Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (936. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
38.968
Cevap
305
Favori
2.226.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 934935936937938
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aabidinnakka A kullanıcısına yanıt
    hocam arabada 4 kişi çok inanılmaz bir senaryo haklısınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayu

    hocam arabada 4 kişi çok inanılmaz bir senaryo haklısınız

    Hocam benim kastım böyle bir olasılık için ihtimal üzerine ihtimal düşünmek idi: 4 kişi + ful bagaj vs. gibi

    Madem bu araba yokuşta bmw520 yi gececek kadar seri, neden millet 4 gözle turbosunu bekliyor?


    Bir de yarın turbosu çıktığında, biri 1.6 atmosferik civic ile turbo olanı rampada geçtim dese gülmez misiniz?


    Meyyup hocam doğru demiş: güzel güzel macera aramadan ailecek binilecek bir araç. Şekli hoş, güvenilir ve kaliteli. Eksikleri var ama seven bu eksiklerini de kabul edip sevmeli. Mükemmek araç mertebesine çıkarmak tuhaf algılanıyor.




  • lodosunoglu L kullanıcısına yanıt
    Tasarım ve gelecek 1.5 turbo 182 hp ile aslanı görücez bir süre geç de olsa merak etmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aabidinnakka A kullanıcısına yanıt
    hocam turbo bekleyenler üzülebilir fiyatını görünce,
    1.6 125 bg exec. 90-97 bin liraya satılıyorsa, 1.5 turbo 182 bg rs donanımla (sadece jant 5-7 bin) kallavi fiyatlara çıkabilir

    avrupa birliği ile olan gümrük birliği anlaşmamız yenilenecekmiş, maddelerden biri de ikinci el araçların da gümrüksüz olarak ticaretinin yapılabilmesi,
    anlaşma bu şekilde onaylanırsa üst segment 3-5 yaşında araçlar ülkemize yağmur gibi yağar, o yüzden şu anda sıfır pahalı araç almayı kimseye önermem
    mercedes cla ya, bmw 320i ye 200 bin lira verenler çok pişman olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDifference01

    fasson 5 20 yi koşarakta geçerim..

