Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (771. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38.968
Cevap
305
Favori
2.226.385
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 769770771772773
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pandamectin

    Hondanın fabrikadan tüplü çıkışı sanki marka algısını aşağı çekiyor gibime geliyor yada yanılıyorumdur.

    Yok öyle birşey hocam. Birkaç cahilin ve önyargılının algını yönetmesine izin verme. LPG en çevreci ve ekonomik yakıt şu anda bu kesin! Honda Türkiye, dizel ve turbo alternatifi olmadığı için belkide ülkemizde gittikçe yaygınlaşan LPG teknolojisini C sınıfı sedan'nın uyumlu motoruna uyarlayarak belli bir standardizasyon ve kaliteli bir alternatif ortaya çıkardığını düşünüyorum.

    Ha arada insanları kullandıkları araçlara veya tercih ettikleri yakıta göre sınıflandıran , kendini kullandığı yakıttan dolayı daha üst tipler var mı, var! Onları kendi eziklikleri ile başbaşa bırakıp algını arındırmalısın

    Ek: Ömrünü AVMlerin kapalı otoparkında geçiriyorsan veya kapalı otopark şansın varsa mevzuat gereği sıkıntı yaşayabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: genjuro35

    umarım dediğiniz gibi olur ama burası türkiye, şubat-mart gibi, şu an ki mevcut executive+lpg de 100-105 bandında olabilir:))

    yani lansman bitip 2017 modeller çıkınca piyasaya...



    Ahada buraya yaziyorum bence yaklaşık 5000 tl düşecek. Düşecek derken liste fiyatı artsada bayiler 5000 indirim yapacaklar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi l_a_b -- 4 Kasım 2016; 23:25:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski rs fiyatı kaç lira ise bence ondan biraz daha yüksek gelecek RS modeli.....
    Ha1.5 turbo rs değil de sedan gibi paket donanım sunarsa dediğiniz mantıklı....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genjuro35 G kullanıcısına yanıt
    Hocam ne güzel salladınız Rs amblemi 500 tl :D Göstergeler sırf kırmızı diye 2 bin tl :D Bu yazılımsal bir durum maliyeti olmazki Araç şuanki kurlara göre 100-110 bin arası gelcek izlediğim çoğu videoda aynı fiyattan bahsediyorlar
  • başkan77 kullanıcısına yanıt
    110 bin tl yi geçmez işte hocam lpgsiz executive 90 bin tl turbo motor diye 10 bin tl , f1 şanzıman ,17 jant falan koy 5 bin daha ekle 105 eder 110 bin tl olur maksimum
  • başkan77 kullanıcısına yanıt
    Burası Türkiye 140 ta olur şaşırmam
  • başkan77 kullanıcısına yanıt
    Siz memnun musunuz araçtan ?? Resim atın bol bol :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbdd41


    quote:

    Orijinalden alıntı: genjuro35

    anlatamıyorum, lpg li versiyona spor paket taksan zaten 105 bin oluyor:)))

    bunun üzerine;

    paddle shift
    piano black ön panjur
    spor pedal
    kırmızı göstergeler

    adamlar arkaya takacakları RS yazısına bile öyle bi fark isterki şapkanız uçar. HONDA TÜRKİYE bu tanıyoruz bu adamları, bu zihniyeti

    LPG YE 6 BİN FARK İSTEYEN TURBOYA NE İSTER?

    ya hocam paddle shit dediğin nedir ta kaç sene önce bile kullanıyodu honda..ön panjur piano black miş altın mı bu kaplama? kırmızı gösterge ney, uzay teknolojisi mi? spor paket felan yok diyoruz bas bas bağırıyoruz..rs yazısına para isticeklermiş :) civic yazısına istiyolar mı? ya güldürdünüz akşam akşam...duyumlar sağlam 100-105 bin tl...şubatta da burdayım...bu fiyata gelmezse rs yazısı paranız benden :)

    fav'a attım bekliyorum hocam :)

    gerçi dolar olmuş 3.16, euro 3.52. yanlış memlekette yaşıyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbdd41


    quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: genjuro35

    anlatamıyorum, lpg li versiyona spor paket taksan zaten 105 bin oluyor:)))

    bunun üzerine;

    paddle shift
    piano black ön panjur
    spor pedal
    kırmızı göstergeler

    adamlar arkaya takacakları RS yazısına bile öyle bi fark isterki şapkanız uçar. HONDA TÜRKİYE bu tanıyoruz bu adamları, bu zihniyeti

    LPG YE 6 BİN FARK İSTEYEN TURBOYA NE İSTER?

