Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (822. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38.963
Cevap
304
Favori
2.225.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 820821822823824
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayu

    Aldığı aracın kaza esnasında hava yastığı açılmadı. Araç sahibi şimdi otomobili üreten firmayı dava etmeye hazırlanıyor..
    Aracıyla Düzce'de kaza yapan sürücü, kaza esnasında hava yastıklarının açılmadığını, üretici firmanın ise kusuru üstlenmediğini iddia etti. Üstelik kaza sonrası yaşanan sürece dair anlatılanlar oldukça ilginç..
    2021- 2023 Honda Civic  | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]
    2021- 2023 Honda Civic  | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]2021- 2023 Honda Civic  | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]

    Ya akrabam 3yil önce kaza yaptı tüm hava yastıklari açıldı ama şakakları yara içindeydi, yüzünün iki yanını yaktı burnu morardi, bunlarin kaza ile alakası yok, tamamen hava yastığı sebeb oldu, o kazadan sonra açılmaması daha mı iyi diye düşünmeye başladım, yani hava yastığı korkutuyor beni.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fasson -- 15 Kasım 2016; 23:14:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gökhannn7 kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim kardeşim. stresten ölmezzsem aracı alıncada görüşlerimi yazarım. iyi geceler.
  • ekim ayı araç satışları :)


    Fiat Egea 3.035
    Toyota Corolla 2.516
    Renault Fluence 69
    Ford Focus Sedan 1.496
    Opel Astra Sedan 1.617
    Skoda Octavia 1.131
    Volkswagen Jetta 1.232
    Honda Civic Sedan 1.352
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhannn7

    quote:

    Orijinalden alıntı: beraay


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhannn7


    quote:

    Orijinalden alıntı: bjkoptimus

    Gökhan hocam mesajlarını anca görüp cevap dönebiliyorum. Araçta ben de test sürüşü yaptım. Hızlanma bence de gayet tatminkar. Cvt den keyif almak için ara ara gaz pedalındaki baskıyı bırakmak gerekiyor. Sanal vites aralıkları tanımlamışlar. Öyle olunca vites geçişi sebebiyle devir çok yüksek seviyelere çıkmıyor ve araç bağırmıyor. Ama sürekli basmayı da denedim. Devir yükseliyor ama araç hızlanması geriden takip ediyor. Mesela bu sanal vites aralıklarının toyota da olmadığını belirtmişt bir kullanıcı. Ben o yüzden paddle shift kullanmayı çok seviyorum. Şimdiki aracım golfte de çok kullanışlı buluyorum.
    Daha önce de dile getirmiştim. Bence aracın yol vr motor sesi şikayet edildiği kadar kötü değildi. Ama kullandığım araçta yalıtım var mıydı şüpheye düşmedin değil. Buna en iyi bence siz cevap verebilirsiniz. Öncesi ve sonrasını bilen biri olarak.
    Aracı ya exacutive ya da rs düşünüyorum ama benin 17" takıntım yok. Hatta ve hatta o donanımlarda 16" seçeneği sunarlarsa hiç düşünmem. Göze hoş gelecek diye konfordan ödün veremem. Ama firmalar maalesef standart tutuyor bazen. Bu donanımın exacutive bir tık pahalı olduğunu belirtmek istemiştim. Yoksa bence de elegans parasını hakediyor.
    Yakıt değerleriniz çok iyi. Ama ben biraz agresif kullanıyorum sanırım. Şimdiki aracımdan önce dizel manuel leon vardı. Kötü alışkanlık yaptı bende. Benzinli araçta da o şekil kullanıyorum bazen unutarak.
    Bu aracın lpg uyumunu biliyorum ama bir türlü ısınamadım lpg ye. Öyle güvenlik falan meselesi de değil. Ben bütünsel orijinalliğinin bozulmamasından yanayım. Senede 10-12 bin km yapıyorum. Hesaplasam benzin en mantıklısı çıkıyor bu sebeple zaten turbo rs bekliyorum. Bir laf vardır "atım yağız olsun varsın fazla arpa yesin"
    Atmosferik motor sesine bayılıyorum. Şu yakıtı yakacağını bilsem ve ekstra vergi vb sorunu olmasa 2.0 lt atmosferik alır turbo falan düşünmem ayrı keyif oluyor.
    Biraz fazla uzun oldu pardon umarım okumaya üşenmezsin...



