Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (971. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
38.968
Cevap
305
Favori
2.226.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 969970971972973
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sizce bu listede niye atmosferik bir motor yok ??





    http://www.log.com.tr/2017-yilinin-en-iyi-motorlari/Ne
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: lodosunoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: lodosunoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: 35bk35

    10bin fark var ama arabanın görünüşü bile değişiyor eleganceın ekranı farları hosuma gitmedi şahsen executive aldım memnunum ayrıyetten koltuklarda gayet kaliteli ve rahatt

    Ekrana farlara bi şey diyemem de sen o koltukları yazın gör, rahat mı değil mi anlarsın :)

    15 senedir deri kullaniyorum hicbir sikintisi yok. herzaman piril piril. yazin sirtin terler dogrudur onun cozumude basit ve cok.

    10 dakikalık yola gidersin sadece sırtın değil her yerin ter içinde kalır, çözüme gelince hiçbir çözümü yok. Birçok şey satılır, terletmez vs. Hiçbiri fayda etmez. Zaten bu yüzden artık firmalar parçalı deri kullanıyorlar. Vücuda temas etmeyen yerler deri, diğer yerler kumaş. (Tabiki güzel görünümlü kumaş )

    kitibiyozluk yapmayip klimayi duzgun acarsan (2002 civicdeki kompressor muazzam bir makine) terlemeyi birak 40 derece sicakta usursun. hatta arada dugmeden kapatip actigimda izgaralardan bembeyaz nemi donmus hava ufler. sirtina bi kumas koymadiysan 10 saat yol yaparsin sadece sirtin terler. oda disarisi sicak oldugu icin seni hasta etmez.

    10 dk lık yolda bunu yaparsan temmuz ortası hasta olur üşütürsün, birçok arabada iklimlendirme ayarları vardır ve birden cart diye buz gibi havayı kışında alev topunu içeri vermez içerdekiler insan hasta olmasınlar diye ,

    Gerçi Honda bunu yaptığı için,soğuttu iyi ısıttı diye övülür ;)

    Önemli olan soruna alternatif çözüm bulmak değil sorunu ortadan kaldırmaktır ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xendaba -- 12 Ocak 2017; 17:43:4 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chevymel1


    quote:

    Orijinalden alıntı: enobar


    quote:

    Orijinalden alıntı: chevymel1

    Aradaki farka verdiği donanımların toplam bedeli bence 10000 Tl yi karşılar. HEr biri en azından 2000 tl tutacak donanımlar. Tabi işine yaramayacağını düşünen insan vermez orası ayrı herkesin bütçesi tercihleri doğal olarak farklı. Kendi adıma exe aldığım için çok memnunum. Ben alır almaz da 17 lik jant taktırdım araba tam istediğim gibi oldu. Bu araca 16 jant kesinlikle yakışmıyor.

    Ne kadar fark ödedin jantlar için

    Aracın orjinal jant ve lastiklerini 1500 e verdim. Üstünede 215/50/17 Michelin Crossclimate lastik ve jantlara 1720 fark verdim.

    Yeni jantların fotosu var mı




  • xendaba kullanıcısına yanıt
    Deri olduğu zaman farketmez.Mercedestenterletiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Civilization06

    Deri olduğu zaman farketmez.Mercedestenterletiyor

    Hangi modelde bindiniz ? A180 derisi ile e250 Koltuğu aynı değil ki, designo derisi bile aynı değil ;)





    10 dk da su yapması var birde terledim mi acaba dedirtmesi var ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: lodosunoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: lodosunoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: 35bk35

    10bin fark var ama arabanın görünüşü bile değişiyor eleganceın ekranı farları hosuma gitmedi şahsen executive aldım memnunum ayrıyetten koltuklarda gayet kaliteli ve rahatt

    Ekrana farlara bi şey diyemem de sen o koltukları yazın gör, rahat mı değil mi anlarsın :)

    15 senedir deri kullaniyorum hicbir sikintisi yok. herzaman piril piril. yazin sirtin terler dogrudur onun cozumude basit ve cok.

