Şimdi Ara

Hizmet Kalitesi bahanesi ile ses kaydı?!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
5.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bankalar, telefon şirketleri ve tlf nosu 444 ile başlayan tüm kurumlar:
    Şu çıtkırıldım santral kızları : "Hizmet kalitesi için sesiniz kayda alınıyor" yaftasıyla kayıt yapıyor.
    Ve pat! diye hemen konuya giriyorlar, ben de hemen "Durun!, kayıt yapamazsınız" deyince,
    Çok şaşırıyorlar, "Görüşmeyi bitirmek zorundayız" diyorlar!
    Oysa Medeni Kanun'a göre rızamız yoksa kimse sesimizi banda alamazki!
    Bana ne fişmekan kurumun hizmet kalitesinden!
    Bu bahanelerle sesimiz fişleniyor desem mübalağa olur mu?



  • bir şirketi arıyosun, şirkette ilerde davaya neden olabilicek, delil niteliği sağlayacak durumlar için ses kaydı alıyor ve bunu baştan söylüyor da, hani gizli saklı bişey de yok ortada.

    artı orası özel hayata da girmiyor, hani özel hayatın gizliliğini etkilesin.
  • 1984 giderek yaklaşıyor galiba
  • Bende okudum 1984ü. Bence 2050lerde filan (kitaba göre 60-70 yıl geçikme ile) kitapta anlatılanlar bence geröek olacak.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ottocu

    1984 giderek yaklaşıyor galiba
  • belki küfür yedikleri zaman elimizde delil olsun diye kaydediyor olabilirler.
  • Paranoyak olmam izlenmediğim anlamına gelmez
  • @ottocu ve @Egguzel George Orwell ın kitabından bahsediyorsunuz anladığım kadarıyla değilmi?

    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ice Cube -- 17 Kasım 2007; 16:55:15 >
  • arkadaşlar bunu tek nedeni şudur.

    çağrı merkezlerinde çalışan müşteri hizmetleri çalışanlarının maaşlarının yanında prim de verilir. bu primler de konuşmalarına göre verilir. her müşteri temsilcisinin 5-15 arası çağrısı ay içinde dinlenir ve her çağrısı belli kriterlere göre değerlendirilir. mesela müşteri temsilcisi söylemesi gereken cümleleri, kalıpları söylemiş mi, müşteriye nazik davranmış mı, sorununu çözmüş mü, konuşması düzgün mü... gibi. bu değerlendirmeyi yapabilmek için de görüşmeleri kaydediyorlar.
    yani sizin aleyhinize kullanmıyorlar. ancak firma ile aranızda bir dava konusu olursa belki belki kanıt amaçlı görüşme kayıtları veri tabanından çekilebilir o kadar. ayrıca bu görüşe kayıytlarında belki şirketin açıkları da müşterilerce söylenmiş olabilir. veya banka ile görüşmeleriniz de annenizin kızlık soyadı gibi bilgileri söylemiş olabilirsiniz. bu tip durumlardan dolayı bu görüşme kayıtları çok yüksek güvenlik altında tutulur. ve çok sınırlı kişiler ancak bunları görebilir.

    15 ay çağrı merkezinde çalıştım. onun için içiniz rahat olsun. kötü bir şey yok




  • konu dışı ama Abi "ottocu" nasıl bir nicktir yaw
  • kayda alınsın nolcak ki.konuşulan şeyler hep resmi şeyler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: was


    Bankalar, telefon şirketleri ve tlf nosu 444 ile başlayan tüm kurumlar:
    Şu çıtkırıldım santral kızları : "Hizmet kalitesi için sesiniz kayda alınıyor" yaftasıyla kayıt yapıyor.
    Ve pat! diye hemen konuya giriyorlar, ben de hemen "Durun!, kayıt yapamazsınız" deyince,
    Çok şaşırıyorlar, "Görüşmeyi bitirmek zorundayız" diyorlar!
    Oysa Medeni Kanun'a göre rızamız yoksa kimse sesimizi banda alamazki!
    Bana ne fişmekan kurumun hizmet kalitesinden!
    Bu bahanelerle sesimiz fişleniyor desem mübalağa olur mu?




    aslında haklısın ama mantıken bakılırsa zaten sesini kaydetmek gibi bi amaçları olsa 50 bahaneyle sesini kaydederler merak etme




  • 1984 gerçekten güzel bir kitaptı.

