Benim onayım olmadan tek tarflı sipraşimi iptal edemezler..
Yollamazlarsa ben bişey kaybetmem, ama yollarlarsa onlara girecek rakamı burada telafuz etmek istemiyorum
Biz yine kaba bir hesaplasak ne kadar olur.
Baya bir çok, renk vermem kusura bakma
quote:
Orjinalden alıntı: teknoturk
quote:
Orjinalden alıntı: pcman5334
quote:
Orjinalden alıntı: teknoturk
quote:
Orjinalden alıntı: Businesss
hala ses yok adamlarda.
Heryere şikayette bulundum.
Benim onayım olmadan tek tarflı sipraşimi iptal edemezler..
Yollamazlarsa ben bişey kaybetmem, ama yollarlarsa onlara girecek rakamı burada telafuz etmek istemiyorum
Biz yine kaba bir hesaplasak ne kadar olur.
Baya bir çok, renk vermem kusura bakma
hocam adamlardan hala ses seda yok şimdi ne yapacağız_?
Bekleyeceğiz onlar atağa geçene kadar
Harbiden bekliyosunuz yani ??
biz tamamen haklıyız... ilgili maddeler burada yazıyor;
MADDE 2- SÖZLESMENIN KONUSU: Isbu sözlesmenin konusu, Alicinin Saticiya aitwww.hizlial.com web sitesinden elektronik ortamda veya 0216 554 76 54 telefondan siparis verdigi, sözlesmede bahsi geçen nitelikleri haiz ve yine sözlesmede satis fiyati belirtilen mal/hizmetin satisi ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayili Tüketicilerin Korunmasi Hakkindaki Kanun ve Mesafeli Sözlesmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkinda Yönetmelik hükümleri geregince taraflarin hak ve yükümlülüklerinin saptanmasidir. Alici, satisa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satis fiyati, ödeme sekli, teslimat kosullari vs. satisa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakki konusunda bilgi sahibi oldugunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettigini ve sonrasinda mal/hizmeti siparis verdigini isbu sözlesme hükümlerince kabul ve beyan eder.www.hizlial.com sitesinde yer alan ön bilgilendirme ve fatura isbu sözlesmenin ayrilmaz parçalaridir.
MADDE 8- SÖZLESMEYE KONU MAL/HIZMETIN ÖZELLIKLERI: Mal/hizmetin Cinsi ve türü, Miktari, Marka/Modeli, Rengi ve Tüm Vergiler Dâhil Satis Bedeliwww.hizlial.com adli web sitesindeki mal/hizmet tanitim sayfasinda yer alan bilgilerde ve isbu sözlesmenin ayrilmaz parçasi sayilan faturada belirtildigi gibidir.
Yalnız haram olduğunu bilmenizi isterim...
hiç umrumda deil
quote:
Orjinalden alıntı: teknoturk
Harbiden bekliyosunuz yani ??
sen naptın hocam ses seda yok para iadeside yapmamışlar.
Ne olacak bizim sonumuz
quote:
Orjinalden alıntı: teknoturk
An itibariylehttp://www.tuko-bir.org.tr adresili TÜKETİCİYİ KORUMA VE DAYANIŞMA BİRLİĞİ DERNEĞİ'ne de şikayette bulundum
tuko-bir derneğinede başvurdum. Bu firma sikayet var.com sitesindeki başvuruma daha önce bize attığı gibi maille cevap vermiş.
Değerli Müşterimiz Öncelikle önce bu tarz bir hata olduğu için sizden ve tüm müşterilerimizden özür dileriz. Satın alma aşamasındayken okuyup onayladığınız “mesafeli satış sözleşmesinde” de yer aldığı gibi "Hatayla yanlış yazılan, tedarikçinin geç bildirmesi ile güncellenmemiş olan fiyat farklılıklarında sorumluluk kabul edilmemektedir". Bu tarz bir kanun maddesiyle karşınıza çıkmayı tabiki istemiyoruz fakat bu neticesinde bur bir hata olup, hiç bir ürünün fiyatı takdir edersiniz ki 0,00 veya 0,01 ytl olmamaktadır. Saygılarımızla HızlıAl.com.