    10 dakikalık yola gidersin sadece sırtın değil her yerin ter içinde kalır, çözüme gelince hiçbir çözümü yok. Birçok şey satılır, terletmez vs. Hiçbiri fayda etmez. Zaten bu yüzden artık firmalar parçalı deri kullanıyorlar. Vücuda temas etmeyen yerler deri, diğer yerler kumaş. (Tabiki güzel görünümlü kumaş )

    kitibiyozluk yapmayip klimayi duzgun acarsan (2002 civicdeki kompressor muazzam bir makine) terlemeyi birak 40 derece sicakta usursun. hatta arada dugmeden kapatip actigimda izgaralardan bembeyaz nemi donmus hava ufler. sirtina bi kumas koymadiysan 10 saat yol yaparsin sadece sirtin terler. oda disarisi sicak oldugu icin seni hasta etmez.

    10 dk lık yolda bunu yaparsan temmuz ortası hasta olur üşütürsün, birçok arabada iklimlendirme ayarları vardır ve birden cart diye buz gibi havayı kışında alev topunu içeri vermez içerdekiler insan hasta olmasınlar diye ,

    Gerçi Honda bunu yaptığı için,soğuttu iyi ısıttı diye övülür ;)

    Önemli olan soruna alternatif çözüm bulmak değil sorunu ortadan kaldırmaktır ..

    gunesin altinda yanmis araca biniyorsun 10 dakika sonra sogumaya basliyor ve sen bunu aracin alistira alistira sogutma teknolojisi oldugunu saniyorsun ha :)))



    lan bi git mide bulandirdin artik her mesajima sacma sapan utopik mesajlarinla. kendi kendine takil benim mesajlarima ilisme

    Ne diyeyim ki , şimdi bunlarımı anlatayım, git bir üst segment araca bin ondan sonra anlarsın ne dediğimi , yazı okuyarak anlaman çok olası görünmüyor .

    Havalandırmadan beyaz buz geliyor diye övünmek işin nekadar basite alındığını gösteriyor zaten ,



    Çorum kaloriferi gibi ısıtan Suzuki vardı benim millet bayılırdı zart diye verirdi sıcağı -10 dan içeri girip suratına 30 derece üfleyince iyi olduğunu sanıyordu çünkü insanımız


    İçi buz dolu buzdolabı da nofrosttan iyi derdiler ilk çıktığında
    Diğeri buz yapıyor nofrost iyi soğutamıyor diye kötü sananlar aynı mantıktaydı ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xendaba -- 12 Ocak 2017; 18:38:37 >




  • l_a_b kullanıcısına yanıt
    bir öncekinde de var dı..
  • xendaba kullanıcısına yanıt
    E250,S320,A8 long,range rover.Daha üstüne binmedim hocam.Bindim dediysem benim değil tabi 😬İşverenin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civilization06 C kullanıcısına yanıt
    mersedeste ki dana derisi terletir honda terletmedi hiç bazılarının terlettiği kadar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: lodosunoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: lodosunoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: 35bk35

    10bin fark var ama arabanın görünüşü bile değişiyor eleganceın ekranı farları hosuma gitmedi şahsen executive aldım memnunum ayrıyetten koltuklarda gayet kaliteli ve rahatt

    Ekrana farlara bi şey diyemem de sen o koltukları yazın gör, rahat mı değil mi anlarsın :)

    15 senedir deri kullaniyorum hicbir sikintisi yok. herzaman piril piril. yazin sirtin terler dogrudur onun cozumude basit ve cok.

    10 dakikalık yola gidersin sadece sırtın değil her yerin ter içinde kalır, çözüme gelince hiçbir çözümü yok. Birçok şey satılır, terletmez vs. Hiçbiri fayda etmez. Zaten bu yüzden artık firmalar parçalı deri kullanıyorlar. Vücuda temas etmeyen yerler deri, diğer yerler kumaş. (Tabiki güzel görünümlü kumaş )

    kitibiyozluk yapmayip klimayi duzgun acarsan (2002 civicdeki kompressor muazzam bir makine) terlemeyi birak 40 derece sicakta usursun. hatta arada dugmeden kapatip actigimda izgaralardan bembeyaz nemi donmus hava ufler. sirtina bi kumas koymadiysan 10 saat yol yaparsin sadece sirtin terler. oda disarisi sicak oldugu icin seni hasta etmez.

