Şimdi Ara

HONDA BAGAJ HACMİ (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
1
Favori
14.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 3. Fiyatı 50-100 ytl arası değişen çıkma ince stepnelerden göze yarayan ve jant çapı aracınızı orjinal stepnesi ile aynı olan bir tanesi alınır.

    mini stepne özeelikle daha küçük çaplıdır, rahatsız olup bir an önce normal lastiği tamir ettirelim diye


    6. Jant doğrultma işi yapan ustaya orjinal ve yeni almış olduğunuz stepne verilir.
    7. Usta tornada orjinal ve ince stepnenin göbeklerini çıkarır
    8. Orjinal stepnenin göbeğini ince stepneye kaynaklar ve balansını yapar.
    9. Sprey boya ile kaynak yerlerini boyar.


    Ve bu stepneyi, hiç rahatsızlık duymadan güzelim arabanın bagajına koyup taşıyacaksın ha; hiç yedek lastik taşıma daha iyi , al iki tüp tamir kiti bas gaza
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    3. Fiyatı 50-100 ytl arası değişen çıkma ince stepnelerden göze yarayan ve jant çapı aracınızı orjinal stepnesi ile aynı olan bir tanesi alınır.

    mini stepne özeelikle daha küçük çaplıdır, rahatsız olup bir an önce normal lastiği tamir ettirelim diye


    6. Jant doğrultma işi yapan ustaya orjinal ve yeni almış olduğunuz stepne verilir.
    7. Usta tornada orjinal ve ince stepnenin göbeklerini çıkarır
    8. Orjinal stepnenin göbeğini ince stepneye kaynaklar ve balansını yapar.
    9. Sprey boya ile kaynak yerlerini boyar.


    Ve bu stepneyi, hiç rahatsızlık duymadan güzelim arabanın bagajına koyup taşıyacaksın ha; hiç yedek lastik taşıma daha iyi , al iki tüp tamir kiti bas gaza


    Stepne yukarıdaki işlemlerden sonra orijinalinden ayırt edilemiyor, rahatsızlık verecek bir tarafı yok hem tam boy stepne taşımaktan da iyidir. Tamir kitim de var elbette, ama tamir kiti lastik yarılmasına çare olamıyor. Lastiğiniz şehir içinde yarılırsa bir sorun olmaz, iyi kötü kenara çeker rahatlıkla yardım çağırabilirsiniz. Ama ailenizle birlikte şehirlerarası bir yolda dağ başında lastik yarılırsa ne olacak? Böyle bir durumda kalmak ister miydiniz?

    Sonuçta stepne taşımak ya da taşımamak tercih meselesi, ben şahsen yurdumun yollarında stepnesiz dolaşmam (Her ne kadar lastiklerim iyi kalite ve çok km yapmamış bile olsa). Bagajda yer açmak için de ince stepne taşımak en ideal yol. Umarım yararlanan arkadaşlar olmuştur.




  • mantıklı bir dağılımıyla 2 ailenin eşyaları dahi sığıyor ;)
  • zaten o tamir kiti denen tüpler lastik hasarı sırasında işe yaramıyormuş, önceden her lastiğin içine bir tüp sıkmak sonra hava basmak gerekiyormuş, lastiğe çivi falan batınca o tüpün içindeki zerrecikler içerdeki havanın basıncıyla gidip deliği tıkıyormuş, yani çok sağlıklı bir çözüm değil, bagajda taşımanında faydası yok, mini stepne ile en fazla 80 km hız yapılabiliyor ve belli bir mesafe kullanabiliyorsun, çk rahatsız edici bir sürüş olduğu için mecburen gidip bir an önce patlak lastiği onartıyor veya yenisis alıyorsun, ayrıca burada başka bir sorun çıkıyor karşımıza, tr deki civiclerde bagaj halısı yüksek stepneye göre ayarlanmış, mini stepne koyduğumuzda halı tabana oturmuyor, yamuk kalıyor, halıyı kesmak lazım ama onunda içinde tahta gibi bir madde var öyle kolayca kesilir gibi değil, ben bir ara stepnesiz kullanmak istedim ama bu halının uyumsuzlugundan dolayı yine stepneyi koydum yerine




  • 1000 litre yapaydın da bagajı.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    zaten o tamir kiti denen tüpler lastik hasarı sırasında işe yaramıyormuş, önceden her lastiğin içine bir tüp sıkmak sonra hava basmak gerekiyormuş, lastiğe çivi falan batınca o tüpün içindeki zerrecikler içerdeki havanın basıncıyla gidip deliği tıkıyormuş, yani çok sağlıklı bir çözüm değil, bagajda taşımanında faydası yok, mini stepne ile en fazla 80 km hız yapılabiliyor ve belli bir mesafe kullanabiliyorsun, çk rahatsız edici bir sürüş olduğu için mecburen gidip bir an önce patlak lastiği onartıyor veya yenisis alıyorsun, ayrıca burada başka bir sorun çıkıyor karşımıza, tr deki civiclerde bagaj halısı yüksek stepneye göre ayarlanmış, mini stepne koyduğumuzda halı tabana oturmuyor, yamuk kalıyor, halıyı kesmak lazım ama onunda içinde tahta gibi bir madde var öyle kolayca kesilir gibi değil, ben bir ara stepnesiz kullanmak istedim ama bu halının uyumsuzlugundan dolayı yine stepneyi koydum yerine



