Şimdi Ara

.:: HONDA Accord Kulübü ::.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir Kullanıcı, 5 Masaüstü Kullanıcı, 4 Mobil Kullanıcı ( 4 Mobil Cihaz )
21.086
Cevap
144
Favori
1.216.256
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    96 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 2601cuneyt

    quote:

    Orijinalden alıntı: oscartybalt

    quote:

    Orijinalden alıntı: 2601cuneyt

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmarali


    quote:

    Orijinalden alıntı: 2601cuneyt

    @Marmarali
    Kaç model Accord bakıyorsunuz ?

    2.4 arıyorum 03-04-05 farketmez 2.4 olsun benim olsun :))

    2.0 sport olursa benim aracı düşünürmüsünüz ?
    Çok temiz 2. sahibiyim, 2005 model ,80 bin km de. Boyasız sayılır , sadece tamponları ben boyattım park çiziklerinden dolayı..Teleflex LPG var. Gri renk..

    hocam sahibinden de varmı ilan? araca ne kadar istiyosun?

    Yok ilan vermedim. Satıp satmamakta da kararsızım . Araçla ilgili en ufak bir problem yok.İstediğim rakamı bulabilirsem satıp ya CRV yada son kasa Accord niyetim var..
    İstediğim rakam 35.000 TL..



    saol hocam, o kadar çıkamam o araba için. 2007 makyajlı executive var 35.500 'e, o daha mantıklı geliyo bu şartlarda.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    760 Mesaj
    @TcpIp

    hocam ankara karlıydı bu aralar sırf sizin için denemeler yaptım buz üstünde kar üstünde
    patinaj yaptığı an ışık yanıyor (vsa ışığı)hem gaza bastığında hem frene bastığında...
    _____________________________
    BMW 320i ED 2016 sportline
    Yamaha MT-25
    İYİ GÜNDE KÖTÜ GÜNDE HEP BERABERİZ ÇÜNKÜ BİZ ANKARAGÜÇLÜYÜZ!!!
  • Yüzbaşı
    798 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: knggizmo

    @TcpIp

    hocam ankara karlıydı bu aralar sırf sizin için denemeler yaptım buz üstünde kar üstünde
    patinaj yaptığı an ışık yanıyor (vsa ışığı)hem gaza bastığında hem frene bastığında...



    @knggizmo

    Temkinli davranıyorum yanlış bir hareket yapıp arabayı takla falan attırmaktan korkuyorum

    Ama en kısa zamanda uygun bir yerde deneyip sizi haberdar edeceğim.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    97 Mesaj
    Arkadaşlar accordumu keyfe keder satılığa çıkardım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-59-000-km-de-orjinal-yok-boylesiiii-63821671/detay/

    bide sizce jantlar güzel olmuşmu?? ilk defa ofsetli jant aldım zaten çokta abartı bir ofset yok hafif ofsetli.
    _____________________________
  • Yarbay
    4592 Mesaj
    Eşşek haa eşşek


    Hımmmm







    Ben tosun diyordum demek ki eşşekmiş civicler



    Sorarım ben size
    |
    |
    _____________________________
    *****
    Aptalların en akıllı tarafı, onlar hiç vakit kaybetmez, başkalarının vakit kaybetmesini sağlar ve bu konuda harıl harıl çalışırlar!
  • Yarbay
    8793 Mesaj
    2004 için çok düşük değil mi rakkam?
    |
    |
    _____________________________
    KEDÜDÜR O , KEDÜ KEDÜ

  • Yarbay
    2799 Mesaj
    Aracın KM düşük, ekstralar var (jant falan) ondan fiyat uçuk heralde..
    Ama araç temize bvenziyor..
    |
    |
    _____________________________
    ''Her bildiğini söyleme, her söylediğini bil...''
    CLAVDİUS
  • Çavuş
    97 Mesaj
    arkadaşlar dediğim gibi keyfe keder satılık araç gerçi piyasaya baktığımızda perişan arabalara 32-35 arası istiyolar. bu arada ön panjura logo iptali yaptırmak istiyorum ama araştırdığım kadarı ile hazır satılmıyormuş. logoyu kesip alıyolarmış. Yaptıran arkadaşlar varmı ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5162 Mesaj
    Jantlar yakışmış ben beğendim ancak bu keyfe kederler araç piyasını alt üst ediyor,2 daha koysan benim hatasız boyasız makyajlı 2007 modeli alırsın..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Honda ACCORD 2.0 Executive 155 Hp
    İphone 6S Plus Gold
  • Çavuş
    97 Mesaj
    haklısın dranov ama biliyosunki tercih meselesi. 2004 model araca jant karlık vs biraz aksesuarladığın zaman daha çok dikkat çekiyor. birde araba temizse piyasasının üztünde satılabiliyor. Ben bu şekide inan bi çok araç sattım.

    mesela aşağıdaki ilanındaki civic elegance 2007 modeller benim sattığım dönemde 31-33 arasında değişiyordu. biraz makyaj ve aksesuarla 36.000 TLye gitti 6 ay önce :))

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-beyaz-body-kitli-angel-farli-sunrooflu-full-full-44444913/detay/
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    141 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: [email protected]

    Arkadaşlar accordumu keyfe keder satılığa çıkardım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-59-000-km-de-orjinal-yok-boylesiiii-63821671/detay/

    bide sizce jantlar güzel olmuşmu?? ilk defa ofsetli jant aldım zaten çokta abartı bir ofset yok hafif ofsetli.

