Şimdi Ara

Home tuşu garanti kapsamında mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
2.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Home tuşu garanti kapsamında mı? Cihaz teknosadan alınma.bir de cihaz kapandıysa ve daha açılmıyorsa yani elma logosunda takılı kalıyorsa bu da garantiye girer mi acil cevap bekliyorum



  • Valla genpa benden 94 lira aldı home tuşu için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldPunch

    Valla genpa benden 94 lira aldı home tuşu için.

    çokmuş 94 lira! ama benimki genpa değil ki teknosadan alınma.
  • Tüketici kanunu açık :) cihaz ve aksesuarlarda garantiye girer. Gık derlerse şikayet edin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gps.navigation

    Tüketici kanunu açık :) cihaz ve aksesuarlarda garantiye girer. Gık derlerse şikayet edin

    Anladım.Ama gık demezler herhalde yahu derler mi? neden desinler tüketici kanunları açıksa
  • Forumda bir arkadaş genpa garantili iphone 4'ünü home tuşu arızası sebebiyle vermiş, ertesi gün cihazı yenisiyle degiştirmişler. Duyunca bende YOH A.* dedim ama olabiliyor yani böle şeyler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genpa bakıyordur iPhone'a.Darbe,kırık,sıvı teması,yetkisiz müdahele dışında cihazdan kaynaklanan problemler garanti kapsamındadır.Siz TeknoAsist'e bırakabilirsiniz onlarda Genpa'ya gönderir cihazı.Ya da siz Genpa'ya bırakıp daha hızlı şekilde alırsınız.
  • Benim sıfır cihaz degisim sebeplerinden birisi de home tuşu arızasındandı garanti kapsamindadir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alicanarslan

    Benim sıfır cihaz degisim sebeplerinden birisi de home tuşu arızasındandı garanti kapsamindadir.

    Hangi firma garantisindeydi acaba ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkiside garanti kapsamındadır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Since1903


    quote:

    Orijinalden alıntı: alicanarslan

    Benim sıfır cihaz degisim sebeplerinden birisi de home tuşu arızasındandı garanti kapsamindadir.

    Hangi firma garantisindeydi acaba ?

    Teleservice.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Home tuşu sorunu vardı yenısıyle degıştıler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kusura bakmayın konuyla ilgilenemedim. Peki arıza belirleme ücreti nedir? Ben cihazı teslim ederken Teknosa'ya ne arızası varsa söyledim.Daha ne ücreti istiyorlar bunlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gps.navigation

    Tüketici kanunu açık :) cihaz ve aksesuarlarda garantiye girer. Gık derlerse şikayet edin

    Garanti Belgesinin 2.nci Maddesi;

    Ürünün tüm parçaları dahil olmak üzere tamamı 2 yıl firmamızın garantisi altındadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plssnwrme

    Kusura bakmayın konuyla ilgilenemedim. Peki arıza belirleme ücreti nedir? Ben cihazı teslim ederken Teknosa'ya ne arızası varsa söyledim.Daha ne ücreti istiyorlar bunlar?

    Daha önce bold 9700 telefonumu joyistik arızasından dolayı kvk servisisine götürdüm,

    "joyistik çalışmıyor dedim" onlarda "cihazın garantisi bitmiş, ücretli olarak tamir edilecek" dediler.

    Bende; "peki koyistik ne kadar?" dedim. Teknik servis elemanı "bilmiyorum, arkadaşlarımızın bakması gerekiyor" dedi.

    Daha sonra aradılar "95 tl bedeli var" dediler, bende yaptırmadım, cihazı teslim almaya gittim,

    Arıza tespit bedeli için 10 tl istediler, bende biraz kavga ettim, "ben zaten ürünün arızasını biliyorum, asıl siz fiyatını bilmiyorsunuz, sizin yüzünüzden 2 sefer git-gel yaptım, bana baştan 95 tl olduğunu söyleseydiniz, ne sizi uğraştırırdım nede kendim uğraşırdım" dedim ücret vermeden çıkıp geldim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    quote:

    Orijinalden alıntı: plssnwrme

    Kusura bakmayın konuyla ilgilenemedim. Peki arıza belirleme ücreti nedir? Ben cihazı teslim ederken Teknosa'ya ne arızası varsa söyledim.Daha ne ücreti istiyorlar bunlar?

