Şimdi Ara

KONU SİLİNEBİLİR (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
597
Cevap
14
Favori
60.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
308 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Göçük sorunundan sonra Honda alarak zaten en büyük hatayı yapmışsınız, ayışığı da burada hatalı olmakla birlikte asıl sorun Honda Türkiye de...

    Davadan başka çareniz kalmamış, sesinizi duyurum ama bu duyurma sadece okuyanların Honda ya olan tavrını etkiler, Honda'dan pek bir dönüş beklemeyin derdim ben...

    Umarım atanan bilir kişi dünyadan bir haber olmaz...
  • Benzer sorun Vw grubunda da mevcut. Bir süre devirli kullanınca partikül filtresini temizliyor yola devam ediyor. Eğer sorun çıkarırsa değişimi çok maaliyetli olduğu için egr ile birlikte iptal ediyorlar.

    Bahsedilen sorunun Honda ile değil de Türkiye deki servislerin zihniyetiyle alakalı olduğunu düşünüyorum.
    Servislerde maalesef bu işten anlayan adam sayısı çok az. Sadece ellerindeki kılavuzlara bakarak " aaa hata bundan dolayı " diyip değişim öne sürüyorlar. O parça pahalıysa da bir şekilde kullanıcıya kitleyip kurtarma peşindeler.

    Konuyu Honda Global e bırakın mail atmayı twitter dan bile yazsanız çözülür. Ben sizin yerinizde olsam " bu motora artık güvenmiyorum yeni araç istiyorum" der sıfırlama peşine giderim. Motora ne yapıldığı ne kadar kurcalandığı bile meçhul.
  • Sene 2006 da 2005 model makyajlı civic aldım 5 bin km de çok övdüler Honda şöyle Honda böyle araca 2 ay dayandım langur lungur bir araba bana göre, sonra satıp audi aldım, bu arada araba alıp satıyorum en az 100 araç aldım sattım aldığım japon arabası 2 tane.. Ne satmasını nede binmesini sevmem..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saol dostum...

    honda böylece 1 adet şahsım olarak, gelecek müşteri potansiyelini kaybetti.
  • geçmiş olsun. inşallah hukuki süreç de mağduriyetiniz bir an evvel giderilir.
    Honda markası da adına ve kalitesine yakışmayacak ürünler çıkarmaya başladı, hatalarını kullanıcıya yıkmaları da cabası. sıfır araç alıp da bu kadar rezillik yaşamak, insanı maddi ve manevi yıpratır.
  • Hondayı Honda yapan performans ve sorunsuzluk kriterleri 2000 yılından sonra benim için bitmişti, geçmiş olsun. bu şekilde servislerin elinde oyuncak olmak zaman kaybetmek hoş değil. Kaybettiğiniz zamanı ve size yaşattıkları stresi maddiyata dönüştürüp davanızda bunları da talep edin bence. Geçmiş olsun tekrar. Bulaşmayın Honda'ya almayın aldırtmayın bu sistemlerini düzeltinceye kadar. Şuraya bak bu kadar marka içinde lütfen (lütfedip) onları seçmişsiniz netice bu yani. Şaka gibi.
  • Çok geçmiş olsun bende leon var satıp honda veya nissan alacaktım . Sayende kurtardık . Sakin acıma bunlara tüm hukuku yollara başvur . Resmen haydutlar
    Dostum tazminat davasida ac çünkü başkalarını da boyle kandırırken bir daha düşünürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi classlord -- 17 Eylül 2018; 11:30:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada ben wv grubuna kızıyordum . Çok kazık diye ama dışarda durum daha fena . Bu nedir ya motor parçasını sen nasıl bozacaksın . Motoru açıp çekiçle vurmak gerekiyor . Helaldi boyle bir şey yaptığını sandılar



    Wv de Garanti suresinde vites p hatası , trigier kayısı , radyatör su pompası değişti bir kuruş para vermedim

    Trigier ücretsiz değişti . Su pompası kısmen benim farklı radyatör suyu kullanmam dan kaynaklansada Garanti den değiştiler .

    Garanti çok çok önemli benim arabadan daha önem verdiğim bur durum boyle olamamali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreeeeee

    2016 model sıfır km Opel İnsignia 1.6 dizel araç almıştı. Aracı hala kullanmaktayım.