    Kardeşim yazını okudum, yol sesi olayı izolasyon kaplama ile bence hissedilir düzeyde azalıyor. Benim test sürüşü yaptığım araçta kaplama yoktu, test esnasında yolun sesinin geldiğini fark edip yanımdaki görevli arkadaşa sormuştum olup olmadığını. Test güzergahım ankarayı bilenler bilir konya yolu idi. Balgat mevkii. Oranın asfaltı iyidir, bozuk bir zemin yok. Neyse dedim aracı beğendiğim için çok fazla önemsemedim. Daha sonra araç için kapora verirken bu kaplamadan bahsettiler ben de yapın dedim, olmuşken hepsi olsun dedim ve kaplama da yapıldı. Aracı teslim alıp bayiden çıktığımda aynı yolda aynı güzergahta aracı bir süre kullandım ve ses olayının baya kesildiğini anladım. Yaptırdığım için söylemiyorum ama bence fark oluşmuş. Arabaya o kadar para veriyoruz aslında bu yalıtım falan da fabrikan yapılıp çıkmalı. Biraz para koparma amaçlı da yapıyor olabilirler. Neyse sonuç olarak yapılan işlemlerden memnun kaldığımı belirtmek isterim. Cvt de manuel kullanım da olsa bazı sürücüler için daha sportif olabilirdi. Fakat lpg takmayacaksan bence sen bunun yerine turbo almalısın, bu araç şehir içi agresif kullanımlarda 10 litrenin üzerine rahat çıkıyor, o yüzden bu motor bence lpg ile kullanılmalı

    Hayırlı olsun arkadasım acaba kaplamayı kaca yaptırdınız....nasıl yapıldığı konusunda bilglendirildinizmi bende araba alırken düşünüyorumda

    Teşekkür ederim, yalnızca kaplama yapılmadı o yüzden tek fiyatını bilmiyorum. Boya ve motor koruma tam boy kaput filmi cam filmi ve bu kaplama hepsi 1000 tl

    Tesekur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: can3625

    çok teşekkür ederim kardeşim. stresten ölmezzsem aracı alıncada görüşlerimi yazarım. iyi geceler.

    Aracınıza kavuştuğunuzda paylaşımlarınızı bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can3625

    baktım şimdi 9,5 sn 100 e çıkması. fena değil güzel görünüyor. peki araç sollarken 100km hızla sol çekip hemencecik 120-140 arası bir hıza ulaşması nasıldır. ben 1 km kullandım ve sanki gaza yüklenince 4-5 saniye bekleyip sonra şahlanıyor gibime geldi.

    Bizde onu anlatıyoruz 100 giderken çıkıp 120-140 yapamazsın gazı köklersin yavaş yavaş hızlanır test videolarını izle zaten herkesin şikayeti bu hızlanmanın az olması
    Ama dediğim gibi bu benim çıkıp hızlanma Hesabım 1 sayedir yavaş gelir senin çıkıp hızlanma düşüncen 3-5 an dir sana yeterli gelir o ayrı

    Kime göre neye göre

    Şu bir gerçek ara hızlanma yavaş ve motor zayıf

    Ama kimine göre yokuşta uçuyor , kimine göre sollamada cansız

    Uzman test yapanlar cansız olduğu konusunda hemfikir lakin size ne yetecek o önemli ?
    Önceki aracımda (3.nesil Mazda 3 ) aldığımda ara hızlanma vb bana çok yeterli gelmişti bundan fazlası ne olabilirki demiştim

    O araçla birkez Azdaha ölüyordum tatil yolunda

    Şimdi öğrendimki o araç yeterli değilmiş hatta çok güçsüz müş

    Niye şimdi anladım çünkü şimdi diğerlerini gördüm , diğerlerini görmemişler için hayatında hep 100hp düzeyinde güçlü araç kullanmış biri için
    Evet yokuşta uçuyor
    Ama rampaya dayanıp soldan 120-130 giderken ara hızlanma yapan için vasat sola çıkmaz bile bu araçla

    O yüzden diyorum ki sen git ve araç ile uzun uzun test yapın , sürüş tarzınız için uygun olduğuna emin olun

    Çünkü konfor vb sen çok yazdıklarınız direkt performans üzerine , aracın tek zayıf yanı da bu zaten aracın
    Üzmesin sonra sizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbdd41

    ekim ayı araç satışları :)


