Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (841. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
38.963
Cevap
304
Favori
2.225.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 839840841842843
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gökhannn7 kullanıcısına yanıt
    Konya bayii bana biz belgeleri çıkartırız babam gider trafik ile imza ile alır dedi...ben anlamadım bu işi neyse bakalım...
    Mersin bayii de lpg li alırsan lpg muayenesini kendiniz yaptırırsınız dei ne demek istediğini anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhannn7


    quote:

    Orijinalden alıntı: bbdd41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhannn7


    quote:

    Orijinalden alıntı: bbdd41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhannn7


    quote:

    Orijinalden alıntı: farukclk


    quote:

    Orijinalden alıntı: ifcoskun

    Yine yeni yeniden honda CİVİC


    Eğer göz yanılgısı yok ise yeni kasa diğerlerine göre çok geniş ve uzun duruyor... japonlar yine iyi iş çıkarmış helal olsun...

    Boşuna C+ demiyorlar kardeşim

    C+ değil yanlışın var C x C araç..

    Zeka seviyesi düşük kardeş sen C+ nın ne olduğunu anlayamazsın

    Ben şikayet etmeden etmişler zaten. Milletin zeka seviyesi hakkında yorum yapacağına kendinize bakın aynada, kendinizi eleştirin.çok biliyorsunuz ya güya.

    Seni bir daha uyarmayacağım ona göre

    Gerçekten mi.. Korkutma böyle ya..




  • Arkadaşlar lpgli araç için ekstra ücret muayene ve ruhsata işlenmesi için para talep ettiler 600 tl kadar anlamadım gitti ne yapmalıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vvhopper

    Yaprak dokumu basladi.

    Zam gelecekdi guya kasimda.

    Aralik geliyor...

    Otv neticesini. Bekliyorlardır çakallar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vhki .

    Arkadaşlar lpgli araç için ekstra ücret muayene ve ruhsata işlenmesi için para talep ettiler 600 tl kadar anlamadım gitti ne yapmalıyım

    Vereceksiniz mecburen yapacak bişey yok :))
  • ircan kullanıcısına yanıt
    HakanTorgut kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeaegean

    aracı acımasızca eleştirenlere cevabım işten eve dönüşlerde yolu uzatıyorum daha da ötesi yok.
    yokuş yukarı bağırıyormuş yok öyle bişey bastın mı yürüyor.
    araç sollamaya kalktığında gazdan tepki alamıyormuşsun koskaca bir uydurma(hele s modda çok seri) bu arada aracın eco olduğunu hatırlatırım.
    içeride ses yok,virajlarda denge ve yola oturma kusursuz gerçekten civic almak isteyipte forumu takip edenler dakika düşünmesinler almadan önce eksiklikleri bende eleştiriyordum fakat aracı aldıktan sonra kullanım hissi,rahatlığı ve tokluğu hepsini göz ardı ettirdi.

    Güzel yorum kardeşim, ben de hergün uzun yoldan eve dönüyorum ki keyfi biraz daha sürebileyim. Yavaş yavaş herkes bu durumu anlamaya başlıyor. Demekki aracı alıp defalarca her türlü yol şartlarında kullanmak gerekiyor.
    Öyle aracı kullanmadan kafadan boş sallamamak gerekiyor burdaki birkaç kendini bilmezin yaptığı gibi.
    Aracın tekrar hayırlı olsun kardeşim, güle güle eskit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: vvhopper

    Yaprak dokumu basladi.

    Zam gelecekdi guya kasimda.

    Aralik geliyor...

    Harbi ne oldu o lansman fiyatı kasımda zam geliyor olayı
    Gelen giden olmadı sanki ;)

    Satislar beklendigi gibi degil izmirdeki bayiler anlaşmayi bozdu indirimle arac dahi satiliyor.

    Bir sure sonra sen o fiyata verirsen bende bu fiyata verir sene sonu kotami doldurur pirimimide alirim diyenlerde olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HakanTorgut kullanıcısına yanıt
    Tesla gibi olmuş daha önceden görmüştüm bu ekranı
  • bu araç şekli,uzunluğu,genişliği açısından C+ diyebiliriz fakat donanım açısından değil. keşke Honda Sensing özelliğini koysalardı.Motor ve sanzıman açısından da C+ değil
  • l_a_b kullanıcısına yanıt
    Cvt ile gelcek.F1 şanzıman da olcak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vvhopper


    quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: vvhopper

    Yaprak dokumu basladi.

    Zam gelecekdi guya kasimda.

    Aralik geliyor...

    Harbi ne oldu o lansman fiyatı kasımda zam geliyor olayı
    Gelen giden olmadı sanki ;)

    Satislar beklendigi gibi degil izmirdeki bayiler anlaşmayi bozdu indirimle arac dahi satiliyor.