    10 dk lık yolda bunu yaparsan temmuz ortası hasta olur üşütürsün, birçok arabada iklimlendirme ayarları vardır ve birden cart diye buz gibi havayı kışında alev topunu içeri vermez içerdekiler insan hasta olmasınlar diye ,

    Gerçi Honda bunu yaptığı için,soğuttu iyi ısıttı diye övülür ;)

    Önemli olan soruna alternatif çözüm bulmak değil sorunu ortadan kaldırmaktır ..

    gunesin altinda yanmis araca biniyorsun 10 dakika sonra sogumaya basliyor ve sen bunu aracin alistira alistira sogutma teknolojisi oldugunu saniyorsun ha :)))



    lan bi git mide bulandirdin artik her mesajima sacma sapan utopik mesajlarinla. kendi kendine takil benim mesajlarima ilisme

    Ne diyeyim ki , şimdi bunlarımı anlatayım, git bir üst segment araca bin ondan sonra anlarsın ne dediğimi , yazı okuyarak anlaman çok olası görünmüyor .

    Havalandırmadan beyaz buz geliyor diye övünmek işin nekadar basite alındığını gösteriyor zaten ,



    Çorum kaloriferi gibi ısıtan Suzuki vardı benim millet bayılırdı zart diye verirdi sıcağı -10 dan içeri girip suratına 30 derece üfleyince iyi olduğunu sanıyordu çünkü insanımız


    İçi buz dolu buzdolabı da nofrosttan iyi derdiler ilk çıktığında
    Diğeri buz yapıyor nofrost iyi soğutamıyor diye kötü sananlar aynı mantıktaydı ;)

    ya sen kendini ne saniyorsun? :))



    sen iyi arabaya biniyor digerlerinin bindigi en iyi araba civic oda sana gore torosdan beter zaten degil mi?



    oyle bir seferlik degil yillarca kullandigim araclari yazayim omega2.5 v6 . e250cdi 4matic jaguar xf 320i c180 kompr.



    tum bu araclarin klimasi o kadar dandikki dugmeye basar basmaz sicak ufluyor basar basmaz soguk ufluyor ha? birde accorda bin kkimayi yada sicagi ac tum bunkardan daha hizli. civic ise c segmenti en hizli sogutan ancak motor soguk iken sicak ufkeyemiyor d ve e segmentler gibi motoru 200m de isindigi icin yine c segment en cabuk isinan araclardan.




  • siderya kullanıcısına yanıt
    Ne civic miş yav. Herşeyin ennnn iyisini kullandıklarından sebep fiyatı böyle demekki😬😬😬😬
  • Şimdide klima tartışması başlamış. Bıkmadınızmı beyler.
  • Civilization06 C kullanıcısına yanıt
    64 mesajla fırlamışın diğerleri gibi tiguancı...ne olmuş fiyatına ya gözünüz görmüyor ya aklınızı yitirmişiniz emisyondan gözünüz dönmüş mideniz bulanıyor nereye saracağınızı bilemiyorsunuz seçeneğiniz yok + yatacak yeriniz yok

    Renault GT Line 1.5 dCi EDC 90 bg 85 bin..+10 bin opsiyon 95 bin...

    GT Line 1.6 dCi 130 bg 104 bin...+15 opsiyon 119 bin

    A3 Sportback 1.6 TDI 110 hp Design Line S tronic PI 161 bin

    S60 1.5 T3 volvo 140 bin 2. eli

    Mondeo
    Model 1.5 Titanium 126 bin 2. eli..

    Yeni Tiguan 1.4 TSI ACT BMT 150 PS DSG 113 bin

    Yeni Tiguan 1.4 TSI ACT BMT 150 PS 143 bin
    Yeni Tiguan 1.6 TDI SCR BMT 115 PS 139 bin opsiyonsuz fiyatları bunlar..


    bin tane done atıyoruz..bırak bizi okuma diğerlerinin fiyatlarını donanımlarını takip et bari..forumda olsan ne olur olmasan blok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siderya -- 12 Ocak 2017; 20:50:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lodosunoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: hondaprojason


    quote:

    Orijinalden alıntı: bosphoruss9

    valla ben turbonun ekonomık oldugunu düşünmüyorum
    bunu honda için değil genel anlamda söylüyorum

    kullanımı zevkli,bayır felan dinlemyor gayet güzel gidiyor,gerçekten herseyi çok güzel
    ama ne kadar ekmek o kadar köfte misali,gidiyor ama yakıyor.atmosferıkler daha az yakıyor

