Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (256. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38.963
Cevap
304
Favori
2.225.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 254255256257258
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz araçlar çift kavrama kullanıyor olabilir. ama bu arabalar günlük ne kadar kullanılıyor onu da düşünmek lazım. bu araçlar ancak keyif için alınacak belli bir maddi duruma sahip olan kişilerin alabileceği araçlar. tamamen varsayım passat senede 50 bin adet satarken bunlar 50 adet satmıyordur bile. ikisinde de aynı oranda %1 arıza çıksa passatta 500, bu saydığınız araçlarda da 0.5 arıza sayısı demek. yani göstermek istediğim aynı arıza oranına sahip olsa bile arıza sayısının çok düşük olduğu için önemsiz görülebilir. zaten bu araçları alan adamların bir sıkıntı yaşasalar bu forumlarda gelip söyle arıza oldu böyle yolda kaldım demesini de beklemiyorum ben. o adam yolda kalsa direk 0 km aracı getirip bedava verirler ona. zaten öyle adamlar bu arabaları bizim gibi senelerce kullanmıyorlarki. ben 3 senedir bu firmada çalışıyorum. iş yaptığımız bir benzinlik var iki ortaklar bunlar. ben işe ilk girdiğimde birinde s500 birinde cls 350 vardı. sonra ertesi sene biri 730 li diğeri 640 gc aldı. bu sene de birinde range rover birinde de panamera var. arabaları da hep senede 15-20 bin km yapıp değiştirdiler. belki bizim gibi 100 bin uzun süre kullansalar bu araçlarda da sorun çıkacaktı bunu bilemeyizki. ayrıca bu araçların şanzımanlarının piyasa çift kavramalılarıyla aynı kalitede üretildiklerini düşünmüyorum. zaten porsche örneği de bunu destekler. onların kullandığı pdk denen çift kavramalı şanzımanda iki özellik var. bunlar Coasting (Otomatik Boşa Alma), EMS (Elektronik Motor Yönetimi). bu özellikler sayesinde araçta gaza basmadığınız anlarda şanzıman otomatik olarak boşa alıyor ve kavramaya yük binmiyor ve ısınmıyor. eminim bmw vw amg nini kullandığı şanzımanlarda da bunlara benzer özellikler vardır.

    Özetle bu üst sınıf araçları örnek veripte dsg, edc, powershift aslında iyidir bütün spor arabalar bu teknolojiyi kullanıyor demek yanlış. piyasa çift kavramalılarıyla diğer uç örnek çift kavramamlıların arasında çok büyük farklar var.

    Ayrıca porsche vw grup çatısında değil mi. peki o vw grup niye aynı teknolojiyi passatta da kullanmıyor. işte bu üçkağıtçılığın daniskası. o yüzden bunlara bir kuruş kazandırmam ben. müşteriler arasında ayrımcılık yapıyorlar.

    tam otomatiğin aslında daha masrafsız olduğuna dair bir örnek vermiştim geçmişte. belki size belki de bir başkasına verdim hatırlamıyorum ama yine vereyim. benzer güçte dsgli tam otomatikten 100 km de 2 lt fazla yakıyor olsun (ki yakmıyor da neyse öyle diyelim). kendim için örnek vereyim 5 senede 50 bin km yol yapsam toplam fazla yaktığım miktar 1000 lt eder. 4.5 tl benzin litresinden 4500 tl eder. dsg ile 5 senede 2 kere servislik arıza yaşasam sadece işçilik alsalar bile 600 tl eder (ki passatlardan hiç sadece işçilik almadılar) ikisine 3000 bin tl ödesem dsg 1500 tl karlı görünüyor. ha 2 kere servislik arıza birkaç tane de ısınmadan dolayı yolda soğutmak için bekleyip o stresi gerilimi moral bozukluğunu belki yetişmem gereken bir randevuya geç kalmamı, ya da acil bir hastaneye gitmem gerekipte gidememem 1500 tl ye değer mi bence 150000 tl ye bile değmez. varsın 5 sene 1500 tl fazla vereyim de kafam rahat etsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haacar -- 22 Haziran 2016; 17:01:53 >




