Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

HONDA CİVİC 2018 (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir Kullanıcı
33.764
Cevap
261
Favori
1.456.270
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Modellere Özel Forumlar >> Civic >> HONDA CİVİC 2018 (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1420 Mesaj
      21 Haziran 2016 00:39:29
      quote:

      Orijinalden alıntı: Wolfen1976

      Dün gece iftara davetliydik araç sahibi yaşlı olduğu icin arabasını ben kullandım Fluence edc dizel bir araç benim civicten sonra resmen eziyet araba mı kullandım traktör mü anlayamadım edc benzinli arac test etmistim bir sorun yoktu ama bu araç tam bir felaket yogun trafikte şanzıman kendini kaybediyor bir ara gaza basmadıgım halde araç ileriye atıldı hemen frene bastım bu kezde sarsıntı oldu Birde yokus yukarı hill holder yok gibiydi geriye kaydı araç yeminle dun gece kabus gibiydi resmen acemi oldum araçta. Hele o direksiyonu neydi öyle sanki AS250 direksiyonu gibi kazasız belasız eve ulastığıma şükrettim emanet sonucta kısa süreliğine olsa bile.

      Hocam yazınızı görünce bende paylaşmak istedim. Şirketimizde bir çok dizel otomatik araba var. Malum Türkiye piyasasında firmalar çoğunlukla renault, vw ve fiat araçlar kullanıyor. Bizde de Allaha şükür(!) hepsinin dizel otomatiği var.

      Bu hususta tecrübelerimi paylaşmadan önce kendimin sıkı bir Honda kullanıcısı olduğunu belirteyim. Kullandığım araçlar: 2008 model City cvt (2 yıl), 2004 model Jazz cvt (2 yıl), 2006 model hrv cvt, 2013 model honda civic lpg otomatik. 2009 yılından bu yana bu araçları aktif olarak kullandım ve 4-5 arkadaşımı vw passat, seat leon gibi araçlar alacakken civic sahibi yaptım. Otomatik vites ile ilgili tek bir sıkıntı yaşamadım, görmedim. Gelelim şirket araçlarına:

      1- 2014 vw passat dizel dsg: Önce en babadan başlamak lazım, değil mi? :) Bu araç servise bir çok kere dsg sorunu için gitti. Ben şahsen 2 kere yoğun trafikte şanzıman çok ısındı, arabayı durdur uyarısı aldım. İlkinde servisi aradık ne yapalım diye, bekleyin soğusun dediler :)))

      2- renault fluence dizel edc: Araç sık vites değiştirme durumlarında saçmalıyor. Özellikle ist. trafiğinde yavaşlayıp hızlanma işleri çok sık oluyor. Bu durum oldukça can sıkıcı oluyor. Arkadaşın meganda geçenlerde şanzımanı yedi zaten(2012 model). Belli bir kullanım/km'den sonra babayaro...

      3- Fiat Linea dizel otomatik: İşte gerçek efsane. Bu şanzımanı otomatik vites diye yapanı.... neyse siz anladınız. Asla ve asla yarı otomatik fiat, opel almayın. Başka marka denemedim ama siz risk almayın hiç. Easy logic, dual logic, robotik otomatik vs. gibi şeyler duyarsanız kaçın gidin ordan. Bi de bizimkiler gidip fiorino otomatik almışlar. Binen herkes küfürü basıyor. Kaç kere servise gittiğini sayamadık...


      Dizel kötüdür, dizel otomatik felakettir (japonları tenzih ediyorum ama yinede dizele karşıyım).
      Ne yazık ki ülkemizdeki yanlış politikalar yüzünden dizel kullanımı inanılmaz artmış durumda ve bu durum ileride ciddi sıkıntı olacaktır. Ne alaka diyenler olabilir. Alaka şu: Belli bir miktarda petrolden eşit miktarda motorin ve benzin yakıtı çıkar (bununla birlikte bir çok kimyasal da çıkar tabi ki). Peki neden dizel daha ucuz? Çünkü geçmişte benzinli araç fazlaydı ve üretilen fazla dizel yakıtı cazip hale getirmek istediler. E şimdi de dizel fazla ve benzinli araç az. Peki fazla benzin ne oluyor? Neredeyse yok pahasına orta doğu ülkelerine geri satılıyor.

