Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (255. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38.962
Cevap
305
Favori
2.225.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 253254255256257
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolfen1976

    Kuru ve ıslak tip çift kavrama şanzımanları şu şekilde anlatabiliriz belki de kuru tip kurufasulye gibi fazla zorlanınca gaz yapıyor, kendinden geçiyor pek tavsiye edilmez. Islak tip ise bildigimiz fasulye fazla zorlanınca kuru kadar sorun cikarmasa da cikarma ihtimali var sonucta fasülyenin doğasında bu var.

    harika açıklama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    mutlaka sorunlar yaşayan olmuştur. ancak benim garantisi bitmesine rağmen kendileri söylediler parça ücreti yok muhtemelen işçiliği ödeyeceksiniz diye. ben hiç kavga falan etmedim. direk söylediler.

    ancak vw çok enteresan çalışıyor burada. araca bildiğiniz ekg bağlanıyor. hem aracın sensörlerine bağlıyorlar hem de ekgnin kendi sensörleri var değişik yerlere takılıyor. araba efor testine girmiş insan gibi görünüyor. her tarafında kablolar oluyor. sonra o verileri vwye gönderiyorlar. indirim oranını vw belirliyor. etrafımda da 2-3 kişinin kavraması bir kişinin de mekatroniği değişti sadece 300tl işçilik ödediler. ama sonuçta biz aile babalarıyız.arabada çocuk olduğu için çok sert kullanmayız. aracı haşin kullananlardan ne kadar istiyorlar bilmiyorum.

    neden işçilik ödeyesin bozuk olan şeyi alıp, neresi garanti bunun? neresi mantıklı?




  • garantisi bittikten sonra diyorum zaten. resmi garanti sona erdikten sonra dahi sadece işçilik ödüyorsunuz dsg özelinde. ha nazlı bir şanzıman mı? evet. sert kullanıma gelmiyor. ama renault da durum daha kötü. misal garanti süresi içerisinde dahi bu bir sarf malzemesidir diyerek kavramaya 5000 tl istemişti renault mais servisi.

    gönül isterdi ki hepimiz 8 ve 9 ileri zf kullanabilelim. ama o da ucuz olmuyor.
  • Honda Türkiye'ye attığım maile Balıkesir Honda Plaza Şen satış müdürü Tamer beyin verdiği cevabı aynen kopyalıyorum.
    Talebiniz ile ilgili Honda Türkiye tam bir termin vermemekle birlikte yeni araçların eylül-ekim 2016 da satılmaya başlanacağı bilgisi ile dizel araçların 2017 nisan da satılmaya başlanacağı bilgisini tarafımıza iletmiştir.
    Fiyatlarla ilgili ikinci kez mail attığımda da Güncel fiyatların üzerine 2000 TL-4000 TL GİBİ KOYUP HESAPLAMAK LAZIM NET BİR BİLGİ YOK cevabını vermiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    garantisi bittikten sonra diyorum zaten. resmi garanti sona erdikten sonra dahi sadece işçilik ödüyorsunuz dsg özelinde. ha nazlı bir şanzıman mı? evet. sert kullanıma gelmiyor. ama renault da durum daha kötü. misal garanti süresi içerisinde dahi bu bir sarf malzemesidir diyerek kavramaya 5000 tl istemişti renault mais servisi.

    gönül isterdi ki hepimiz 8 ve 9 ileri zf kullanabilelim. ama o da ucuz olmuyor.

    Bir sorum daha var. nerdeyse 10 kişiden 5-6 sı bir dönemde şanzımanın bozulmasından servise gitmiş. iyi de neden ben bile bile arabasız kalayım servislerde sürüneyim, hondadakini istediğin kadar sert kullan en az 200.000 km yol yapar.
  • berkmert737 B kullanıcısına yanıt
    Tek kavrama ve tork konvertörlü şanzımanın farkını anlamayan birine nitelik ve nicelik arasındaki farkı anlatmalı mıyım emin olamadım.

