Şimdi Ara

hidrojen yakıt tasarruf sistemi (199. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.198
Cevap
54
Favori
513.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 197198199200201
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dagerli arkadaşlar ben saf hidrojen hücresi yapmak için kendi çapımda uğrasıyorum ama (mesh mambran) gerektigini gördüm nerden bula bilirim mambreni bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim herkeze hayırlı gü
  • 5 yıl 67 sayfa yazılmış çizilmiş .....bir kişide "buyrun benim aracım hidrojenle çalışıyor" sistem bu resimler bu video bu" dememiş.. ama mucitlerimizin sayısı bu süreçte oldukça artmış. desteklenmeli... yılmadan araştırmaya davam edin arkadaşlar.

    edit : sayfa sayısı düzeltmesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thormentor -- 3 Mayıs 2016; 13:29:38 >
  • sn thormentor aracın tamamen hidrojenle çalışması yok. ancak bir önceki sayfada aradığınıza cevap var. bakabilirsiniz.
  • Tasarrufun dibi elektrikli araçlardır.
    http://forum.donanimhaber.com/m_96851838/tm.htm
  • thormentor kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım merhaba senin dediğin gibi biz yaptık dediğinde bir çok muhalif türüyor burada daha önceden biz bunların hepsini yaşadık ticaret yapıyolar diye şikayet ediyorlar o zamanda. Bu arada bizi şikatey edenler şimdi kendileri buradan bişeyler satmaya çalışıyorlar. Örnek istersen web sitemiwww.hkwplus.com ziyaret edebilirsin yada internet ortamında HKWPLUS yaz yaptığımız işlere ulaşabilirsiniz saygılarımla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedatkerem

    Tasarrufun dibi elektrikli araçlardır.
    http://forum.donanimhaber.com/m_96851838/tm.htm

    vedat bey sizin bu araç iyimiş. daha ne olsun.




  • Arkadaşlar Üretim ve Montajını Yapmış olduğumuz HKWPLUS (hho) sistemi hakkında ileri geri konuşan, sistemin aracın motoruna zarar verdiğini söyleyen ve sosyal medyada yazan bazı kişiler türemiş. Sistemimizi Şuan sadece Ankara' da kullanan 400 den fazla araç bulunmaktadır Dünya üzerinde ise bizim bildiğimiz 44 Farklı marka aracın 209 farklı modeline Montajlanmış bulunmaktadır. Motor seçeneği olarakta 1000cc den 13000 cc ye kadar farklı seçenekler bulunmaktadır. Ayrıca bir turizim firmasında montajını yaptığımız bir araç 300 000 km den fazla sistemimizi güvenle kullanmaktadır ve hala da kullanmaya devam etmektedir. Test aracımız LPG li Lada Samara 10-15 bin km de sistem takılı değilken subapları sıkıp 50-60 bin kmde ise motor silindir kapağı yapılmakta idi HKWPLUS sistemini montajladıktan sonra şu an 80 000 km dir supap ayarı hiç değişmemiştir. 11 Yıllık tamircim Şaşmaz Oto Sanayi Sitesi Eski 1. cadde 25. sokakta bulunan Telman Oto nun sahibi Telman Ahıskalı'dır, Hemen yanında aracımızın kapağını son kez yaptırdığımız Atalay motor ve kapak yenileme bu duruma şaşırmaktadır. Ayrıca gene aynı sokakta bulunan Kalanlar Rot Balans ve Nuraydın Otomotivin sahibi Ömer Aydın (tamirci) birçok aracın silindir kapağını açtıklarında subap yanığı ve fazla kurum oluşu nedeniyle HKWPLUS sistemini aracın sahibine Önererek beni çağırıp araç tamirhaneden çıkmadan montajını yaptırmışlardır. Özetleyecek olursak:
    SİSTEMİMİZİN ARACINIZA HİÇBİR ZARARI OLMADIĞI GİBİ BİRÇOK FAYDASI BULUNMAKTADIR bu güne kadar yaptığımız işler ortadadır. Detaylarıwww.hkwplus.com adresimizde bulabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cingöz otomotiv