    Bir sure sonra sen o fiyata verirsen bende bu fiyata verir sene sonu kotami doldurur pirimimide alirim diyenlerde olacak

    Ne olcak ki başka 130-140-150 bg turbolar piyasada dolanıyor Honda'nın 152 Torku'yla mı avunacak millet..zaten zam gelirse millet atmosferik motor fiyatlamasını zaten fazla buluyor bu sefer kimse bakmaz..bayiye gitmiştim bi ara satış temsilcileri içerde sıkıntıdan internette dolanıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • lodosunoglu L kullanıcısına yanıt
    Hocam bu araba da rölanti de , şehir içinde ses motor sesi sıfır.Uzun yolda da keza öyle 3 bin devirde 155 km ile gidebiliyor yanlış hatırlamıyorsam ama ne zaman dip gaz yaparsanız motor sesi gelecektir.
  • Passenger kullanıcısına yanıt
    Benim için Sinan Abiye ve And abiye selamlarımı iletir misiniz :D Gerçekten de çok başarılı işler çıkarıyorsunuz kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzhan6060

    bu araç şekli,uzunluğu,genişliği açısından C+ diyebiliriz fakat donanım açısından değil. keşke Honda Sensing özelliğini koysalardı.Motor ve sanzıman açısından da C+ değil

    Aynı yola çıkıyor söylediklerimiz..aracı 3-5 cm uzatmakla üst sınıf araç diyemezsin..malzeme kalitesi,motoru, donanımı da üst sınıf C+ bi araç değil.. Fanatik arkadaşlara sorarsanız D sınıfı demedikleri kaldı...C+ olması için bi kaç fırın daha ekmek yemesi lazım..o zaman megane veya leon C++ olacak yani o mantıkla..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oğuzhan6060 O kullanıcısına yanıt
    Yalnız güvenliğini,sorunsuzluğunu ve şasesini unuttuk onlarda kesinlikle C+. Honda sadece BRC ile LPG anlaşması bozulmaması için ve ekonomik olması açısından 1.6 atmosferik kullanıyor iyi bir motor mu bence iyi ben olsam 1.0 127 hp ve 200 tork üreten motoru bu araca koyardım birde honda sensing işte tam C+ olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Bugün aracımın rutin bakımlarını Kayseri Toyota Yetkili Servisi Aksoy Plaza'da yaptırdım. Hazır aracım bakımdayken hemen 500 mt aşağıda yer alan Honda İnciroğlu'na gittim. Civic gerçekten olmuş. Çok geniş, çok kaliteli bir hal almış. Arka diz mesafesini çektim ki boyum 185 cm, koltuk bana göre ayarlı. Eski kasa ile alakası yok uzaktan yakından. 3 kişilik test sırasından sonra sıra bana geldi.

    Test aracı Elegance CVT modeldi.
    Araç yürümeye başlayınca zaten 'işte bu' dedim içimden. Düşünüyorum şöyle, otomobillerle aşırı haşir neşir olan bir insanım. Otopark.com'da editörüm. C segmentinde Focus, Astra, Corolla, i30, Auris, Megane, Elantra, Cerato denemiş insanım. Başka da vardır ama aklıma gelmiyor henüz. Direksiyon, yola oturuş, konfor anlamında bu saydıklarım arasında en iyisiydi diyebilirim abartmadan. Ben araç sahibi değilim henüz; size gayet objektif bahsetmeye çalışıyorum.
    Motor, evet CVT birazcık törpülüyor ama öyle kağnı gibi, gitmeyen, durağan, tepkisiz bir motor yok. Konfor zaten sizi bitiriyor. Performans istediğiniz zaman da S moduna alıp gazı kökleyip, hiç kesilmeden hızlanmaya devam. Gökhan kardeşim bilir, Kayseri'de testler Ankara Yolu Osman KAvuncu Bulvarı üzerinde yapılır. O yolda ne ara 130 oldum, anlamadım, hızı da hiç belli etmedi. Test sürüşüne eşlik eden temsilci arkadaş da kafaydı "bas abi sonuna kadar" demekten çekinmeyen bir elemandı. Hem sohbet ettik, hem testi bitirdik.
    Sonuç olarak benim beklentimin üzerinde çıktı. Yeni alanlara hayırlı olsun diyorum. Gerçekten de C + bir otomobil.



    152 nm torklu, bu torkunu 4 bin devirlerde veren,atmosferik motorlu lpg li bir araçtan bahsettiğinizi biliyorsunuz değil mi..

    Konfor yol tutuşta falan focustan iyi diyorsunuz..konforda çift kavramalı bir megane dan, astra dan, elantra dan iyi diyorsunuz..

    200-300 arası torklarını 1750 gibi devirlerde veren, yerine motoruna göre bu torku 4000 devirlere kadar sabit verebilen turbolu arabalara göre daha iyi mi diyorsunuz civic için..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vhki . V kullanıcısına yanıt
    Yok artik benim aracta eco 1 lira dahi alinmadi extra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • superegoid S kullanıcısına yanıt
    honda civic arka süspansiyonlarda tam bağımsız süspansiyona ek olarak ekstra bağlantılarla multilink olarak adlandırılan sisteme sahip
    tork dik bir yokuşu çıkarken işe yarar düz yolda hızlanırken torktan ziyade beygir gücü önemlidir
    1750-2250 devir bandında anlık yüksek tork verip sonra düşüşe geçen 4000 devri geçemeyen dizelin avantajı nasıl anlaşılacak düz yolda
    honda nın turbo benzinli motoru şubatta piyasada, performansı konusunda kimsenin aklında soru işareti yoktur zaten
    vites olarak cvt sarsmayan arıza yapma ihtimali en az olan yakıtı artırmayan bir uygulamadır
    eleştiri yaparken lütfen biraz daha tarafsız olmaya çalışın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeaegean

    Yok artik benim aracta eco 1 lira dahi alinmadi extra.

    emin misiniz hocam? liste fiyatlarında yazıyor, 'eco fiyatına ilk tescil muayene ücreti vs dahil değil' diye. bu da 600 tl civarı bir ücret yapıyor bildiğim kadarıyla...
  • 
Sayfa: önceki 839840841842843
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.