    Fiat Egea 3.035
    Toyota Corolla 2.516
    Renault Fluence 69
    Ford Focus Sedan 1.496
    Opel Astra Sedan 1.617
    Skoda Octavia 1.131
    Volkswagen Jetta 1.232
    Honda Civic Sedan 1.352

    Civic haricindeki diğer markaların %70-80 i şirket aracı olarak alınıyor. Bunlar arasında yalnızca civic şahıs aracı olarak satılıyor. Bu da satış rakamlarında diğerlerine büyük bir fark attığını gösterir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gökhannn7 kullanıcısına yanıt
    ülkemizde 80-90 bin lira bandında araba alanların 1352 si doğru tercihte bulunmuş
    6 yanlış 1 doğruyu götürmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayu

    ülkemizde 80-90 bin lira bandında araba alanların 1352 si doğru tercihte bulunmuş
    6 yanlış 1 doğruyu götürmez

    Haklısın kardeşim. O araçların çoğu şirketlere satılıyor zaten ve büyük çoğunluğu da dizeldir. Hiçbir şirket sahibi şirketine civic almaz, civic i yalnızca kullanıcıları alır. Bunu paylaşan şahıs bu durumdan belliki bihaber

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CARDRİVER06 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, Allah kaza bela vermesin güle güle kullanın. İleride bize de kısmet olur inşallah.
  • Bugün aracımı 1000 km bakımına götürdüm. Geçen Cuma günü almıştım aracı,haftasonu uzun yol yapınca,tekrar bayinin yolunu tuttuk.

    Genel kontrolleri yapıldı aracın. Sağını,solunu,altını-üstünü incelediler. Herhangi bir sıkıntı var mı yok mu bakıldı.

    Serviste aracımın altına izolasyon yaptırdım. Servis görevlisinin gazına geldim :) Fena olmadı ama yada psikolojik :))

    Birde ön kaputa komple koruma filmi yaptırdım. Özellikle uzun yolda taşlardan korunmak için. Mutlaka taş gelecek çünkü.

    Kauçuk paspaslarım gelmemiş daha,birkaç hafta sürer gelmesi,dediler.


    2021- 2023 Honda Civic  | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyönetmen -- 15 Kasım 2016; 23:55:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultiMance


    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Pazar günü abimle Honda bayisine gittik yeni Civic'i görmeye. Mağazada sadece elegance varmış, executive gelir gelmez gidiyor dedi eleman. İnternette video ve fotoğraflarda göründüğünden çok çok daha güzel görünüyor araba. Tasarım konusunda bence şuan piyasadaki en iyi araba. Hele o mavi renk nedir aga, beni benden aldı. Mavi rengi bu kadar seveceğim aklıma gelmezdi hele ki bir arabada.
    İç donanıma gelirsek; önceki kasaya göre çok bir fark yok gibi geldi. Vites D de iken aracın hareket etmemesini sağlayan özellik hoşuma gitti. Bizde hem makyajlı FD6 hem de makyajlı FB7 olduğundan diğer bilindik özellikleri burada söylemiyorum.

    Test sürüşünü önce abim yaptı, ben arkada oturdum ve arka kısım inanılmaz geniş, hayvani boyutlar yapmışlar. Yol sesi yalıtımı konusunda önceki modele göre iyileştirme bariz belli. Sonrasında bağımsız süspansiyonlar kendini çok belli ediyor, mükemmel bir yol tutuşu var arabanın.

    Sonrasında ben test sürüşü yaptım. Direksiyon tepkileri, hızlanma, frenleme tepkileri çok iyi. Koltukların vücudu kavraması, yan kelebek camlarının kaldırılıp yola görüş hakimiyetinin arttırılması falan çok hoşuma gitti. L vites gelmiş araca, tırmanma vitesi olarak geçiyormuş ve denememde gayet başarılıydı. Araçta eksik nokta göremedim ben.

    Test sürüşü sırasında etraftaki tüm gözler arabanın üzerindeydi. Mavi rengi güncel tabirle resmen "ateş ediyor". Test sürüşü sonrası FD6 aracımızın yanına park ettim, aradaki boy farkını görünce şaşırdım. Ciddi anlamda bu araç D sınıf sayılabilir.