  • Arkadaşlar otoinfo YouTube sayfasında dsgyu anlatior start stop sistemi olanlarda dağ artik hic problem vermiyo diyor.. Sorun zaten sürekli debriyaj vastigindan baski balatanin isinmasi çözüm için her dur kalkta boşa almayi oneriolardi start stop bunu zaten yapio sorun ortadan kalkio ancak çift kavrama herşeye rağmen sorun olabiliyor tamirinde nasrafli öyle olmasa range rover BMW vs araclar ZF kullanmazdi...Audi Porsche dağ kullanio demiş birisi yani tabiki ZF kullanamaz kendi ürünü olan dağ kullanmazsa kendi ayagina kursun dikmiş olur dolayisiyla mecbur herhalde VW grubu markalari olduğunu iskalamis arkadaş neyse dediğim gibi eskisi kadar sorunlu değil ve konforlu bi sanzimandr dağ ancak ZF piyasanın şuan en iyisidir bunu da bilmekte fayda var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg yazmisim otomatik klavye dağ diye düzeltmiş arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Hocam çift kavramalar hızlı vites atar tamamda turbo beslemeli motoru olduğu için tork konvertörlü Civic'den daha hızlı 0-100 verisine sahip. Yoksa tork konvertölü 1.2 eat6 peugeot 308'in 0-100 km/s Hızlanması 9,8 saniye. Kaldı ki yeni Civic CVT şanzıman ile hiç vites atmıyor 7.2 saniyede sıfırdan yüz km hıza çıkıyor. Sırf hızlı vites atacak diye Honda'da üretse bu riske girip çift kavrama şanzıman almam. Alan elbette çıkacaktır onlara enayi demek doğru değil ama biz bu kadar uyardığımız halde bile bile alıyorlarsa yarın bir gün başlarına bir sorun geldiğinde geçer karşılarına gülerim. Forumda daha ilk bakıma girememiş bir sürü insan arıza çıkardığını söylüyor.

    Örnek bir link vereyim. Özellikle ikinci sayfaya bakın daha ilk bakımı görememiş kaç kişide aynı şikayetler var. İster kavrama bitsin, ister mekatronik arızası çıksın yılını doldurmamış arabalarda şanzıman sorunu çıkması anlaşılabilir ve makul bir şey değil.

    http://forum.donanimhaber.com/m_116064363//tm.htm

    Hocam ufak bir yanlış anlaşılma olmuş sanırım. 0-100 değerine Golf vs. Civic diye bakarak şanzımanın performansını anlayamayız. Orada aracın ağırlığından, motor gücüne, rüzgar direncinden, lastik ölçüsüde kadar onlarca değişen var.

    Ben aynı aracın otomatik ve manuel olanını kıyaslamaktan bahsediyorum ki şanzımanın etkisi ortaya çıksın. Sadece 0-100 değeride değil, ara hızlanmalarda kickdown süresi, kulakçıklara tepki süresi, ani yavaşlama ve peşinden hızlanmalarda (viraj gibi) tepkileri vs. hepsini değerlendirin. Evet yeni nesil tork konvertölüler çok gelişti ama hala çift kavramalılar bu konularda daha üstün. CVT çok konforlu olsada spor bir şanzıman değil, açıkcası bana hiç uygun bir şanzıman değil. subaru wrx haricinde hiç bir spor araçtada cvt şanzıman görmedim açıkcası.

    Arıza konusuna gelince, dediğim gibi bu şanzımanlar süper sorunsuz, kaya gibi sağlam şanzımanlar değiller. Fakat bu DSG arızaları internette çok abartılıyor. Bunuda gelellikle hayatında hiç DSG araç satın almamış insanlar yapıyor. Özellikle bir tane ağır trol var bu forumda, girin bakın her dsg konusunda vardır ama bir tame dsg araç almamıştır. Yine bu forumda olan fasülye muhabbeti yapan şahısta bir zamanlar Golf forumundan çıkmıyordu, artık oraya girmediğim için bilmiyorum hala takılıyor mu. Bakın bu şanzımanlar dünyanın bir çok ülkesinde inanılmaz sayılarda satılıyor. Sırf Türkiye'de dahi yılda on binlerce satan bir satan bir şanzımandan bahsediyoruz (Audi-VW-Seat-Skoda). E peki bunların hepsi bozuluyorsa nerede bu bozulan araçlar.

    Arıza riski normalden yüksek, masraf çıkarma ihtimali diğerlerinden fazla derseniz buna katılırım ama kronik sorunlu, her dsg bozulur vs. doğru değil. DSG alıpta şanzımanı bozulana gülerim falan hiç hoş değil.




