Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (254. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38.946
Cevap
305
Favori
2.222.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 252253254255256
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • haacar kullanıcısına yanıt
    honda, spirior'da dct kullanıyor. bu bana sorunların çözüleceği konusunda umut veriyor...
  • hondaprojason H kullanıcısına yanıt
    Hondanın kullandığı dct saf çift kavramalı değil ama. o şanzımana ilk hareketi tork konvertörü veriyor. tabi bahsettiğiniz bu şekilde melez sistemli çözümler de bulunabilir ancak yalnız çift kavrama bazlı çalışan bir şanzımanda üstte bahsettiğim çözümler dışında başka bir seçenek yok gibi şimdilik.
  • 1. tartışmadan haberin yok bir ifadeyi cımbızlayıp alakasız mesaj yazıyorsun. karşıdaki yok demiş ben de var demişim. buna bir zahmet olsun denmez. tez-antitez. tartışmalar bu şekilde çalışır.
    2. hondanın şu an ki şanzımanı tek kavrama değildir. tork konvektörlü klasik şanzımandır.
  • bu ifadeler doğru değil. sonuçta sizin tercih etmediğiniz bir şeyi başkaları tercih ediyor. onlara hakaret etmiş oluyorsunuz. biri çıkıp da "keriz gibi 15 yıllık motor ve şanzıman alıp da yokuşta arabayı bağırtmak zorunda kalmam" dediğinde hoş olmuyorsa sizin ifadeniz de hoş olmuyor. kırk yılda bir şey almış en doğrusunu yaptığına inanan insan profili çizmemek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    1. tartışmadan haberin yok bir ifadeyi cımbızlayıp alakasız mesaj yazıyorsun. karşıdaki yok demiş ben de var demişim. buna bir zahmet olsun denmez. tez-antitez. tartışmalar bu şekilde çalışır.
    2. hondanın şu an ki şanzımanı tek kavrama değildir. tork konvektörlü klasik şanzımandır.

    1. arkadaşım Doğuş un ne kadar tok satıcı ve fırsatçı olduğunu tüm Türkiye konuşuyor.
    100 bin ver Golf e ve farları hala halojen olsun yok böyle birşey. tekrar söylüyorum Bİ-ZAHMET , Bİ-XENON da oluversin 100 binlik C segment arabada. Almanyada Comfortline seviyede verdiklerini bırak highline , opsiyon olarak itelemeye çalışıyor
    (tabirimi mazur görün)
    2. buda tek kavramalı olduğu anlamına geliyor. youtube u açıp videoyu izlersen çalışma prensipleri fikir verir
  • 1. tabi ki highline pakette xenon olmalı. biz de tersi bir şey söylemedik zaten. ama dediğimi hala anlamıyorsun. bir arkadaş highline pakette bi xenon yok demiş biz de var dedik.
    bak sana şöyle açıklayayım, benim highline pakette bi xenon bile var demem gerek ki sen bir zahmet olsun diyesin. ama öyle bir diyalog yok burada. alakasız kalıyor mesajın.
    2. tam olarak uyduruyorsun. en azından hatanda ısrar etme. çift veya tek kavramalı şanzımanlar yarı otomatik robotize şanzımanlardır. ancak honda şu an ki civicte tork konvektörlü tam otomatik şanzıman kullanıyor. hatta honda hiç bir modelinde tek kavramalı şanzıman kullanmıyor diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Benim birşey merak ettiğim yok. tek kavramada da çift kavramada da tecrübelerim oldu. yeni yazılım yüklemeyle hiçbir şanzıman tipinde sorun çözülmedi. biraz araştırırsanız bu tip şanzımanlarda sorun çıkınca volant, baskı balata ve mekatronik değiştiğini görürsünüz. bu parçalar da neden aşınır o robot debriyaja insan kadar hassas ve zamanında basamadığı için aşınır.

    Ayrıca zamanla çözerler demişsiniz ama benim bildiğim bu çift kavramalı şanzımanlar piyasaya çıkalı 10 sene oldu. daha ne kadar zamana ihtiyaçları var acaba çözmek için merak ettim.

    hepsinde sıkıntı yok benim bildiğim kuru-ıslak kavrama türleri var tork aralığına göre seçiliyor.
    dediğin parçalar tamda işte o nedenden değişiyor. yindede genellememek lazım unutmayalım şu anda en çok tercih edilen satın alınan araç VW ve VW grubunda bu şanzıman kullanılıyor. dolayısıyla en çok tercih edilen otomatik şanzıman DSG ..

    bu kadar çok problem olsaydı adam manyak mı problem çıkarması muhtemel bir şanzımanlı araca binlerce lira versin.

    tekrar ediyorum zamanla çözülecek. adam milyarlarca dolar yatırmış tercihini tork konvertörlü yerine çift kavramdan yana kullanmış araçlarına takmış bilmem ne kadar garanti vermiş.

    adamları çok küçümsüyoruz, adamlar biz mi
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    motor sağlam abi VTECH bu boru değil..

