Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (931. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
38.968
Cevap
305
Favori
2.226.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 929930931932933
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pakistanda bile 1.5T uzun bir süredir satılıyormuş. Ulen tam dayaklık bu Honda Türkiye....








  • yorumlar lütfen...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratmanisa

    bende fd6 premium otm. fb7 premium otm. kullandım ve son olarakta fc5 elegance cvt aldım. bu üç model içerisinde en iyisi fc5 diyebilirim. performans olarak da çok sıkıntılı bir araç değil. beklentilerde önemli tabiki ben 2 çocuklu bir aileyim o yüzden civic performansı benim için yeterli diyebilirim. dendiği kadarda hantal bir araba değil 2 gündür inanılmaz zevkle kullanıyorum. diğer civiclere göre de oldukça sessiz yalıtımı daha iyi önceki nesillere göre, oldukça konforlu bir araba... bazı yorumları okuyorum fb7 daha sessizmiş güldürmesinler insanı son 3 nesildir bu araçları sıfır olarak kullanıyorum en iyisi tekrar ediyorum fc5...

    Bir arabanın kilosu 100 kg artar ama beygir gücünde ve torkunda değişiklik olmazsa ne olur? Cevap son derece basit:arabanın çekişi düşer. Bunda da durum bu. Çekiş düşmüş. Dediğim gibi hızlanma verisinde cüzi bir duzelme var bu da cvt kaynaklı. Ama motor kuyruğuna basılmış kedi gibi bağırıyor. Sessiz çalışma olarak fd6 ve fb 7 kesinlikle daha iyi. Yol sesi ve süspansiyon olarak ise yeni kasa daha iyi. Ha burada hangi kavramlara kimin hangi anlamları yüklediği önemli. Motor sesini konu etmeyenler için durum farklıdır, edenler için farklı. Şahsen ben dizel gibi ses çıkaran motorları sevmiyorum, sessiz çalışan arabalar her zaman daha zevkli geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayu









    yorumlar lütfen...

    Bence çok alternatif var.Misal Astra Sedan 1.6 Benzin 55 lira arada 20.000 var.
    Mazda3 dışında Fokusu,Juke,Qasqai,500X,Jetta,Octavia dünya çok daha ucuz ve turbolu araç var.

    Mazda3 de de güzel tip var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • huso kullanıcısına yanıt
    verdigim örnekler dizel otm. elantra ve ceratonun ve mazda da birçok özelliği olan aracın hondayla kıyaslanınca yetersizliğini gösremek içindi
    opel astra sedan 1.6 çok uygun, fiyat odaklı düşünenler için fakat 10 yıl öncesinin arabası, focus çok dar...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • huso kullanıcısına yanıt
    juke, 500x türü araclar konu dışı, jetta geleceği olmayan bir araç
    octavia uygun fakat 90-100 bine çıkıp skoda almaya herkes cesaret edemez

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mino kullanıcısına yanıt
    vw grubu ve renaultlardada böyle.
    giderken çek bırak olursa tutmuyor ancak çekili tutarsanız belli saniye arkayı kitliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • güzel araba turbo olunca rakip yok...




  • amerika da dynoya çıkarılan 1.5 turbo manuel civic fabrikanın söylediğinden de fazla 174 bg değil 194 bg çıkmış
    ufak bir yazılımla 220 bg civarı güç ve 0-60 mph (96 km) hızlanması 5.7 sn olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayu -- 23 Aralık 2016; 21:27:40 >
  • korayu K kullanıcısına yanıt
    Yetersizlik nerde anlamadım hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metciii


    quote:

    Orijinalden alıntı: aabidinnakka

    Hocam katılıyorum. 80-85 bine oldukça iyi arabalar alınabiliyor civic gibi ama çok atik araba almak çok zor. Yalnız birkaç olasılığı da göz ardı etmemek lazım. Hızlı turbo dizlller C segmentinde, hatta otomatik, alınabiliyor.

    Kia Cerato gibi seçeneklerden bahsediyorsunuz sanırım... Başka nasıl alternatifler var sıfır? Tamam atmosferik, tork düşük vs ama 0-100 her şeye rağmen kabul edilebilir düzeyde... Bu bahsettiğiniz turbo dizeller arasında çok hissedilir fark var mı sizce?