      Dünyada böyle aptal bir ülke var mı? Kendi kendimizin paradoksunu yarattık. Piyasadaki yüz binlerce dizel araç sebebiyle benzin-dizel dengesini korumak zorundalar. Halbuki aynı fiyat, hatta üretim fazlası olduğu için bir miktar ucuz olması lazım. Ama olmuyor, olamıyor. Bakımı, masrafı daha fazla olan dizel motorlara muhtaç olduk....
      _____________________________

      Sıralamada ikinci olmak kaybedenlerin birincisi olmak demektir...




    • Yarbay
      4087 Mesaj
      21 Haziran 2016 00:53:54
      fluence dci edc 110 dynamiq ile 70000km falan deneyimiz var, en az 15000km ben sürmüşümdür ama söylediklerinize katılamayacağım. Evet sınıfımın en'lerini barındıran bir araç değil ama ortalamada gayet iyi bir f/p aracı.

      edc dsg kadar hızlı ve akıllı değil ama oldukça sağlam. az yakar çok kaçar.

      dci motor ise gerçekten çok çok iyi bir motor. dci 80hp megane ile 140000km, dci 110 ile 70000km falan deneyim var. Alt devirdeki doluluğu, sağlamlığı, sessizliği ve az yakmasıyla sınıfında referans olabilecek bir motordur dci ailesi ( ki mercedes dahi kullanıyor)

      yani bir arabayı övmek için diğerlerini gömmeye gerek yok. Fazla fanatiklik kalbe zarar :)



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      270 Mesaj
      21 Haziran 2016 01:48:59

      kullandım 4 ay öncede arkadaşıma aldırdım stil paket bose sistem 106 tl sadece tam otm dolayı yakıt ort 7.civarıoda normal performans işçilik yol tutuş harika



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      DeepNote kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      358 Mesaj
      21 Haziran 2016 03:13:10
      quote:

      Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

      audi, mercedes ve bmw (az biraz da volvo) türevi premium araçlar haricinde D sınıfı bir aracın ve C sınıfı bir aracın fiyatı bellidir. C sınıfı için benzinli otomatikte 80-90 arası, dizel-otomatikte 90-100 arasıdır. D sınıfında ise benzinli otomatik 100-110, dizel otomatik ise 110 ve üstüdür. civic benzinli 100ü geçerse satmaz. araba iyidir kötüdür ayrı. sonuçta C sınıfı bir araç. gerek vag grup, gerek psa gerekse de renaultta benzinli C sınıfı araçlar uygun fiyatlarda satılıyor. dolayısıyla 100bin TL geçilirse aynı fiyata D sınıfı araçlar tercih edilir.

      Civic 100 tl'yi geçse de satılacak. Görürsün.... Lakin o fiyatı geçip geçmeyeceğini bilemeyiz. Ama bildiğim tek şey 6 yıl 150 bin km garantili, sorunsuz ve keyifli bir araç olan civic her geçen gün Pazarda yerini arttırdığı ve değer kaybetmeden(üstüne kar edilerek) çok rahat satılabildiği... Yeni kasalar piyasaya çıktıktan sonra eski kasalar da değer üstüne değer kazanacaktır.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      358 Mesaj
      21 Haziran 2016 03:32:32

      Civic'in CEO'su ben değilim. Fiyatının yüksek olması Beni Mutlu etmeyeceği gibi sizi mutsuz edeceği bir gerçek. Neden mi ? Araba çok yakışıklı... B sınıfının en boş aracının 40-50 binden başladığı bir pazarda fantezi kurmanın anlamı yok... Yeni kasanın fiyatını ne yaparlar bilmem ama bildiğim tek şey fiyatı ne olursa olsun bu kasayı ilk alanların iyi kar edeceği...