    Onu düşündürmedi de değil yani...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ömer

    1984 gerçekten güzel bir kitaptı.

    Onu düşündürmedi de değil yani...


    pardon ama ben fransız kaldım muhabbete.. ben okumadım ve bilmiyorum bu kitabi içeriği herhalde 200li yılları anlatan bişey..
  • sesleri kaydetsinler önemli değil.

    önemli olan bizim 20'li yaşlarda çok aşina olduğumuz o bezgin, ters, kaba sesleri artık duyamıyor olmamız. o zamanlarda telefonda size söylenen her kelimeyi o an kabullenip kesinlikle aksi bir şey söyleyemez ya da söylenen şeyi anlamadığınız için tekrar edilmesini isteyemezdiniz.
    bunu yaptığınızda karşınızdaki ses "ulan senin ananı avradını ..." der gibi "BEEYYYYFENDİİİİİİ!!!!!!" derdi ki, kanınız donardı.

    artık yok böyle şeyler. bunun sevincini ancak o dönemleri yaşayanlar duyabilirler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kahve

    arkadaşlar bunu tek nedeni şudur.

    çağrı merkezlerinde çalışan müşteri hizmetleri çalışanlarının maaşlarının yanında prim de verilir. bu primler de konuşmalarına göre verilir. her müşteri temsilcisinin 5-15 arası çağrısı ay içinde dinlenir ve her çağrısı belli kriterlere göre değerlendirilir. mesela müşteri temsilcisi söylemesi gereken cümleleri, kalıpları söylemiş mi, müşteriye nazik davranmış mı, sorununu çözmüş mü, konuşması düzgün mü... gibi. bu değerlendirmeyi yapabilmek için de görüşmeleri kaydediyorlar.
    yani sizin aleyhinize kullanmıyorlar. ancak firma ile aranızda bir dava konusu olursa belki belki kanıt amaçlı görüşme kayıtları veri tabanından çekilebilir o kadar. ayrıca bu görüşe kayıytlarında belki şirketin açıkları da müşterilerce söylenmiş olabilir. veya banka ile görüşmeleriniz de annenizin kızlık soyadı gibi bilgileri söylemiş olabilirsiniz. bu tip durumlardan dolayı bu görüşme kayıtları çok yüksek güvenlik altında tutulur. ve çok sınırlı kişiler ancak bunları görebilir.

    15 ay çağrı merkezinde çalıştım. onun için içiniz rahat olsun. kötü bir şey yok

    esas bilgi burda verilmişde...



    Şu 1984 kitabını nerden bulabilirim arkadaşlar ?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: was


    Bankalar, telefon şirketleri ve tlf nosu 444 ile başlayan tüm kurumlar:
    Şu çıtkırıldım santral kızları : "Hizmet kalitesi için sesiniz kayda alınıyor" yaftasıyla kayıt yapıyor.
    Ve pat! diye hemen konuya giriyorlar, ben de hemen "Durun!, kayıt yapamazsınız" deyince,
    Çok şaşırıyorlar, "Görüşmeyi bitirmek zorundayız" diyorlar!
    Oysa Medeni Kanun'a göre rızamız yoksa kimse sesimizi banda alamazki!
    Bana ne fişmekan kurumun hizmet kalitesinden!
    Bu bahanelerle sesimiz fişleniyor desem mübalağa olur mu?




    siz daha iyi bilirsiniz ama , burada hizmeti alan olduğunuz için ve de hizmeti kullanmama şansınız olduğu için hukuki olabilir. bence de yanlış yine de.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: C4

    sesleri kaydetsinler önemli değil.