    HOcam atmosferikler ile turbodizeller arasında 0-100 konusunda ciddi fark olmuyor çünkü turbodizel ilk kalkışta dezavantajlı ama sonra toparlıyor. Bu biraz bakış açısıyla ilgili bir konu. Aile babası tarzında kullanırsan atmosferik 1.6 yeter de artar bile. Ama rampayı üst vitesle hızla çıkayım dersen turbo dizel avantajlı.

    Ben şahsen 75-80 civarı atmosferik benzinli fiyatlarını görünce (marka önemli değil) egeanın en üst donanımına (hem de 120hp 320 nm) 77 vermeyi uygun görürüm.

    Dizel otomatik istersem 82-83 e kia ceratoyu düşünürüm.

    Yüzü eski de olsa en ucuz atmosferik benzlinli olsun dersen astra sedan (ama piyasada pek bulnmuyormuş)

    Otomatik benzinli atmosferikte ise egea.

    Benzinli atmosferik bana yeter diye düşünürsem yine ceratoya 64.900 veririm ya da elantra style 59.900 (donanım çok iyi olmasa da) düşünürüm.

    Yok atmosferik veya orjinalden LPGli olsun dersem (misalen, yoksa LPG liyi güvenli bulmuyorum) fiyatı pahalı civic in ama görüntüsü beni ikna ettiği için alabilirim.

    Fakat mantıken düşününce dizelde özellikle egea ve cerato, benzinlide egea, certo, elantra, astra öne çıkıyor.

    Civic ise yeni olması ve görüntüsüyle cezbediyor, fiyatıyla ve gücüyle değil. Keşke fiyat düşük olsa veya alternatif motorlar çıksa.




  • aabidinnakka A kullanıcısına yanıt
    Honda Motor Co Ltd küresel çapta gerçekleştirdiği 100 milyon adetlik üretim başarısıyla önemli bir kilometre taşına ulaşarak dünya otomobil endüstrisinin tarihine geçti..

    Honda otomobil üretimine 1963 yılında başladı. Saitama Fabrikasında üretilen ve markanın ilk seri üretim modeli olan T360 mini boy bir kamyonetti. Honda aynı yıl küçük boy bir spor otomobil olan S500 modelini Hamamatsu Fabrikasında üretmeye başladı. Otomobil üretimine ve bu alanda büyümeye odaklanan marka 1964 yılında ise sahip olduğu üretim teknolojileriyle bilgi birikimi ve deneyimi kullanarak sadece otomobil üretimi için Sayama Fabrikasını devreye aldı. Yeni tesis orta boy spor otomobil S600 modeli ile üretimine başladı. 1967 yılında ilk mini sınıf modeli N360 modelini üretim programına dahil eden Honda takip eden yıllarda ürün gamını ve ürün gamıyla birlikte üretim adetlerini yıldan yıla arttırmaya devam etti. Markanın büyümesinde tüm dünyada sadık bir hayran kitlesine sahip olan Civic, Accord, CR-V ve Jazz (bazı pazarlarda Fit olarak biliniyor) modellerinin payı büyük. Honda bu süre boyunca yerel pazarların ihtiyaçlarını karşılamak üzer özel modeller de geliştirdi ve üretti..

    Şirket kurulduğu günden itibaren faaliyetlerini ve büyümesini küresel bir bilinçle planladı ve yürüttü. 1969 yılında minik sınıf N600 ve minik kamyonet TN360 modellerini yerel bir firma ile işbirliği anlaşması yaparak Tayvan'da üretmeye başladı. Bu aynı zamanda Honda'nın Japonya dışındaki ilk üretimi olma özelliğine de sahip. Uluslararası pazarlarda daha etkin olma bilinciyle hareket eden Honda 1982 yılında ABD'nin Ohio eyaletinde Accord modelini üretmeye başladı. Böylece Accord markanın Japonya dışında kendi tesisinde ürettiği ilk model olarak öne çıkarken aynı zamanda ABD'de üretimi gerçekleştirilen ilk Japon otomobili (Honda'nın kaynaklarına göre) olarak tarihe geçti..

