Şimdi Ara

Hipernete geçiş sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bu ayın 12 sinde beni ttnet aradı sizi ultranetten hipernete geçirelim dediler vdsl destekli modeminiz varmı dediler, ben hallederim alırım hemen geçerim olur dedim. sadece santralden port değişimi olacak kısa süren bir işlem dedi tamam dedim. ayın 14 ünde birdenbire internetim kesildi ve halen yok 5. gün bu. ttneti hergün arıyorum arıza kaydı açıyolar kesinlikle çözüm amaçlı bir şey yaptıkları yok. evime 300 m uzaktaki santrale gittim, hattınız beklemede ve aboneliğiniz iptal edilmiş diyorlar, işleminiz Gaziosmanpaşa santralinde beklemede onlardan işlem gelmeden biz yapamıyoruz diyolar. telefonla ulaşmak mümkün değil orayada. Ayrıca ttnet müşteri hizmetlerine hizmet aldığım telefon numarasını girdiğimde böyle bir numaraya ait internet kaydı yoktur diyor üyeliğimde görünmüyor. resmen madur ettiler beni, böyle internetsiz kalacağımı kesinlikle söylemediler. daha nekadar beklemem gerek şikayetvara yazıyorum kalıp msj gönderiyorlar. 20 aydır aboneyim, 4 ay taahhütüm kaldı, alternatif bulursam işim olmaz birdaha TTnet ile.
    bu konuda ne yapabilirim sizce bukadarmı zor port değiştirmeleri daha kaç gün bekletecekler beni internetsiz bir bilgide vermiyorlar, teknik bilgisi olan bir allahın kuluda yok, en kısa sürede çözülecektir diyip duruyolar. acil diye kayıt açıyolar en acilinden kayıdın üstünden 4-5 gün geçti hiçbir sonuç yada dönüş yok, aciliyet anlayışlarına hayran kaldım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tygris85 -- 18 Haziran 2014; 13:20:20 >







  • Ttnet'i falan aramayın, doğrudan Türk Telekom'a gidin. Şikayet devam ederse BTK'ya yazın.
  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    öyle yapıcam yarın sabahtan gidicem telekoma. BTK ya ise zerre kadar itibar etmiyorum, evimin 7-8 metre yanında bidon içine saklanmış baz istasyonu var uzansam değecek gibiyim :) şikayet ettik filan apartmandan birkaç kişi ayrı ayrı, turkcellden kalıp msjlar geldi 2 yıldır hiçbişey değişmedi, yakında radyasyondan 2 kol daha çıkacak goro gibi gezicem mortal kombattaki bu ülkenin hiçbir kurumuna güvenmiyorum. illa gidip çirkinleşecenki işini halletsinler ne konuda olursa olsun, orta çağ memleketi tam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tygris85 -- 18 Haziran 2014; 15:52:19 >
  • Baz istasyona şikayet ayrı bir mesele. Sonuçta legal olarak konuyorlar ve sağlığa bilinen bir zararları yok (bkz: tübitak ve envai çeşit uluslararası rapor). Telekom'la ilgili meselelerde çözüm sağlıyormuş diyor insanlar. Denemekte fayda var.
  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    dün santralden bir bayan aradı sizi nasıl geçirmişler hipernete, santrale eviniz 300 metre orala daha fiber döşenmedi altyapınız uygun değil dedi, dedim size sormak lazım ttnet aradı geçirelim sizi dedi desteklemediğini ben nerden bilecem teklifi sunanada sizsiniz dedim. satış amaçlı yanlışlıkla yapmışlardır demekki dedi, arayıp tarifenizi yine adsl yapın biz portunuzu düzeltiyouz geri adslye alıyoruz dedi. ttneti aradım halen altyapınız uygun görünüyor diyor :) dedim beni katil etmeyin şunu adsl yapın geri, birde boşuna internetsiz bıraktığınız 1 haftayıda faturadan düşün kayıt açıp dedim :)
  • Hipernet için ille fiber döşenmesine gerek yok. 200-300 metreye kadar 50Mbit hızı direkt olarak santralden alabilirsiniz.
    Arayan bayanda dünyadan habersiz... Fiber döşenen bölgeler santrale uzak olduğundan dolayı saha dolabı kuruluyor.
  • Turkforce T kullanıcısına yanıt
    valla ekip gönderecez dediler ilk sonra dediler apartmana kadar sorumluluğumuzda oraya kadar bir sorun yok apartman içi tesisat desteklemiyor ücrete tabi servis dediler tamam dedim. servis gelmeye 2 saat kala santralden aradılar 35 mb a kadar hattınız kaldırmıyor servis gelişi iptal edildi şuan en yüksek ultranet ile 16 mb alabilirsiniz dedi santraldakiler. neyse yapacak bişey yok bekliycem artık 3-5 aya tamamlanır dedi, en son sizin oraya gelecek yakın olduğunuzdan santrale uzak yerleşim yerlerinden başlanarak santrale yakın bölgelere doğru altyap çalışmalarını tamamlıyoruz dedi yılsonuna kalmaz dedi
  • Hiper dediğimiz şey özünde vdsl. Dolayısıyla kısıtlı bir mesafeden verilebiliyor (pratikte 500-600 metreye kadar olan yerlerde). 200-300 metreden eğer bakır kablolar iyiyse 100 mbit ve hatta üzeri bile alınır (ben fiber sonrası 800 metrelik bakır kablo bağlı iken 94 mbit görüyordum) Haliyle bu mesafenin ötesinin fiberoptik kablo ile aşılması gerekiyor. Siz santrale (yani fiberoptiğin sonlandığı yere) gerçekten çok yakınsanız, aslında teknik olarak bu binadan evinize kadar bakır kablo ile verebilirler ama işte vdsl portu olacak, o tarifenin seçilebilmesi için yazılımda güncelleme yapılacak vs. vs. çok iş var. Beklemekle olacak iş değil. Zaten tarife (paket değil, tarife) değişikliklerini yapmadan evvel Ttnet'e değil Türk Telekom'a sormak lazım. Ttnet sadece kağıt üstünde var gibi bir şey. Türk Telekom asıl altyapının sahibi ve işletmecisi. Her değişikliği onlar yapıyor aslında. Ttnet bir kabuk gibi düşünün.