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      DeepNote kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Çavuş
      41 Mesaj
      21 Haziran 2016 07:27:18
      Arkadaslar; ilk ciktiginda yogunluk olabilir. Eger arac yok ise Honda'da fiyat sabitleyebiliyorlar mi ? Yoksa arac geldigi zamanki fiyat mi gecerli oluyor (diger markalardaki gibi ) ?

      Turkiye'de uretilecegi icin merak edttim.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2821 Mesaj
      21 Haziran 2016 08:02:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: muin


      quote:

      Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

      audi, mercedes ve bmw (az biraz da volvo) türevi premium araçlar haricinde D sınıfı bir aracın ve C sınıfı bir aracın fiyatı bellidir. C sınıfı için benzinli otomatikte 80-90 arası, dizel-otomatikte 90-100 arasıdır. D sınıfında ise benzinli otomatik 100-110, dizel otomatik ise 110 ve üstüdür. civic benzinli 100ü geçerse satmaz. araba iyidir kötüdür ayrı. sonuçta C sınıfı bir araç. gerek vag grup, gerek psa gerekse de renaultta benzinli C sınıfı araçlar uygun fiyatlarda satılıyor. dolayısıyla 100bin TL geçilirse aynı fiyata D sınıfı araçlar tercih edilir.

      Civic 100 tl'yi geçse de satılacak. Görürsün.... Lakin o fiyatı geçip geçmeyeceğini bilemeyiz. Ama bildiğim tek şey 6 yıl 150 bin km garantili, sorunsuz ve keyifli bir araç olan civic her geçen gün Pazarda yerini arttırdığı ve değer kaybetmeden(üstüne kar edilerek) çok rahat satılabildiği... Yeni kasalar piyasaya çıktıktan sonra eski kasalar da değer üstüne değer kazanacaktır.

      Geçmişteki örneklere baktığımızda söylediklerini destekleyen kanıtlar göremiyoruz.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Yarbay
      3639 Mesaj
      [26 Şubat 2019 12:11:20 tarihine dek bölüme mesaj atamaz]
      21 Haziran 2016 08:23:14

      Hocam yalnız 0-100 alenen yokuş aşağı test edilmiş. 100 km'den sonra çıkış sonra tekrar iniş var. Yokuş aşağı yapılan testler çokta gerçekçi olmaz.
      |
      |
      DeepNote kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Civic RS 1.5 i-vtec turbo 182 Ps
    • Yarbay
      3639 Mesaj
      [26 Şubat 2019 12:11:20 tarihine dek bölüme mesaj atamaz]
      21 Haziran 2016 08:34:54

      Fabrika Türkiye'de olduğu için pek bekleyen olmuyor ama faturayı kestirdiğin tarihteki fiyat geçerli diye biliyorum.
      |
      |
      volkanac kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Civic RS 1.5 i-vtec turbo 182 Ps
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Not
      21 Haziran 2016 09:14:00

      2.maddeye ilaveten aracın kendi kendine gaz verip ileriye atilmasi yogun trafikte olmadı, olsaydı zaten öndeki araca bindirmis olurdum cunku 3 kez pompaladı mazotu aralıklar ile ve yaklasik 3 araba boyu devam etti bu durum. Yoğun trafikte ise titremeler ara ara oldu kalkışlarda dedigin gibi viteste kararsizlik var birde frenden ayağımı cekince araç hareket etmiyor öne doğru oda bir garip geldi bana alisamadim gaz pedalına basmak gerekiyor düz yolda bile. Hafif rampada ise geriye kaciriyor hill holder resmen out of service aracin camlari acikken traktör sesi komple iceride mümkün değil böyle bir araç ile uzun yol tam facia olur gerci camlar kapalı iken bile motor sesi gelmekte.