    Müşteri odaklı ürünler sunma felsefesiyle dünyanın dört bir yanındaki müşterilerin beklentilerini karşılayan ürünler geliştiren Honda bu yaklaşımla Asya, Avrupa, Güney Amerika ve Çin de dahil dünyanın farklı bölgelerinde otomobiller üretti. Büyümesini sürdüren Honda 18 farklı ülke ve lokasyonda birbirini tamamlayan ve esnek üretim imkanı sunan 34 üretim tesisiyle global pazarlara nitelikli ürünler sunmaya devam ediyor. Honda bütün bu çabalarının sonucu olarak otomobil üretimine başladıktan 54 yıl sonra Eylül 2016'da 100 milyon adede ulaşan üretimiyle önemli bir kilometre taşına imza attı. Motosiklet ve diğer ürünler de dahil edildiğinde Honda bugün gelinen noktada 560 milyon adetlik bir üretim başarına imza atmış durumda..

    Sahip olduğu bilgi birikimi ve deneyimle küresel pazarlarda nitelikli ürünler sunmaya devam eden Honda'nın başarısını değerlendiren Honda Motor Co Ltd Başkan ve CEO'su Takahiro Hachigo: "Tüm dünyadaki müşterilerimizin takdiri sayesinde bugün gelinen noktada 100 milyon adetlik bir üretim başarısını imza atmış olmanın haklı gururunu yaşıyoruz. İnsanların günlük hayatlarını kolaylaştırmaya devam ederken sürüş keyfini en üst düzeyde sunma yaklaşımıyla otomobiller geliştiren ve üreten Honda olarak bu yaklaşımı kurucumuzdan devraldık ve otomobil üretiminin temel dayanak noktası olarak kabul etmekteyiz. Honda olarak bir sonraki 100 milyon müşterimize ulaşmak için nitelikli ve heyecan uyandıran otomobiller sunmaya devam edeceğiz." dedi..
    Honda'nın kilometre taşları
    1948 Honda Motor Co. Ltd kuruldu

    1963 Saitama Fabrikasında mini kamyonet T360'ın üretimi başladı

    1969 Honda'nın Japonya dışındaki ilk üretimi olarak minik sınıf N600 ve minik kamyonet TN360 modellerinin üretimi Tayvan'da başladı.

    Aynı yıl N360 modeli Malezya'da üretimi başladı.

    1975 Civic ve diğer modellerin üretimi Endonezya'da başladı.

    1978 Küresel çapta toplam 5 milyon üretim adedi gerçekleşti.

    1982 Accord modelinin üretimi ABD'de başladı.

    1983 Küresel çapta toplam 10 milyon üretim adedi gerçekleşti.

    1984 Accord modelinin üretimi Tayland'da başladı.

    1986 Accord modelinin üretimi Kanada'da başladı.

    1990 Küresel çapta toplam 20 milyon üretim adedi gerçekleşti.

    1992 Accord modelinin üretimi İngiltere'de başladı.

    1994 Civic modelinin üretimi Pakistan'da başladı.

    1995 Küresel çapta toplam 30 milyon üretim adedi gerçekleşti.

    Accord modelinin üretimi Meksika'da başladı.

    1997 Civic modelinin üretimi Türkiye ve Brezilya'da başladı.

    City modelinin üretimi Hindistan'da başladı.

    1999 Küresel çapta toplam 40 milyon üretim adedi gerçekleşti.

    Accord modelinin üretimi Çin'de başladı.

