Şimdi Ara

Hocalarım Yardımınıza İhtiyacım Var !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
293
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle hepinize şimdiden teşekkürler ediyorum.

    Yaşım: 22
    Boy: 187
    Kilo: 89
    Spor için Bütçem: 600 tl
    Meslek: Zabıt Katibi

    Arkadaşlar bu durağan hayattan kurtulup artık değişik şeyler yapmak istiyorum spor yapıp hımbıl vücut yapısından kurtulmak istiyorum.

    Çalışma ortamımın gereklerine göre kendime böyle bir yemek listesi yaptım ne kadar doğru ne kadar yanlış tavsiyelerinizi bekliyorum. Eksikleri yada zararlı kısımları söyleyebilirsiniz daha önce hiçbir spor geçmişim yok..

    Sabah Kahvaltısı 6:30 : Yulaf Kepeği/ Lor/Yağsız Peynir/ 4 Yumurta/ Bal-Pekmez/ Fındık-Ceviz/ Fıstık Ezmesi/ Süt-Yeşil Çay/ Domates-Salatalık Aralarında değişikli kullanıcam.

    Ara Öğün 9:30 : İşim dolayısı ile burayı whey protein ile geçmes istiyorum çünkü başka çarem yok hakimin önünde yazı yazarken durun hakimim az tonbalığı tost yiyeyim diyemem :)

    Öğle Yemeği 12:30 : Burayı Tam kızarmış piliç ve yoğurt salata ile atlatmak istiyorum beyaz ete zaafım var sürekli yiyebilirim. Dışarıda lokantalarda prinç kuru nohut yemek istemiyorum çünkü nasıl yapıldığı belli değil içindeki yağ oranı felan ilerleyen zamanlarda evden sefer tası ile prinç lapası götürebilirim.

    Spor Öncesi 17:00 : İşten eve geleceğim için evde anneme de yük olmamak için el yapımı evde yapacak olduğum protein bar yiyip spor salonuna gitmeyi düşünüyorum barın içeriği (Yulaf kepeği, 3 Kaşık Whey toz, Fıstık ezmesi, Fındık, Ceviz, Kuru üzüm, Süt, Çikolata, Tarçın vb,) karışımı ile ara sıra bulgur plavı ile değişiklik yapabilirim.

    Spor Sonrası 18:00: Gene evde anneme yük olmamak için spor sonrası whey protein işlerin yoğun olmadığı zamanlar evde prinç lapası tavuk göysü çupra ızgara da olabilir.

    Gece 21:00 : 1 Yeşik elme ile light yoğurt karıştırıp yemek istiyorum.

    Gece 11: Yatmadan önce 100 gr a yakın bir Yağsız peynir yiyip yatacağım.

    Arkadaşlar hepinizden yardım bekliyorum bu liste hakkında çalıştığım için bu liste ancak bana uyuyor. Ayrıca vücut resmimi atacağım bu liste olur mu hatalı gözüken bir kısmı var mı yada verim alabilir miyim lütfen yardım edin boşa uğraş vermeyim..

    Vücut Resmim Sizce Durumlar Kötümü İyimi Bu liste ile başarı sağlama olanağım varmı hocalarım.

     Hocalarım Yardımınıza İhtiyacım Var !!!
     Hocalarım Yardımınıza İhtiyacım Var !!!
     Hocalarım Yardımınıza İhtiyacım Var !!! Hocalarım Yardımınıza İhtiyacım Var !!!







  • yeni başlıyorsanız whey e hemen baslamanıza gerek yok . yemek programınız çok iyi wheysizde 4-5 ay götürür her türlü sizi .



    4-5 ay sonra whey+amino alırsınız .
  • teşekkürler hocam zaten bende onu 3 4 ay sonra alacağım düşüncem o yönde
  • Başlangıç için çok iyi bir yemek programı bence de Tam bilmiyorum ama iyi gibi. ben de yeni başlayacağpım ama daha ilk baştan protein olmaz heralde diye düşündüm
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.