Şimdi Ara

Hızlıal.com'dan sakın alışveriş yapmayın..!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
9
Cevap
0
Favori
1.031
Tıklama
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Elektrikli Küçük Ev Aletleri >> Hızlıal.com'dan sakın alışveriş yapmayın..!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    888 Mesaj
    silinebilir.... baskılardan dolayı mesajımın silinmesini istiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arsenelupin -- 26 Aralık 2011; 11:56:33 >



    |
    |
    _____________________________
    Arsen Lüpen (Arsène Lupin), Fransız roman karakteridir. Yazarı Maurice Leblanc, bu karakteri oluştururken ünlü Fransız anarşist ve akıllı bir hırsız olan Marius Jacob'dan esinlenmiştir. Onun için, hırsızların piri denilebilinir. Her zaman esprili ve kibardır. Kandan nefret eder, olabildiğince silah kullanmaz, Jiu Jitsu bilir, iyi rol yapar, iyi nişancıdır. Her zaman istediğini elde eder. Kadınları kendine âşık etmekte üzerine yoktur fakat her zaman onları bir şekilde kaybeder.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Öncelikle geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede sorununuzu çözersiniz. Uyarı için de teşekkürler. İşte, ben bu gibi durumlar nedeniyle internetten elektronik eşya almak istemiyorum. Fiyatlar cazip olabiliyor ama satış sonrası "sıfır destek" insanı yaptığı alışverişe pişman ediyor. Carrefour, Kipa Bimeks ve Electroworld'den alışveriş yaparım, memnunum. Kipa kırık çıkan el blenderını hiç sorgusuz aynı gün değiştirmişti. Carrefour da, aldığınız ürün 15 gün içinde bozulursa iade alıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    811 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: arsenelupin

    Arkadaşlar merhaba

    Eşimin uzun süredir dijital kompakt fotoğraf makinesi alma istediğine evet dedikten sonra 18.12.2011 tarihinde Hızlıal.comdan Fujifilm Finepix AV200 14 MP 3x Optik Zoom 2.7" LCD Dijital Foto.Makinesi + 2 GB Hafıza Kartı + Çanta Hediye !!! 161.25 TL'ye aldık.Ertesi gün hemen ürünü kargodan teslim aldık.Hemen makineyi çıkartıp çalışıp çalışmadığını ve bir sorunu var mı diye pillerini takıp açmak istediğimde makinenin objektifinde bulunan lens koruma kapakçıklarının kendini açamadığını gördüm.Tabii hemen müşteri hizmetlerini aramak istediğimde telefonla iletişiminin mesai saatlerinde hizmet verildiğini veya hızlı mesaj at kısmından mesaj olarak ta mesaj atılabileceğini bant kaydı bildirdi.Sizlere mesajı aynen buraya yazıyorum ve gelen cevabı da yazıyorum;
    Gönderilen mesaj:
    Fujifilm finepix av200 14mp fotograf makinesi+tasıma cantası+2gb hafıza kartı +fiesta mobil temzileme kiti hediye olarak sipariş verdim. siparişim teslim edildiğinde fotograf makinem arızalı olarak çıktı sadece ürün değişimi için tarafınıza fotograf makinesi göndermem yeterli olacak mı acaba

    Cevap:
    Değerli Müşterimiz Üye girişi yaptıktan sonra sağ üst köşede bulunan Müşteri Hizmetlerine tıklayınız. Bu başlık altında yer alan "değişim işlemlerinden" ürününüze ait formu doldurunuz. İlgili arkadaşımız kısa sürede kontrol edip cevap verecektir. Hemen alt satırında yer alan takip formundan da sonraki süreci takip edebilirsiniz. Gönderirken kargo içerisine not olarak lütfen Değişim Takip notunu iletiniz. Lütfen talep oluşturmadan ürün gönderimi yapmayınız, maalesef gönderiniz kabul edilmeyecektir. İlgili talebe verilecek onaya istinaden talep numaranızı ekleyerek gönderim yapabilirsiniz. Saygılarımızla Teknik servis departmanı Hızlıal.com

    Bu yazışmalara göre bende siteden ürün değişim veya arızalı ürün talebinde bulundum bakın arkadaşlar adamların iki gündür onay vermeye tenezzül bile etmediği insanlarla nasıl dalga gecer gibi oyaladıkları burada yazıyorum.

