Şimdi Ara

Hidrojen yakıtlı Opel Vivaro e-HYDROGEN ilk filo müşterisiyle buluşuyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hidrojen yakıtlı Opel Vivaro e-HYDROGEN ilk filo müşterisiyle buluşuyor



    Hidrojen yakıt hücreli elektrikli araç teknolojisine sahip olup 3 dakikada dolum yapılabilen Vivaro-e HYDROGEN, Almanya'nın dünyaca tanınan elektrikli ev aletleri şirketi olan Miele'nin araç filosunda yer almak üzere üretim bandından indi.



    Vivaro-e HYDROGEN, '2021 Uluslararası Yılın Vanı' seçilen mevcut bataryalı elektrikli Opel Vivaro-e modeli üzerine hidrojen yakıt hücresi teknolojisinin entegre edilmesiyle oluşturuldu. Araç, dolu hidrojen depolarıyla 400 kilometrenin (WLTP1) üzerinde sürüş menziline ulaşıyor. 45 kW değerindeki yakıt hücresi, kesintisiz otoyol sürüşleri için yeterli gücü üretebiliyor.



    Ayrıca Bkz.Tesla Model 3, 2021'de Avrupa'da en çok satılan elektrikli araç olmaya çok yakın



    Hidrojenin dolumu, dizel veya benzinli araç deposunu doldurmak için gereken üç dakikalık sürede tamamlanıyor. Aracın yakıt hücresi dışındaki 10,5 kWsa kapasiteli lityum-iyon bataryası ise her sürüş ve çalışma koşuluna kendisini optimize ediyor. Böylece batarya, kalkış anında veya ani hızlanma sırasında gereken maksimum güce rahatlıkla ulaşabiliyor.



    Hidrojen yakıtlı Opel Vivaro e-HYDROGEN ilk filo müşterisiyle buluşuyor



    Lityum-iyon batarya, aynı zamanda rejeneratif fren işlevini de mümkün kılıyor. Böylece araç hareket-frenleme halindeyken oluşan kinetik enerji elektriğe çevrilebiliyor. Bataryanın şarj edilme özelliği ise şarj istasyonlarındaki dolumla 50 kilometrelik (km) batarya elektrik menzili elde edilmesine olanak veriyor.



    Kargo hacminden ve güvenlikten ödün vermiyor



    Yakıt hücreli elektrikli hafif ticari Opel Vivaro-e HYDROGEN, zekice yapılan uygulamalar sayesinde içten yanmalı versiyonlarla aynı hacimleri kapasitesinden ödün vermeden sunuyor. Bu kapsamda araç, 5,3 veya 6,1 metreküp kargo hacmi seçenekleriyle tercih edilebiliyor. M ve L olmak üzere 4,95 ile 5,30 metrelik gövde uzunluklarına sahip Vivaro-e HYDROGEN, 1.000 kilograma kadar yük taşıma kapasitesine sahip.



    Opel ürün ailesinin batarya elektrikli ve içten yanmalı motora sahip diğer üyeleri gibi, Vivaro-e HYDROGEN de sürüş güvenliğini artıran kapsamlı sürüş destek sistemleri paketiyle sunuluyor. Yenilikçi modelin donanım seviyesi; 180 derecelik panoramik geri görüş kamerası, kör nokta uyarı sistemi ve ön/arka park pilotu gibi özelliklerle destekleniyor.









  • Hidrojen ucuz bir şey mi ki bu işe yatırım yapılıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • isakoc kullanıcısına yanıt

    yatırım yaptıkça ucuzlayacak işte, yani plan bu galiba

  • Çok fazla lityum pil atığı olacak önümüzdeki yıllarda, kesinlikle bu hidrojen teknolojisi standart olmalı elektrik yerine

  • itachi237 kullanıcısına yanıt

    elektrikli otoların pilleri geri dönüştürülebiliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi facepunchS -- 1 Ocak 2022; 16:5:1 >
  • facepunchS F kullanıcısına yanıt

    lityum pillerin geri dönüşüm işlemi çok sorunlu. geri dönüştürüyor denemeyecek seviyede

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.