Bende cevap yazdım :)
Sayın firma yetkilisi,
bahsi geçen ve sizin tarafınızdan tek taraflı hazırlanan "ön satış sözleşmesi" tüketici aleyhine olup, kanuni hiçbir dayanağı yoktur. Bu hususta sizin gibi internet ortamında satış yapan firmaları bağlayıcı olan T.C. Kanunları apaçık bellidir.http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfaNo=952 buradan okuduğunuz üzere Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunda mesafeli satışlar bölümünde sözkonusu yaptırım belirtilmiştir.
Madde 9/A- (Ek: 6/3/2003-4822/14 md.) "Satıcı ve sağlayıcı, tüketicinin siparişi kendisine ulaştığı andan itibaren otuz gün içerisinde edimini yerine getirir. Bu süre, tüketiciye daha önceden yazılı olarak bildirilmek koşuluyla en fazla on gün uzatılabilir." “mesafeli satış sözleşmesinde”
Tamamen sizin sorumluluğunuzda olan sistem yönetimi ve fiyat düzenlemelerine müdahale hakkımız olmaması sebebiyle belirtilen tutar üzerinden işlem yapma mecburiyetiniz var.
Bilindiği üzere sisteminizde nasıl yüksek fiyattan bir ürün sattığınızda karşınıza bunu daha düşük fiyatla temin edilebileceği kanıtı getirilse, sözkonusu fazla olan tutarı satınalana iade etmeyeceğiniz gibi, benim siparişimdeki düşük fiyat ile yaptığınız satışta ne benden fark isteyebilir nede tek taraflı haksızca siparişimi iptal edebilirsiniz.
Sikayetvar.com sitesi sayesinde ticaretin her konusunda bilgilenen yüzbinlerce tüketici karşısında Firmanızın ticaret adabına böylesi dayanaksız savunmalarla, leke getireceğinizi düşünemiyorum. Size güvenerek sipariş veren müşterilerinizin siparişlerini silmemeniz ve yerine getirmeniz dileğimle, yasal süreniz içerisinde gereğinim yapılmasını rica ederim.
Bakalım ne cevap yazacaklar
quote:
Orjinalden alıntı: Pıncır
quote:
Orjinalden alıntı: teknoturk
An itibariylehttp://www.tuko-bir.org.tr adresili TÜKETİCİYİ KORUMA VE DAYANIŞMA BİRLİĞİ DERNEĞİ'ne de şikayette bulundum
tuko-bir derneğinede başvurdum. Bu firma sikayet var.com sitesindeki başvuruma daha önce bize attığı gibi maille cevap vermiş.
Değerli Müşterimiz Öncelikle önce bu tarz bir hata olduğu için sizden ve tüm müşterilerimizden özür dileriz. Satın alma aşamasındayken okuyup onayladığınız “mesafeli satış sözleşmesinde” de yer aldığı gibi "Hatayla yanlış yazılan, tedarikçinin geç bildirmesi ile güncellenmemiş olan fiyat farklılıklarında sorumluluk kabul edilmemektedir". Bu tarz bir kanun maddesiyle karşınıza çıkmayı tabiki istemiyoruz fakat bu neticesinde bur bir hata olup, hiç bir ürünün fiyatı takdir edersiniz ki 0,00 veya 0,01 ytl olmamaktadır. Saygılarımızla HızlıAl.com.
Bende cevap yazdım :)
Sayın firma yetkilisi,
bahsi geçen ve sizin tarafınızdan tek taraflı hazırlanan "ön satış sözleşmesi" tüketici aleyhine olup, kanuni hiçbir dayanağı yoktur. Bu hususta sizin gibi internet ortamında satış yapan firmaları bağlayıcı olan T.C. Kanunları apaçık bellidir.http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfaNo=952 buradan okuduğunuz üzere Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunda mesafeli satışlar bölümünde sözkonusu yaptırım belirtilmiştir.
Madde 9/A- (Ek: 6/3/2003-4822/14 md.) "Satıcı ve sağlayıcı, tüketicinin siparişi kendisine ulaştığı andan itibaren otuz gün içerisinde edimini yerine getirir. Bu süre, tüketiciye daha önceden yazılı olarak bildirilmek koşuluyla en fazla on gün uzatılabilir." “mesafeli satış sözleşmesinde”
Tamamen sizin sorumluluğunuzda olan sistem yönetimi ve fiyat düzenlemelerine müdahale hakkımız olmaması sebebiyle belirtilen tutar üzerinden işlem yapma mecburiyetiniz var.