    Arkadaşlar Üretim ve Montajını Yapmış olduğumuz HKWPLUS (hho) sistemi hakkında ileri geri konuşan, sistemin aracın motoruna zarar verdiğini söyleyen ve sosyal medyada yazan bazı kişiler türemiş. Sistemimizi Şuan sadece Ankara' da kullanan 400 den fazla araç bulunmaktadır Dünya üzerinde ise bizim bildiğimiz 44 Farklı marka aracın 209 farklı modeline Montajlanmış bulunmaktadır. Motor seçeneği olarakta 1000cc den 13000 cc ye kadar farklı seçenekler bulunmaktadır. Ayrıca bir turizim firmasında montajını yaptığımız bir araç 300 000 km den fazla sistemimizi güvenle kullanmaktadır ve hala da kullanmaya devam etmektedir. Test aracımız LPG li Lada Samara 10-15 bin km de sistem takılı değilken subapları sıkıp 50-60 bin kmde ise motor silindir kapağı yapılmakta idi HKWPLUS sistemini montajladıktan sonra şu an 80 000 km dir supap ayarı hiç değişmemiştir. 11 Yıllık tamircim Şaşmaz Oto Sanayi Sitesi Eski 1. cadde 25. sokakta bulunan Telman Oto nun sahibi Telman Ahıskalı'dır, Hemen yanında aracımızın kapağını son kez yaptırdığımız Atalay motor ve kapak yenileme bu duruma şaşırmaktadır. Ayrıca gene aynı sokakta bulunan Kalanlar Rot Balans ve Nuraydın Otomotivin sahibi Ömer Aydın (tamirci) birçok aracın silindir kapağını açtıklarında subap yanığı ve fazla kurum oluşu nedeniyle HKWPLUS sistemini aracın sahibine Önererek beni çağırıp araç tamirhaneden çıkmadan montajını yaptırmışlardır. Özetleyecek olursak:
    SİSTEMİMİZİN ARACINIZA HİÇBİR ZARARI OLMADIĞI GİBİ BİRÇOK FAYDASI BULUNMAKTADIR bu güne kadar yaptığımız işler ortadadır. Detaylarıwww.hkwplus.com adresimizde bulabilirsiniz.

    ben siedi astra j 1.3 dizel 95 hp motora bundan taktirsam hem yakit dusup hemde performansi mi articak ? Bu uygulamanin ucreti nedir birde ?




  • troy kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi hem performans hemde yakıt tasarrufu sağlamış olacaksınız. Fiyat için beni arayabilirsiniz.
  • Bir sorum olcak, yapılan sistemleri görüyorum, hep sabit hho gazı üretiyor, aracın devri 1000rpm olsada aynı gazı üretiyor 3500rpm olsada aynı gazı üretiyor, araçlarda devir yükseldiği zaman pistonlara gelen gaz yetişmeye biliyor, şöyle birşey olsa daha iyi değilmi? devir yükseldikçe hho gazı üretimi artsın, düştükçede üretimi azalsın, yanlışım varsa düzeltin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sheythan

    quote:

    Orijinalden alıntı: zıva

    günaydın arkadaşlar aracın yüksek rakımlardaki güç kaybı nedeni nedir sahile yakın ranpa ile yüksek rakım aynı ranpalarda çekiş farklı bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa memnun oluruz

    Sanıyorum hava basıncı ile alakalı bir durum olması lazım. Yükseklere çıkıldıkça hava basıncı düşer. Atmosferik motorlarda silindir içine emilen hava dış ortamdaki hava basıncıyla yaklaşık olarak eşit kabul edilebilir. Yüksek rakımlı yerlerde hava basıncı düşük olduğundan emilen hava miktarı ve buna bağlı olarak yanma odasındaki oksijen miktarıda azalacaktır. Düşük rakımdaki hava filtresinin tıkalı olması gibi değerlendirebilirsiniz. Turbo motorlarda bu etkiyi görebileceğinizi sanmıyorum. Atmosferik motorlarda yaşarsınız bu durumu.

    turbo dizeldede aynı sorun oluyor arkadaşlar hava basıncı tamam ecu tarafından kontrol ediliyor ama havanın içinceki oksijenle alakalı bir durum sanırım bu yüksek rakımdaki çekmeme olayı




  • Otomobiliniz daha fazla yakıyormuş
    27 Eylül 2015 Pazar, 01:02:24Güncelleme: 08:29:29
    Volkswagen'in emisyon skandalını ortaya çıkaran ICCT, üreticilerin tüketim verilerinin de doğru olmadığını duyurdu. ICCT'ye göre yeni araçların tüketimi, broşür verilerinin yüzde 40 üstünde. Bu farkın kullanıcıya yıllık bedeli ise en az 1500 TL
    Volkswagen, ICCT, Dizel otomobiller, emisyon verileri, Otomobiliniz daha fazla yakıyormuş

