Şimdi Ara

Honda Civic 1.6ies 2001 Otomatikleri nasıl bilirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
10.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar bu arabayı kullanmış olanların yorumlarını bekliyorum bu ara kafam karışık yeni bir arac alacağım yardımlarınızı bekliyorum



    _____________________________
  • Ben manuelini kullanıyorum. Çok güzel araba. Otomatiklerin yakıtı bizimkilerden 0,5 lt - 1 lt arası fazla olduğu söyleniyor. Doğru mudur bilmem.
    _____________________________

  • Yorumunuz için teşekkür ederim. otomatik arabaların fazla yaktığını biliyorum 100km de 1 2 lt tolere edilebilir fiyattır bence.Ankara gibi yerde manuel kullanmak mesele her saat trafik var artık o yüzden otomatik bakıyorum.Bu aracın fiyat aralığını internette abartılı buldum.Bence fiyat aralığı olarak 15-17 bin civarı makuldur.İnternette 18 19 gibi rakamlara yazanlar var uçmuşlar biraz.
    _____________________________
  • 6 yıl 99 1.6 ies modelini kullandım;

    artıları; yola yapışır yol tutuşu şahanedir arkalarda da rot vardır.

    geniş ferahtır, donanımlı sayılır ( bendeki abs li 2 havayastıklı full modeliydi otomatikti.

    motor kuvvetlidir. çekiş sorunu olmaz.


    eksileri; her tümseğe altı değer. çok alçaktır.

    otomatiğinin yakıt tüketimi 10 litre\100 km dir.

    yedek parçaları biraz pahalıdır ama sık değişmez.


    hayırlı günler.
    _____________________________
  • 1.6 iyidir bizde 1.4 98 model var sorunsuz bir araçtır fiyatına göre alınabilecek en iyi araçlardandır.
    _____________________________
  • lpg atıp rahat kullanırsın .
    _____________________________
  • alınacak araç lpgli olacak ben yakıtı çok düşünmüyorum hafta içi genelde işten dolayı araba yatacak sadece haftasonları kullanılacak yedek parça durumu,motor şanzıman sağlamlığı olacaktır.Aldığım araç 3 4 yıl beni üzmeyecek bi araç olmalı,km takıntım yok aşağıdaki araçlar km yönünden sıkıntısı olacak araçlar değiller.Boya konusunda da tavan ve kaputta boya olmaması tercihimdir.Çünkü aradığım araçlar 12 13 senelik araçlar şaseler direkler sağlam olduktan sonra bi sıkıntım olmaz.kafamdaki seçenekler şu şekilde
    1-Toyota avensis 98-99
    2-Honda Civic 1.6ies 2000-2001
    3-Passat 97 model
    4-Honda Accord 97-98
    Bu kategoride civicin yer alması iç kısmın geniş olmasından kaynaklanmaktadır.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bizde 2000 model 1.4 İS var. Tam 9 senedir bizde, kmde 224bin oldu.

    Ne yolda bıraktı nede motor ile ilgili bir sorun oldu.

    Şanzımanda da hiç problem olmadı.

    Eksi yön olarak 1.4 ve otomatik olduğu için klimayı açınca çekişten düşüyor. Uzun yolda çok zor oluyor.

    Yalnız sizin alacağınız 1.6 ve 120 beygir tam 30 beygir daha güçlü ve ben bu modelin hem otomatiğini hem manuelini kullandım.

    Klimayı açınca çekişte bir sorun olmuyor. Klima açık Lpgde manuel vitesinde 180 km hızı gördük.
    _____________________________
    I'm Gonna Make Him an Offer He Can't Refuse.
  • Bende 2004 model 1.6 es vtec motorlu makyajlı kasa Honda Civic arıyorum. Sitelerde yer alan fiyatlar maalesef butçemi aşıyor sabırla bekleyeceğim, sahibinden sitesinden 50 'ye yakın favori ilan ekledim 2 yada 3 tanesi satıldı 5 kadarı satıştan vazgeçti indirim yapanlarda 300- 500 TL. indiriyor. Bu modeli eşimde çok beğendi umarım satın alabilirim...
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.