    2003 Küresel çapta toplam 50 milyon üretim adedi gerçekleşti.

    2005 Türkiye'de Civic sedan modeline ek olarak City modelinin üretimi başladı.

    2015 Accord modelinin üretimi Nijerya'da başladı.

    2016 Küresel çapta toplam 100 milyon üretim adedi gerçekleşti.

    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheDifference01 -- 23 Aralık 2016; 22:38:31 >




  • aabidinnakka A kullanıcısına yanıt
    hocam resimlerde ve gerçek hayatta gördüğümüz üzere yeni civic diğer c segment araçlar gibi değil
    hatta executive premium neredeyse turbo da olunca rakibi yok
    ruhsuz arabaların yanında bambaşka
  • Herkese selamlar. Başlıkta yazılan yorumlarda genel olarak atmosferik motorların turbolulara gore hantalligindan bahsedilmiş. Kısmen katılıyorum ben de. Katılmadığım nokta ise, arabanın performansını belirleyen tek şey tork değildir. Yol tutuş, konfor, aerodinamik, (lpg tercih edenler için gazla uyumluluk) ve daha birçok faktör var. Bende 2006 model 2.0 accord var. 5 ileri otomatik şanzımana ve 190 nm torka sahip. 0-100 performansı benzin ve lpg de 9-10 sn civarı. Sollamaya çıkmak için fazlasıyla yeterli. Yokuş yukarı da gayet rahat şekilde sollamaya çıkabiliyorum. He tabi düz yola göre daha fazla zorlanıyor ama yine de tatmin edici. Düşük vitese atınca hiçbir zorlanma olmuyor. Şimdi gelelim 100 km sonrası performansına. Trafikteki turbolu arabaların çoğu virajlarda uçmamak için hız keserken ben arabanın yol tutuşu sayesinde çok sıradışı bir durum olmazsa savrulma falan yaşamıyorum. Çoğu virajda hız kesmeye bile gerek kalmıyor. Hatta sol şeritte giderken bazen önümdeki arabaların çok gereksiz fren yaptıklarını düşünüyorum. 100 km sonrası gazı kökleyince ister virajda ister düz yolda 1.4 tsi veya 1.6 tdi passatlari çok rahat geride bırakabilirsiniz. Ustelik araba 10 yaşında ve lpg ile kullanıyorum. Şimdi sırf 0-100 hızlanması biraz yavaş diye bu arabaya performansı düşük denilebilir mi? Arabada turbo olsa benim icin zaten yeterli olan 0-100 hızlanması daha iyi olucak. Buna karşılık lpg ile uyumsuz olucak. Yakıt tüketimi 2 katına çıkacak.



    Civic için yorum yapacak olursak, evet günümüz motor teknolojisinin gerisinde. 2.0 olsa tercih edilebilir ama 1.6 atmosferik güçsüz kalmış. Ben olsam 1.2 veya 1.4 turbolu arabalar varken 1.6 atmosferik olanını almazdım. Yorumlarda katıldığım tek nokta bu.




  • ugurozer U kullanıcısına yanıt
    Evet haklısınız. Ama hele bir 120.000 kilometreyi bulalım. O zaman düşünürüz artık. Bu arada 220.000 km.si LPG ile toplam 300.000 km.yi bulmuşunuz. 500.000 olur kazasız belasız inşallah...LPG filtrelerini hangi sıklıkla değiştiriyorsunuz, kaç kere sübap ayarı yaptırdınız. Biraz bilgi alalım sizden...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayu

    hocam resimlerde ve gerçek hayatta gördüğümüz üzere yeni civic diğer c segment araçlar gibi değil
    hatta executive premium neredeyse turbo da olunca rakibi yok
    ruhsuz arabaların yanında bambaşka

    Hocam böyle bir değerlendirmeyi çok öznel buluyorum, rakipsiz olması da aynı bakış açısı.

    Premium olma durumu ise bence söz konusu değil. ÇÜnkü öyle bir düşünce en çok kendisine zarar verir.

    Premium araçlarda iç malzeme kalitesi bir defa çok farklı. O bile ayrım için yeterli.

    Dış görüntüsü sportif ve hoş. Bunu kabul edebilirim. Ama premium ve rakipsiz olması, premium olması ülkemizde ve dünyada mümkün değil.
  • TheDifference01 T kullanıcısına yanıt
    Hocam kes-yapıştır olayını geç bence. Sen hondanın ödüllerini yazıyorsun ama diğer firmalar sank ödül almıyor, başarız.

    Örnek:

    Common rail dizel teknolojisini ilk sunan fiat

    Dizelin mucidi nerdeyse mercedes

    Hyundai elantra sadece kuzey amerikada 2010 da 36 odul almış

    Yani diğerşeri boş durmuyor honda başarılı olurken.


