Şimdi Ara

Hız yükseltme talebinden sonra hız düşürülmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen haftalarda online işlem merkezinden 35 mbit olan hızımı 50 mbite yükselttim anında hızım değişti 50 mbit oldu sorunsuz bir şekilde bir kaç gün kullandıktan sonra gece bi anda internet kesildi ve eski hızım 35 mbit olarak geldi. İlk başta anlam veremedim bu corona upload hızı yükseltme sonrası herkesin hızlarını düşürürken güncelleme de bi hata oldu herhalde diye Türk Telekom'un tüketici şikayetleri kısmından mesaj gönderdim sanırım bir yanlışlık oldu paketimi 50 mbite yükseltmiştim 35 mbite geri düşürüldü diye gelen cevap ne olsa beğenirsiniz...

    Buraya aynen yapıştırıyorum
    quote:

    Sayın , Şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. numaralı aboneliğiniz için internet hizmetinden yararlandığınız adreste teknik ekiplerimizce yapılan ölçüm ve kontroller neticesinde saha dolabı ve bina içi ankastre kutusuna kadar olan kısımda hizmetinin taahhüt edilen sınırlar içerisinde sorunsuz olarak verilebildiği tespit edilmiştir. Altyapı hızı iyi gözükmektedir. İnternet bağlantınızda herhangi bir altyapı problemi olmadığı tespit edildi. Yapılan kontrollerde aktif bağlantılarınızın bulunduğu tespit edilmiştir. Şirketimize iletmiş olduğunuz önerinizi kendimizi geliştirme fırsatı olarak gördüğümüzü bilmenizi isteriz. Çağrı merkezi iletişim ekibimizce 20.07.2020 tarihinde mail ile tarafınıza gerekli bilgilendirme yapılmıştır. Şikayetinize ilişkin detaylı bilgi almak ve bu duruma ilişkin alınabilecek diğer tedbirlerin değerlendirilmesi amacıyla çağrı merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz. Bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla.


    E zaten altyapıda sıkıntı var demedim ki ben 50 mbit sorunsuz alıyorken 35 mbite düşürüldü bu da modemden hat değerlerim 100 mbite kadar destekliyor...
    Hız yükseltme talebinden sonra hız düşürülmesi

    Bunun üstüne tekrardan daha da açıklayıcı bir şekilde şikayet kaydı oluşturdum günlerdir dalga geçer gibi her gün inceleniyor diye sms alıyorum... hayır 2 tıkla hızımı güncelleyecekler neden bu kadar zor anlamadım? gayet açık bir şekilde anlattım halbuki anlamıyor olabilirler mi? anlamamazlıktan mı geliyorlar? peki neden? kafamda deli sorular... Türk Telekom bu hareketleriyle ne yapmakta nereye varmak istemektedir?
    Hız yükseltme talebinden sonra hız düşürülmesi

    Pazartesi merkez müdürlüğüne gidip yüz yüze belki daha iyi açıklarım diye umuyorum o kadar karışık bir durum değil ama veya hala çözülmezse btk tüketici hakem heyetine falan mı başvurayım ne yapayım? tehdit mi edeyim? kibar dille iletişim kurdum şimdiye kadar...







  • Müdürlükte çözüleceğini sanıyorum, çözülmesse şikayet yoluna gitmenizi tavsiye ederim.
  • Biraz Türkçesi olan herkesin anlayabileceği sorunu anlamamazdan mı gelmişler acaba?
  • Aynı sorunu yaklaşık 15 gündür yaşıyorum ve bu süre içinde en az 15 kez müşteri hizmetini aradım. Sorununuz çözülmüştür şeklinde mesaj atmaktan başka hiçbir şey yapmıyorlar.
  • Arkadaşın başına gelen sorunun aynısı bende var. "Hat değerleri" kavramını bilmeyen müşteri temsilcisi var. Sorunu anlamıyorlar bu yüzden de teknik ekibe aktaramıyorlar. Sadece hız problemi olarak şikayet kaydı oluştuğu için sorun da çözülmüyor.
  • Müşteri temsilcisine Corona ve Yoğunluktan dolayı katiyyen teknik ekibe yönlendirmeme talimatı vardır...!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turk0gamer

    Müşteri temsilcisine Corona ve Yoğunluktan dolayı katiyyen teknik ekibe yönlendirmeme talimatı vardır...!
    Ne? ne alakası var...

    Teknik ekiplik bir durumum yok hattımda hiç bir problem yok düşürdükleri hız profilimi güncelleyelecekler yokuş yapıyorlar hala neden düşürdüklerini bile bilmiyorum. En başta anlamamazlıktan geldiler baktılar yemiyorum yalana başvurmaya başladılar. Şikayet kaydı oluşturdum kapattılar göz göre göre yalan söylüyorlar.

    Hayır bir de pakete geçmeden önce hiç bir sorun yok çağrı merkezi altyapı destekliyor geçebilirsiniz dedikten sonra geçince birden niyeyse böyle oldu. Desteklediğini ben görüyorum zaten modemde ve kullandım 50 mbit olarak düşürülmeden önce. Paketim şuan faturada 50 mbit görünüyor o kadar para alınıyor ama hız profilim 35 mbit'e sabitlenmiş sözde hattım desteklemediği ve santrale uzak olduğum için... Gelen cevap bu:

    quote:

    Sayın , Şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. Şirketimiz Abonelik Sözleşmesi?nin 5.1.1. maddesinde ?Belirli bir hız limiti ifadesi ile hızı tanımlanan TARİFE/PAKET?lerde en fazla beyan edildiği kadar hız desteklenebilecektir.İNTERNET/YALIN İNTERNET/FİBER İNTERNET HİZMETİ?ne ilişkin hız, ABONE?nin yararlandığı hizmet açısından maksimum hızı oluşturmaktadır.? hükmü yer almaktadır. Bu kapsamda numaralı internet aboneliğiniz için yapmış olduğunuz şikayet sonrasında yapılan kontrollerde, hız değerleriniz ile ilgili teknik ekip yönlendirilmesi gerçekleştirilmiştir. Teknik ekiplerimiz tarafından yapılan kontrollerde santral mesafesinin uzak olması sebebiyle hız profilinizin, internet erişim hizmetinden sağlıklı bir şekilde yararlanabileceğiniz hız profilinde verilebildiği tespit edilmiştir. Bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla.

    Şikayet kaydı tekrar oluşturduğum gün anında bu cevabı tekrar copy paste olarak tekrar gönderdiler. Bırak teknik ekibe inceletmeyi...


    Hız yükseltme talebinden sonra hız düşürülmesi
    Altyapı adres sorgulama sitelerinde çıkan sonucum...

    Hız yükseltme talebinden sonra hız düşürülmesi
    Paketimi 50 mbit'e yükseltmem ve desteklemesine rağmen verilen hız

    Bu internette gördüğüm özel müşteri yönetimi mail adresine de yazdım diğer yazanlara gün içinde dönerken günler oldu bana hiç kimse dönmedi...

    İşin peşini hala bırakmıyorum başka yerlerden de darlıcam susturdum sanmasınlar böyle kurnazlıklar sinirimi bozuyor tahammül edemiyorum biliyorum yanlış ülkede yaşıyorum bunun için ama ne yapalım hakkımızı aramayıp susalım mı istedikleri gibi...




  • Hocam o mail Mayıs sonu gibi kapatıldı sanırım, oradaki birim artık cevap vermiyor. En azından benim gözlemim bu, bende ulaşamıyorum.

    İlk mesajda müdürlükte çözebileceğinizi yazmıştım, gitmediniz mi?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.