    Linea daha çok satılıyor o zaman en iyi araba Linea en iyi otomatik vites dualogic mi oluyor? Nicelik birşeyin doğru olduğunu göstermez. Madem Alman malı o zaman Almanya'dan örnek vereyim. Zamanında Hitlerin aldığı oy oranına bakarsak en doğrusu Hitler'di çünkü herkes onu tercih ediyordu. Şimdi Almanya'ya bakalım Hitler'in tam tersi bir yönetim şekli var. O zaman Hitler'in almış olduğu oy sayısına rağmen oy atmayan azınlığın doğru olduğu sonucu ortaya çıkar.

    Buradan en çok satılan en iyisi değildir sonucunu çıkarabilirsiniz umarım. 10 yıldır aynı şanzımanı satmakta ısrar eden firmanın dsg sorununu çözebileceğini düşünmek iyimserlik sınırını geçiyor. Haacar hocam neden bu sistemin asla işlevli hale gelemeyeceğini söyledi. Robotize şanzımanlar eninde sonunda arıza yapmaya mahkum sistemler. Hiçbir zaman sorunsuz diye satın alınabilecek sistemlerde olmayacak.

    Amacınız yeni Civic konusunu takip etmek ise bu konu üzerine yoğunlaşın. Yok dsg, vw reklamı yapacağım gibi bir düşünceniz varsa sizi vw forumlarına uğurlayalım.




  • Lafmacun L kullanıcısına yanıt
    O zaman günlerdir şu fiyattan gelmezse gider şu d sınıfını alırım diyenlerin gözü aydın güncel fiyatlarin üstüne 2 - 4 bin koyacak iseler onların istediği olacak demektir sürümden kazanır artık firmada.
  • haacar kullanıcısına yanıt
    Hocam sorunsuz dedikleri ıslak tip şanzıman daha 3600 km'de patlıyor.

    http://forum.donanimhaber.com/m_116297212/mpage_0/tm.htm
  • yok 10 kişiden 5-6 sı servise gitmiyor. özellikle taşrada hiç sorun olmuyor ancak istanbulda yaklaşık %20 gibi bir oran var. banka araçlarında da 10 taneden 1-2 si sorun çıkarıyor .(7 ileri kuru tip dsg jetta)
    ancak bizim milletimiz de enteresan. dsg hızlı bir şanzıman. araç seriymiş gibi hissettiriyor. dolayısıyla altı üstü 1.2,1.4 veya 1.6 motorlu dsgli araç alan adam sanki altında mustang varmış gibi aracı sıkıştırıyor şanzımanı zorluyor. aslında yanlış da kullanıyor. doğal olarak şanzıman da su koyveriyor. düşük devir çevirsin diye tasarlanan tsi motora sürekli redline çevirirsen motor da patlar şanzıman da.
    başka bir örnek. 7 ileri dsg nin tork sınırı 250nmdir. adam alıyor golf 1.6 dizel dsg. aracın torku zaten 250nm. gidiyor bir de çip yaptırıyor 300-350 nm tork alıyor. doğal olarak şanzıman su koyuyor. bu sefer şanzımanda sorun var deniyor.
    evet tork konvektörlü kadar dayanıklı değil ancak o kadar da kronik sorunlu değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Hocam sorunsuz dedikleri ıslak tip şanzıman daha 3600 km'de patlıyor.