    Nur topu gibi bir usain bolt'umuz oldu, koş devekuşu koş çok hızlısin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fasson kullanıcısına yanıt
    senin bolt unu da gönderiyorum seni su tosbası.. iyi bayramlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheDifference01 -- 25 Aralık 2016; 14:1:57 >
  • Arkadaşlar, sizce C-HR'nin ikinici eli mi daha değerli olur yoksa oto. benzinli civic mi? Çünkü lansman sonrası fiyatlara baktığımda C-HR'nin fiyatının daha çok artacağı yazıyor. Tabii bu böyle gider mi bilinmez. Ancak 15 günde ortalama 7.000-8000TL zamlandı. ÖTV'yi hemen yansıttılar. Golf gibi sürekli fiyatı yükselen bir araba olur mu sizce? Civic ve C-HR Ocak ayında ne olur? Kur farkları Ötv farkları ne kadar eklenir? 1-2 yıl içinde satacağım arabanın çok fazla değer kaybetmemesi gerekiyor ve bu arabalar yeni tanıtıldığı için kasa yenilenmesi 4-5 yıl sürer. Yoksa bir dünya marka model var. İkisi arasında kalmam sizce doğru mu? 90 bütçe çok zorlama olacak maksimum rakamımdır.
  • asylmn A kullanıcısına yanıt
    O aslanı da fil diye yutturmaya kalkmasinlar. Fiyatla ilgili söylentiler o yönde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yabancı forumlardan honda problemleri:
    ---low speed pre-ignition is an current issue for the next generation engine like the new 1.5t on the new honda civic's....
    it means when the car is driving at low speed, the engine knocks...
    (honda 1.5 turbolarda genel problem..düşük hızlarlarda giderken tekleme gibi bir olay yaşandığını anlatıyor)
    ---2017 Hatchback Smart Entry issue.......anybody experience this yet......
    (akıllı giriş sisteminin bir süre sonra çalışmadığından bahsediyor)
    ---So I called road assistance and immediately booked to have my battery replaced that same day. I went to the dealer and waited about 2 hours and got the battery completely replaced
    (bu arkadaş da daha 1000 mil yapmış, batarya problem çıkarmış yol yardımını aramış bayide değiştirmişler.sitedeki bir çok yorumdan nnlaşıldığı üzere batarya sıkıntısı genel)
    ---So on my way home the other day, both of my low beam headlights stopped working.
    (bu arkadaş da evine giderken kısa farlar bir anda çalışmamış kapanmış,diğer yorumlara baktığımızda Silverstar Ultra diye bir marka halojen kullanıldığı ve bu lambanın ömrünün kısa olduğundan bahsediliyor)
    ---My touchscreen has problems probably due to the temperature
    (bu arkadaş da ortadaki ekranın soğuktan etkilendiği ve çalışmadığından bahsediyor.araç ısınmaya başladığında tekrar çalışmaya başladığı belirtiliyor diğer yorumlarda)
    ---Ventilation problems on 1 week old '17 sedan EX-T
    (bu arkadaş da daha 1 haftalık aracında havalandırma problemleri yaşadığını söylemiş.ancak genel bir problem değil anlaşılan.)
    ---Remote Start No Longer Works
    (bu arkadaş da uzuaktan motor çalıştırmanın artık çalışmadığından bahsediyor.diğer mesajlara baktığımızda genel bir problemin olduğu anlaşılıyor)
    ---Rear window defrost not strong enough
    (bu arkadaş da arka cam ısıtıcısının yeteri kadar güçlü olmadığından bahsediyor..diğer mesajlara baktığımızda genel bir sorun)
    ---Popping Noise from Roof/Headliner Area Over Bumps/Dips
    (bu arkadaş da sunroof tavan kısmından ve kaynağını tam bulamadığı bazı yerlerden sesler geldiğinden bahsediyor.diğer konu ve mesajlara baktığımızda sunroof ve tavandaki ses genel sıkıntı)
    ---Passenger door ping noise?
    (bu arkadaş da yolcu kapısındaki ses yapma probleminden bahsediyor.bazı kullanıcılarda da bu sorun var)

    bu ve bunun gibi bir çok hata sıkıntı forumlarda bahsedilmiş konuşulmuş irdelenmiş..yani hatasız kul olmaz...kimisi ciddi sıkıntı kimisi ufak sorunlar olsa da sıkıntı problem problemdir..










  • Türkiye'de bir çok arabayı deneyen Fatih Altaylı'nın HONDA Civic izlenimi;

    http://www.haberturk.com/yazarlar/fatih-altayli/1340724-honda-yeni-civicle-hayli-iddiali-dayanikli-ve-guvenli-h
  • lodosunoglu L kullanıcısına yanıt
    Göreceğiz bakalım şubata az kaldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayu

    hocam turbo bekleyenler üzülebilir fiyatını görünce,
    1.6 125 bg exec. 90-97 bin liraya satılıyorsa, 1.5 turbo 182 bg rs donanımla (sadece jant 5-7 bin) kallavi fiyatlara çıkabilir

    avrupa birliği ile olan gümrük birliği anlaşmamız yenilenecekmiş, maddelerden biri de ikinci el araçların da gümrüksüz olarak ticaretinin yapılabilmesi,
    anlaşma bu şekilde onaylanırsa üst segment 3-5 yaşında araçlar ülkemize yağmur gibi yağar, o yüzden şu anda sıfır pahalı araç almayı kimseye önermem
    mercedes cla ya, bmw 320i ye 200 bin lira verenler çok pişman olabilir

    Hocam o haberi ben de duydum. Gelişmeleri merakla bekliyorum. Yalnız gelen araçlar gümrük vergisinden tamamen mi muaf olacak ciddi indirim mi olacak? Her durumda umarım rekabet ile fiyatlar aşağı çekilir yoksa dediğin gibi turbo bekleyenler gercekten hayal kırıklığına uğrayacak.