  • kendileri ne yaptığını bilseler... içeride çalışanların çoğu iş bilmemekte, siyasi amaçlı işte çalışanlar var umarım anlamışsınızdır.....
  • benide o sekilde geçirdiler 5 gün internete giremedim 5 gün sonra santral arayıp sizin oraya veremiyorz saha dolabınız arızalı dediler adsl geri döndürdüler oyüzden ttnetin hiçbir seyine inanmam
  • Hocam benden tavsiye bu değişim işine hiç girme.
    Aynı sorunu ben haziran başından beri yaşıyorum.
    İlk önce 1 haziranda durduk yere internet kesildi. TTnet MH yi aradım, genel bir sorun var, DSLAM arızası dediler, 3 haziran günü düzelecek dediler. İyi dedik 2-3 gün internetsiz oturduk. Tabi o günler çok yağmurluydu istanbul ve yıldırım düşmüş, portlar yanmış vs. dediler. Normal karşıladım, sonuçta doğal bir olay ve ellerinde olmayan bir nedenden ötürü bu arıza dedik. 4 Haziranda zar zor internet geldi ama bu seferde Wi Fi ile internete giriliyor, kablolu girilmiyor. Modemde sorun çıktı bu sefer, muhtemelen o günlerde yıldırım düştüyse eğer gerçekten, benim de modem etkilenmiştir dedik, gerçi benim modem 6 yıl olmuştu ve artık ömrünü tamamladı dedik ve Airties 5650 modem aldım, aradım TTneti 6 Haziranda internet tekrar geldi. Bu sefer 12 aylık taahhütlü tarife aradım, Müşteri hizmetlerini aradım dedim iyibir kampanya varsa 12 veya 24 ay taahhüt vermek istiyorum, teklifiniz nedir?

    MH deki bayan bana 12 ay 16 Mbit 75 Gb kotalı VDSL 60 tl dedi, kabul ettik, ama 1 hafta benim hat TTnette görünmedi, beklemede göründü. Tabi o arada internete giriş yapabiliyordum. Ama MH bana ısrarla sizin internetiniz yok diyordu. Bende o zaman dur size şu siteden şu haberi okuyayım vs. dedim zor ikna ettim. Haa bu arada benim ev ile santral arası mesafe 115 Metre, bu hipernet olayı çok sorunlu çok.




  • amanhem kullanıcısına yanıt
    adamların kendi altyapısından haberi yok santral altyapınız desteklemiyor diyo ttnet ısrarla hipernete geçebilirsiniz diyor :) bende Google earthden ölçtüm santrale mesafeyi, kuş bakışı 350m yoldan ölçersen 450m civarı mesafe :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.