    şahsi deneyim ve görüşüm bu yönde,tabi inş hondanınki az yakıyordur

    hocam ben de aynı fikirdeyim aslında. turbonun tek espirisi sakin kullanımda daha az güç kullanarak ekonomi sağlayabilmesi (gücüne göre). tüm turbo beslemeli motorların avrupadaki teknik verilerinin düşük olmasının sebebi de budur. sabit hızla ya da düşük ivmeli hızlanmaları içeren testlerde çok düşük tüketim gerçekleştirebiliyorlar. kabaca 140-150 hp'lik turbo beslemeli motor aslında 100 hp miş gibi çalışıp az tüketiyor. ama motorun tüm gücünü kullanayım, çabuk hızlanayım dediğinizde de sizin de dediğiniz gibi ne kadar ekmek o kadar köfte, yakmaya başlıyor.
    honda'nın turbo motorunun diğerlerinden farklı olacağını sanmıyorum. bence turbolu civic, sakin kullanımlarda atmosferikten 0.5-1 litre arası az yakacak. ama 182 beygirin tadını çıkarmaya başlayınca 125 hp'lik atmosferikten kesinlikle fazla tüketecek.

    Seninle Ilk defa aynı fikirde degilim kardeşim. Geçenlerde 200 nm torklu bir turbolu aracı kullandım, tabiri caizse hayvan gibi bastım. Tuketim 8.1 ; atmosferikte öyle basamazsın, gitmez basmaya çalışınca da motor bağırır ve 13-14 lt. yakar. Ha bütün turbolu araçlar aynı mıdır? Bence değildir. Örneğin opelin turbolu araçları fazla yakıyor. Tabi bunda araç ağırlığı, şanzıman vs. bircok parametre devreye giriyor ama en kötü biriyle basarak 10 lt yakarsın, biriyle basmadan.

    Atmosferik motorun avantajı var mıdır? Lpg uyumu dışında aklıma bir şey gelmiyor açıkçası :)

    hocam orada tam anlatamamışım sanırım demek istediğimi. hondanın 1.6 atmosferik ve 1.5 turbosunu karşılaştırırsak eğer
    -turbo sakin kullanımda gücünün az bir kısmını kullanarak düşük tüketim sağlayacaktır bence (burada zaten aynı fikirdeyiz)
    -ikisini de performanslı kullanırsanız turbo aradaki 57 beygirden dolayı fazla yakacaktır. atmosferikten az yakması bence pek mümkün değil, ciddi güç farkı var sonuçta. ama bunun karşılığını ekstra performans olarak da veriyor..
    diyorsanız ki atmosferiği full performans kullanmakla, turboyu 125 hp performansında kullanmayı karşılaştırıyorsak turbo az yakar. tabii ki turbodan turboya da fark var, teknoloji farkı. dediğiniz gibi şanzıman ağırlık vs çok etkiliyor. ben yaklaşık 2 hafta 125 hp dsg jetta kullanmıştım. o dönemde civicle karşılaştırma yapabilme fırsatım oldu. şehir içi sakin kullanımda 1 litre, basınca 2 litre fark etmişti. 8-13 kadar büyük fark olmaz diye düşünüyorum şahsen...




  • hondaprojason H kullanıcısına yanıt
    Kardeş jetta dsg şehir içi kac yakiyordu diye sorsam?
  • hondaprojason H kullanıcısına yanıt
    Yeni Honda Civic Sedan, Honda tarafından geliştirilen ve ilk defa Yeni Civic’de kullanıalcak olam 1.5 litre Turbo Şarjlı motoru ile oldukca iddialı. Teknik veriler incelendiğinde yeni turbo motorun, 5500 devirde 174 bg güç ürettiği ve maksimum tork değeri olan 220 Nm’ yi 1800-5000 devir aralığında sunmakta. Yeni Honda Civic Sedan, CVT otomatik şanzuman ile donatılmış yeni Turbo motoru ile 7 saniye gibi sınıfının çok üzerinde bir 0-100 km hızlanma değerine sahip bulunmakta. Ayrıca Yeni Honda Civic Sedan’ın Turbo motorlu versiyonun yakıt tüketimi şehir içi, 7.6, şehir dışı 5.5 ve ortalama olarak de 6.7 lt/100 km olarak verilmekte.