      Mercedes bence sadece dizel motorunu almistir edc ile aldı ise büyük hata yapmış demektir.
      |
      |
      fLaVa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Kadina mini cooper ve etek, erkege Vtec...




    • Yüzbaşı
      358 Mesaj
      21 Haziran 2016 09:25:20

      6 yıldır sıkı Honda takipçisi ve kullanıcısıyım. İnternet sitesine bakarsanız mevcut kasanın fiyatı 88 bin. yeni kasayı 80-85-90 bine mi verecekler. Murat ettiklerinize göre konuşmayın. Türkiye kasası yurtdışı kasası ile aynı ise Türkiye'de satış rekoru kırar, fiyatlar yukarıda seyreder.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      noktanınsâbiti kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      2821 Mesaj
      21 Haziran 2016 09:41:34

      6 yıllık honda takipçisi olarak temennilerinizi paylaşmanız normal. ama temenninizi olacak olanlarmış gibi lanse etmeniz normal değil. honda şimdiye kadar ülkemizde hiç pahalıya çok satabilen bir araç olmadı. civici de çok uygun verdiği için satıldı hep. (crvnin rakibi olmadığı için istisna) yani honda kullanıcıları araç alırken kendi sınıfındaki rakiplerinden daha az ücret verdiler. bir kısmı hondayı sevdiği için bir kısmı için maliyet nedeniyle hondayı tercih ettiler.

      gelinen noktada rakiplerinden açık ara daha pahalı olursa fanatik hondacılar hariç insanlar aynı paraya daha üst sınıf araç tercih ederler. (passat, superb, 508, mondeo) şimdiye kadar da öyle yaptılar. b sınıfı c sınıfı ile aynı fiyat olursa c sınıfı alınır. c sınıfı ile d sınıfı aynı fiyat olursa d sınıfı tercih edilir. bu büyük yüzde ile hep bu şekilde gerçekleşti. (fanatikler hariç) focusun bir önceki kasası gelirken de araç çok güzel, yol tutuşu d sınıfına taş çıkarır dendi. ancak yine de c sınıfı fiyatından satmak zorunda kaldı.

      bu kasa çok güzel pahalı olsa da satar görüşü şimdiye kadar hiç bir model için işlemedi. hele ki benzinli araçlarda. hiç olmamış bir şeyi sırf temenni ediyorsunuz diye olacakmış gibi lanse etmeyin. bir avuç marka sempazitanının düşünceleri ile şekillenmiyor pazar.
      |
      |
      Bahsedilenler: muin
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      358 Mesaj
      21 Haziran 2016 10:11:33
      İş temennimle şekillenecekse 70 bin olsun derim c sınıfı araçların piyasa fiyatlarından haberiniz yok galiba. Piyasada araç fiyatı yüksek ona kıyasla konuşuyorum. Hoş Honda piyasadaki araçlara on basar ya neyse... Sözün özü mevcudiyette 88 bin olan Honda'nın yeni kasası 80-90 olur diye atıp tutanlar mahçup olurlar. Yeni kasa olmasından dolayı fiyatı ilk Zamanlar biraz aşağı tutulabilir(bunda bile 92'den aşağı düşünülmemesi lazım) akabinde fiyatlar artar.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2821 Mesaj
      21 Haziran 2016 10:24:10

      evet şu an civicin liste fiyatı 88 bin ama bayide 10binden fazla indirim yapıyor honda. millet 78-76bine alıyor. ki benzinli araçlara tüm markaların bayileri indirim yapıyor. dizel araçlarda burnundan kıl aldırmayan vw bile golf ve jetta benzinliye 3000-4000 tl indirim yapıyor. dolayısıyla aslında civic 90binden girmiş olursa önceki kasadan 10 bin daha pahalı girmiş olur. yeni kasa eski kasa farkı olarak da 10 bin düşük bir rakam değil.