Bilindiği üzere sisteminizde nasıl yüksek fiyattan bir ürün sattığınızda karşınıza bunu daha düşük fiyatla temin edilebileceği kanıtı getirilse, sözkonusu fazla olan tutarı satınalana iade etmeyeceğiniz gibi, benim siparişimdeki düşük fiyat ile yaptığınız satışta ne benden fark isteyebilir nede tek taraflı haksızca siparişimi iptal edebilirsiniz.
Sikayetvar.com sitesi sayesinde ticaretin her konusunda bilgilenen yüzbinlerce tüketici karşısında Firmanızın ticaret adabına böylesi dayanaksız savunmalarla, leke getireceğinizi düşünemiyorum. Size güvenerek sipariş veren müşterilerinizin siparişlerini silmemeniz ve yerine getirmeniz dileğimle, yasal süreniz içerisinde gereğinim yapılmasını rica ederim.
Bakalım ne cevap yazacaklar
Çok güzel yazmışın pıncır hocam
güzel yazmışsın hocam
Merhaba arkadaşlar, ben fırsatı size haber veren, böylece hızlıdan dili yanmış biri olarak da bundan zevk duyan şahsım
Benim 2 siparişim olmuştu. Biri aldığım başka ürünlere ek olarak 10 adet pil, diğeri ise sadece 20 adet pil almıştım. İçinde ek olarak 10 paket pil bulunan siparişim içinden piller çıkarılmış olarak dün geldi. Diğer tek parça olan 20 paket pil siparişim ise iptal edilmiş. Gelen partiyi kredi kartı ile ödemiştim, 20 adeti ise havale ile.. Gelen paketi annem teslim almış, tutanak tutturmayı düşünüyordum ama üzüldüm diyemem çünkü bana onay mailinde gelen faturada piller vardı, gelen paketteki faturada ise piller yok ! Yani evrakta tahrifat olayının ispatları elimde ! Şimdi hızlı-al faturada oynama yaparak çok daha büyük bir hatayı bana belgeli olarak sunmuş durumda.. Bana cevaben attıkları mailde sözleşmeyi hatırlatarak fiyat hatalarından sorumlu olmadıklarını söylediler. İlk iş olarak bugün şikayetvar.com'a şikayetimi yazdım. Yola gelmezlerse sonraki adım İlçe Hakem Heyeti.. Siparişime ait iki farklı faturayı ve diğer iptal ettikleri siparişimin onay mail faturası ve ödeme havale dekontuyla birlikte ilçe hakem heyetine gidicem. Daha önce bu yöntemlerle HB ve weblebiyi dize getirdim.
Diğer arkadaşlarda gelişmelerden haberdar ederlerse burada toplu gücümüzü kullanarak hızlıyı hizaya getirebiliriz. İlçe hakem heyetlerine aynı soruna yönelik fazla sayıda problem gelirse satıcı firma büyük cezalara maruz kalabiliyor. Bu yüzden meydanı boş bırakmayalım hızlıya BİR KAMPANYANIN NASIL YAPILMASI gerektiğini öğretmiş olduk, şimdi de MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ODAKLI NASIL ÇALIŞILIR onu öğretelim
şu linki hizlial a gönderseniz nası organize olduğunuzu görür ve bu işten vazgeçer belki
arkadaşlar gelişme varmı yoksa herkes vazmı geçti?
arkadaşlar hepsiburada.com dan da birkaç ürün alın..çoğu ürünü zamanında yollamıyorlar 3 gün dedikleri ürünü 20 günde yolladıkları oldu..sizde deneyin 3-5 gün içinde yollamazlarsa şikayet edersinizde akıllanır hepsiburada
kampanyabusters
quote:
Orjinalden alıntı: Businesss
arkadaşlar gelişme varmı yoksa herkes vazmı geçti?
Şuan gelişmeleri bekliyorum, şikayetlerimi takip ediyorum.
İnternetten alışverişi bide Altivi farkıyla deneyin. 1 Aydır ürün tedarik ediliyo. Nerden ediyolarsa artık
Şikayetvar.com ve şikayetim.com başvurularım tamam, takipteyim.. 1 hafta içinde cevap gelmezse sıra İlçe hakem heyetine gelecek.. Ayak diremeye devam ederlerse çok pişman olacaklar.. VX Nano olayında ürünü teslim almış olmama rağmen 3 aydır halen daha hepsiburadayı ilçe hakem heyetinde süründürüyorum :)