Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (915. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38.968
Cevap
305
Favori
2.226.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 913914915916917
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aabidinnakka A kullanıcısına yanıt
    hocam arabalara çocukluktan beri ilgim var bir arabanın durusundan notunu veririm
    uyduruk bir arabaya kullanmayacağım abidik gubudik birseyler doldurulmuş benim için birşey ifade etmez
    baktığım teknik altyapısı firma geçmişi virajlardaki dengesi rahatlığı performansı ve malzeme kalitesidir
    honda nın bazı konularda eksiği var elbette onceki kasalarda yol sesi ve araçta 5 kişi + bagaj varken performans zayıflığı gibi
    bu zaaflar ülkemizde ki vergi sistemi sebebiyle 1.6 motor olmasından kaynaklanıyordu, son kasa 1.5 turbo fakat abd fiyatı 27500 dolar
    vergi haric 25000 dolar yapar ulkemizde satılsa %60 otv + %18 kdv ile çok uçuk bir rakam oluyor
    bazılari hondaya kızıyorlar niye turbo ve donanımlı versiyon halkımızdan esirgendi diye bu fiyatlarla c segment alabilecek kac kisi var
    o yüzden bizde kısıtlanmış arabalara binmek zorundayız

    abd fiyat 27500 dolar olan civic turbo touring bu vergi sistemiyle ulkemizde 160.000 tl olacak kaç kişi alabilir yada c segment bir araca bu parayı verirmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayu -- 15 Aralık 2016; 23:22:26 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayu

    hocam arabalara çocukluktan beri ilgim var bir arabanın durusundan notunu veririm
    uyduruk bir arabaya kullanmayacağım abidik gubudik birseyler doldurulmuş benim için birşey ifade etmez
    baktığım teknik altyapısı firma geçmişi virajlardaki dengesi rahatlığı performansı ve malzeme kalitesidir
    honda nın bazı konularda eksiği var elbette onceki kasalarda yol sesi ve araçta 5 kişi + bagaj varken performans zayıflığı gibi
    bu zaaflar ülkemizde ki vergi sistemi sebebiyle 1.6 motor olmasından kaynaklanıyordu, son kasa 1.5 turbo fakat abd fiyatı 27500 dolar
    vergi haric 25000 dolar yapar ulkemizde satılsa %60 otv + %18 kdv ile çok uçuk bir rakam oluyor
    bazılari hondaya kızıyorlar niye turbo ve donanımlı versiyon halkımızdan esirgendi diye bu fiyatlarla c segment alabilecek kac kisi var
    o yüzden bizde kısıtlanmış arabalara binmek zorundayız

    Hocam arabanın tipini ve duruşunu sevip alırsan civic tercih edilebilir senin dediğin gibi ama mantıken düşününce tercih için çok somut bir neden yok diğerlerinin yanında, helede ceratonun. Bunu kastetmiştim, sen de marka ve görünüş tercih sebebim dedin, saygı duyarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zonta


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheDifference01

    iyi takip edin sadece tamir kiti var...

    Kardeşim iyi takip edin nedir yani LPG siz model alsaydım stepne yeri boş mu kalacaktı yani stepne siz verilmesi normal mi slzde satın aldınız mi

    Hocam yeni Civicte stepne yok. Opsiyonel bile değil. Onun yerine tamir kiti var. Kompresör ve sıvı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    O 1800 km İspanya'da eğimsiz bir pistte 56 km ortalama hızla hiç durmadan ve arabadan neler sökülerek hafifletildiği belli olmayan bir şekilde elde edildi. Araç zaten 1090 kg bir de hafiflettilerse tabi o kadar düşük tüketim gerçekleştirir. Pisti boşverin gerçek hayatta 3.9 litre olan fabrika değerini tutturabiliyor mu ya da 4-4.5 litre ile uzun yolu tamamlayabiliyor mu?