    şaka maka bende DSG alırken milyon defa düşünürüm herhalde. 10 bin tl bayılanı biliyorum tamiri için
    ama şuda bir gerçek ki en çok tercih edilen otomatik şanzıman da DSG zannedersem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    1. tabi ki highline pakette xenon olmalı. biz de tersi bir şey söylemedik zaten. ama dediğimi hala anlamıyorsun. bir arkadaş highline pakette bi xenon yok demiş biz de var dedik.
    bak sana şöyle açıklayayım, benim highline pakette bi xenon bile var demem gerek ki sen bir zahmet olsun diyesin. ama öyle bir diyalog yok burada. alakasız kalıyor mesajın.
    2. tam olarak uyduruyorsun. en azından hatanda ısrar etme. çift veya tek kavramalı şanzımanlar yarı otomatik robotize şanzımanlardır. ancak honda şu an ki civicte tork konvektörlü tam otomatik şanzıman kullanıyor. hatta honda hiç bir modelinde tek kavramalı şanzıman kullanmıyor diye biliyorum.

    yahu kardeşim ben diyorum ki 100 bin vermişsin C segmenti bir arabaya ondada 50 yıl önceki bir aydınlatma teknoljisini kullanma diyorum anlamıyor musun. 100 bini ona vereceğime D segemnti bir arabaya binerim...

    şimdi segment nedir onuda anlattırma bana ..


    iki şanzıman teknolojisi arasında dağlar kadar fark var , tek ortak noktaları içten yanmalı motorun hareketini şöförün istediği belli devirlere düşürmek .
  • ben de zaten kullanmıyorlar diyorum. sana ne oluyor? iki kişi bir konu hakkında tartışırken alakasız bir mesajla niye konuya giriyorsun? neyse uzatma. seninle alakasız tartışmalara da burnunu sokma. sokacaksan da konu ile ilgili sok.

    özetle senin söylediğin gibi honda tek kavramalı şanzıman kullanmıyor. gerçi o mesajında saçmalamışsın ne dediğin anlaşılmamış ama neyse. konuyu okuyanlar bilsin ki senin dediğin gibi honda tek kavramalı şanzıman kullanmıyor tork konvektörlü kullanıyor. daha da konuyu saçma sapan mesajlarla uzatma.
  • en mantıklısı leon fr fiyat performans aksesuar doluluğu yakıt bg gücü hız led açılır tavan. civic bize 100den aşağı denk gelmez
  • berkmert737 B kullanıcısına yanıt
    Islak kavramada benim de duyduğum herhangi bir sıkıntı yok ancak kuru tiplerde çok sıkıntı var ve vw hariç firmaların hepsi kuru tip şanzıman var. vw de ise genelde 2 lt motor ve üstlerinde ıslak, 1.6, 1.4 gibi motorlarda da kuru tip var. ben genelliyorum ve bu iddiamın da arkasındayım. çünkü başıma geldi biliyorum yani. dsg babama ve powershift de amcama sorun yaşattı. edc ile de forumda sözüne güvenilen insanların yaşadığı sorunlar oldu. bu nedenle genelliyorum diyorum.

    konuyu yeni takip etmeye başladınız galiba. ben insanların hangi düşüncelerle bu araçları aldığını önceki sayfalarda defalarca yazmıştım.

    bilmem ne kadar garanti vermiş dediğiniz 2 sene sadece. bizde bu marka fanatikliği ve bilinçsiz seçim olduğu sürece adamlar bizi küçümsüyorlar. nasıl olsa satılıyor devam edelim diyorlar. ama bakın sesini çıkaran ülkelerde ne oluyor. çinde aynı şanzımana 10 yıl garanti veriyorlar. Türkiye ye gelince itele sorunlu şanzımanı, sonra 3.senede mekatonik arızalı 10 bin desinler, sonra dalga geçer gibi lutfedip iyi niyet garantisi yaptık diyip 3 bin ver halldelim desinler. bizim millette saf işte sırf ikinci eli yüksek diye bunlara katlanıyor. ben de olsam böyle milleti sömürebildiğim kadar sömürürdüm.
  • orada bir düzeltme yapalım. türkiyede de mekatronik arızası iyi niyet garantisine giriyor ve parça parası ödemiyorsunuz. 300 lira işçilik alıyorlar sadece. doğru mu? değil. ancak 3000 tl falan da istemiyorlar.

