Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (89. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (2 Mobil) - 7 Masaüstü2 Mobil
5 sn
38.963
Cevap
304
Favori
2.225.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eskemre kullanıcısına yanıt
    Ben fiat 500 de boylamasına motor kullanılacağını zannetmiyorum. çünkü motor bölümü çok kısa o araçlarda.

    Genellikle boylamasına motor kullanımı orta sınıfta başlıyor. motor hacimleri büyük olduğu için enlemesine sığmıyor kaput altına o yüzden uzunlamasına koyuyorlar.

    Ben incelemdim ama accorda 8 ileri kullanılmış olabilir. çünkü accord da uzunlamasına motor yerleşimi var ve doğal olarakta zf 8 olabilir.

    O konuda farklı kaynaklarda farklı bilgiler var hocam. kimi kaynak dizel zf 9 gelecek, kimi de senin de söylediğin gibi dizel cvt gelecek diyor.

    Ben cvt lerin yüksek torku karşılayamadıklarını okumuştum. bu nedenle corolla ve megane da benzinlilerde cvt dizellerinde otomatikleştirilmiş şanzımanlar kullanıldığı belirtiliyor. honda dizelin ürettiği tork bu iki araçtan da fazla bu nedenle dizel zf 9 kombinasyonuyla Türkiye ye gelecek gibi görünüyor. Ama honda yüksek torka dayanıklı cvt ürettiyse orasını bilemem. bekleyip göreceğiz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eskemre


    quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    quote:

    Orijinalden alıntı: eskemre


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATAK_T-129

    Honda Sensing içerisinde Adaptif Hız Sabitleyici var mı? Yoksa bu donanımda eklenebilir.
    Birde CRV deki 9 ileri çift kavrama şanzıman değil. ZF marka klasik otomatik şanzıman ki böyle olması daha iyi gibi. İleride kavrama ve mekatronik problemleriyle karşı karşıya kalınmaz diye düşünüyorum.

    Hocam kısa vadede elinde var olan seçenekleri değerlendirmeleri daha iyi, Zf tam otomatik herhangi bir modelinde kullanmaçı diye biliyorum kullandıysa da da haberim yok, ye ı bir şanzımanı alıp test edecek vs vs zaten Honda tam otomatik sanzumanı başka firmadan almaz diye tahmin ediyorum. Ayrıca Zf üretimi sanzumanlar piyasanın en iyi çift kavramali sanzumanı şahsen 160 bg 9 ileri Zf gelse 1.5 turbodan vazgeçer gözümü kırpmadan alırım, ne de olsa dsg den bahsetmiyoruz.

    Emre hocam arkadaş haklı. zf ler tam otomatik çift kavramalı değil. uzunlamasına motorlar için zf 8 var bmw lerde kullanılıyor. zf 9 ise enlemesine yerleşimli motorlarda kullanılıyor.

    Honda tabiki tam otomatik uzmanı ancak zf şanzımanlar vites geçiş hızları ve vites geçişini en az şekilde hissettirmesi konusunda daha iyiler.

    Benim kişisel görüşüm honda artık tam otomatik şanzımana yatırım yapmayacak. piyasadaki en kaliteli şanzıman olan zf yi koyacak araçlarına. kendisi ise cvt ve yeni çift kavramalı 8 ileri DCT şanzımana odaklanacak.

    Bu DCT şanzıman çift kavramalı ancak aracın ilk hareketi tork konvertörü yardımıyla oluyor ve şu anda yanlış hatırlamıyorsam sadece amerika da acura markasının araçlarına koyuyor..

    Hocam yanılmıyorsam Zf 9 boylamasina kullanan araçlar da var fiat 500 mi emin degilim, ama arkadas zaten cit kavramacı olmasın diyor sanirim, dolayısı ile elinde sadece kendi tam otomatik sanzumanı ve cvt kalıyor. Bir de yeni Accord sanırım 8 ileri kullanılmış incelemedim ama belki o boylamasına olabilir, ama bize dizel cvt ile gelir gibi geliyor bana

    Merhaba hocam. Benim söylemek istediğim aslında CRV de kullanılan şanzımanın çift kavrama değil, ZF ' nin 9 ileri şanzımanı olduğuydu ve bunun kullanılmasının daha iyi olacağını düşünmemdi. Çünkü yoğun dur kalk trafik ve kullanıma bağlı olarak ilerde kavrama değişimleriyle şahsen uğraşmak istemezdim. Ya da firmalar düşük işçilik ücretleriyle değişim yaparlarsa belki düşünülebilirim.

