gelmiyor.



    Ayrıca RS denen araç özel bir spor konfigürasyon, müşteri kitlesi aile veya şirket kullanıcısı değil, jantları döşemesi body kit'inden vb. bariz görülüyor. (sadece kırmızı renk oluyormuş). Yani "Avrupa için üretilecek Civic Sedan'dan daha düşük bir konfigürasyon" diyemeyiz, istisnai bir araba. Dediğim gibi Türkiye'de yılda 100 tane satar veya o kadar bile satmaz.



    Honda Gebze'de genel müşteriye uygun 1.5 veya 1.0 turbo motorlu standart Civic Sedan üretecek, ama Türkiye'ye satmayacak ise kendi işlerini baltalayacak aptallar tarafından yönetiliyor demektir. Böyle saçmalık olmaz. Böyle bir araç Jetta, Octavia, Corolla, Megane Sedan vb. araçların rakibi olacak çok daha büyük bir pazardan pay alacaktır. Ama Honda "Turbo motor Türkiye'de sadece RS ile satılacak" diyecek öyle mi?



    İşte bu yüzden işin ekonomik yönü mantıklı gelmiyor, Türkiye'de üretilen Civic Sedan hep klasik LPG'li motorla yapılır, RS fantazi bir araç olarak az sayıda ithal gelir diye öngörüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Civilization06

    Yıllık 1500 TL kadar fark ediyor benim yaptığım km de.Birazda krediden yıldım aslında.Hayatım borç ödemekle geçiyor

    Kredi hususunda bir şey diyemem, zordur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkilinc79


    quote:

    Orijinalden alıntı: hondaprojason


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkilinc79

    Benim bu tahminlerimin dayanağı tamamen işin ekonomisiyle ilgili. RS dedikleri spor kasalı ve aksesuarlı bir araç, yani az satacak. Normal görünümlü arabaya 1.0 turbo motor koyacağız deselerdi daha inanılır olurdu. Az satacak araba için özel parçaları Türkiye'deki yan sanayiye ürettiremezler, örneğin RS'in radyatörü değişiktir, yılda 200 tane radyatör için yerli üretim yapılmaz. Bir sürü parçayı ithal edip Gebze'de toplamak için yeni ekipmanlar almak, personel eğitmek vs de mantıksız, Tayland'da yapılmışı var alır getiriverirler. Teşhir için konan RS'in plakasız olması ve gazetecilerin sürmesine izin verilmemesi de başka bir ipucu..

    hocam tamamen yanlış biliyorsunuz ne yazık ki. avrupadaki 1.5 turbo motorlu tüm civic sedan'ların üretimi (daha doğrusu montajı) şekerpınar fabrikasında yapılacak ve avrupaya gönderilecek. bize de daha az donanımlı RS versiyon satılacak. dolayısıyla ızgara, radyatör vs bütün parçalar yıllık 200 adet için değil yıllık 15bin adet civarında olacak. o yüzden taylanddan gelmeyecek, bizim fabrikadan çıkacak...
    ama ben de az satacağı kanaatindeyim. lansmanda dolar 2.95 ve benzin 4.50 iken satışa sunsalar ben dahil alan olurdu. şimdi hem fiyatı (ekim ayına göre) en az 10bin lira daha fazla olacak hem de benzin fiyatı %20-25 arttı. honda tr'nin yanlış politikaları. güzelim aracı mundar ettiler...

    Öncelikle Avrupa'da sedan araba zaten çok satmıyor; Hatchback, Stationwagon, MPV tercih ediliyor. (Doğu Avrupa, Rusya vb. hariç). Bir de Almanların daha üst seviye lüks sedanları var, o piyasaya da Civic giremez.

    Önceki nesil Civic Sedan Türkiye'de yılda 15 bin üretilip sadece 3 bini ihraç edilebilmiş. (Avrupa'ya mı satılmış orasını bilmiyorum), bu yeni araç ve motor o kadar iddialı ki üretimi ikiye katlayıp ihracatı 5'e katlayacak diyorsunuz. Bana inandırıcı gelmiyor.



    Ayrıca RS denen araç özel bir spor konfigürasyon, müşteri kitlesi aile veya şirket kullanıcısı değil, jantları döşemesi body kit'inden vb. bariz görülüyor. (sadece kırmızı renk oluyormuş). Yani "Avrupa için üretilecek Civic Sedan'dan daha düşük bir konfigürasyon" diyemeyiz, istisnai bir araba. Dediğim gibi Türkiye'de yılda 100 tane satar veya o kadar bile satmaz.