    Piyasadaki muadillerinin özellikleri ve fiyatlarını karşılaştırırsak 81.000-TL bence bu araç için asla ama asla çok değil, hatta Executive'e 90.000-TL verilir. Atmosferik motor falan hikayesini geçsin herkes. Turbo olunca 50 kmh ile mi gideceksiniz, tabi ki hayır. O beygir gücüyle basmadan kimse binemez ve yakıtına da katlanır.

    Bu araba alınır, çok güzel birinci sınıf PRİNS LPG kiti takılır ve dizelden daha az tüketimle mis gibi binilir.

    Her şey iyi güzel de dizelden az tüketimle nasıl biniliyor o kısmı anlayamadım?

    Hocam şöyle diyeyim; bende FD6 yani 2009 civic var, prins lpg var. Uzun yolu saymıyorum çünkü uzun yolda her araç az yakıyor. Şehir içinden bahsedersek eğer, 30-TL'lik LPg ile 130 km yol gidiyorum, bu da 30/130= 23 kuruşa denk geliyor. Bu aralar LPG biraz zamlandı, haydi bir de kışın aracın daha çok yakması eklensin, geçen kış en yüksek gördüğüm değer 28 kuruştu şehir içi. Dizel aracı olan arkadaşlarım var onlar benim 23 kuruş yaktığım dönemde 25-28 kuruş arası şehir içi tüketimleri vardı ki makul şekilde araç kullanan insanlar bunlar.

    Özellikle kışı sert olan Kayseri gibi bir şehirdeyseniz kışın arabanın çabuk ısıtması çok önemli bir şey. Dizel araçlar ısınana kadar donuyorsun resmen. Kendi fikrim tabi, benzinli aracın ısınması, motorun sorunsuzluğu ve sessizliği çok önemli. O yüzden benzin+LPG hem ekonomik hem sessiz hem de çevreci.

    Haydi diyelim dizelle aynı yakıtı yaksın, yine dizelin sıkıntıları göz önüne alınırsa benzin+lpg yine avantajdır bence. Bu ülkede bu kadar yüksek benzin vs fiyatları olduğundan bize yüksek geliyor aslında ama yeni araçların neredeyse hepsi benzinde bile az yakıyor, bizde yakıt pahalı.




  • can3625 C kullanıcısına yanıt
    Kardes bu arabadan performans bekleme. Güzel bir şemail ve sorunsuzluk... sahip olacağın bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Hocam bmw hakkında bilgi sahibi değilim ama makyaj ile motor gücünü düşürmüşlerdi ve 0-100 hızlanması daha kötü duruma gelmişti diye hatırlıyorum. Honda'daki durum biraz daha farklı her iki aracın ağırlığı ve kullanılan şanzıman eşit ve motor güçleride birbirine çok yakın.

    Sadece motorun direk enjeksiyonlu olması sayesinde hem 0-100 hızlanmasında hemde yakıt tüketimi konusunda bu kadar fark olması bana göre mümkün değil. Honda Türkiye nasıl bir açıklama yapacak merakla bekliyorum.

    Makyajla motor gücü düşermi acil komik ;)

    Yeni daha güçlü motor koydular

    1,6 yerine 1,5 turbo geldi

    Yakıt nerdeyse yarıya düştü en kötü yakan %30-40 daha az yakıyor ve daha performanslı güçlü oldu araç

    Misal ben 7.7 ort yakıyorum öncekinde olsa 11,5-12 bu değer

    Makyajsız bmw 1.16i 136 hp
    Makyajli bmw 1.16i 109 hp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eyönetmen E kullanıcısına yanıt
    1000 bakımından ucret alınıyor mu. .??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can3625

    3-4 gündür test aracını sormadım yarın bir daha sorayım ozaman. bide ben manuel almaya gittim serviste kaç kişi varsa, kaç kişiyi aradıysam illa otomatik al diye razı ettiler. basınca fluence gibi zıplasın demiyom ama kısa sürede kendini toplasın ve ivmelensin istiyorum. sanırım böyle olmayacak. herkeste biöperformans eleştirisi var, anlamadığım fluence 110 bg idi civic 125 fluence 150 torktu civic 152 en azından aynı atiklikte olmalı. fluencede lpgliydi.