  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Ben yanlış anlamışım o zaman kusura bakmayın. Tork konvertör ile düz şanzıman süreleri tabiki farklı oluyor. Bu her markada olur aynı zamanda dün söylediğim dişli oranlarının farklarıda bu konuda etkili oluyor. Düz vites 3000 devirde 100 km hız yapabilirken otomatik vites 3000 devirde 150 km hız yaptığı için sürüş esnasında çekiş, ara hızlanma vs. konularında oldukça farklılıklar oluyor.

    Eniştemin çift kavrama şanzımanlı jettasını da kullandım. Hakikaten çabuk vites yükseltiyor filan ama isterse çift kavrama şanzıman 0-100 hızlanmasını 3 saniyeye düşürsün yine çift kavrama şanzıman alıp ne zaman bozulacak korkusu ile araç kullanmam. Hiç arıza yapmasa kavraması tükenip 3-4 bin TL masraf çıkaracak bir şanzımanı satın almak bana göre doğru değil. Forumda yüzlerce konu var şikayet var sitesinde de bir sürü şikayet var. Üstüne üstlük vw bu şanzımanın kronik sorunlu olduğunu kabul edip Çin, Abd ve Rusya'da 10 yıl garanti vermiş. Hala kronik sorunlu değil demekde pek doğru değil.

    Dsg şanzımanı arızalananlara gülerim lafı da yanlış anlaşılmasın. Biz uyardıktan sonra o kadar insan alıyor sorun olmaz diye satın alanları kast ettim ki onlara bile gerçekten gülmüyorum mecazi anlamda söyledim.




  • arkadaş ne çift kavramaymis yaa yeni civic konusu burası bizene dsgden powershiftten dctden edcden passattan golften bilmemneden povff konuyu okuyasim kacti. onlari begenen ilgili yerlere yapsin yorumunu.. gereksiz tartismalar vs vs bu ne yaa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolfen1976

    Fasulye muhabbeti yapan benim de ağır troll dediğin kim onu bir açıkla istersen. Madem bu kadar meraklisin Dsg ye golf tutkusu konusuna girsene işte ben cezalıyım giremiyorum.

    isim verip üstüme sıçratasım yok hiç ki zaten engelli ben de. Kim olduğunu herkes biliyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isomaxx

    arkadaş ne çift kavramaymis yaa yeni civic konusu burası bizene dsgden powershiftten dctden edcden passattan golften bilmemneden povff konuyu okuyasim kacti. onlari begenen ilgili yerlere yapsin yorumunu.. gereksiz tartismalar vs vs bu ne yaa

    Hocam kraldan çok kralcı olunca aynı marka model aracında olsa vatandaşlar tepki koyabiliyorlar bazı kişilere o nedenle bazi muhteremler burada olabilirler sadece tahmin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wolfen1976 -- 22 Haziran 2016; 18:28:19 >
  • EVETT, konumuza dönelim, şimdi kim kaç lira olmazsa yeni Civic almıyordu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crimean

    EVETT, konumuza dönelim, şimdi kim kaç lira olmazsa yeni Civic almıyordu?

    İlk ben cevaplıyayım Turbo benzinli limitim 90 bin. Üstü beni aşar.
  • Makyajli toyota corolla 1.6 atmosferik 132 hp 160 nm tork benzinli cvt snaziman ile premium full paket 90 bin tl donanimin icerigini bilmiyorum. Fiyat guzel ama 132 hp az motor cok baygin avensiste var babamda oradan biliyorum. Civic te 170 hp turbo ile full model bu fiyattan gelirmi zannetmiyorum ama gelirse turkiyenin yeni krali CIVIC olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurungor

    Makyajli toyota corolla 1.6 atmosferik 132 hp 160 nm tork benzinli cvt snaziman ile premium full paket 90 bin tl donanimin icerigini bilmiyorum. Fiyat guzel ama 132 hp az motor cok baygin avensiste var babamda oradan biliyorum. Civic te 170 hp turbo ile full model bu fiyattan gelirmi zannetmiyorum ama gelirse turkiyenin yeni krali CIVIC olur.