    Sen de tuttursaydın kardeş..elini tutan mı vardı..

    Madem kafana göre pist hazırlayıp, araçtan istediğin parçaları sökebiliyorsun buyur sen de yap..

    Ha aynı markanın daha önce edirne kars yolculuğu da vardı ünlü bi ralli pilotuyla..

    Neyse..yao bakalım fabrika verisinden daha az tükettirebildiğin civicle bi rekor denemesi..

    Görelim bakalım..te allam ya.


    Edit:aha buldum..Volkan ışık la edirneden ardahana..

    https://youtu.be/T1srIj0acfQ

    Bunda neyi sökmüşler..4 tekerle, ön kaput arka bagaj kapağını mı..yoksa arabayı çekiciye mi yüklemişler..

    Bahane profesörleri sizi..atmosferiği savunacaz diye ona buna bahane üretmekten adamlar bahane üstadı olmuş ya..

    Daha önce cerato uygun dedim kiacı oldum..reno megane sedan güzel araba yapmış dedim megane cı oldum..şimdi peugeot yu örnek gösterdim şimdi de pejocu olurum artık..aman fortcu olmayalım da..

    Görüyorsun iyi olan her ürünün başımın üstünde yeri var..allah her konuda sadece benim dediğim benim sevdiğim doğru iyi diyenlerden bu ülkeyi korusun..

    Anlamadan dinlemeden yazıyorsun ben sana Civic'den ya da atmosferik motordan az yakmaz çok yakar dedim mi? 1050 kg arabayı 56 km ortalama hızla turbo bile devreye girmeyecek şekilde kullanırsan tabi ki az yakar.

    Bak burada gerçek hayattaki tüketiminin ne olduğunu söylüyor.

    https://youtu.be/ouZkjbU-wTk

    Gerçek hayatta pistte elde ettiği değerleri tutturamayacağı için rekorlar kitabına giremiyor. Ancak elini kolunu tutan olmadığı için Civic 1.6 dizel motor ile tüm Avrupay'ı dolanıp rekorlar kitabına girdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    İlla cehaletini yüzüne vurmamız gerekiyor değil mi?

    Araba durur durmaz start stop devreye girmez ayarlara bağlı olarak 3-30 saniye neyse o kadar süre sonunda devreye girer. Okuma anlama özürlü olduğunu iyice belli etmek için 7 milisaniyede devreye giriyor diyorsun.

    Senin nasıl desteksiz salladığın zaten bellide hadi yiyorsa bir araç kamerası kaydı yapıp göster bakalım günde 300 defa nasıl durup kalkıyorsun görelim.

    Start stop ile o kadar durup kalkamazsın akünün gücü yetmez. Cahil cahil konuşuyorsun.

    Yahu kullanıyoruz 2 sene Mazda 1 yıldır mini kullanıyorum , hala adam 3 saniye diyor

    Mazda'nın sitesine aç bak kaç saniyede durup çalışıyor

    3 saniye yokuş kalkış destek süresi be cahil ışıkta ayağını frenden çekip arabanın çalışması için 3 sn mi bekleyeceksin

    Ben 3. Saniyede 30 metre yol gitmiş oluyorum

    Hala laftan anlamıyorsun , cehaletin boyundan büyük, senin gibiler için civic fazla bile kullanıyoruz diyoruz aç bak diyoruz hala yok öyle değildir diyor


    Bize inanmıyorsun aç be olu en azından

    Al sana kaç kere oluyormuş oku

    500.000 kez stop etmesi öngörülmüş duydun mu 500bin
    20 sene ömür biçse arabaya yılda 25 bin kez yılda
    Stop edecek diyor

    25.000/365 dediğinde ort 70 kez düşünmüş bende normal kullanıcılardan fazla gittiğim için 90-100 dedim , İstanbul trafiğinde ve iş saatlerinde yolda olursan bu sayı 200-300 bulur
    Normal memur 70 yapıyorsa gerisini düşün diyeceğim

    Sende o kapasite YoK maalesef
    http://www.sekizsilindir.com/2016/06/start-stop-sistemi-turboya-zarar-verir-mi.html?m=1




    Al cahilim alda beynin bilgi görsün
    Buda start stop aküsü

    https://www.inciaku.com/tr/urunler/start-stop-agm


    Daha okuduğunu anlayamaktan acizsin. Frenden ayağını çekince 3 saniye sonra çalışır dediğim yeri göster bakalım nerede yazıyor?

