Bu tarz bir kanun maddesiyle karşınıza çıkmayı tabiki istemiyoruz
böyle bir madde var mı?
sizden korkulur valla
bırakın pilleri almayı paranızdanda olmayında burası türkiye hak hukuk gak guguk
Ne oldu ? Son durum ne ?
quote:
Orjinalden alıntı: greenflash
lcd tv olayındakiler olarak bize ne önerirsiniz?
Firma ile yaptığınız görüşmeleri kayıt altına alın, ayrıca cevaplarını yazılı olarak sunmasını isteyin (mail adresinize). Hakkınızı ispat edebilmek için hertürlü delili, belgeyi, söylemi toplayın. Ayrıca firmaya sürekli ihtarda bulunun, "şu kadar size müddet veriyorum" gibi yada "yarın son gününüz" gibi kesin konuşun. Sitede belirtilen genelde 3 iş gününde kargoya verilme sözüdür, bunu hatırlatın. Ayrıca Tüketici haklarından İlçe Hakem Heyetine başvuracağınızdan, gerekli olan hertürlü yere şikayet edeceğinizden emin olmalarını isteyin. Konuşmalarınızda kesin cevaplar verin, teklemeyin, tamam, napalım, off, pof etmeyin. Yarın 3. iş gününüz doluyor, sizi gerekli olan heryere şikayet ederim, başınıza bela alırsınız tarzında kendinizden emin konuşun. Olmazsa bunu yazılı olarakta firmaya bildirin.
çok merak ediyorum 0,00 ytl ye veya 0.01 ytlye size ürün verdirtecek bir kanun varmı bu ülkede:) vaktinize yazık ya:)
kanun bu.. 0.000000000000000000000000001 ytl ile 999999999999999999999999999999999ytl arasında fark olmamalı eştlik istiyoruz
var mı gelişme
Şikayet var.com sitesinde daha cevap yazmadılar, tüketici hakem heyetinde de ses çıkmadı yarın arayacağım kendilerini.
Tüketici hakem heyetini aradım, adamlar bu hususta neyapılacağını bilemediklerinden İL Hakem heyetine yönlendirdiler. Oradaki bayan ilçe hakem heyeti bişey yapamıyor ise biz ilgileniriz dedi, olayı anlatan dilekçe ile kendisine mail atmamı istedi. Dilekçe ekine bana yollanan fatura onay mailinide ekleyeceğim, netten ödeme bilgisinin ekran görüntüsünüde alıp yollayacağım.
İstanbuldan bu durumda olanlar varsa bana pm atsın, bayanın mail adresini yollayayım.
0.01 ytl olması birşey değiştirmemeli. Tam da 2700mAh pile ihtiyacım olduğu zamandı :) Kaçırmışım. İnşallah hakkınızı alırsınız da fazlasını bana satarsınız
Bugün (0212) 5141080 numaralı Sanayi ve Ticaret İl Müdürlüğünü aradım daha öncede görüştüğüm bayan e-mail ile yaptığım başvurumun işleme alındığını gelişmeler hakkında bilgi vereceğini söyledi.
Şuan için beklemeye devam.
Arkadaşlar bu siteden pil alan ve istanbulda olan herkes yukarı belirttiğim telefonu arayarak "uzak mesafeli satışlar" seçeneğini tuşlasın, orada Nuran hanım var, onunla görüşün şikayetinizi e-mail ile yapabilirsiniz. Herkes buraya başvuru yaparsa eminim ki çok etkili olacaktır.
Benim başvurumu sanırım Ümraniye Tüketici hakem heyetine yönlendirdiler, yada ilk başvurum oraya olduğundan onlar firma ile irtibata geçmişler. Sikayetvar .com ada yazmıştım firma şöyle bir cevap dönmüş bugün. Bu bile bir gelişme sayılabilir. Tabi nasıl bilgiler ve belgeler verdikleri muamma.
"Değerli Müşterimiz
Konu hakkında bizimle iletişime geçen Ümrnaiye İlçe Hakem Heyeti yetkililerine konu hakkında bilgi ve belgeler iletilmiştir.
Saygılarımızla
HızlıAl.com."
çok güzel bakalım nasıl sonuçlanacak...
Pıncır sana ücret iadesi falan yapıldımı?
Sanal kredi kartından ödemesini yapmıştım, kullandıktan sonra limitini sıfırlamıştım. Geçenlerde baktığımda karta iade ettiklerini gördüm. Bu birşey değiştirmez sonuçta ödemenin yapıldığına dair ekran görüntümde var internet şubesinden.
Pıncır şikayetinin linkini atabilir misin buraya? ya da pmden?
Bugün Üsküdar ilçe hakem heyetinde "biz ayıplı ürünlere bakıyoz, teslim edilmeyen ürünler bizle alakalı değil git dolandırıcılıktan savcılığa suç duyurusunda bulun" gibi beni dumura uğratan bir sözle karşılaştım. 3 ay önce kabul ettiniz şimdi ne değişti dedim? "bir sürü genelge yayınlandı dedi lavuk müdürü" Ya bu tüketici hakem olayını bitirdiler yada ben bu heyetin ağzına yüzüne.. Sanırım öncelikle bu heyeti bir hizaya getirmek gerekecek, avukat arkadaşla temasa geçiyorum, bu işin peşini kesinlikle bırakmıcam.. daha da kamçılandım diyebilirim
quote:
Orjinalden alıntı: oaston
Bugün Üsküdar ilçe hakem heyetinde "biz ayıplı ürünlere bakıyoz, teslim edilmeyen ürünler bizle alakalı değil git dolandırıcılıktan savcılığa suç duyurusunda bulun" gibi beni dumura uğratan bir sözle karşılaştım. 3 ay önce kabul ettiniz şimdi ne değişti dedim? "bir sürü genelge yayınlandı dedi lavuk müdürü" Ya bu tüketici hakem olayını bitirdiler yada ben bu heyetin ağzına yüzüne.. Sanırım öncelikle bu heyeti bir hizaya getirmek gerekecek, avukat arkadaşla temasa geçiyorum, bu işin peşini kesinlikle bırakmıcam.. daha da kamçılandım diyebilirim
Sana denen aynı şey Ümraniye Tüketici Hakem Heyeti tarafından banada söylendi. Hatta şuana kadar bize internetten alışveriş için başvuran olmadı biz bunlardan anlamayız muhabbeti yaptılar. Bende (0212) 5141080 numaralı Sanayi ve Ticaret İl Müdürlüğünü aradım. Sanada tavsiyem burayı ara, Nuran hanım yardımcı olacaktır kesinlikle.