Şimdi Ara

hızlı giden arabanın vitesini geriye taksak (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
2
Favori
4.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xAsTx

    Birinci vitese takmakla ilgili olarak benim bildigim debriyaja basip 1e attigimizda cok yavas ayagimizi debriyajdan cekmeye baslarsak araba yuksek hizda da olsa motor freni yapip duruyor diye biliyorum. Denemedim mesaji okuyan lar dogru/yanlis yorumlarsa sevinirim.

    Gerekmedikçe bir alt vitese geçilerek araç yavaşlatılır.5-4-3-2-1 şeklinde.
  • 1-) Şanzımanı aşağıya bırakırsın
    2-) Motor aşırı yüksek devi yapmaktan sübap yakalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araba geri gider 120yle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şanzımanın parçası kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kucağına motoru alırsın öyle denersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim bildiğim kadarı ile 120 ile giden araçta vitesi 1e alsan hız düşer diye biliyorum.Vites küçültme deniyor galiba buna.
    Mesela baktın frenlerin tutmuyor o zaman bu yöntemi kullanalarak hızını düşürebilirsin.
    (Emin değilim yanlışsa düzeltin)
  • Onu yapa bilmen için getrag şanzımanlı aracın olması lazım 60-70 km arası denerken aracın içindeydim bi gürültü patırtı sonra geriye gidiyosun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takamazsın geçmez,
    Tabi HÖRG Marka Amerikan Malı Yarış Şanzımanın Varsa Geçer O ayrı Mesele ....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vega

    Benim bildiğim kadarı ile 120 ile giden araçta vitesi 1e alsan hız düşer diye biliyorum.Vites küçültme deniyor galiba buna.
    Mesela baktın frenlerin tutmuyor o zaman bu yöntemi kullanalarak hızını düşürebilirsin.
    (Emin değilim yanlışsa düzeltin)

    120 ile giderken aracı 1. Vitese alırsan ön camdan dışarı çıkarsın .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinde direksiyonla koşarak devam edersin yola.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zx636


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vega

    Benim bildiğim kadarı ile 120 ile giden araçta vitesi 1e alsan hız düşer diye biliyorum.Vites küçültme deniyor galiba buna.
    Mesela baktın frenlerin tutmuyor o zaman bu yöntemi kullanalarak hızını düşürebilirsin.
    (Emin değilim yanlışsa düzeltin)

    120 ile giderken aracı 1. Vitese alırsan ön camdan dışarı çıkarsın .

    Neden peki ?Nedenini yazında bari bir bilgimiz olsun bu konuda.
  • O değil de en çok merak ettiğim şey araba giderken kontak kapatılabilir mi ? Mesela 130 la falan giderken , gerçi 5 km altında denemisligim var hiç bir şey olmuyor ama yüksek hızda ne olur diye düşünmüyor değilim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CiGaHaGi kullanıcısına yanıt
    Sana kötü bir haberim var. Eylemsizlik ve enerjinin korunumu denen iki fizik başlığını incelersen söylediğin şeyin mümkün olmadığını görürsün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Debriyajı geri çeknedikçe sorun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9-10 bin devir çevirmeye elverişli motora sahip getrag şanzımanlı araçlarda ikinci senorya uygulandıktan sonra sağlıklı bir şekilde devam edilebilir diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biri denesin sonucu yazsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frostsword

    Hızlı ve öfkelide arabayı da geri çevrip geri vitese devam ediyorlardı. Bu mümkün mü acaba ?

    Mümkün değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 e takarsan motoru kucaklarsın geriye takarsan arkadan itişli ise safti kirarsin şanzımanı eline alırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şanzımanı kucağına alırsın
  • Simdi, soruda aracin nerede gittigi bekirtilmemis, bu sebeple test sahamizin donmus bir gol yuzeyi oldugunu var sayacagim. Aracimizin tum abs esp ivir zivir guvenlik donanimlarini devre disi birakalim.Ayrica aracimizda benimde kartal slximde kulladigim supersportkabak tipi lastik oldugunu dusunelim.
    120, hatta 150 ile gidiyor olalim, frenlere asildigimizda aracimizin tekerleri kilitlenir, fakat buz uzerinde surtunme Az oldugunda ve tekerlerimizinde kabak olmasin binaen aracimiz gitmekte oldugu hizda kaymaya baslar, tabi ister istemez hizi yavaslamaya baslayacaktir.
    Tekerleri kilitliyken debriyaja da basarak vitesi geriye atalim, sonra gaz vererek ayagimizi debriyaja kaldiralim.

    Dogru kosullari tutturabilirsek, dusuk surtunmeye sahip bir yuzeyde, 120ile giderken Geri vitese gecip tekerleri ters cevirebiliriz.
    Buyuk ihtimalle Boyle bir durumda aracimiz spin atarak kaymaya devam edecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.