    Bir de jantı o kadar yüksek fiyata satmaları inanılır gibi değil. Millet o fiyata araba alıyor. Özellikle bu sıralar fazlasıyla tok satıcıyı oynuyorlar. 2000 civarı satıştan olmalı. Ama rakamlar düştükçe tutumun değişiceğini düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayu

    hocam turbo bekleyenler üzülebilir fiyatını görünce,
    1.6 125 bg exec. 90-97 bin liraya satılıyorsa, 1.5 turbo 182 bg rs donanımla (sadece jant 5-7 bin) kallavi fiyatlara çıkabilir

    avrupa birliği ile olan gümrük birliği anlaşmamız yenilenecekmiş, maddelerden biri de ikinci el araçların da gümrüksüz olarak ticaretinin yapılabilmesi,
    anlaşma bu şekilde onaylanırsa üst segment 3-5 yaşında araçlar ülkemize yağmur gibi yağar, o yüzden şu anda sıfır pahalı araç almayı kimseye önermem
    mercedes cla ya, bmw 320i ye 200 bin lira verenler çok pişman olabilir

    Eğer gümrüksuz 2.el araçların Türkiyeye girişini serbest birakirlarsa, sıfır araç satışları çok düşer, ÖTV kaybı çok büyük olurki sıfır vergisiz devletin ülkeye girişine izin vereceğini sanmıyorum, ancak şöyle olabilir ÖTV yi kaldirirsa sıfır araç satışları, satış miktarı düşer ama devam eder, Türkiyedeki 2.el araçlarin aşırı yüksek fiyati açısından iyi olur, mesela benim gibi yeni peugeot 308 dizel otomatik seviyesinde ki araclara sahip olanların araclari çok değer kaybı yaşar mesela 70bin tl ye aldığım araç 35bin tl ye düşer, burda yine vw karlı çıkar çünkü vw araçların 2.eli almanyada en pahalli olan araçlar, peugeot citroen hyundai honda Toyota Fiat vs esamesi yok 6-7 bin euroya 2.elleri, hemde 2013-2014 modelleri, 2006 model manuel civice 50bin tl yazanlar en çok zarar görecek kişiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayu

    bildiğiniz üzere bmw 520i 1.6 motor boş ağırlığı 1690 kg olan bayağı kalıplı bir araç,
    arabada 4-5 kişi artı bagajda varsa toplam ağırlığı 2 tonun üstündedir, yokuş yukarı performans kaybı yaşaması gayet doğal,
    turbo ve 8 ileri şanzımanda olsa bu arabanın 1.6 motor ve çok ağır olduğu gerçeğini değiştirmiyor


    Tork neymiş birde onu yazsaydın keşke ;)

    Önemli olan hacim değil , o motor hacminden nekadar güç elde ettiği ?

    Araç ağır derken neye göre ağır biliyormusun diğer BMW modellerine göre ;) civic e göre uçak ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDifference01

    o senin 2 yıl garanti veren leğenlerin ithalatçı garantili telefonlar gibi satıyor arkasında durmuyor yaptıracak servis muhattap bulamıyorsun..6 yıl garantiyi hafife almışın hala gülüyorum..Yerli ve 6yıl garantili şubattaki turbo da 6 yıl garantili seninkiler 2 yılı uzatmak için bile üstüne para istiyor..hele bayram gelsin kim kime yeri öptürüyor göreceksiniz..

    6 yıl garanti de vermese alan çıkmaz ki ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayu

    hocam arabada 4 kişi çok inanılmaz bir senaryo haklısınız

    4 kişi olması değil
    Geçiyor olması inanılmaz senaryo ?

    4 değil 6 kişi binsin civic tek şöför yakalayabilme imkanı sıfır
    Sanki hayatımızda hiç araba görmedik ;)

    Zaten adamın örneği ne?