    Yahu spor paket yok diyorlar ön kısım vb diyorlar niye anlamıyorsun

    Ona bakarsan elegance ile executive özellik farklarını tek tek koyarsan executive şuan 105 bin olması lazım hemde Lpg olmadan

    Olurmu öyle sonradan eklediğin opsiyon paralarını palet olarak gelen bir araçta toptan yansıtmak


    ya bu millet şartlanmış 120 bine..bir de diyolar ki honda fiyatı arttırdı, fiyatlar niye pahalı..işte bunların yüzünden!

    elegancedaki halojen far ile executivedeki led far arasında ne kadar fiyat farkı olur haberin var mı sonradan ekletmeye kalksanız?? o led farlar çok pahalıdır..sadece o far için 4-5 bin fark istenir...ama iki araç arasında 9000 lira fark var..

    bravo hocam siz olayı kapmışınız..bunlar tek tek donanım ekleyerek nerdeyse 150 bine çıkaracak aracın fiyatını...

    hocam millet gerçekten bilmiyor. bu forumda elektronik konusunda belki de en iyi bilen biri olarak diyorum ki en iyi aydınlatma sistemi adaptif olanlardır ki virajları düzgün bir şekilde aydınlatma olsun.
    adaptif olmayanlar arasında da en iyisi bi xenon ve dengi teknolojilerdir. led uzun metrajlı bir aydınlatma sistemi değildir, led anca kendini aydınlatır etrafını değil. led'in olayı çok estetik olması ve insanların çok tercih etmesidir.
    abd'de sis farı olarak led satamazsınız, çünkü sisli ortamda led far bir katkı sağlamaz. led far estetik açıdan çok iyidir, lafım yok. halojenli araca binmem. adaptif olsaydı keşke hondada...




  • başkan77 kullanıcısına yanıt
    Gosterge paneli , hani executive de tum elektronik geliyor felan ya elegance da nasil diye merak ettim. E zaten multimedya da 5 " e dusuruyorlar. İlk basta executive e 90 ustu verilir mi demistim de boyle de bos bos 81 bin vermek gelmiyor icimden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crimean


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pandamectin

    Hondanın fabrikadan tüplü çıkışı sanki marka algısını aşağı çekiyor gibime geliyor yada yanılıyorumdur.

    Yok öyle birşey hocam. Birkaç cahilin ve önyargılının algını yönetmesine izin verme. LPG en çevreci ve ekonomik yakıt şu anda bu kesin! Honda Türkiye, dizel ve turbo alternatifi olmadığı için belkide ülkemizde gittikçe yaygınlaşan LPG teknolojisini C sınıfı sedan'nın uyumlu motoruna uyarlayarak belli bir standardizasyon ve kaliteli bir alternatif ortaya çıkardığını düşünüyorum.

    Ha arada insanları kullandıkları araçlara veya tercih ettikleri yakıta göre sınıflandıran , kendini kullandığı yakıttan dolayı daha üst tipler var mı, var! Onları kendi eziklikleri ile başbaşa bırakıp algını arındırmalısın

    Ek: Ömrünü AVMlerin kapalı otoparkında geçiriyorsan veya kapalı otopark şansın varsa mevzuat gereği sıkıntı yaşayabilirsin.

    hocam olayın algı yönetimiyle bir alakası yok. lpg çok ekonomiktir kimse bir şey diyemez. çevrecidir lafımız yok.

    ama sadece lpg ile çalışmayan, lpg ile marş basamayan bir araçla diğerleri kıyaslanmaz.

    dileyen lpg kullansın dileyen benzinli dizel. ben insanların tercihine zerre saygısızlık göstermem. ama lpg ile benzin ya da dizel denk değil ne yazık ki.