    BI377630 DT2754207 Fujifilm Finepix AV200 14 MP 3x Optik Zoom 2.7" LCD Dijital Foto.Makinesi + 2 GB Hafıza Kartı + Çanta Hediye !!!Değişim Talebiniz Değerlendirme Sürecinde

    BI377630 AT2755432 Fujifilm Finepix AV200 14 MP 3x Optik Zoom 2.7" LCD Dijital Foto.Makinesi + 2 GB Hafıza Kartı + Çanta Hediye !!!Ariza Talebiniz Değerlendirme Sürecinde

    Telefonla aramalarım sonuç vermeyince bende ürünün Türkiye İthalatçısı Nova Elektronik isminde bir firmayı aradım.Sorunumu anlattığımda beni iki farklı yere daha yönlendirme yaparak en son olarak Metro Elektronik isminde firmaya ulaştım.Bu firmalar Hızlıal.com(Trend Mağazacılık) Nova Elektronik, metro Elektronik ve Gold Bilgisayar hepsi, alt firmalar olduğunu öğrenerek Metro Elektronikte Fuji fotoğraf makineleri ile ilgilenen arkadaşla uzun süren (20) dakika görüşmeye rağmen bir sonuç çıkmadı ve makine elimizde kaldı, arkadaşlar Şikayet var.comda bu adamlar ile ilgili artuk işimiz Tüketici Hakem heyetine kaldı bakalım inşallah oradan bir sonuç çıkar.

    Gold Bilgisayar [1010/1010]
    Hizlial.com [1808/2198]



    geçmiş olsun kardeş. ne kadar istemesek te böyle şeyler oluyor. ama hizlial bu konuda seni mağdur etmez. hizlial hepsiburda gibi sitelerde gecikmeler oluyor. netice de geçde olsa sorunun çözülecektir.
    |
    |
    _____________________________
    ------------------------su vereydi iyidi------------------------




  • Teğmen
    247 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: arsenelupin

    Arkadaşlar merhaba

    Eşimin uzun süredir dijital kompakt fotoğraf makinesi alma istediğine evet dedikten sonra 18.12.2011 tarihinde Hızlıal.comdan Fujifilm Finepix AV200 14 MP 3x Optik Zoom 2.7" LCD Dijital Foto.Makinesi + 2 GB Hafıza Kartı + Çanta Hediye !!! 161.25 TL'ye aldık.Ertesi gün hemen ürünü kargodan teslim aldık.Hemen makineyi çıkartıp çalışıp çalışmadığını ve bir sorunu var mı diye pillerini takıp açmak istediğimde makinenin objektifinde bulunan lens koruma kapakçıklarının kendini açamadığını gördüm.Tabii hemen müşteri hizmetlerini aramak istediğimde telefonla iletişiminin mesai saatlerinde hizmet verildiğini veya hızlı mesaj at kısmından mesaj olarak ta mesaj atılabileceğini bant kaydı bildirdi.Sizlere mesajı aynen buraya yazıyorum ve gelen cevabı da yazıyorum;
    Gönderilen mesaj:
    Fujifilm finepix av200 14mp fotograf makinesi+tasıma cantası+2gb hafıza kartı +fiesta mobil temzileme kiti hediye olarak sipariş verdim. siparişim teslim edildiğinde fotograf makinem arızalı olarak çıktı sadece ürün değişimi için tarafınıza fotograf makinesi göndermem yeterli olacak mı acaba