    Yuasa akü start stop sistemi yokken o trafik yok dediğin Nazilli'de daha 25 binde bitti çöpe attım. Birde günde 300 defa start stop yaptığını iddia ediyorsun. Öyle bir akü varsa söyle hemen alıp aracıma takacam.

    Araç durduğu anda start stop devreye giriyorsa park ederken kaç defa araç stop ediyor? Bu şekilde araç kullanmak verimli olmaz. 10 TL'lik benzin tasarrufu yapar 250 TL'ye akü değiştirirsin. Neyse sende bunları anlayacak kafa olmadığı için cehaletinle seni başbaşa bırakıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • C 200 C kullanıcısına yanıt
    fabrika çıkış hocam, eco versiyonu bir yerde taktırmadım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyönetmen


    quote:

    Orijinalden alıntı: mgorunmez85

    Yeni civic otobanda sabit 120km/saat hızla giderken kaç bin devirde çalışıyor, bilen var mı?


    Hocam yeni Civic 110 km sabit hızda 1800 devir çeviriyor. Düz yolda.

    Öncelikle cevap için teşekkür ederim, bu bilgi otomatik için değil mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben sana hayır durmadan stop etmez dedim mi? Yorum bile yapmadan sadece link verdim. Vw sitesinde start stop ile ilgili bunları yazıyor. Bu durumda ya vw'nin sitesi ya da sen kıvranıyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 16 Aralık 2016; 0:35:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgorunmez85


    quote:

    Orijinalden alıntı: eyönetmen


    quote:

    Orijinalden alıntı: mgorunmez85

    Yeni civic otobanda sabit 120km/saat hızla giderken kaç bin devirde çalışıyor, bilen var mı?


    Hocam yeni Civic 110 km sabit hızda 1800 devir çeviriyor. Düz yolda.

    Öncelikle cevap için teşekkür ederim, bu bilgi otomatik için değil mi?

    Rica ederim. Evet otomatik versiyon için. Aldığımın ikinci günü İstanbul-Ankara arası yol yaptım. Otoyolda gördüğüm değer buydu.

    Ayrıca o kadar acayip konulardan bahsediliyor ki araç ile ilgili paylaşım yapan yok gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayrıca fanatiklerin tümü "turbo gelince görceniz gününüzü" havasında ama..



    1.5 litre 182 beygir -- benzinli -- bir araçtan bahsediyoruz..gönül ister ki çok satsın..bi tane de biz kapalım ama..



    Burası türkiye..şartlar malum..honda arabayı özel bir yere konumlandırdı..182 beygirlik benzinli bir aracın alıcı kitlesi çok sınırlı olur bu ülkede..



    Ford st, astra gtc gibi..



    Opel astra gtc 180 beygir benzinliydi..kaç tane gördünüz yollarda..



    Hondanın çok acil 1.0 turbo benzinliyi skoda octavia gibi getirmesi gerek..



    Bu motor var elinde arkadaş..dizel gibi değil..getir şunu ya..



    Koy civice..115 beygir falan herhalde..200 nm torkla yürüsün..



    Fiyatını da tüpsüz eco olmayan executive seviyesinde yap (dolu versiyon için konuşuyorum) 90 bin gibi.



    Boşunu da 77-78 yap..



    Kesinlikle 1.5 turbodan fazla satar..