    Birkere solladım diyor , yani devamlı yapabildiği değil , BMW ne için yavaş gitmiş onu sormak lazım ,

    Abartmanın komik senaryoların gereği YÖK 520 den bahsediyoruz
    Karşısındaki civic , bildiğimiz memur civic

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AKTeknisyen A kullanıcısına yanıt
    eskiler bilir fatih altaylı nın autoshow da test yazıları vardı 20-25 sene önce,
    bu işlerin uzmanıdır,

    söylediklerine %90 katılıyorum katılmadığım nokta, C segment bir araca göre iç mekan executive modelinde çok iyi,
    eleştirilerin çoğunda haklı araç turbo olmalıydı ve ses yalıtımı daha iyi olabilirdi,

    Civic’in yol performansı sürat dışında oldukça iyi. Yağışlı zemine rağmen virajlarda çok iyi performans gösteren otomobilin, viraj limitleri hayli yüksek. Yol tutuş başarılıdan da öte. Çok güvenli basıyor yere. Bu kadarını ummuyordum desem yeridir. Keza frenler de aynı şekilde. Bu kadar iyi ve dengeli fren yapan otomobil az bulunur diye düşünüyorum. Muazzam bir güvenlik hissi veriyor Civic. Tüketim konusunda ise pek cimri değil. 11 litrenin üzerinde bir ortalama tüketim yaptı. Fabrika çıkışı LPG seçeneği var.

    Sonuç olarak çok hızlı olmayan, biraz gürültülü, iç mekânı çok üst düzey görünmeyen ancak çok rahat bir otomobil Honda Civic. Süspansiyonu mükemmel denebilecek kadar iyi. Güvenlik olaraksa hayli tatminkâr. Ne var ki, çok zorlu bir sınıfta mücadele etmek için güvenebileceği tek şey “dayanıklılık” anlamına gelen önündeki kocaman bir “H” harfi.




  • AKTeknisyen A kullanıcısına yanıt
    nedir duayen mi...yuvarlak şeyler yazmış demirel misali ..

    Maserati'si ve birçok lüks arabası olan Fatih Altaylı, Dacia Duster'a övgüler yağdırdı
    Geçtiğimiz Cumartesi günü Habertürk Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Fatih Altaylı, her zamanki gibi bir otomobil test yazısını Haberturk.com’da yayınlattı. Geçtiğimiz hafta test için seçtiği araç ise 4x4 dünyasına en ucuz olma çabasıyla giren Dacia Duster’dı. Altaylı, Duster’ın aşırı taleple karşılaştığı için test arabası bile bulamadığını, gelen arabanın satıldığını yazısında belirtmiş. Oysaki test araçları Ümraniye’de Casper Plaza’nın otoparkında duruyor. Ayrıca Sayın Altaylı Dacia Duster’ı bu kadar test etmek için beklemesine hiç gerek yoktu. Yaz aylarında Haberturk binasının önünde kahverengi 2 adet Dacia Duster 1 hafta durdu. Ardından araçlar binanın otoparkına indirilerek reklam giydirmesi yapıldı ve Ulaştırma’ya verildi. Sayın Altaylı’nın Ulaştırma’dan bir personele Duster’ın Maserati’sinin yanına çekmesini isteyebilirdi.
    Ayrıca Dacia Duster’ı Altaylı, iki misli fiyata satılan 4x4’lere karşı tercih edilebileceğini yazmış. Bu konuda fazla abartılı bir yazı olmuş. Şu anda piyasada 80 bin TL civarında satılan 4x4’lere büyük haksızlık yapılmış olunuyor. 40 bin TL olan Duster, 80 bin TL’lik hiçbir 4x4’e kafa tutamaz. Bunu içine binildiğinde kullanılan malzeme kalitesinden, dışarıdan bakıldığında estetik olmayan görünüşünden bile anlaşılabilir. Duster’ın dizaynı ve kısıtlı olan motor gücünü Altaylı oldukça ballandırarak anlatmış. Altaylı gibi bir otomobil kullanıcısının neden bu otomobili bu kadar övdüğünü anlamak ise kafaları karıştırıyor.
    Sayın Altaylı bu hafta test ettiği Ferrari için acaba neler yazacak?
    İşte Dacia Duster’ı test eden otomobil gazetecilerin otomobil hakkındaki görüşleri:
    Yorum - Selim ERKEK
    İşte insanların büyük beklentilerinin olduğu Dacia! 30 bin liranın altında satışa sunulan bu heybetli SUV’yi satın almak için showroomlara koşturanların bir kısmı hayal kırıklığı yaşayarak geri döndü. Gerek iç mekan kalitesi, gerekse donanımlar eklendikten sonraki fiyatı bazı insanları mutlu edemedi. Duster’ı tercih edenler, uçuk vergi ve yakıt masrafı ödemeden, makul fiyatlarla servis ve yedek parça hizmeti alabileceği bir SUV hayalini gerçeğe dönüştürüyorlar. Yerden yüksek yapısı sayesinde bozuk yollarda korkusuzca ilerleyebildiğimiz Duster’da, ekonomik üretim kaygıların neden olduğu birkaç ufak eksi var. Eğer araziye çıkmıyorsanız oldukça mantıklı bir tercih olan 4x2 versiyonu düşük yakıt tüketimiyle öne çıkıyor.