    gün gelir 'sadece lpg ile çalışan bir araç' yapılırsa ve bu araç satışta olursa o zaman tekrar tartışabiliriz. bunlar olana kadar insanlara cahil demek, algı yönetimi demek hoş değil...

    kabul edelim lpg ne yazık ki hala resmi olarak kabul edilmiş bir yakıt türü değil. öyle olsaydı, fabrika çıkışlı civic araç yeniden muayeneye girmek zorunda kalmazdı. bu iş uzar gider. dolayısıyla en güzeli kimse kimseye cahil vs türü bir kelime kullanmasın. herkes birbirinin tercihine saygı duysun...




  • başkan77 kullanıcısına yanıt
    Baskan kardesim multimedyaninda bi gorselini atar misin rica etsem, bu gostwrge paneli full elektronik degil sanirim analog dimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genjuro35

    umarım dediğiniz gibi olur ama burası türkiye, şubat-mart gibi, şu an ki mevcut executive+lpg de 100-105 bandında olabilir:))

    yani lansman bitip 2017 modeller çıkınca piyasaya...



    Enteresan adamlar..iyimserlikte polyanna yı aşmışlar. .hahaha..görecez. .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi superegoid -- 5 Kasım 2016; 2:06:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbdd41


    quote:

    Orijinalden alıntı: kabadaımhd

    O rs 100000 sen çıksın ilk ben alınan ajanda buraya yazıyorum

    100-105 arası burdan müjdeli haber veriyoruz daha ne istiyonuz..kaynak sağlam

    100bin psikolojik sinir bunu dusunup 98 yada 99 yapma ihtimalleri var bana gore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hondaprojason H kullanıcısına yanıt
    Sayın Hocam, bir iki konunun detayını merak ettiğim ve açıklama yapmak istediğim için cevap yazayım.Mesajının üzerine
    1. "hocam olayın algı yönetimiyle bir alakası yok. lpg çok ekonomiktir kimse bir şey diyemez. çevrecidir lafımız yok."+1

    2."ama sadece lpg ile çalışmayan, lpg ile marş basamayan bir araçla diğerleri kıyaslanmaz" marşa basması neyi belirliyor? Niye böyle bir kriteriniz var? Uzun yolda %99,9 LPG kullanıyorum, çakma hibrit kabul edebilirsiniz

    3."dileyen lpg kullansın dileyen benzinli dizel. ben insanların tercihine zerre saygısızlık göstermem." +1 Lafım saygısızlara zaten, isteyen istediğini kullanır

    4. "ama lpg ile benzin ya da dizel denk değil ne yazık ki." Hangi kriterlere göre, ben bilmiyorun ? 1. maddeye göre daha üst onu mu kasttettiniz?

    5. "gün gelir 'sadece lpg ile çalışan bir araç' yapılırsa ve bu araç satışta olursa o zaman tekrar tartışabiliriz. bunlar olana kadar insanlara cahil demek, algı yönetimi demek hoş değil... " İyi niyetlisiniz ama o tiplerle toplumda ve forumda sizde karşılaşıyorsunuz. 3.maddedeki cevabımı buraya ekleyebiliriz. Niye sadece LPG? Bende çift yakıt kullanmak pratik oluyor, yakıt bitme derdi yok, LPG biter benzine geçerim vs

    6."kabul edelim lpg ne yazık ki hala resmi olarak kabul edilmiş bir yakıt türü değil. öyle olsaydı, fabrika çıkışlı civic araç yeniden muayeneye girmek zorunda kalmazdı." ne demek istediğinizi anladım sanırım, ama bayağı resmi bir yakıt , mevzuatı var, testleri var,derneği var, kit ve yakıtın faturası kesiliyor vs. Mevzuatların her zaman çok verimli çalışmadığını kabul edelim. Ayrıca LPG kit'i sonuçta öyle veya böyle benzin motoru üzerine yapılan bir modifikasyon, ama küçük bir modifikasyonla farklı bir yakıt kullanabilmek güzel değil mi? Hemde bakım masrafı turbo ve dizeller kadar yüksek değil