    Yeni Honda Civic Sedan’da kullanılacak olan 1.5 Turbo benzinli motorun Türkiye’deki yerini ve durumunu tahmin etmek için Şubat 2016 itibari ile ülkemizde bulunan aynı sınıftaki Turbo motorlar ve teknik verilerini sizler için derledik ve karşılaştırdık. Tabi ki bu karşılaştırma bir model karşılaştırması değil, dolayısı ile karşılaştırma da farklı sınıflardan araçlar yer almış bulunmakta. Bunun nedenleri arasında bazı firmaların C sedan araçalrında güçlü Turbo Benzinli versiyonu bulundurmuyor olmasıda yer almakta. Aşağıda yer alan tablo 1.6 motora sahip araçlar ele alınmış olmakla birlikte, 1.4 litre hacmine sahip Turbo motorlara ilişkin bilgilerde verilmiş bulunmakta.

    Tüm tabloda en yüksek güç ve tork veren motor seçeneğinin, Hyundai tarafından kullanılmakta olan ve 186 bg’lik güç üretimi sağlayan Turbo GDİ motorda yer aldığı ve firmanın bu motoru i30 sport modelinde kullandığı görülmekte. Ancak bu motor yüksek gücüne rağmen, yakıt tüketimi, konusunda hayal kırıklığı yaratmakta. Benzer şekilde Ford tarafından geliştirilmiş olan 1.5 EcoBoost motorda vermiş olduğu 182 beygirlik güç ile öne çıkmasına rağmen, bu güç hızlanma verileri ve yakıt tüketiminde malesef kendini gösterememekte. Citroen ve Peugeot da yer alan ve ortak motor olan THP, DS5 ve 508 modellerinde 165 beygirlik güç üretirken, Ford ve Hyundai’ın motoruna göre yakıt tüketiminde daha cimri olsa da hızlanma verilerinde özellikle DS5′ in zayıf kaldığı görülmekte. Bir diğer turbo motor seçeneğini ise Mercedes tarafından kullanılan ve 1.6 litre hacimden 156 beygir güç üreten ünite oluşturmakta. Mercedes tarafından kullanılan motor, hızlanma ve yakıt tüketimi konusunda tatmin edici verilere sahip bulunmakta. Mercedes’te kullanılan motorun sınıfındaki diğer motorlara göre farkı ise 1200 devirden itibaren maksimum torku vermesi ile en düşük devirde maksimum torku sağlayan motor olması. Tabloda 1.6 litre motorlar arasında en iyi verileri sağlayan motor seçeneği ise kuşkusuz, BMW tarafından kullanılmakta olan 1.5 litrelik turbo ünite olmakta. Bu motor, 170 bg ve 250 Nm torku ile tablodaki en iyi hızlanma değerini vermenin yanı sıra, tablodaki en düşük yakıt tüketimi verileri de yine bu motora ait bulunmakta. Ayrıca tablodaki çalpara arasında en yüksek vites sayısını da 8 ileri otomatik vites ile BMW vermekte.

    Peki Yeni Honda Civic’de yer alan 1.5 litre Turbo motor, bu tablonun neresinde yer almakta. Yeni Honda Civic, mevcut benzinli Turbo motorlar arasında, 7 saniye ile en iyi 0-100 km verisini sağlayan motor olma özleliğini gösteriyor. Öyleki, Honda tarafından geliştirilen bu yeni turbo motor, en yakın rakibi olan BMW’de kullanılan motora yaklaşık 0,6 saniye fark atıyor. Elbetteki hızlanmada ağırlık gibi etken başka maddeler bulunmakta, anca CVT otomatik şanzumanlı bir aracın bu hızlanma verilerini elde etmesi gerçekten de motor ve şanzuman uyumunun başarısını göstermekte. Ayrıca Honda Civic’te ye ralan yeni turbo motor, listedeki motorlar arasında 1700 -5500 devir aralığında maksimum torku vererek, en uzun süre maksimum torku veren motor olam özleliği göstermekte. Yeni Honda civic tarafından verilen yakıt tüketimi ve CO2 emisyon verileri ABD ve Kanada’dan alınmış bulunmakta, veriler listedeki diğer araçlar ile kıyaslandığında, şehir içi ve şehir dışı tüketim verilerinde normal gözükürken karma tüketim verisinde ise yüksek görülmekte. Birkaç sene öncesinde Kia ve Hyundai firmalarına yanlış yakıt tüketimi göstermek nedeniyle verilen ağır cezalar ve yakın zamanda VW firmasının yaşadığı büyük emisyon skandalının ABD’de olduğu hatırlandığında, ABD de verilen değerlerin gerçek tüketim değerleri olduğunu göstermekte. Dolayısı ile Honda civic için verilmiş karma tüketim verisi kağıt üzerinde yüksek durmakla birlikte, özeliklikle ülkemizdeki kontrol mekanizmasının zayıflığı sebebi ile listede bulunan diğer araçların gerçek tüketim verilerinin farklı olduğu kullanıcılar tarafından sıklıkla dile getirildiği göz önüne alındığında, 6,7 litrelik gerçek bri tüketim değeri bu güç ve performansta bir motor için makul gözükmekte. Listede yer alan turbo benzinli motorların fiyatları ise, en üst versiyon baz alınarak hesaplanmıştır. Bu verilere bakıldığında, yeni Honda Civic Sedan’ın yeni Turbo motorunun en üst versiyonunun malesef 90 bin veya üzeri bir etikete sahip olacağı anlaşılmakta.