    Honda Civic ve Yeni Mazda 3'ün gelecek dizel motoru hedefimde şu an. Sizler gibi merakla bekliyorum bakalım bende.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • eskemre kullanıcısına yanıt
    Aynen katılıyorum sana bende işsiz kalırsam Honda'ya başvuracagim cunku satis temsilcilerinden daha fazla bilgiye sahip oldum ayda 5 bin verseler yeter üstüde firmaya kalır hem
  • 9 ileri zf marka klasik tork konvertörlü bi şanzıman çft kavrama degil
  • https://youtu.be/rpluxKuShFw

    Premium sinif dahil bu kadar iyisini gormedim...
    Gercekten Taş gibiymis yeni kasa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C segmentinde Civic TEK
    Bmw 5 mercedes E gibi modellerle ayni saglamlikda.

    http://youtu.be/Sy_ah54kWo4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-61960E1CE -- 11 Şubat 2016; 14:26:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sana anlatmaya çalıştığım işte buydu aracin içi çok güzel olmasada, pek çok eksiklikleri olsada Honda güvenlik denilince asla taviz vermiyor hatta en baz donanımı ve en üst pahalı modelinin güvenlik donananımı tümüyle aynı bunun yanında doğayı en cok koruyan bir marka golfçülere bunu anlatamazsin işlerine gelmez
  • eskemre kullanıcısına yanıt
    Eyvallah, karşılaştırma kriterlerine dikkat etmemişim.
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    Allah var :)
    Yeni Honda civic gercekten guvenlik saglamlikta Sinifinin ustunde CC Golf Mercedes C bunlardan daha saglam bide Volvo Saglam derler...
    Passat 2016(Abd) adamcagiz az daha kafasini bariyere vuracakti :)

    Vw armasiyla akü guzel ucuyor :)



    https://youtu.be/rqpTxCwRTTw

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aladığım kadarıyla burada herkes Honda TR Pazarlamasından şikayetçi. Hepimiz aynı fikirdeyiz demektir. Bu konuda ben açıkça facebook ve twitterda eleştiriler yazdım. Pazarlama departmanında çalışanları tespit ettim, yurt dışı üniversitelerinden etiketleri olanlar var. Lakin iş hayatında geçirdiğim yıllar öğretti ki etiket bir anlam ifade etmiyor.

    Havalı okullardan alınmış diploma güzel bir hediye paketinin içinden 3 kuruşluk bir şey çıkması gibidir.

    Şahsen ben eleman alacaksam hem tecrübe hem diploma ararım. Diploma almak için yıllarca uğraşıp 30 yaşını geçtikten sonra iş öğrenmeye gelen elemanlara böyle yerler iş veriyor. Bunun sebebi de insan kaynakları departmanında çalışanların bu şekilde eğitilmesi. İnsan kaynaklarına daha önce kendi işini yapmış, eleman çalıştırmış birini koy bakalım, sırf diploması var diye adam almayı bırak, kapıdan içeri sokmaz.

    Bir çok patron benimle aynı görüşte.http://www.emakale.net/patron-diplomaya-bakmiyor-iste-patronlarin-aradigi-ozellikler/

    Kurumsallaşmış firmalar elemanların insafına kalmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Andre Citroen

    C segmentinde Civic TEK
    Bmw 5 mercedes E gibi modellerle ayni saglamlikda.

    http://youtu.be/Sy_ah54kWo4

    HONDA ABD de civic reklamlarında sininin ustunde guvenlik diye tanıtıyor zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senin haklı olduğun konu Alman eski Alman degil çarpışma testleri ortada direksiyona kafa atan sürücü, ok gibi fırlayan akü diyoruz adamlar hala ama kapıları tok sesi veriyor, kadife kaplı torpido gözü, emisyondan bize ne biz mangal kültüründen geliyoruz bizi etkilemez şeklinde yanıtlar veriyorlar ve bu sadece bizim ülkede böyledir bence. Üstüne üstlük 15 bin daha fazla ödeyip aylarca beklemeleride cabası.
  • Hondayla ilgili bence bakim periyotlari ve servislerin asiri pahali olmasi. Bu araci alacagim zaman arastirip sorusturacagim seylerin başında gelecektir. En basitinden benzinli bir aracin bakimi 600 lira olmamali. Senede 2 bakim oldu sana 1200 balata filan derken hooop 2000. Beni ürkütüyor artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni civic in büyümüş olduğunu resmi bilgilendirme videosunda da görmüş oluyoruz, yeni civic touring versiyonu c sınıfı değil hayırlı olsun...