    tabi kimlerden istemiyorlar arabasını insan gibi kullanandan istemiyorlar. arabaya eşek muamelesi yapan kişilerden doğal olarak daha yüksek fiyat talep ediliyor zira araçlarında daha fazla problem oluyor. geçen de buna benzer bir durum hondada olmuştu. garanti süresi içerisinde şanzımana kullanıcı hatası demişlerdi araç nasıl kullanıldıysa artık.
  • noktanınsâbiti kullanıcısına yanıt
    O sizin bahsettiğiniz ikinci aşama. ilk aşamada 3000 bin istiyorlar. eğer biraz bilinçli tüketici olup itiraz ederseniz benimle alakası yok şanzıman durup dururken yolda bozuldu kaldı şikayet ederim sizi filan derseniz sadece 300 tl işçilik ücreti alıyorlar.
  • berkmert737 B kullanıcısına yanıt
    Kuru ve ıslak tip çift kavrama şanzımanları şu şekilde anlatabiliriz belki de kuru tip kurufasulye gibi fazla zorlanınca gaz yapıyor, kendinden geçiyor pek tavsiye edilmez. Islak tip ise bildigimiz fasulye fazla zorlanınca kuru kadar sorun cikarmasa da cikarma ihtimali var sonucta fasülyenin doğasında bu var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    orada bir düzeltme yapalım. türkiyede de mekatronik arızası iyi niyet garantisine giriyor ve parça parası ödemiyorsunuz. 300 lira işçilik alıyorlar sadece. doğru mu? değil. ancak 3000 tl falan da istemiyorlar.

    tabi kimlerden istemiyorlar arabasını insan gibi kullanandan istemiyorlar. arabaya eşek muamelesi yapan kişilerden doğal olarak daha yüksek fiyat talep ediliyor zira araçlarında daha fazla problem oluyor. geçen de buna benzer bir durum hondada olmuştu. garanti süresi içerisinde şanzımana kullanıcı hatası demişlerdi araç nasıl kullanıldıysa artık.

    senin odenilen miktarlardan haberinin olmamasi normal cunku bu durumu herhangi bir sosyal medyada paylasirsam 10 bin tl tazminat odeyecegim diye kagit imzalatilanlar var forumda biri resmini cekip atmisti sonra kaldirmak zoruna kaldi
  • mutlaka sorunlar yaşayan olmuştur. ancak benim garantisi bitmesine rağmen kendileri söylediler parça ücreti yok muhtemelen işçiliği ödeyeceksiniz diye. ben hiç kavga falan etmedim. direk söylediler.

    ancak vw çok enteresan çalışıyor burada. araca bildiğiniz ekg bağlanıyor. hem aracın sensörlerine bağlıyorlar hem de ekgnin kendi sensörleri var değişik yerlere takılıyor. araba efor testine girmiş insan gibi görünüyor. her tarafında kablolar oluyor. sonra o verileri vwye gönderiyorlar. indirim oranını vw belirliyor. etrafımda da 2-3 kişinin kavraması bir kişinin de mekatroniği değişti sadece 300tl işçilik ödediler. ama sonuçta biz aile babalarıyız.arabada çocuk olduğu için çok sert kullanmayız. aracı haşin kullananlardan ne kadar istiyorlar bilmiyorum.
  • noktanınsâbiti kullanıcısına yanıt
    Size iyi servis denk gelmiş. o üstte arkadaşın söylediği olayı bende hatırladım. vardı öyle kağıt imzalatma olayı. özetle servisten servise farkediyor olabilir bu durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolfen1976

    Kuru ve ıslak tip çift kavrama şanzımanları şu şekilde anlatabiliriz belki de kuru tip kurufasulye gibi fazla zorlanınca gaz yapıyor, kendinden geçiyor pek tavsiye edilmez. Islak tip ise bildigimiz fasulye fazla zorlanınca kuru kadar sorun cikarmasa da cikarma ihtimali var sonucta fasülyenin doğasında bu var.

  • haacar kullanıcısına yanıt
    bilinçli tüketici değiliz bir defa onu kabul edelim.

    diğer ülkelerde dediğin gibi garanti süreleri fazla ise gerçekten tam bir üçkağıt.

    bu fiyat politikasına rağmen passat, linea kadar hatta daha fazla satıyorsa adamlar haklı abi.

    highline donanımında bi-xenon var diye göbek atarız. sonra gider fabrikasına o kadar satışa,teşvik cart curtuna rağmen polonyaya kurar mal gibi kalırsın.

    Ülkemizde üretilen hemde markanın en çok satan modeline 3-5 kuruş verirken 50 bin defa düşünürüz. o yüzden CİVİC e yüklenelim diyoruz burada
  • 
Sayfa: önceki 252253254255256
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.