      ben eski kasa civici hiç beğenmiyordum. benim tespit ettiğim sorunlar zaten yurtdışı sitelerde de yazıyordu. ancak aynı siteler yeni civici beğenmişler. bazıları sınıfının en iyi aracı diyor. ancak sınıfının... bir üst sınıfın değil.

      yurtdışı incelemelerden hareketle orta donanım dizel otomatik bir civic alabilir miyim diye düşünüyorum. mevcut aracım benzinli olduğu için (tsi golf) benzinli araç istemiyorum. ancak fiyat pahalı olursa gider D sınıfı alırım. bir çok kişi de böyle yapar. hatta yapıyor da. polo pahalı gelince golf alan, clio pahalı gelince megane alan çok var. civic pahalı gelirse millet gider d sınıfı alır geçmişte yaptığı gibi. ancak ben hondanın yerinde olsam yeni motoru accordda da kullanırım. o zaman mantıklı hale gelir o fiyatlar. diğer markaların müşterilerini de çeker.
      |
      |
      Bahsedilenler: muin
      _____________________________





    • Binbaşı
      1336 Mesaj
      21 Haziran 2016 10:53:24

      accord için söylediklerinize katılıyorum. ben civic'in fotoğraf ve videolarına (çıplak gözle de görmek gerek tabii) baktığımda her seferinde hayran kalıyorum, yeni accord civic'ten de daha güzel duruyor (d sınıfı olması dışındaki unsurlarla da beraber)..

      accord ülkemizde pek tutulmadı. 2 litre motoruyla executive donanımı 135bn gibi bir rakam ediyor diye tahminim. aynı araca 1.6 motor olsa, vergi değişiminden dolayı 135 yerine 103bine inerdi. honda accord'u avrupa piyasasına tekrar sokma kararı alsa bile bu tahminim 5-10 yıldan erken olmaz. turbo motorla çok başarılı olabilirdi...
      |
      |
      noktanınsâbiti kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      734 Mesaj
      21 Haziran 2016 11:47:12
      Ben şu vergi avantajı muhabbetine hastayım.140-150 hatta daha üstü araba alıp, 1775 lira vergi farkı(1.6 - 2.0 farkı) hesabını yapanlar veya üç kuruş fazla yakacak diye hesap yapanlar o araçlara binmesinler bir zahmet. Bir garip memleketiz, markaların en üst segmentlerinde bile 1.6, 1.3 motor arayacağız yakında. Markalar da uyandı, bütün reklamlar 1.6 dizel otomatik, bütün filo araçları 1.6 dizel otomatik. Bütün kazık fiyatlar 1.6.dizel otomatik.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      742 Mesaj
      21 Haziran 2016 12:19:54
      yeni civic ucuz olmaz
      yeni insignia yakinda cikiyor o da ucuz olmaz
      boş beklentilere girmeye gerek yok



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2821 Mesaj
      21 Haziran 2016 12:43:35
      bu tamamen honda tr nin satış stratejisi ile alakalı. eğer honda tr "benim zaten fanatiklerim var pahalı da olursa alırlar" noktasında ikna olursa tabi ki ucuz çıkmaz. ama "muadillerinden çok farklı olmaması lazım" düşüncesinde olursa çok da pahalı olmaz. burada honda tr sadece honda fanatiklerine satıp satmamak istediğine karar verecek.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Not
      21 Haziran 2016 12:53:40

      yeni accord 10 numero olmus reklam videosuna göre extra özellikleri de var o gelse direk onu alırdım zaten.
      |
      |
      hondaprojason kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Kadina mini cooper ve etek, erkege Vtec...
    • Yarbay
      4272 Mesaj
      21 Haziran 2016 13:01:15
      Şu anki benzin-lpg fiyatına indirim yapıp 1.5 turboyu benzi-lpg fiyatından çıkarırsalar, Türkiye'de çok deli satar bence. Kimse focusmuş octaviaymış jettaymış yüzüne bakmaz, civic alır.
      |
      |
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
nice türkiye
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,687
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.