    Mahmut SANCAK /

    Küresel otomotiv sektöründe esen sert rüzgârlar dinmek bilmiyor. Geçen hafta patlak veren Alman Volkswagen'in (VW) emisyon skandalı dünya çapında büyük tepkilere neden oldu. Şirketin dizel motorların neden olduğu emisyon değerlerini yapay olarak düşürmek için yazılım geliştirmesi ve uygulaması tüm üreticilerin araçlarına yönelik broşürlerine bastıkları verilerin sorgulanmasına neden oldu. VoIkswagen olayını oraya çıkaran ICCT'nin (Uluslararası Temiz Ulaşım Konseyi) yayımladığı son rapor bu yöndeki şüpheleri biraz daha artırdı. Kuruluş üreticilerin emisyon verilerinin yanı sıra tüketime yönelik duyurdukları rakamların da gerçeği yansıtmadığını ileri sürdü.

    ICCT'ye göre piyasaya yeni çıkan araçların kâğıt üzerindeki yakıt tüketimiyle gerçek hayattaki tüketimleri arasındaki makas her yıl biraz daha açılıyor. Son incelemeler, piyasaya yeni sürülen herhangi bir markaya ait aracın, broşürlerde yer alan değerlerin yüzde 40 üzerinde tüketim yaptığını gösteriyor. Bu ölçümlerde aracın süper benzin veya dizel olması da fark yaratmıyor. ICCT raporunda fazla tüketimin Mercedes'te ortalama yüzde 51, Audi ve Volvo'da ise yüzde 45'lere kadar çıkabildiğine işaret ediyor. Volkswagen olayını ortaya çıkaran adam olarak bilinen ICCT Avrupa Sorumlusu Peter Mock'un imzasını taşıyan rapora göre, AB yasalarının tüketime yönelik rakamları detaylı incelememesi üretici şirketlerin işini daha da kolaylaştırıyor.

    Rakamlardaki sapma ise güven bunalımının yanı sıra bu araçları kullananlara her yıl fazladan benzin faturası ödemeleri anlamına da geliyor. Yapılan hesaplamalara göre bu sapma tüketicilere yıllık fazladan 450 Euro ödeme anlamına geliyor. Türk Lirası olarak ise bu rakam en az 1500 TL'ye denk geliyor. ICCT hem emisyon hem de yakıt tüketimine yönelik üretici verilerinin tüketiciler tarafından kuşkuyla karşılanması üzerine AB genelinde yeni test metotlarının belirlenmesinin gündeme gediğini vurguluyor. Buna göre AB'de 2017'den geçerli olmak üzere çok daha katı ve gerçek hayatla bağlantılı dayalı testler yürürlüğe girecek. Ancak AB genelinde otomobil üreticilerinin çok güçlü bir lobiye sahip olmaları bu yasaların da sulandırılabileceği yönündeki şüpheleri artırıyor.

    İSVİÇRE VW DİZEL MOTORUNU YASAKLADI

    İsviçre, emisyon testlerinde yanıltıcı sonuç veren Volkswagen dizel motorlu araçların satışını yasakladı. İsviçre medyasında yer alan haberlerde, İsviçre Karayolları'nın yürürlüğe koyduğu bu yasağın yeni, satılmamış ve tescil edilmemiş 180 bin aracı etkileyeceği ifade edildi. Böylece İsviçre, yeni Volkswagen dizel motorlu araçların satışını yasaklayan ilk ülke oldu. Yasağın, Euro5 emisyonu kategorisinde ve 2009 ila 2014 yılları arasında üretilen Audi, Seat, Skoda ve Volkswagen model dizel motorlu araçları kapsadığı belirtildi. Daha önce satılan araçların ise yasak kapsamında yer almadığı bildirildi. ABD Çevre Koruma Ajansı (EPA), Volkswagen'in ABD'de sattığı bazı dizel motorlu araçların, yanıltıcı bir yazılımla emisyon verilerini çarpıttığını belirlemişti.

    ABD DİZEL YERİNE ELEKTRİK İSTİYOR

    Volkswagen'in (VW) geçen hafta patlak veren emisyon skandalının perde arkasına yönelik tartışmalar sürüyor. Ancak gerçek olan bir şey var ki o da ABD'nin dizel teknolojisine başından beri hiç ısınamaması. Ülkede 6-7 litrelik motor hacmine sahip dev arazi araçları bile süper benzinle çalışıyor. Tüketimleri ise 100 kilometrede 30 litreye kadar çıkabiliyor. Yeni nesil ise hibrit veya doğrudan elektrikli araçlara ilgi duyuyor. Devlet de dizel gibi AB'li bir teknolojiyi desteklemek yerine ABD'li Tesla'nın da bulunduğu elektrikli oto üreticilerine destek vermeyi tercih ediyor.