    Daha önce bold 9700 telefonumu joyistik arızasından dolayı kvk servisisine götürdüm,

    "joyistik çalışmıyor dedim" onlarda "cihazın garantisi bitmiş, ücretli olarak tamir edilecek" dediler.

    Bende; "peki koyistik ne kadar?" dedim. Teknik servis elemanı "bilmiyorum, arkadaşlarımızın bakması gerekiyor" dedi.

    Daha sonra aradılar "95 tl bedeli var" dediler, bende yaptırmadım, cihazı teslim almaya gittim,

    Arıza tespit bedeli için 10 tl istediler, bende biraz kavga ettim, "ben zaten ürünün arızasını biliyorum, asıl siz fiyatını bilmiyorsunuz, sizin yüzünüzden 2 sefer git-gel yaptım, bana baştan 95 tl olduğunu söyleseydiniz, ne sizi uğraştırırdım nede kendim uğraşırdım" dedim ücret vermeden çıkıp geldim..


    helal peki ama sizinki bb benimki apple. birde teknosadan alınma acaba siz nereden almıştınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plssnwrme

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    quote:

    Orijinalden alıntı: plssnwrme

    Kusura bakmayın konuyla ilgilenemedim. Peki arıza belirleme ücreti nedir? Ben cihazı teslim ederken Teknosa'ya ne arızası varsa söyledim.Daha ne ücreti istiyorlar bunlar?

    Daha önce bold 9700 telefonumu joyistik arızasından dolayı kvk servisisine götürdüm,

    "joyistik çalışmıyor dedim" onlarda "cihazın garantisi bitmiş, ücretli olarak tamir edilecek" dediler.

    Bende; "peki koyistik ne kadar?" dedim. Teknik servis elemanı "bilmiyorum, arkadaşlarımızın bakması gerekiyor" dedi.

    Daha sonra aradılar "95 tl bedeli var" dediler, bende yaptırmadım, cihazı teslim almaya gittim,

    Arıza tespit bedeli için 10 tl istediler, bende biraz kavga ettim, "ben zaten ürünün arızasını biliyorum, asıl siz fiyatını bilmiyorsunuz, sizin yüzünüzden 2 sefer git-gel yaptım, bana baştan 95 tl olduğunu söyleseydiniz, ne sizi uğraştırırdım nede kendim uğraşırdım" dedim ücret vermeden çıkıp geldim..


    helal peki ama sizinki bb benimki apple. birde teknosadan alınma acaba siz nereden almıştınız?

    Hocam, ben Turkcell'den almıştım, KVK garantili cihazdı, ayrıca Şikayetvar.com'a da şikayet etmiştim,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    quote:

    Orijinalden alıntı: plssnwrme

    Kusura bakmayın konuyla ilgilenemedim. Peki arıza belirleme ücreti nedir? Ben cihazı teslim ederken Teknosa'ya ne arızası varsa söyledim.Daha ne ücreti istiyorlar bunlar?

    Daha önce bold 9700 telefonumu joyistik arızasından dolayı kvk servisisine götürdüm,

    "joyistik çalışmıyor dedim" onlarda "cihazın garantisi bitmiş, ücretli olarak tamir edilecek" dediler.

    Bende; "peki koyistik ne kadar?" dedim. Teknik servis elemanı "bilmiyorum, arkadaşlarımızın bakması gerekiyor" dedi.

    Daha sonra aradılar "95 tl bedeli var" dediler, bende yaptırmadım, cihazı teslim almaya gittim,

    Arıza tespit bedeli için 10 tl istediler, bende biraz kavga ettim, "ben zaten ürünün arızasını biliyorum, asıl siz fiyatını bilmiyorsunuz, sizin yüzünüzden 2 sefer git-gel yaptım, bana baştan 95 tl olduğunu söyleseydiniz, ne sizi uğraştırırdım nede kendim uğraşırdım" dedim ücret vermeden çıkıp geldim..


    Size verilen kayıt formunda zaten arıza tespit bedelinin 10 TL olduğu yazmıyor mu?




  • brigstar garantiliyse ve kullanıcı hatası yoksa %100 cihaz değişir.
  • benim home tuşuda takıntı var garantiye verdim düzetildi diye geri göndermişler kontrol ettim anı sorun devam ediyordu geri yolladım bu sefer telefonumu değiştirmişler Tşkler Apple :)
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.