    1.4 litre araçlara bakıldığında ise, hem hızlanma, hem de yakıt tüketimi konusunda 150 bg güç ve 250 Nm tork değerine sahip, silindir kapatma teknolojili motorun öne çıktığını söyleyebiliriz.

    Civic Tourer 1.6 i-DTEC ile Avrupa’nın 24 ülkesini dolaşan Honda ekibi, 13 bin 498 km’lik rota boyunca ortalama 2,82 lt/100 km’lik tüketim değerine imza atarak Guiness Dünya Rekoru Kitabı’na ‘En Düşük Tüketim – 24 Avrupa Ülkesi’ olarak girdi.

    https://www.youtube.com/watch?v=30wqHbz-M5M




  • hondaprojason H kullanıcısına yanıt
    turbo gerektiğinde devreye girer....sürekli 4 çeker değil sonuçta..
  • siderya kullanıcısına yanıt
    Valla hoca seviyesizliğin oldukça meşhur ve ne yalan söyleyeyim haylice hak ediyosun namını.Evet şu an tiguan sahibiyim sıkıntı bedir bunda??Öncesinde de 2014 ve 2015 civic vardı iliside sıfır.Birini çizildi diye sattım😉Diğerinide yeni civic geliyor diye ha geç geldi bekleyemedik gözümüzdeki diğeri olan tiguyu aldık.Sonra yeni civic geldi, gittik gördük ve iyiki tiguyu almışız dedik.HAA neden buraya takılıyorum biliyor musun??Keşfettim bunu daha doğrusu farkına vardım.Millet olarak hır gürü seviyoruz.Kavgayı gürültüyü atışmayı ona buna b.k atmayı.Maşallah sen gibiler sayesindede bu konuda haylice var bu durum ve hatta sen gibiler yüzünden forumun en seviyesiz konusu burası.Sarmadığın bir ben kalmıştım banada satdın.Banane civic iyi imiş kötü imiş ben kararımı vermiş almışım.Aldığımın eksiğide var fazlasıda ama ya sana göre???Konuştuğun araba Tr deki fiyatı ne olursa olsun dünyada vasat bir c sonıfı araç.Senin zihniyet şu şahincikerle aynı biliyor musun??Bir zamanlar benimde vatdı çıkma bir şahinim..Yolda üst sınıf bir arabayı geçince ne sevinirdim be!!yav meğer adam bana uymuyormuş😬😬😬Sana tavsiyem körü körüne bağlanma yazık sana, bir gün biri uyuverir üzülürsün kapiş????




  • siderya kullanıcısına yanıt
    Pardon atlamışım , elma ile elmayı karşılaştır.Elma ile armudu değil tamam mı ciğerim???
  • Civilization06 C kullanıcısına yanıt
    çocuk.......deşifre oldun saniyede...doktor arkadaşım almıştı...tiguan...60-70 derece eğim çıkamadı o sırada içi 8-9 kişi çoluk çocuk dolu Tofaş lpg li yanımızdan hızla geçti.. 4 kişiyiz indirdi bizi eşi hamile ittik aracı sat dedim hemen..gerçekler acıtır..
  • 
Sayfa: önceki 969970971972973
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.