    Bu dediğiniz dizel partikül filtresi tıkalı uyarısını bende senin gibi 6 ayında falan ilk kez karşılaştım. ortalama her 6 ayda bir tekrar etti(ve tekrar etmeye başlamadımı 2günde bir çıkıyor). ilk başlarda sorun olduğunda ışık sönene kadar arabayı sürdüm. bir süre sonra sikerim deyip takmamamaya başladım.(ör: halı saha maçına gidiyorum maç başlamasına 5 dakika var, araba bana motoru kapatmayın sürün diyor.)

    kirli yakıttan kaynaklandığı söyleniyor. Ama insignia araçtan öncede hep aynı yerden alırdım mazotu. ha belki önceki araçlarımda bu uyarıları algılayacak sistem bu kadar hassas değildi bilemiyorum.

    Özetle;
    Bu durum bende de markaya karşı güvenimi azalttı.
    Araç henüz yolda kalmadı umarım kalmaz :)
    Bu durum pasif temizliği yarıda bıraktığınız için oluyor. Pasif temizliğin tamamlanmasına izin verseniz uyarı ile karşılaşmazsınız. 2.0 cdti insigniayı yaklaşık 35bin km kullandım bir kere bile uyarı çıkmadı. Pasif temizliği her seferinde tamamladığım için olsa gerek. Ayrıca pasif temizlik Rolantide de iş görüyor. Sürmeye gerek kalmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Neden hala honda aliyor insanlar?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Şimdi şu parça 15 bin lira he?
    Bence Honda servis elemanları o kadar cehalet ve acziyet içindeler ki arkadaşa birkaç bin lirayı bulmayan parçayı 15 bin lira diye (şanzıman fiyatı sanki) geçirmeye kalkarken müşteri uyanmasın diye DPF dışında şu şu şu parçalarda ilave olarak değişmeli falan demeyi bile unutmuşlar. Oyunları açık olmasın diye bu ahlak ile bunu yapmalarını beklerdim bu heriflerden. Sadece DPF'nin 15 bin lira etmeyeceğini herkes anlar zira.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 17 Eylül 2018; 12:11:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    Benim başıma da benzer sorun geldi; Opel İnsignia grand sport dizel 1.6 aracım henüz 1500 km de partikül filtresi dolu uyarısı verdi. Servisi aradım ve bana yüksek devirde 50 -60 km sürmem gerektiğini söyledi. Sorun düzeldi fakat bir kaç gün sonra yine aynı arızayı verdi. Bu sorunun sebebini ve çözümünü aracı servise götürmeden bayağı bir araştırdım. Sorunun tamamen yakıt kirliliğinden kaynaklandığı sonucuna vardım. her zaman yakıt aldığım Opet'ten almıştım yakıtı ve uyarı vermişti. Yakıt bitince shell'den aldım yine uyarı verdi. Yakıtı tükettikten sonra Başka bir shell den aldım yine uyarı verdi. Sonra yine başka bir shell istasyonundan aldım ve 10 bin km oldu hiç uyarı vermedi. Sadece markaya aldanmayın. İstasyondan istasyona çok değişiyor. Sırf yakıt almak için 10 km yol gidiyorum artık.



    Arkadaşın yaşadığı ise sadece yakıt aldığı istasyon ile ilgli değil honda ile ilgili de olmuş. Geçmiş olsun.
    Opet iyice sıvadı sanırım. Benzinli olmasına rağmen bende hiç memnun kalmadım son aldığım yakıttan. Lakin bildiğim kadarıyla hepsi aynı rafineriden almasına rağmen stoklama, alkol oranı vs. birçok ufak parametre istasyondan istasyona değişiyor kalite anlamında.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CheckVizoR