    Tamir tüpünü arkadaşımın (LPG'li) arabasında deneme şansımız oldu. Edirne otoyolunda lastik patladı. Durup tamir kitini içine sıktık. Lastik aracın hareket etmesine yetecek kadar şişti. Daha sonra en yakındaki benzinliğe kadar fazla yüksek süratlere çıkmadan gittik. Benzinlikte lastiğin havasını tamamlayalım derken asıl sürprizle karşılaştık. Lastik yanaktan hasar almıştı, tamir kiti idareten yırtığı tutmuş ve bizi benzinliğe kadar götürmüştü fakat biz hava basalım derken lastiği bir güzel yardık. Neyse ki benim telkinlerim sonucu arkadaşım stepnesini bagajına koymuştu da (iki gün öncesine kadar taşımıyordu) yolumuza devam edebildik.

    Lastiği söktüğümüzde tamir kitinin lastik içinde zar gibi bir katman oluşturduğunu gördük. Temizlenmesi de oldukça kolaydı.

    Uzun sözün kısası tamir kitleri gerçekten işe yarıyor. Ancak daha önce de bahsettiğim gibi lastik yanaktan darbe almışsa tek çare stepne. Benim de bagajımda hem tamir kiti hem de stepne var ama lastiğim normal bir şekilde patlasa doğrusu stepne ile hiç uğraşmam. Karda kışta söküp takmak için kan ter içinde kalmaya gerek yok, tamir kitini basarım en yakın lastikçide de lastiğimi tamir ettiririm.

    Sizin bahsettiğiniz kitler de var. Oldukça pahalı ama o kitten alırsanız lastiğinizi yaklaşık 200 patlamaya kadar koruyormuş. Ama bedeli neredeyse bir lastik parasıydı yanlış hatırlamıyorsam.




  • Bu konuya katkıda bulunan tüm arkadaşlara teşekkürler. Honda Civic de bagaj kapasitesi bir dezavantaj. En azından benim gibi geniş bagaj ihtiyacı olanlar için. Ancak, yine de bu bagajla idare edilebilir. Sorunun kaynağı, bu araçların stepnesiz olarak ithal edilmesi. Ancak ülkemizde stepne eklenince bagaj sorunu ortaya çıkmış. Olsun Civicin diğer özellikleri bu yönünü kapatıyor diye düşünüyorum. Özellikle de otomatik şanzıman bir oto düşünenler için ilk sıralarda bu araç yerini alıyor. Bu ilgiyi de sonuna kadar hakediyor. Kazasız sürüşler diliyorum.
  • İyi demişsinde bu araçlar türkiyede gebzede üretiliyor, bildiğim kadarıyla avrupayada buradan gönderiliyor, ithal değil yani
  • İyi de sevgili arkadaşım, aracın projesi, de Gebzede hazırlanmıyor herhalde. Senin bahsettiğin şey olsa olsa montaj herhalde. Honda, made in Japan... 8D] Onlar aracı kendi yollarına göre tasarlıyor. Ama bize gelince stepne ihtiyacı gündeme geliyor. Honda çok güzel bir araç. Bagaj da iyi kötü idare eder. Bu zaten sana yeterken bana yetmez şeklinde ve tamamen kişisel ihtiyaçla ilgili. Herkes kendisine göre değerlendirecek Selamlar...
    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    İyi demişsinde bu araçlar türkiyede gebzede üretiliyor, bildiğim kadarıyla avrupayada buradan gönderiliyor, ithal değil yani

    [




  • Hondanın japon olduğunu biliyoruz tabi, ama üretimi (civic sedan) türk ve bazı parçalarıda burada üretiliyor, mesela yan camlara bak, kocaman kocaman , dana gözü gibi "paşabahçe" yazıyor
  • Sevgili arkadaşım, Hondanın japon olduğunu bildiğini biliyorum. Kusura bakma, onu öğretmek gibi bir amacım zaten yok. Açıklamaların için de teşekkürler.
    Yabancı araçların bazı parçalarının ülkemizde yapılıyor olması gerçekten çok gurur verici. SLM.
    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    Hondanın japon olduğunu biliyoruz tabi, ama üretimi (civic sedan) türk ve bazı parçalarıda burada üretiliyor, mesela yan camlara bak, kocaman kocaman , dana gözü gibi "paşabahçe" yazıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinn06 -- 29 Aralık 2008; 20:37:56 >




  • Paşabahçe mi? Yerli malı yurdun malı hesabı. Bizimkiler de SWAROWSKI en hakikisinden
  • ama ön ve arka camları halis capon, orijinal honda, heralde onları burada üretemiyoruz
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.