    Cevap:
    Değerli Müşterimiz Üye girişi yaptıktan sonra sağ üst köşede bulunan Müşteri Hizmetlerine tıklayınız. Bu başlık altında yer alan "değişim işlemlerinden" ürününüze ait formu doldurunuz. İlgili arkadaşımız kısa sürede kontrol edip cevap verecektir. Hemen alt satırında yer alan takip formundan da sonraki süreci takip edebilirsiniz. Gönderirken kargo içerisine not olarak lütfen Değişim Takip notunu iletiniz. Lütfen talep oluşturmadan ürün gönderimi yapmayınız, maalesef gönderiniz kabul edilmeyecektir. İlgili talebe verilecek onaya istinaden talep numaranızı ekleyerek gönderim yapabilirsiniz. Saygılarımızla Teknik servis departmanı Hızlıal.com

    Bu yazışmalara göre bende siteden ürün değişim veya arızalı ürün talebinde bulundum bakın arkadaşlar adamların iki gündür onay vermeye tenezzül bile etmediği insanlarla nasıl dalga gecer gibi oyaladıkları burada yazıyorum.

    BI377630 DT2754207 Fujifilm Finepix AV200 14 MP 3x Optik Zoom 2.7" LCD Dijital Foto.Makinesi + 2 GB Hafıza Kartı + Çanta Hediye !!!Değişim Talebiniz Değerlendirme Sürecinde

    BI377630 AT2755432 Fujifilm Finepix AV200 14 MP 3x Optik Zoom 2.7" LCD Dijital Foto.Makinesi + 2 GB Hafıza Kartı + Çanta Hediye !!!Ariza Talebiniz Değerlendirme Sürecinde

    Telefonla aramalarım sonuç vermeyince bende ürünün Türkiye İthalatçısı Nova Elektronik isminde bir firmayı aradım.Sorunumu anlattığımda beni iki farklı yere daha yönlendirme yaparak en son olarak Metro Elektronik isminde firmaya ulaştım.Bu firmalar Hızlıal.com(Trend Mağazacılık) Nova Elektronik, metro Elektronik ve Gold Bilgisayar hepsi, alt firmalar olduğunu öğrenerek Metro Elektronikte Fuji fotoğraf makineleri ile ilgilenen arkadaşla uzun süren (20) dakika görüşmeye rağmen bir sonuç çıkmadı ve makine elimizde kaldı, arkadaşlar Şikayet var.comda bu adamlar ile ilgili artuk işimiz Tüketici Hakem heyetine kaldı bakalım inşallah oradan bir sonuç çıkar.

    Gold Bilgisayar [1010/1010]
    Hizlial.com [1808/2198]



    SAbah 7 de mesajı yazmışınız ben çok tezcanlıyımdır ama bu kadra değil başlığınızda çok iddialı. Bu kadar celallenmeyi gerektirecek hiçbirşey yok. Bu site benim olsa bu başlıktan dolayı sizi dava ederdim.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    888 Mesaj
    Arkadaşlar tamam firma ve sizlerden özür dilerim belki üst başlığım ağır bir suçlayıcı şekilde oldu ama Metro Elektronik fotoğraf makineleri teknik servisinde ki arkadaşın cevabı ben olsam net üzerinden alışveriş yapmam ve yapmıyorum şekliydi peki biz İstanbul,Ankara ,İzmir veya Bursa gibi gelişmiş ve büyükşehirlerde yaşamıyoruz nerede dediğiniz teknoloji mağazalarını bulup alacağız dediğimde verecek cevap yok....neyse bekleyip göreceğiz
    |
    |
    _____________________________
    Arsen Lüpen (Arsène Lupin), Fransız roman karakteridir. Yazarı Maurice Leblanc, bu karakteri oluştururken ünlü Fransız anarşist ve akıllı bir hırsız olan Marius Jacob'dan esinlenmiştir. Onun için, hırsızların piri denilebilinir. Her zaman esprili ve kibardır. Kandan nefret eder, olabildiğince silah kullanmaz, Jiu Jitsu bilir, iyi rol yapar, iyi nişancıdır. Her zaman istediğini elde eder. Kadınları kendine âşık etmekte üzerine yoktur fakat her zaman onları bir şekilde kaybeder.
  • Yarbay
    4685 Mesaj
    bu tur alisverisleri ozellikle internetten alisveris yapmak istiyorsaniz kanunlarida az da olsa bilmeniz gerekiyor bence.
    internet uzerinden alinan urunlerde 7 gun icinde sorgusuz sualsiz iade etme hakkiniz var.bunun aksini hic bir firma iddia edemez.eger ki siz gerekli islemleri kendiniz yapsaydiniz inanin buraya bu konuyu acmaniza bile gerek kalmazdi.
    _____________________________
    Member of DH since 2001
    Best Restoration Druid in the world.( aka Sugosu )
    Best Pro Evolution Soccer Player in the world ( aka Gladiator )
    When I was your age, i rocket jumped all the way to school, both ways....
  • Yüzbaşı
    768 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Shafter