    http://forum.donanimhaber.com/m_116297212/mpage_0/tm.htm

    Ben bunu görmemiştim valla yazık ya bu kadar da olmaz yani. adam doğru söylemiş ya şirket aracı olmasaymış gerçekten normal vatandaş 160 bin tl ye bu aracı alsa başına gelse ne olacak yazık !!
  • Lafmacun L kullanıcısına yanıt
    Günlerdir söylediğimiz doğru çıkacak sanırım. Eski kasanın üzerine ufak bir fark koyup satışa koyacaklar. Buradan turbo motorda bu yıl geliyor gibi anlaşılıyor.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Obaaa 3600 km az değil mi yahu
  • haacar kullanıcısına yanıt
    Forumun her yerinde daha ilk bakıma giremeden bozulmuş dsg konusu ile dolu. Hala sorunlu değil diyenler var. İnsan gerçekten hayret ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    yok 10 kişiden 5-6 sı servise gitmiyor. özellikle taşrada hiç sorun olmuyor ancak istanbulda yaklaşık %20 gibi bir oran var. banka araçlarında da 10 taneden 1-2 si sorun çıkarıyor .(7 ileri kuru tip dsg jetta)
    ancak bizim milletimiz de enteresan. dsg hızlı bir şanzıman. araç seriymiş gibi hissettiriyor. dolayısıyla altı üstü 1.2,1.4 veya 1.6 motorlu dsgli araç alan adam sanki altında mustang varmış gibi aracı sıkıştırıyor şanzımanı zorluyor. aslında yanlış da kullanıyor. doğal olarak şanzıman da su koyveriyor. düşük devir çevirsin diye tasarlanan tsi motora sürekli redline çevirirsen motor da patlar şanzıman da.
    başka bir örnek. 7 ileri dsg nin tork sınırı 250nmdir. adam alıyor golf 1.6 dizel dsg. aracın torku zaten 250nm. gidiyor bir de çip yaptırıyor 300-350 nm tork alıyor. doğal olarak şanzıman su koyuyor. bu sefer şanzımanda sorun var deniyor.
    evet tork konvektörlü kadar dayanıklı değil ancak o kadar da kronik sorunlu değil.

    Bakın siz bilip bilmeden çok genelliyorsunuz. babamın çalıştığı kurumun üç büyük şehirler hariç antalya, bursa, diyarbakır, elazığ, erzurum, eskişehir, kastamonu, kayseri, konya, mersin, samsun, sivas, urfa, trabzon ve vanda şubeleri var. babam 12 sene o kurumda çalıştı. her şubede 2 adet olmak üzere Türkiye genelinde 60 a yakın passatları vardı. 4 er senelik periyotlarla b5,b6 ve b7 kullanıldı ve b5 hariç b6 da hem de b7 de bütün bu saydığım şubelerin ve tabi üç büyük şehirlerin araçlarının hepsi dsg sorunu yaşadı. hatta o zamanlar vw servisi olamayan şehirler vardı. biz de o şehirlerin birinde oturuyorduk ve arabalar çok defa çekici üzerinde ankaraya geldi.

    bu nedenle kendinizden bu kadar emin şekilde durumu genellemeyin. belki şu anda arıza oranları önceki yıllara göre azalmıştır ama yine de arıza oranı çok. bu kadar arıza da varsa bu şanzıman kesinlikle kronik sorunlu bir şanzımandır. lütfen kendinizi kandırmayın.




  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Hocam çift kavramalar hızlı vites atar tamamda turbo beslemeli motoru olduğu için tork konvertörlü Civic'den daha hızlı 0-100 verisine sahip. Yoksa tork konvertölü 1.2 eat6 peugeot 308'in 0-100 km/s Hızlanması 9,8 saniye. Kaldı ki yeni Civic CVT şanzıman ile hiç vites atmıyor 7.2 saniyede sıfırdan yüz km hıza çıkıyor. Sırf hızlı vites atacak diye Honda'da üretse bu riske girip çift kavrama şanzıman almam. Alan elbette çıkacaktır onlara enayi demek doğru değil ama biz bu kadar uyardığımız halde bile bile alıyorlarsa yarın bir gün başlarına bir sorun geldiğinde geçer karşılarına gülerim. Forumda daha ilk bakıma girememiş bir sürü insan arıza çıkardığını söylüyor.

    Örnek bir link vereyim. Özellikle ikinci sayfaya bakın daha ilk bakımı görememiş kaç kişide aynı şikayetler var. İster kavrama bitsin, ister mekatronik arızası çıksın yılını doldurmamış arabalarda şanzıman sorunu çıkması anlaşılabilir ve makul bir şey değil.

    http://forum.donanimhaber.com/m_116064363//tm.htm




  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Neyi bilmiyormuş millet yahu ıslak olanı vizkoz yani yağlı olan kavrama, kuru zaten kuru yağsız o nedenle kurufasülyeye benzettim zaten benimkisi işin şamata kısmı milleti hafife alma bence bilipte bilmezden gelirler ruhun duymaz.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    S-tronik robotoze değil mi çift kavrama değil mi ?
  • berkmert737 B kullanıcısına yanıt
    Senin ilacın şurası.

    http://forum.donanimhaber.com/forumid_345/tt.htm

    Hevesini iyice alana kadar orada takıl.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Tek kavrama ve tork konvertörlü şanzımanın farkını anlamayan birine nitelik ve nicelik arasındaki farkı anlatmalı mıyım emin olamadım.