    Balıkesir'deki bayi fiyatlar net değil ama şuanki fiyatların üzerine 2-4 bin TL ekleyin diye açıklama yaptı. Eğer dediği gibi olursa yollar Hondadan geçilmez
  • Sportif suruse uygun olmayan cvt sanziman ile 1.5 turbo uyumu 0-100 u 7.2 sn ile sonuclaniyor. Isin zevk kismi dusundurmuyor degil beni ama isin hiz kismini cvt basari ile tamamlamis gorunuyor. Sorunsuzlukla birlesince guzel zevk meselesini ayri tutuyorum guzel bi fiyatlada birlestirebilirsek coook guzel olacak insallah. Cunku aracimi satip kredi kullanacam bi kismini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lafmacun

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurungor

    Makyajli toyota corolla 1.6 atmosferik 132 hp 160 nm tork benzinli cvt snaziman ile premium full paket 90 bin tl donanimin icerigini bilmiyorum. Fiyat guzel ama 132 hp az motor cok baygin avensiste var babamda oradan biliyorum. Civic te 170 hp turbo ile full model bu fiyattan gelirmi zannetmiyorum ama gelirse turkiyenin yeni krali CIVIC olur.

    Balıkesir'deki bayi fiyatlar net değil ama şuanki fiyatların üzerine 2-4 bin TL ekleyin diye açıklama yaptı. Eğer dediği gibi olursa yollar Hondadan geçilmez

    Valla tek umudum civic hantal araba istemiyorum artik cunku. Nolcak parayada kiyalim olsun alalimda diyemiyoruz. Guzel fiyattan gelirse almak istiyoruz bakalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Forumda 110!bin tl den cikmasini isteyipte yok iste yuksek fiyattan ciksinki apacilerin eline gecmesin falan deniyor. Biz emekci adamiz 90 -95 ten cikmasini istemek gercekten alip kullanmak uzun yillar sucmu? Yada yuksek fiyattan gelirse alamamak dalga gecilecek eglence konusu yapilacak bisey degildir bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurungor

    Makyajli toyota corolla 1.6 atmosferik 132 hp 160 nm tork benzinli cvt snaziman ile premium full paket 90 bin tl donanimin icerigini bilmiyorum. Fiyat guzel ama 132 hp az motor cok baygin avensiste var babamda oradan biliyorum. Civic te 170 hp turbo ile full model bu fiyattan gelirmi zannetmiyorum ama gelirse turkiyenin yeni krali CIVIC olur.

    isteyen istediği araca dilediği fiyatı verip almakta özgürdür. beni açıkçası corolla'nın 90 olduğu, civic'in 83 olduğu liste fiyatları ilgilendirmiyor. ben en sonunda ödeyeceğim fiyata bakıyorum. isterlerse 90bin liste fiyatı verip 1 kuruş indirmem desinler, isterlerse 100bin liste fiyatı verip lansman diye 90a satsınlar. benim için ikisi de aynı kapıya çıkıyor.

    liste fiyatını bir kenara koyarsak aslında civic sahiplerine, 'yeni civic alacakların, mevcut araçlarını üç aşağı beş yukarı 2. el piyasa fiyatından alıyoruz' diye bir takas kampanyası yapsalar, çok kral olur




  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    hocam zorlarsak, 'eylül-ekimde atmosferik, nisan 2017'de dizel geliyor. turbonun ne olacağı belli değil' anlamını da çıkarabiliriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurungor

    Forumda 110!bin tl den cikmasini isteyipte yok iste yuksek fiyattan ciksinki apacilerin eline gecmesin falan deniyor. Biz emekci adamiz 90 -95 ten cikmasini istemek gercekten alip kullanmak uzun yillar sucmu? Yada yuksek fiyattan gelirse alamamak dalga gecilecek eglence konusu yapilacak bisey degildir bence.

    Hocam emekçi adamım diyorsun ama spor arabalara kafa tutacak 7 saniyelik aracı istiyorsun.

    Emekçi adam sollamada yetsin der sen porsche ye yetsin istiyorsun.

    Atmosferik al 85 bine.

    Canim cennette s..im a.cikta olmuyor oyle iste 2 si



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 22 Haziran 2016; 21:24:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hondaprojason H kullanıcısına yanıt
    Hocam o kadar zorlamamak lazım. Bir atasözümüz var ölüyü fazla kurcalarsan s.çırtırsın diye

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugurozer U kullanıcısına yanıt
    param yetse konusturmazdim zaten seni bastirip alirdim. Ama 90 ustu gelirse alamicam malesef. Zaten 120 hp lik aracim var dizel onu satip 2 kati verip 120 hp lik benzinli almam o kadar para vermisken neden biraz daha hizli olmasin. Sen zenginsen sana 150 den verselerde alirsin ama beni asiyor malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 254255256257258
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.