    bu tur alisverisleri ozellikle internetten alisveris yapmak istiyorsaniz kanunlarida az da olsa bilmeniz gerekiyor bence.
    internet uzerinden alinan urunlerde 7 gun icinde sorgusuz sualsiz iade etme hakkiniz var.bunun aksini hic bir firma iddia edemez.eger ki siz gerekli islemleri kendiniz yapsaydiniz inanin buraya bu konuyu acmaniza bile gerek kalmazdi.

    Aynen hocam konuya en güzel cevabı vermişsin. Artı teknik servisdeki adam nasıl öyle konuşabilir.. kurumsal şirkette öyle bir şeyin olması mümkün mü ? bana biraz abartıyorsunuz gibi geldi hocam, dinlenmiyor mu konuşmalar
    _____________________________
    Kılıcın Keskin, Ömrün Kısa Olsun....
  • Yüzbaşı
    811 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: spawn1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shafter

    bu tur alisverisleri ozellikle internetten alisveris yapmak istiyorsaniz kanunlarida az da olsa bilmeniz gerekiyor bence.
    internet uzerinden alinan urunlerde 7 gun icinde sorgusuz sualsiz iade etme hakkiniz var.bunun aksini hic bir firma iddia edemez.eger ki siz gerekli islemleri kendiniz yapsaydiniz inanin buraya bu konuyu acmaniza bile gerek kalmazdi.

    Aynen hocam konuya en güzel cevabı vermişsin. Artı teknik servisdeki adam nasıl öyle konuşabilir.. kurumsal şirkette öyle bir şeyin olması mümkün mü ? bana biraz abartıyorsunuz gibi geldi hocam, dinlenmiyor mu konuşmalar

    arkadaşın üzerine fazla gitmeyin gari:) nette fazla tecrübesi yok telaşa kapılmış kanımca. ben de bimeks bana ev sinema sistemi yerine teleskop oyuncak falan gönderince baya bi telaşlanmıştım.
    |
    |
    _____________________________
    ------------------------su vereydi iyidi------------------------




  • Yarbay
    3168 Mesaj
    Telaşa gerek yok, "uzak mesafeli satış"ın (telefon,internet,tv vb.) yasal mevzuatı mağazadan satışa göre farklı, Shafter'in de belirttiği gibi, 7 gün koşulsuz (arıza olmasına gerek yok) iade hakkı var.
    Ayrıca hızlıaldan ben de birkaç alışveriş yaptım, öyle üçkağıtçı bir site değil,başlık yüzünden gerçekten hukuki cevaba zemin hazırlamışsın.
    Not: Yeni aldığın bir şeyde böyle sorun yaşamanın yaratacağı can sıkıntısını gayet iyi anlıyorum ama bu tarz cirosu yüksek sitelerde süreç maalesef yavaş işleyebiliyor ama insanı mağdur etmiyorlar,endişelenme.
    |
    |
    _____________________________
    Milli his ile dil arasındaki bağ çok kuvvetlidir. Dilin milli ve zengin olması, milli hissin gelişmesinde başlıca etkendir. Türk dili, dillerin en zenginlerindendir. Yeter ki, bu dil şuurla işlensin. Ülkesini, yüksek bağımsızlığını korumasını bilen Türk milleti, dilini de yabancı diller boyunduruğundan kurtarmalıdır....M.K.Atatürk
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Canlı Tv izle
Bey Azura
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.