    Yorum – Tulu DARICAN
    Dacia’nın ekonomik kaygılarla Duster’da da Logan modelindeki orta konsolu kullanması eleştirilebilir. Ancak 40 bin TL’ye kadar başarılı bir SUV sunma hedefinin bu tip bir handikaba yol açması kaçınılmaz. Bunun dışında bence otomobilin eleştirilecek bir özelliği bulunmuyor. Renault menşeli dCi motor, performans ve yakıt tüketimi konusunda sürücüsünü üzmüyor. Arazi koşullarındaysa Duster beklenmeyecek kadar başarılı. İki çeker olmasına karşın otomobildeki çamur ve kar koşullarına uygun lastikler sayesinde hafif arazi koşullarında ilerlemekte hiç zorlanmadık. Tabii Duster’ı ağır arazi şartlarında kullanmak istiyorsanız 4x4 modelden şaşmamalısınız. Duster’ın yol tutuşu yerden yüksek ağırlık merkezine rağmen yeterli. Konfor düzeyiyse başarılı… Sadece süspansiyonun sesli çalıştığını belirtmeliyim.

    Yorum – Hasan AYTEKİN
    Temiz, 1993 model LPG’li Grand Cherokee bulmak gibi… Otomobil almaya yola çıkanların önüne işin doğası gereği gösterişli tercihler çıkar. İş ödeme faslına gelince ilk fiyatı daha ekonomik olan ikinci el modellerden ve kullanımı ekonomik olan dizel veya LPG’li tercihlerden tavsiyeler verilir. Dacia’nın bu ihtiyaca net bir cevabı olan Duster’ın bu iki özelliği unutmadığı sürece üretiminin gelecek kaygısı olacağını hiç zannetmiyorum.Test aracımıza gelince, araç yüksek yapısı ve yola hakimiyeti ile öne çıkarken, yolda gayet rahat kullandığım araç, dar sokaklarda ve parkta ise sorunsuzluğu ile beğenimi kazandı. Renault’un yakıt ekonomisi ile bilinen 1.5 dCi motorlu tercihinin 34.300 TL’den.başlayan fiyatla sunulması ise Duster’a bu piyasada bir kat daha değer kattı. Bana göre diğer markalar ile karşılaştırmada Dacia Duster’ın tek zorlanacağı nokta iç mekan... Dacia bu genişleyen pazarda ki ilk makyajında iç mekanına da umarım çözüm bulur…

    ben yeni kasayı test ettim rampa da tam otomatik yeni kasa ile karşılaştırıyorum...20 yıl tecrübesiyle..öncekinden daha hissiz 1 lt civarı az yakıyor..motor sesi eskisine göre daha yüksek s modunda yalıtım yapılmış olabilir ama ses daha yüksek..beni rahatsız etmiyor aksine seviyorum camı açıp dinliyorum motor asfalt sesini..ön arka park sensörleri ledler elektronik park freni göstergeleri yol tutuşu spor direksiyonu kasası şık..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheDifference01 -- 25 Aralık 2016; 18:40:37 >




  • 
Sayfa: önceki 934935936937938
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.