    Honda Gebze'de genel müşteriye uygun 1.5 veya 1.0 turbo motorlu standart Civic Sedan üretecek, ama Türkiye'ye satmayacak ise kendi işlerini baltalayacak aptallar tarafından yönetiliyor demektir. Böyle saçmalık olmaz. Böyle bir araç Jetta, Octavia, Corolla, Megane Sedan vb. araçların rakibi olacak çok daha büyük bir pazardan pay alacaktır. Ama Honda "Turbo motor Türkiye'de sadece RS ile satılacak" diyecek öyle mi?



    İşte bu yüzden işin ekonomik yönü mantıklı gelmiyor, Türkiye'de üretilen Civic Sedan hep klasik LPG'li motorla yapılır, RS fantazi bir araç olarak az sayıda ithal gelir diye öngörüyorum.



    hocam ben honda tr ceo'sunun açıklamalarına istinaden 15bin adet dedim. sizin de dediğiniz gibi 25bin üretim kapasitenin bile 15binini kullanıyorlar yıllardır. çift vardiyaya geçilecek diyorlar ama tarih hala net değil. çıkmaz ayın son çarşambası. :)
    avrupada dediğiniz gibi hb araçlar tercih ediliyor. ama kesin olan şey yeni civic sedan'ın avrupaya bizim fabrikada montajlanıp gideceği, dolayısıyla sizin dediğiniz gibi ithal gelmeyecek, iç piyasaya sadece (en azından 2017 için) RS donanımıyla satılacak olan araç da buradaki fabrikadan çıkacak. o 17 inch jantlar zaten bir tek bizim ülkede yok henüz, yeni civic sedan satılan bütün ülkelerde, bizdeki 17 inch darkhan jantların metalik renkli haliyle satılıyor. ekstrası body kit (spor paket). o da zaten şaseye bir ekleme. şu anda hali hazırda spor paketin üretim bandı mevcut, atmosferik araca bile dileyen alabiliyor. RS bizim piyasada tipi, dar renk seçenekleri ve fiyatına göre belki 200 adet bile satmayabilir... ama yurtdışından gelmeyeceği kesin..
    "kendi işini baltalama" kısmına da aynen katılıyorum. ne yazık ki yerli müşteriye bazı donanımları sunmayacaklar. kötü örnek hiçbir zaman örnek olmaz ama bunu renault da yapıyor. avrupaya buradan giden megane ile iç piyasaya satılan arasında donanım farkı var. isteseniz de parasını verseniz de alamıyorsunuz. bu politikayı anlamak mümkün değil...




  • superegoid S kullanıcısına yanıt
    Tek kelime HELAL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord0909

    Bugun siyah exutive ötv muafiyetli olarak satın aldım (60.000 tl) ötv muafiyetsin 90 bin oluyordu.aydın bayinden tüp taktırıyorum 2 bin tl garanti bozulmayacak 6 yıl devam edecek o içi bej ve lpg 2000 tl olmasından olmasından bu bayiyi tercih ettim yoksa 59.500 vermişti İzmir çamlıdan bayisi aynı siyah exutive için ötv muafiyetli olarak .daha önceki arabam 407 idi bugün sattım.Turbo şubat sonunu hatta martı bulacakmış gelmesi sanırım ve 105 den aşağı olmaz dediler.kur ve model farkından ötürü.114 tl ye passat higline 1.4 tsi manuel alabiliyorsun (ötv si 76 bin tl ) ye bıraktılar ben almadım.beyaz ve cam tam olmaması ve lpg olayı olmamamısndan tabi en önemli unsurda 16 bin fiyat farkı az değildi bütçeyi bayagı zorladım .herkese kazasız belasız sürüşler

    Dediğiniz aracı ötv muafiyetsiz 90.000₺ fiyatı hangi bayi verdi acaba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • lodosunoglu L kullanıcısına yanıt
    Sayenizde bayağı bir titredim,bir süre daha bekleyelim bakalım.Hem ciddi zam yemiş bugün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civilization06 C kullanıcısına yanıt
    :) hayırlısı olsun.

    Doğuş da iyice coşmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 976977978979980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.