Şimdi Ara

KONU SİLİNEBİLİR (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
597
Cevap
14
Favori
60.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
308 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yakın tarihlerde araç araştırırken Honda'yı da incelemiş, internette serviste yaşanan rezaletleri görüp almaktan vazgeçmiştim. Arkadaş için üzülmekle birlikte, ne kadar doğru bir tercih yaptığımı bu tarz olayları görünce daha iyi anlıyorum.

    Honda artık bir pişmanlıktır. Daha doğrusu Türkiye'de Honda almak bir pişmanlıktır. Eskiden Honda deyince akıllara gelen "taş gibi araç" kavramını yerle bir etmekle kalmadılar, müşterilerin yaşadığı sorunlara karşı gösterdikleri vurdumduymazlıkla marka imajını daha da kötü bir hale soktular.

    WV grubunun meşhur DSG arızasına rağmen insanların 6 ay bekleyip bu aracı almalarının tek nedeni, "sorun yaşasam da Doğuş nasıl olsa ücretsiz değiştiriyor" mantığıdır. Bir araç arıza çıkarabilir, önemli olan müşteriyi mağdur etmeden sorunu çözebilmekte.

    Gerçekten çok yazık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    sizin dediğiniz bu araçlar zaten standardını karşılamasa o motorini piyasaya sürmezler
    okey,eyvallah
  • En büyük hatası Honda dizel almak olmuş. Bak Nissan a alıyor Dci motorları uğraşmıyor.
  • Amarok aracım var defalarca dpf ışığı yandı bende 15-20 dk us devirde. Kullandım gecti bir keresinde artık geçmediği için servise bıraktım ve hallettiler .çoğu zaman yüksek devirde kullanıyorum yeri geliyor gideceğim yere variyorum daha motor isinmamis oluyor ve şimdiye kadar bu kadar büyük sorun olmadı yüksek devirden çatlayan dpf de ilk defa duydum .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • muammer816 M kullanıcısına yanıt
    sana da eyvallah
  • hondayı tercih listemden tamamen çıkardım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürekli şehir içinde kullanıldımı oluyor diye biliyorum bu. Direkt hukuki sürece başvur çakallığın lüzmu yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hondanın ne mal olduğunu biliyorduki herkes, şaşırmadık yani. Göçen arabaya kullanıcı hatası diyen neye demez ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu kullanici hatasi bahanesine yaslanmak ahlaksizliktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha yeni piyasaya sürdüğü motoru nasıl kullanıcı hatası diye boşluyorlar anlamak güç. Bu sorunu üreticiye bildirmeleri gerekiyor. Aynı sorun başkalarında da görünürse kimse o motoru tercih etmez üretimine yatırılan para da çöpe gider. Türkiyede işine özen gösteren insan az. Ekmek yedikleri yere layık değiller

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pc ci kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Konuyu takip edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar eski 1.6 atmosferikte boşuna ısrar etmemişler bi bildikleri varmış
  • Bu arada enteresan biçimde adı temiz bi tek Crdi motor kaldı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • honda yıllardır eline yüzüne bulaştırıyor. f1 de motorları bi patladı ondan sonra adamların beli doğrulmadı bi türlü.
  • Ilk mesaj, son fotografta 15040₺ gördüm sanki

    Dpf in icine fiat polio koymuslar



    Downpipe a dogru gidiyor durum; eger hukuki süreç olumsuz sonuçlanırsa..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezilsin honda Türkiye ! Yaziklar olsun size !

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle çok geçmiş olsun... Honda AYIŞIĞI ile ilgili benim de olumsuz bir tecrübem oldu. Yaklaşık 1 ay kadar öncesinde. Paylaşmak isterim :

    Yeğenim kendisi için CR-V modeline bakıyordu. İlk olarak pazar günü telefon ile gerek donanım gerek renk olmak üzere “ellerinde hazır olan araçlar hakkında” bilgi istedim. Son onlara aracın liste fiyatını bildiğimi ancak son fiyatın ne olduğunu sordum. Nitekim aldığım fiyat bize makul geldi. Pazartesi günü Honda Ayışığına gittik. Test sürüşü yaptık. Renk ve donanım üzerine kararımızı verdik. Son olarak takasa vereceğimiz Cıtroen Picasso aracımız icin ayak üstü fiyat aldık. Ancak araba yanımızda olmadığı icin eksper bakamamıştı. Nitekim ertesi gün kapora gönderecek ve ayni zamanda gerekli evrakları bana mail olarak atacaklardı. Biz de takasta kullanacağımız arabayı kendilerine getirip eksperlerine gösterecektik. Kısacası el sıkışmıştık. Düşünün ki yanımda getirmiş olduğum 2000TL’lik kaporayı dahi almadılar. Acelesi yok; yarın banka yoluyla gönderirsiniz dediler.