  • Benim sorduğum soruya hala cevap yok
  • elektron34 E kullanıcısına yanıt
    sn elektron gaz üretirken birde aküye yük bindirmemek gerekiyor. dk da motor hacminin her 1000 cc için 125 mililitre yetiyor. gerçi hidrojenin kimyasal özelliğinden dolayı devir artıp patlama başına düşen gaz azalsa da gene etkisini gösterebiliyor. çünkü mesele ikame yakıt değil. mevcut yakıtın yanmasını iyileştirmek. işin özeti bu. şimdi sabit gaz üretildiğinde bu sonuç meydana geliyorsa fazlasına bence gerek yok.
  • elektron34 E kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar lütfen şunu unutmayın bizim araçta ürettiğimiz hidrojeni aracın yakıtı gibi düşünmeyin.Yani devirle bir alakası filan olamaz.Şunu düşünün aracın gereksinim duyduğu havanın yanmaya olan etkisini artırma gibi birşey düşünün.zaten üretilen hidrojen hava emme manifoldundan havayla birlikte karışık olarak giriyor ve yakıtın tam yanmasını sağlıyor.Bununla birlikte hem aracın motorundan tam performans alıyorsunuz hemde motora giren yakıtın tamamını yakıyorsunuz.Çiğ gaz dışarı gitmiyor.Böylece eksoz emisyonundaki zararlı gazlardanda kurtulmuş oluyorsunuz.Hem çevreci hemde ekonomik.Hemde motor gücü artmış oluyor.Sizlere saf hidrojeni ısrarla denemenizi söylememin sebebi ise şimdiye kadar olan denemelerde en verimli sonucu saf hidrojenden almamdır.Facebook ta Saf Hidrojen Yakıt Tasarrufu diye aratırsanız yapmış olduğum montajları ve ürünleri görebilirsiniz.Sizlere biraz olsun fikirler verebilir.Ayrıca orada Daynometrede bir Opel İnsignia nın test sonucu var.Güç artışınıda ordan görebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thormentor

    5 yıl 67 sayfa yazılmış çizilmiş .....bir kişide "buyrun benim aracım hidrojenle çalışıyor" sistem bu resimler bu video bu" dememiş.. ama mucitlerimizin sayısı bu süreçte oldukça artmış. desteklenmeli... yılmadan araştırmaya davam edin arkadaşlar.

    edit : sayfa sayısı düzeltmesi

    bununla ilgili konular açıldı ancak sureklı kapatıldı forumda garip bişeyler oluyor. Bende çok araştırdım dizel aracım için ama %25 tasarruf oluyormus %25 için takdırmadım. bahsedildiği gibi %40 olsaydı takrtırırdım bahsedilenlerin yalan cıkması ayrıca guvenımı sarstı
  • merakli32 M kullanıcısına yanıt
    Ben şunu söylim, ben yaptım, aracım olmadığı için deneyemedim, benim yaptığım motor devrine göre hidrojen üretimi, daha yüksek verim sağlama amacıyla yapmıştım, ama deneme şansım olmadı, çünkü şuan aracım yok.
  • elektron34 E kullanıcısına yanıt
    sn elektron34 dediğiniz nasıl yaptınz. motor devrini tespit edip ona göre devre ile akımımı artırdınız. birde şunu sorayım rölentideki üretim veya elektrik tüketimi wat olarak nedir mesela 2000 devirdeeki elektrik tüketimi nedir.
  • merakli32 M kullanıcısına yanıt
    Demiş olduğum tam olarak şuan aracım yok, sistemi yaptım, tevzi makarasından aldığım frekansı, analog sinyale çevirip, pic den pwm çıkışı alıyorum.
  • Bu işleri yapan abilerimden büyüklerimden ricam hiç uyguladıkları motoru bremze tezgahına çıkarıp bilimsel bir deney yaptı mı? Eğer imkan olasaydı yapardık diyenlere Elazığda kapıları ardına kadar açıyorum. Fırat üniversitesi otomotiv müh. bölümü ile ilişiğim tamamen kesilmeden buyurun getirin çalışmanızı atölyemizde hangi marka hangi model motor istereniz mevcut. Büyük hacimliden küçüğe, atmosferikten aşırı beslemeliye, dizel benzin ne ararsanız var buyrun uygulayalım bremzede test edelim bilimsel sonuçlarıda yayınlayalım yıllardır bitmek bilmeyen kavga son bulsun :)
  • 
Sayfa: önceki 197198199200201
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.