    önemli olan bizim 20'li yaşlarda çok aşina olduğumuz o bezgin, ters, kaba sesleri artık duyamıyor olmamız. o zamanlarda telefonda size söylenen her kelimeyi o an kabullenip kesinlikle aksi bir şey söyleyemez ya da söylenen şeyi anlamadığınız için tekrar edilmesini isteyemezdiniz.
    bunu yaptığınızda karşınızdaki ses "ulan senin ananı avradını ..." der gibi "BEEYYYYFENDİİİİİİ!!!!!!" derdi ki, kanınız donardı.

    artık yok böyle şeyler. bunun sevincini ancak o dönemleri yaşayanlar duyabilirler



    devlet kurumlarında hala devam ediyo bu ses ama nispeten az tabi.. hatta eskiden 118i .ok arardımve sölediğim şirketin telefonunu bulamayınca başka bilgiler isterdim ozaman çok duyardım bu sesi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: stigmata_


    devlet kurumlarında hala devam ediyo bu ses ama nispeten az tabi..


    özelleştirme karşıtlarına 24 saat o sesleri dinleteceksin

    işte kronik hastalığımız buydu bizim. gerçi hala var, iyileşmiş değiliz ama eskiye oranla çok çok yol katedildi. devlet dairesinde isen nasılsa sağlam yere kapılanmışsın her türlü tavrı takın, ama özeldeysen her türlü hareketine dikkat et zira her an bir hatan tespit edildiğinde ya da yerine daha liyakatli birisi bulunduğunda kuyruğunu eline verebilirler.

    devlet dairelerinde "yahu ben insanım, karşımdakiler de insan, bu devlet bana para veriyor, onların çoluk çocuklarının nafakalarından kesilen vergilerle maaş alıyorum ve bu insanlar benden hizmet, güleryüz bekliyor" diyen kaç adama rastladık ömrümüz boyunca?




  • Devlet dairelerinde böyle bir muameleyle karşılaşılmasının tek çözümü özelleştirme mi yani? Garip bir yaklaşım olmuş. Kar eden ve devletimiz için stratejik olarak önemli kurumları 'güya' sıcak para girdisi için özelleştirmek yerine bu hataları düzeltmeye çalışmak daha mantıklı olmaz mı sizce de?

    Sizinkisi, karnı ağrıyan adamın midesini söküp, cesedinin önünde "Midesini aldırmak istemeyenlere ders olsun. Bakın, bu arkadaşın ağrısı mağrısı kalmadı" demeye benziyor

    Ama devlet kurumlarının işleyişinin değişmesi için zihniyetin değişmesi gerek. Bu da kısa vadeli bir olay değil ne yazık ki. Bu konuda size katılıyorum. Ama tabi ki çözümsüz değil demekten de kendimi alamıyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: was


    Bankalar, telefon şirketleri ve tlf nosu 444 ile başlayan tüm kurumlar:
    Şu çıtkırıldım santral kızları : "Hizmet kalitesi için sesiniz kayda alınıyor" yaftasıyla kayıt yapıyor.
    Ve pat! diye hemen konuya giriyorlar, ben de hemen "Durun!, kayıt yapamazsınız" deyince,
    Çok şaşırıyorlar, "Görüşmeyi bitirmek zorundayız" diyorlar!
    Oysa Medeni Kanun'a göre rızamız yoksa kimse sesimizi banda alamazki!
    Bana ne fişmekan kurumun hizmet kalitesinden!
    Bu bahanelerle sesimiz fişleniyor desem mübalağa olur mu?




    @was
    Sesimizin fişlenip fişlenmediğini bilemeyeceğim fakat daha önemli bir güvenlik açığından söz etmek gerekirse KARGO FİRMALARINI örnek vermeliyiz.
    Bizlere sormadan etmeden bütün ad, soyad, telefon adres ...vs bilgilerimizi kendi veritabanlarına kaydediyorlar.

    Çok rahatlıkla aradığınız bir kişinin telefonunu, adresini, telefonunu bulabilirsiniz.

    Google'ın karanlık tarafını ise hiç söylemeyelim.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.