    HONDA AYIŞIĞI plazadan ayrıldık. 1 saat sonra telefonum çaldı. Müşteri temsilcisi, anlaştığımız fiyattan arabayı veremeyeceklerini, ancak liste fiyatından verebileceklerini söyledi. Aradaki fiyatta hiç küçümsenecek bir rakam da değildi. ( gerekçeleri döviz kuruydu. Ancak biz gittiğimizdeki kur ile telefonun geldiği kur arasında fark da yoktu :) ) Ben de kendilerine bir anlaşmaya vardığımızdan, arabanin fiyatını etkileyen bir kur artışının olmadıgından, ayrıca zaten arabayı kendileri düşük kurdan daha önce aldıklarından vs her şeyden bahsettim. Müşteri temsilcisi bana geri dönüş yapacağından bahsedip GERİ DÖNÜŞ dahi yapmadi. Konu da bu şekilde FIRSATÇILIK ile kapanmış oldu.

    He biz mi ne yaptık ? Anlaştığımız fiyat üzerinden İstanbul’daki başka bir Honda Satıcısı yardımcı oldu. Ayni fiyattan arabamızı oradan aldık.

    Siz de Ayışıgınin yanlış yönlendirmeleri ile mağdur olup üzerine bir de Honda Türkiye’den darbe yemişsiniz. Honda Türkiye’nin yapmış olduğu ise ayrı bir REZİLLİK. Konunun takipçisi olacağız. Umarım hak yerini bulacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 17Scorpion -- 14 Eylül 2018; 19:30:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Servisle aranızda geçen diyalogları okuyunca midem bulandı yemin ediyorum. Bu nasıl yüzsüzlük.

    Bağırta bağırta kullanılarak 300 bin kmleri geçen dizel şirket araçlarında çatlamıyor da 6000 kmdeki araçta çatlıyor dpf he..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben asla marka taraftarlığı yapan biri değilim , yaşadığınız duruma da cidden üzüldüm zira benim de başıma gelse sinir krizi geçiririm heralde ancak , başka bir servise , bayii ye gösterme imkanınız oldu mu ?

    1.5 yıldır hb sport kullanmaktayım ;

    Dokunmatik multimedya ekranımın içine toz girdiğinde hiç bir fotoğraf veya ana merkeze telefon açılmadan dokunmatik ekranın değiştirilmesi için garantiden sipariş geçilmişti, sonrasın da bir de klima yönlendiricim de arıza çıktığı için o da hemen servis tarafından garantiyle sipariş geçilip yeni parça ile değiştirildi. Bu dediklerim ankara bora'da yapıldı.

    zira bunlardan birisi için kullanıcı hatası denilse ortalığı dağıtırdım kesin , sizin ki daha farklı bir olay hiç dokunmayacağınız bir parça da sorun çıkmış gerçi honda dizel motor işini beceremiyor keşke farklı bir modelin dizel aracını alsaydınız ancak bu olayı ekşiye ve honda sayfalarında paylaşırsanız bir sonuç alabilirsiniz gibime geliyor.

    Zira şunu belirtmek isterim marka/model her ne olursa olsun garanti işi tamamen bayiide bitiyor.

    2014 senesinde 208 model aracımın dokunmatik ekranı içeriden çatlamıştı ve bunu garantiye sokmadılar ben sonradan peugeot Türkiye'yi aradığım da bana bayii bize kullanıcı hatası bilgisi verdi bu yüzden garanti işlemi yapamadık dedi.(yani bayi sizden para koparmak adına bunu yapıyor) Başka bir bayiiye götürüp aracı gösterdim sağolsunlar anında garantiye sokup yeni parça değişimi yapılmıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezicioyuncu -- 14 Eylül 2018; 19:44:45 >




  • Ekşi sözlüğe taşımanız çok iyi oldu. Geri adım atacaktır Honda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.