    7."bu iş uzar gider. dolayısıyla en güzeli kimse kimseye cahil vs türü bir kelime kullanmasın. herkes birbirinin tercihine saygı duysun..." +1 Madde 3 konusu,lütfen bu ifadelerinizi o tipler dadanınca kullanın, ben şahsen muhatap almıyorum , çünkü tartışılacak konu değil, deve hendek olayı




  • 5 Numaraya çok güldüm ;)

    2 yakıt olunca bitme derdi yoksa iki yakıt deposunun boyutunda tek yakıt deposu olduğunda gene aynı dert olmayacaktır
    Lpg tankı kadar ek benzin deposu yaptırıp herkes aynı rahatlığı yaşayabilir aslında ;)



    Şöyle düşün farazi bir yoldasın benzinde kullanırken bitti olduya bitti insanlık unuttun


    Gaza geçtin aaaa gaz da az kalmış hemen bir Lpg istasyonuna girip Lpg alabilirmisin ?

    Alamazsın durdun Lpg fulledin ama nasıl start verecen

    Önce bir benzinlik bulup benzin Alman sonra Lpg Alman gerek

    Kendi kendine yetemiyor başka yakıta muhtaç çünkü ,


    Anlatılmak istenen bu , ayrıca çevreci ekonomik ve aşırı yanıcı ve zehirleyici bir gaz

    Niye hep ilk 2 ye bakarken sondaki ikiden söz etmiyorsunuz ???

    İyi yanlarını söyleyip kötüleri söylemediğiniz için insanlar birşeyler sakladığınızı veya söylediklerinize inanarak söymediğinizi düşünüyor ve haklılar ?

    Benim çok basit bir tespit yöntemim vardır ve bu hep doğru çıkar %99

    Bir ürün iyi ise kullanışlı ise yada zevke yönelik ise bunu ilk premium markalar kullanır , herhangi bir konuda premium markaların kullanmadığı bir ürün benim gözümde kalite konusunda değeri yoktur ve bu böyledir
    Hangi premium modelde Lpg var? Sanırım hiç
    Demekki Lpg gerçekten kalite algısında kaliteli değil

    Kaliteli olduğundan değil tek tercih sebebi

    Tehlikeli olmasına rağmen
    Yakıt sarfiyatı çokluğu olmasına rağmen ( fazladan depo kullanımı - devamlı Lpg al zaman kaybı yapmasına rağmen )
    Kullanılıyor olmasının tek bir nedeni var ekonomik olması


    Ekonomik olmaSa eğer ne Honda araca koyar nede siz aynı paraya gidip benzinli varken Lpg li alırsınız


    Şöyle düşünün aynı maliyete gelecek yakıt tüketimi olan bir Lpg kit olsa yani 10 litre benzin yaktığı yerde 20 llitre Lpg yaksa araç km de aynı ₺ sarfiyatı olsa fabrika çıkış fiyatı da benzinli ile aynı olsa ben Lpg li istiyorum diye gidip alırmısınız ?
    Kimse almaz


    Demekki olay sadece ve sadece ekonomik değeri

    Yok çevreciymiş , yok bilmem neymiş bunlar bahane ,
    Çok çevreciyseniz elektrikli alın bence Lpg elektriğe göre aşırı çevreye zararlı sonuçta


    Net tek sebep PARA

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByAdmin

    Cahilliğimi mazur görün, Sensing özelliği nedir ne işe yarar.

    Arada kaynadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ByAdmin kullanıcısına yanıt
    Hocam yanlış anlamadiysam bir takim guvenlik unsurlarini kapsayan ozellik paketi gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByAdmin


    quote:

    Orijinalden alıntı: ByAdmin

    Cahilliğimi mazur görün, Sensing özelliği nedir ne işe yarar.

    Arada kaynadı.

    http://www.digitaltrends.com/cars/2016-honda-civic-demonstrates-safety-tech-videos/#/4

    bu sayfada mause yi aşağı doğru kaydırın orda videolar var..sensing o özelliklerin genel adı..




  • Teşekkürler arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 769770771772773
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.