    Hocam şunu ciddiye alıp cevap vermeyin. Honda Civic bindiği yok kimse almasın diye takla atıyor. 110 hp fluence'den sonra 125 hp performans olarak daha çok tatmin eder. Kaldı ki fluence'in performansından bile memnunum diyorsunuz.

    Yol tutuş, süspansiyon ve sağlamlık olarak kat kat üstün bir araca geçiyorsunuz. Böyle gereksiz tipleri ciddiye alıp kafanızı boş yere ağrıtmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz teknik olarak doğru ama civic ortalama hızı göstermiyor zaten bunun için güzergahın ve sürüş şeklinin aynı olduğunu belirtmiştim Corollada cvt idi ne kadar yumuşak sürersem süreyim hep 9 küsürlü idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vhki .

    1000 bakımından ucret alınıyor mu. .??

    1000 bakımı ücretsiz kardeşim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayu

    2016 Hyundai Elantra 1.6 CRDi Elite DCT ''85.000'' TL

    Silindir Hacmi 1582 cc
    Beygir Gücü 136 HP
    Maksimum Tork 300 Nm
    Maksimum Hız 200 km/s
    0-100 Km Hızlanma 11.0 sn

    Yakıt Türü Dizel
    Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.7 lt (TEST YAKIT TÜKETİMİ 7.4 LT)
    Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.8 lt (TEST YAKIT TK 5.8 LT)
    Karma Yakıt Tüketimi 4.1 lt

    Arabam

    Motor : 1.6 lt
    Motor Hacmi : 1597 cc
    Silindir Adedi : 4
    Maksimum Güç : 125 HP 6500 d/d
    Maksimum Tork : 152 Nm 4300 d/d
    Performans
    0-100 km/s Hızlanma : 11.6 sn
    Maksimum Hız : 196 km/s

    Frenler
    Ön : Hava kanallı disk
    Arka : Disk

    Yakıt Türü : Benzin


    Yakıt Tüketimi
    Şehir İçi : 9.2 lt
    Şehir Dışı : 5.2 lt
    Karma : 6.7 lt
    Test : 8.8 lt
    CO2 Emisyonu : 153 gr/km

    İ30 CW DCT 1.6

    Motor: 1.6 CRDi
    Motor Hacmi: 1582 cc
    Silindir Adedi: 4
    Maksimum Güç: 136 HP-4000 d/d
    Maksimum Tork: 300 Nm-1750 d/d
    Performans
    0-100 km/s Hızlanma 10,9 s
    Maksimum Hız: 200 km/s

    Frenler
    Ön: Hava Kanallı Disk
    Arka: Disk

    Yakıt Türü Dizel
    Yakıt Tüketimi
    Şehir İçi: 5,1 lt
    Şehir Dışı: 4,0 lt
    Karma: 4,4 lt
    Test: 6,4 lt
    CO2 Emisyonu 115 gr/km

    OPET
    İlçe KDV Kurşunsuz Benzin 95 (Ultra Force 95) TL/LT Motorin (Eco Force Eurodiesel) TL/LT Motorin (Ultra Force Eurodiesel) TL/LT Gazyağı TL/LT Fuel Oil Yuksek Kukurtlu Fuel Oil Kalorifer Yakıtı

    ANADOLU_Y_MERKEZ (KDV'li) 4,78 4,08 4,10 3,29 2,04 1,74 2,19

    AYGAZ Otogaz

    İst. Anadolu 2.82

    Civic Benzin 4.78X8.8 = 42 Kurus (8.8 LT Test Ort.)
    Civic LPG 2.82X9.5 = 27 Kurus (9.5 LT den hesapladım) 2.30X9.5 = 22 Kurus (Olası En Ucuz Fiyatlardan Biri İle)
    İ30 EDiesel 4.10X6.4 = 26 Kurus (6.4 LT Test Ort.) 3.70X6.4 = 24 Kurus (Olası En Ucuz Fiyatlardan Biri İle)

    Arabam.com Test. Ort. Tuketim degerlerine gore Hesaplanmıstır.




  • sanırım 2018 de dizel motoru, zfhp9 ile getirecekler ki efsane bir araç olacak, tasarımı göreceli olsada bana göre hondanın dizel motoru (crv deki 320 nm torklu olan) ve zfhp9 tam bir konfor ve şaka makinası olacak. Alt sınıftaki bmw müşterileri bile bunu alacak.
  • 
Sayfa: önceki 820821822823824
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.