    Dizeli de 2130 yılında getir..acele etme..sıkma kendini..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Ayrıca fanatiklerin tümü "turbo gelince görceniz gününüzü" havasında ama..



    1.5 litre 182 beygir -- benzinli -- bir araçtan bahsediyoruz..gönül ister ki çok satsın..bi tane de biz kapalım ama..



    Burası türkiye..şartlar malum..honda arabayı özel bir yere konumlandırdı..182 beygirlik benzinli bir aracın alıcı kitlesi çok sınırlı olur bu ülkede..



    Ford st, astra gtc gibi..



    Opel astra gtc 180 beygir benzinliydi..kaç tane gördünüz yollarda..



    Hondanın çok acil 1.0 turbo benzinliyi skoda octavia gibi getirmesi gerek..



    Bu motor var elinde arkadaş..dizel gibi değil..getir şunu ya..



    Koy civice..115 beygir falan herhalde..200 nm torkla yürüsün..



    Fiyatını da tüpsüz eco olmayan executive seviyesinde yap (dolu versiyon için konuşuyorum) 90 bin gibi.



    Boşunu da 77-78 yap..



    Kesinlikle 1.5 turbodan fazla satar..



    Dizeli de 2130 yılında getir..acele etme..sıkma kendini..

    Hocam tahminimi paylaşayım; 1.0 turbo saddce hb ile gelir. Hb de başka motor getirmezler. Rs 110 bini geçer çoğu türk kullanıcı atmosferik benzinliyi veya lpg liyi almaya devam eder. Dizel de seneye belki gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyönetmen


    quote:

    Orijinalden alıntı: mgorunmez85

    Yeni civic otobanda sabit 120km/saat hızla giderken kaç bin devirde çalışıyor, bilen var mı?


    Hocam yeni Civic 110 km sabit hızda 1800 devir çeviriyor. Düz yolda.

    Düşük torklu turbosuz bir motorda bu kadar düşük devirle 110km hız nasıl oluyor ben anlamadım.
    290nm torklu 6 vitesli dizel manuel aracım 2000 devirde 110 a ancak sabitleniyor.

    Hız sabitlemeye aldığınızda hep aynı devir ve hızda mı çalılıyor? Yoksa benim anlık tüketim gibi sizin devir de dalgalanma mı yapıyor yolun eğimine göre?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ESER14


    quote:

    Orijinalden alıntı: eyönetmen


    quote:

    Orijinalden alıntı: mgorunmez85

    Yeni civic otobanda sabit 120km/saat hızla giderken kaç bin devirde çalışıyor, bilen var mı?


    Hocam yeni Civic 110 km sabit hızda 1800 devir çeviriyor. Düz yolda.

    Düşük torklu turbosuz bir motorda bu kadar düşük devirle 110km hız nasıl oluyor ben anlamadım.
    290nm torklu 6 vitesli dizel manuel aracım 2000 devirde 110 a ancak sabitleniyor.

    Hız sabitlemeye aldığınızda hep aynı devir ve hızda mı çalılıyor? Yoksa benim anlık tüketim gibi sizin devir de dalgalanma mı yapıyor yolun eğimine göre?

    Hocam düz yolda yaptığı değer bu. Yokuş yukarı çıkarken. Aynı hızı koruyacam dersen devri yükseltmen gerekiyor normal olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • noktanınsâbiti kullanıcısına yanıt
    Ben sana vw araçlar durmadan stop edemez dersem yok efendim stop eder bilmem ne dersin. Vw'nin sitesinden start stop sisteminin nasıl çalıştığını anlatan linki attım. Bu anlatımın hatalı olduğunu düşünüyorsan Doğuş Oto'ya siz bu sistemin nasıl çalıştığını bilmiyorsunuz diye mail at düzeltsinler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Ben sana vw araçlar durmadan stop edemez dersem yok efendim stop eder bilmem ne dersin. Vw'nin sitesinden start stop sisteminin nasıl çalıştığını anlatan linki attım. Bu anlatımın hatalı olduğunu düşünüyorsan Doğuş Oto'ya siz bu sistemin nasıl çalıştığını bilmiyorsunuz diye mail at düzeltsinler.