    Kes yapıştırdan ziyade katkı bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuSH86

    Herkese selamlar. Başlıkta yazılan yorumlarda genel olarak atmosferik motorların turbolulara gore hantalligindan bahsedilmiş. Kısmen katılıyorum ben de. Katılmadığım nokta ise, arabanın performansını belirleyen tek şey tork değildir. Yol tutuş, konfor, aerodinamik, (lpg tercih edenler için gazla uyumluluk) ve daha birçok faktör var. Bende 2006 model 2.0 accord var. 5 ileri otomatik şanzımana ve 190 nm torka sahip. 0-100 performansı benzin ve lpg de 9-10 sn civarı. Sollamaya çıkmak için fazlasıyla yeterli. Yokuş yukarı da gayet rahat şekilde sollamaya çıkabiliyorum. He tabi düz yola göre daha fazla zorlanıyor ama yine de tatmin edici. Düşük vitese atınca hiçbir zorlanma olmuyor. Şimdi gelelim 100 km sonrası performansına. Trafikteki turbolu arabaların çoğu virajlarda uçmamak için hız keserken ben arabanın yol tutuşu sayesinde çok sıradışı bir durum olmazsa savrulma falan yaşamıyorum. Çoğu virajda hız kesmeye bile gerek kalmıyor. Hatta sol şeritte giderken bazen önümdeki arabaların çok gereksiz fren yaptıklarını düşünüyorum. 100 km sonrası gazı kökleyince ister virajda ister düz yolda 1.4 tsi veya 1.6 tdi passatlari çok rahat geride bırakabilirsiniz. Ustelik araba 10 yaşında ve lpg ile kullanıyorum. Şimdi sırf 0-100 hızlanması biraz yavaş diye bu arabaya performansı düşük denilebilir mi? Arabada turbo olsa benim icin zaten yeterli olan 0-100 hızlanması daha iyi olucak. Buna karşılık lpg ile uyumsuz olucak. Yakıt tüketimi 2 katına çıkacak.



    Civic için yorum yapacak olursak, evet günümüz motor teknolojisinin gerisinde. 2.0 olsa tercih edilebilir ama 1.6 atmosferik güçsüz kalmış. Ben olsam 1.2 veya 1.4 turbolu arabalar varken 1.6 atmosferik olanını almazdım. Yorumlarda katıldığım tek nokta bu.

    Hocam yorumların ve paylaşımların için teşekkür ederim.

    Turbo-atmosferik tartışması daha çok 1.6 motor ve altındaki hacimler çevresinde gelişti. 2.0 atmosferiğin gücü tartışılmaz. Şahsen vergi dezavantajlı olmasa ben 2.0 atmosferiği 1.6 turbo benzinliye tercih ederim. Nedeni ise gücün daha homojen dağılımı, ve sürüş kokforu.

    Başka bir konu da şu olabilir: Elektrikli araçların maksimum torku ilk çalışma anından itibaren devir mefhumu olmaksızı sunduğu söyleniyor (kullanmadım sadece okudum o nedenle olduğu söyleniyor diyorum). Turbo lag olmadan böyle bir torku ayagının altında hissedip araç kullanmak çok zevkli olsa gerek diye düşünüyorum. Bilen veya kulllanan arkadaşlar belki daha detaylı bilgi verebilirler.




  • aabidinnakka A kullanıcısına yanıt
    caycılara taksicilere soralım değil mi ne yapacağımızı...inceden inceden saçmaladığın anlaşılmıyor sanıyorsun...şu yazdığın kıyasladığın araçlara bak Hyundai egea...nerden geldiysen oraya dön belki dikkate alır sucular bozacılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDifference01

    caycılara taksicilere soralım değil mi ne yapacağımızı...inceden inceden saçmaladığın anlaşılmıyor sanıyorsun...şu yazdığın kıyasladığın araçlara bak Hyundai egea...nerden geldiysen oraya dön belki dikkate alır sucular bozacılar..



    İnsana en büyük zararı yine kendisi verirmiş, bunu bir kez daha kanıtladın.
  • 
Sayfa: önceki 929930931932933
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.