    araç kestirip pıstırılmış. onun için fiyat düşük galiba

    normalde bi 5 daha koymak lazım üzerine...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turan37 -- 26 Aralık 2011; 12:10:12 >
    |
    |
    _____________________________
    2007 Honda ACCORD 2.0 Executive Siyah
    2010 QASHQAİ Tekna Siyah




  • Yarbay
    4915 Mesaj
    ben 34.900 okudum ilk basta neden cok diyorlar acaba diye dusunuyordum. bi daha bakinca dustu jeton. piyasasi 30-32 arasi zaten.

    model dusuk ama km de dusuk
    masraf da yapilmis belli.

    bence ederi 34-35 falan. ama satilirsa bu fiyata hayirli olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Astra K 1.6 CDTI 136 HP Dynamic + Sunroof A/T

    Punto Evo 1.3 Mjet 75 :) HP Active+ Hibrit Turbo
  • Yüzbaşı
    798 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: [email protected]

    Arkadaşlar accordumu keyfe keder satılığa çıkardım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-59-000-km-de-orjinal-yok-boylesiiii-63821671/detay/

    bide sizce jantlar güzel olmuşmu?? ilk defa ofsetli jant aldım zaten çokta abartı bir ofset yok hafif ofsetli.

    @honda satip ne almayi dusunuyorsunuz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    97 Mesaj
    Hayırlısı arkadaşlar aracımdan memnunum çok şükür bi zorunluluğumda yok satmak için. Accord sonuçta kolay kolay vazgeçilecek bi araç değil. Beğendiğinize sevindim.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    97 Mesaj
    Tcıp bu benim yaklaşık 13. hondam arada bir volkswagen, ford, renault ve peugeot girdi ama kimse kusura bakmasın honda gibisi kesinlikle yok. Sağlamlık performans konfor on numara.

    Niyetim crz almak bide onu deniyeyim diyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    91 Mesaj
    Arkadaşlar, bende bir Accord sahibi olmak istiyorum ve acil görüşlerinize ihtiyacım var.
    2001 Euro Accord almak istiyorum, tavsiye edermisiniz, araçlar 200.000 km'ye yakın genelde sorun yaşar mıyım, ne kadar verilir bu araçlara...
    tavsiyelerinize ihtiyacım var. cevaplar için şimdiden teşekkürler...
  • Çavuş
    41 Mesaj
    Bugün yayınlanan mtv zammından bize kısmet çıkar mı? 2.4 motorlara?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    705 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmarali

    @Ersindurum ben arac almak için arıyorum 2.4 ariyorum. ama kafama yatan su anda bir araba bulamadım.. Şimdi sahibinde 27.000 tl bir ilan var boyasiz sanirm onu almayı düşünüyorum ama adam mesajla cevap istiyor benim mesajlarımı okuyor cevaplamıyor çok liginc birşekilde.. Bana tavsiye edebileceğin bir arac varmı? Ve ya neye dikkat etmeliyim alırken.. Yetkili servise ekspertiz yaptırmadan kesinlikle arac almam ama orada çıkan sonuclar ne olmalı neye dikkat etmeliyim. Teşekkürler

    aracın şanzımanına baktır araç soğukken kullan hafif gazla sıyırıyormu diye sonra sıkıştır araç ısınsın bir daha öle kullan motoru iyi dinle piston yataklarına filan dikkat et

    servis bakımlarına dikkat et 3-4 sene servise uğramamış arabayı alma km düzgün çıkmaya bilir
    bilyalarına baktır direksiyon borusu patlar sonra onu sanayide yaptırırlar ses yapar onu kontrol et
    arka çamurluğu değişmiş arabayı almam
    farları su alır içi solar dikkat et
    km fazla ise düzgün yağ bakımı yapılmamışsa zinciri uzar zinciri de kontrol ettir

    not: araçta tüp varsa subapları kontrol ettir teknisyene deki supap ayarı civatasında daha yer varmı bide bir müddet sonra silindir kapağı söktürme
    _____________________________
    Honda Accord 2.4 Executive 2004 + prins vsi 2
    Parrot MKİ9000




  • Yüzbaşı
    705 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: afsy

    Arkadaşlar, bende bir Accord sahibi olmak istiyorum ve acil görüşlerinize ihtiyacım var.
    2001 Euro Accord almak istiyorum, tavsiye edermisiniz, araçlar 200.000 km'ye yakın genelde sorun yaşar mıyım, ne kadar verilir bu araçlara...
    tavsiyelerinize ihtiyacım var. cevaplar için şimdiden teşekkürler...

    şanzıman aracı geri geri dik yokuşu çık çıkmıyorsa alma
    |
    |
    _____________________________
    Honda Accord 2.4 Executive 2004 + prins vsi 2
    Parrot MKİ9000
  • Yüzbaşı
    705 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    Davlumbaz ne zaman DAVRULMAZ oldu?


    Benim arabam niye geri geri yokuş çıkamasın ki? Hey Allahım! Şanzımandan yana sorunum yok. Yokuş aşağı gaza basmadan inince cut-off yapıyor, onu biliyorum ama her yokuşu da hızlanarak inemiyor. Neyse, ben biliyorum nerede ne zaman vitesten sallayacağımı. İlgin için teşekkür ederim

    dostum imla hatalarına takılma ben senin aracından 10-15 adet şanzıman yapınca bu işin kitabına başladım sen bildiğini yap yokuş aşşağıya arabayı boşa alınca vites 4. kavramada kalıyor ve hız devir farkından dolayı şanzımanı yakıyor
    |
    |
    _____________________________
    Honda Accord 2.4 Executive 2004 + prins vsi 2
    Parrot MKİ9000




HızlıCevap
Reklamlar
üniversite
Canlı Tv izle
Mobilya Takımları
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,906
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.