    Kardeş bu foruma ilk kez mesaj yazma gereği duydum. Bende 2015 golf kullanıyorum ve frene basışına göre araç hızı 5 km altına düşünce motoru kapatıyor, yani start stop araç durmadan devreye giriyor. Bu konuda boşa kasma istersen daha fazla

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atışmalarla dolu bir konu,biraz daha saygı çerçevesinde ve sadece yeni aracın ağırlıklı konuşulduğu bir konu olsaymış .

    İnsanları yargısız infaz etmeyin bilmiyor ya da yanlış biliyor ya da çok bilgili olabilir SAYGI olmadıktan sonra neye yarar.
  • Yahu okumadan ezbere yorum yapmayın. Nerede olmaz dediğimi bir gösterin. Vw sitesindeki bilgiler yanlış ise ben ne yapayım. Gidin derdinizi Doğuş Otoya anlatın.

    Peugeout'da 9 km altında stop ediyordu sanırım. Bazı koşullarda ve güzergahlarda start stop verimli olabilir ve benzin tasarrufu sağlayabilir ancak bu her koşulda verimli bir sistem değil. Araç durup bir miktar bekleyip stop etmezse kısa mesafeli güzergahlarda sorun çıkarır. Sürekli dur kalk ile aküyü yer.

    Zaten yeni Civic'de bu sistem yok dağılabilirsiniz artık.
  • AKTeknisyen A kullanıcısına yanıt
    Yok hocam, Ekimde cikan kasayi kastediyorum. Turbo motoru da onda cikacakmis.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Dostum merhaba..

    Benim aracim Civic Hb Dizel..Start-Stop var..

    Soyle aciklayayim 1 gun boyunca denedim Start-Stop'u..

    Kopru trafigine girdim dur kalk seklinde , 2 saat civari gectim kopruden gidim gidim gidiyoruz..

    1 metre ileri bile alsam araci devreye giriyor Start-Stop..Bu sekilde en az 70 defa devreye girmistir rahat bir sekilde..

    Park ederken de duruyor devredeyse Start-Stop..

    Bir gun uzun yola ciktim...Ben Start-Stop'u kullanmiyorum artik...Neyse uzun yolda 180-200 Km/s hizlara da ciktim,ama en dusuk hizim 120 Km/s...Neyse hep Start-stopu kapatirim cunku yuksek hizlara ciktigim icin mola icin park ettigim de 1 dakika falan beklerim kontagi kapatmak icin..

    Start-Stop'u kapatmayi unutmusum?

    Mola verdim Zank diye devreye girdi Start-Stop..Kizdim kendi kendime nasil unuttum kapatmayi diye..

    Bizim Dizel Hb formunda surekli kullanan arkadaslar var..1,5 sene dolmadan akü degistirenler var..Start-Stop yuzunden oldugunu belirttiler..Serviste onaylamis zaten...

    Benim 3,5 seneye yaklasiyor aracim tik yok henuz..Cunku Start-Stop'u araca biner binmez kapatiyorum..

    Saygilar kardesim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Hocam tam olarak anlatmaya çalıştığım durum buydu. Sıkışık trafikte ve özellikle kısa mesafeli güzergahlarda sürekli start stop devreye girmesi yararlı birşey değil. Akünün ömrünü yer benzinden ya da dizelden 10 ya da 20 TL kâr eder gider 250 TL'ye akü alırsın. Hele ki günde 300 defa devreye giriyor demek koca bir yalandan ibaret. Yalan söylediği kabak gibi ortada ama ısrarla yalanını savunmaya çalışıyor.
  • 
Sayfa: önceki 913914915916917
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.