    https://youtu.be/cuaK3agMlwo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anchowy61 A kullanıcısına yanıt
    Senede 20 bin km yapabilir misin ki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolfen1976

    Senin haklı olduğun konu Alman eski Alman degil çarpışma testleri ortada direksiyona kafa atan sürücü, ok gibi fırlayan akü diyoruz adamlar hala ama kapıları tok sesi veriyor, kadife kaplı torpido gözü, emisyondan bize ne biz mangal kültüründen geliyoruz bizi etkilemez şeklinde yanıtlar veriyorlar ve bu sadece bizim ülkede böyledir bence. Üstüne üstlük 15 bin daha fazla ödeyip aylarca beklemeleride cabası.

    Hocam kaza oluyor adam kazayı görüyor, ulan şu arabaya bak hemen dağılmış birde dünya in parası, yarısı kadar etmeyen arabada birşey yok diyor geçiyor. Ama 10 dakika önce dağılmış dediği araçtan sürücü kemerini çözüp inerken, daha az hasar almış maşallah dediği aracın sürücüsü sedye ile acile kaldırılıyor sen bu millete güvenlik anlatamazsın. Honda on ve arkada ezilme bölgesi bırakıyor, kazada sürücü sıkılmasın diye gerekirse motor düşüyor, direksiyon kayıyor, Felsefesinde şu var araç geriye gelebilir isterse paramparça olsun, ama giden can geri gelmez. Adamların kaza sonrası araca ne olduğu umurlarında değil içindeki nasıl çıktı bu umrumda. Bizde adam önce arabada kaç liralık masraflı var onu hesaplar, kırık çıkıp kaza bela sonra gelir. Şahsen ben hondaya alırken tüm testlere bakmıştım, fiesta yi Turkiyeye 2 hava yastığı ile getiren Ford dan sonra baz modelde 8 hava yastığı zaten sorularıma cevap olmuştu. Başkasının hesabını bilmem ama Allah kaza vermesin ama benim için çoluk çocuğumun sağ salim çıkması önemli, aracın zerre önemi yok zaten bunlar kaskolu araca bişey olsa ne olur ne olur, dolayısı ile ben en değerli varlıklarımi emanet edebileceğim leğen plastikli civic ı gene gitsem gene alırım, isteyen de tok kapı sesini dinler ya da konsoldaki yumuşak plastiğe baş parmağını bastırır her sabah ama güvenliği es geçer, herkesin tercihi başka. ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eskemre -- 12 Şubat 2016; 11:34:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolfen1976

    Senede 20 bin km yapabilir misin ki ?

    Hocam ben senede 25 bin yaptım, ama arkadaşın dediği gibi 1200 lira vermedim muhtemelen ızmir tarafında yaşıyor orda iyi geçiriyorlar serviste, bugüne kadar rutin bakıma filtreler dahil en fazla 450 en az 285 verdim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eskemre -- 11 Şubat 2016; 15:45:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eskemre kullanıcısına yanıt
    Benim araç 2013 model 20.650 km lerde hala Benimde en son 20 bin bakım 530 lira tutmustu hava filtresi dahil olarak çok yüksek değil bence bu miktar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolfen1976

    Benim araç 2013 model 20.650 km lerde hala Benimde en son 20 bin bakım 530 lira tutmustu hava filtresi dahil olarak çok yüksek değil bence bu miktar

    Senin araçta naylonlar duruyordur o zaman, ben 98 bine geldim, ama lpgde geçemeyeceği benzinli civic yok diyebilirim, motoru güzel açtım birde araç düz vites tabi, yolu da uzun mesafede yapınca Zaten otobanda çok tsi tdi üzdü canavar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eskemre -- 11 Şubat 2016; 15:56:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eskemre kullanıcısına yanıt
    Valla teslim ederken tüm naylonları çıkarmislardi ama eski kuş serileri hep naylonlu kullanmistik 80 - 90 larda malum
  • 
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.