    Linea daha çok satılıyor o zaman en iyi araba Linea en iyi otomatik vites dualogic mi oluyor? Nicelik birşeyin doğru olduğunu göstermez. Madem Alman malı o zaman Almanya'dan örnek vereyim. Zamanında Hitlerin aldığı oy oranına bakarsak en doğrusu Hitler'di çünkü herkes onu tercih ediyordu. Şimdi Almanya'ya bakalım Hitler'in tam tersi bir yönetim şekli var. O zaman Hitler'in almış olduğu oy sayısına rağmen oy atmayan azınlığın doğru olduğu sonucu ortaya çıkar.

    Buradan en çok satılan en iyisi değildir sonucunu çıkarabilirsiniz umarım. 10 yıldır aynı şanzımanı satmakta ısrar eden firmanın dsg sorununu çözebileceğini düşünmek iyimserlik sınırını geçiyor. Haacar hocam neden bu sistemin asla işlevli hale gelemeyeceğini söyledi. Robotize şanzımanlar eninde sonunda arıza yapmaya mahkum sistemler. Hiçbir zaman sorunsuz diye satın alınabilecek sistemlerde olmayacak.

    Amacınız yeni Civic konusunu takip etmek ise bu konu üzerine yoğunlaşın. Yok dsg, vw reklamı yapacağım gibi bir düşünceniz varsa sizi vw forumlarına uğurlayalım.

    anlatta farkları neymiş öğrenelim madem .

    çok satılan iyi mi demişim. bunu mu anladın tebrik ederim.

    ben kronik!!! KRONİK diyorum bak dikkkat et.. problemi olan bir şanzımanı neden SEAT,SKODA,VW gibi satış hacmi en çok olan araçlarında kullanıyorlar biraz mantık ara be kardeşim bahsettiğin adamlar alman(şimdi hemen atlayıp almanları övüyorsun deme)

    fabrikamızda 100 tane CNC tezgahı var hepside ALMAN malı. alırım abi gözü kapalı alırım . her türlü tezgahı aldık sattık kullandık ama ALMAN la JAPONLAR bu işte 1-2 dir. neden olduğunu düşündün mü hiç

    bu problemlere rağmen değiştiryorlarmı şanzıman konusundaki politikalarını? HAYIR.

    çünkü bu şanzımana güveniyorlar belli ki. ama az önce arkadaş anlattı garanti politikalarını. ülkeden ülkeye ayrı muamele yapıyorlarsa "iteleme politikası" resmen. çinde 10 yıl , almanyada 5 yıl. Burada 2 yılsa eğer.

    Aracım VW ama zerre kadar sevmem VW i ve doğuşu. satış rekorları kır bir yatırım bile yapma. git 3-5 araba sattığım polonyaya yap

    ben HONDA başta olmak üzere TOYOTA nın tercih edilmesini isterim VW e karşı.

    adamlar dünya genelinde en çok satılan prestijli modellerini Türkiyedede üretiyorlar saygı duyarım ve desteklenmesini isterim.




  • berkmert737 B kullanıcısına yanıt
    Benim mesleğim elektronik ve otomasyon arkadaşım. Sanayideki CNC, Freze, Enjeksiyon makinesi ile arabayı kıyaslayıp "Alamanlar daş gibi makine yapıyor" mantığı ile araba alıyorsan sana ne desek boş. Git vw bölümünde daş gibi sağlam ve kronik sorunu olmayan dsg şanzımanın ile mutlu mesut yaşa. Yarın bir gün kucağına alınca Doğuş oto bana bunu yaptı diye ağlama ama bak o zaman çok gülerim.
  • 
Sayfa: önceki 253254255256257
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.