    Benzer sorunu bizim ford connectle de yaşıyoruz. Arabayı alalı 3 yıl oldu . 2 kere bu şekilde dizel filtresi aşırı yüklü hatası verdi. Şuanlık sıkıntı yok. Arkadaşın dediği gibi ford servisi de bana 3. Viteste yüksek hızda biraz kullan dedi . o şekilde geçiştirdik. Ama şuan araba alacak olursam bir daha dizel araba tövbe. Başlarım partikül filtresine. Dizel pişmanlık kim ne derse desin.
    Haklısınız. 2009 öncesi dizellerde sanırım DPF yok ama o yaşta araçta alan pek çıkmaz sanırım. Eskiden araçlar marka/model bazında fanboy ihtiva ederdi. Şimdi dizel-benzin diye ayrıldı. Bende benzinden yanayım şiddetli olarak. Yakında elektrikli/hibrit araç fanboy'larda çıkabilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Ekşideki konu da güzel ilerlemiş, bu rezaleti, müşteri düşmanı tavrı herkesin bilmesi lazım
    Hocam sosyal medya gücü yadsınamaz. Mesela her firma ve Honda için sökmez belki ama "29 Mayıs 2018 Peugeot Rezaleti" başlığı vardı mesela, 151 sayfayı görmüş bir başlıktı. Aradan birkaç sayfa silindi ama 145 sayfa ile mağdur arkadaşın sorunu çözüme bağlandı sonuçta. Honda yüzsüz ve tokatçı esnaf felsefesi ile iş yaptığı için ne kadar işe yarar bilemiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisin saçmalayıp hem kendisini hem sizi hem de markayı rezil etmesi diye buna denir.

    Servisin yapmadığını yapın, öncelikle olanları doğru şekilde sakince değerlendirin; Aracınızın emisyon lambası yakmasının nedeni dpf den bağımsız olarak düzgün bir yanma olmadığının ve devam ettiğinin işareti. Partikül filtreniz bu yüzden dolmuş öncelikle yakıt, enjektör, hava tesisatı(emiş kanalı, turbo tesisatı veya sensörler) kontrol edilmeli. Servisin en baştan bunu hesaplaması gerekirdi.

    Yağ lambası yanmasının nedeni ise motor yağının bir miktar partikülü bünyesinde hapsedecek özellikte olması ve bu emilimin belli bir haddi aşınca viskozite kaybı sebebiyle sizi uyarmasıdır. Servis ortamında rejenerasyon yapan kişinin bunu bilmesi gerekirdi.

    Gelelim çatlak konusuna; maalesef bu konuda ciddi derecede kendisinden ödün verecek bir muhatap bulamazsanız aleyhinize sonuç çıkacaktır. Filtre yüksek ısılarda daha kırılgan hale gelir ve sizin zaten alçak olan aracın altını çarpmanız sıfır bir araca kırık filtre takılmasından çok daha yüksek bir ihtimaldir.

    Sonuç olarak, aracınızın filtresi yenisi ile değişse bile kısa sürede bu filtre de dolacaktır. Öncelikli olarak yanma sorununu çözmelisiniz. Kırık DPF'yi eğer hiç bozmadan yerine takarsanız ve içinden partikül kaçacak büyüklükte parça eksilmediyse işinizi görmeye devam edecektir. Son olarak motor yağınızı acilen değiştirin.

    Bir de benim sorum olacak, konuyu buralara taşıdığınız ve bu yüzden marka tarafından artık size yardım edilmeyeceğini anladım konuyu okurken, yanlış mı anladım acaba yoksa gerçekten böyle bir şey mi var? Bunun tespitini kim yapıyor onu da anlayamadım, gerçekten çok enteresan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lagun@ -- 17 Eylül 2018; 12:42:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    aynı durum Japonya veya ABD'de yaşansa ve aynı cevabı verselerdi (vermezlerdi gerçi) , o bayinin kaba etinden kan alırlardı kan. Bizde Müşteri Hizmetleri malı alıncaya kadar çalışır. Malı aldıktan sonra Allaha emanetsin.

    Alıntıları Göster
    Ülkeye göre muamele. Açık ve net. Türkiye'nin eskiden beri gelen imajından cesaret alan yerelleşmiş sahtekarların kraldan çok kralcı olmaları sonucu Türk müşterisine adeta köpek çekmesi durumudur. Yerleşik bir ticari kültür haline gelmiş bu hocam. Almanya, Abd, Japonya veya aklınıza gelen gelişmiş bir ülkede bunu yapan bayinin ticari lisansı iptal edilp ana firmadan da dediğiniz gibi kaba etine gerekli uygulama yapılırdı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hondacı mantığını anlamak ve neden bu markaların millete köpek çektiğini anlamak için bu hafta sonu Aziz Kancarın da katıldığı modifiye fuarının videolarını izleyin, ordaki tiplerin notunu verin sorun zaten kendiliğinden çözülecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sosyal medyanin gucu yadsinamaz. Arkadasim bugun maltepede bir honda bayisi varmis ve civic alacakti. Dun konunun linkini yolladim ve konunun tamamini okumus simdi bana toyota ile ilgili konu varmi diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.