|
Yas oldu 26, üniversite 4 olduk. Ne chat yaparak ne yuzyuze bir kızı tavlayamadim. Galiba bekar ölüp gidecegim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Yas oldu 26, üniversite 4 olduk. Ne chat yaparak ne yuzyuze bir kızı tavlayamadim. Galiba bekar ölüp gidecegim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Babam askerdi, bir sürü şehirde yaşadım, şuan bir tane bile çocukluk arkadaşım vs. yok. Yaş 22, bölüm rezalet üstelik burda da arkadaşım yok. Ya siz nasıl arkadaş buluyorsunuz? Bir selam verdiğim ertesi gün yolunu değiştiriyor, lanet olsun. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
nasıl tavlayamadın ya hem de üniv ortamında nasıl becerdin bu işi ? Benim hiç çevrem ortamım yokken hatta askerdeyken sadece telefondan aynı anda iki üç kızı idare eder hale geldim.Birisiyle ciddi iki sene ilişkim oldu, sonra saldım hepsini.Harbi diyorum nasıl oldu da üniv gibi bir ortamda hiç kız ayarlayamadın ? |
|
_____________________________
|
|
Kendin olduğun gibi davran fazla düşünme fazla kasma, seni sen olduğun için seviyorsa sevsin onun dışında birinin seni sevmesi için farklı biri gibi davranma.Zaten illa ki biri karşına çıkacaktır sadece sen aramaya devam et, yeni birileriyle tanışmaktan çekinme. |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
Su zamana kadar kendim oldum zaten < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Babam askerdi, bir sürü şehirde yaşadım, şuan bir tane bile çocukluk arkadaşım vs. yok. Yaş 22, bölüm rezalet üstelik burda da arkadaşım yok. Ya siz nasıl arkadaş buluyorsunuz? Bir selam verdiğim ertesi gün yolunu değiştiriyor, lanet olsun. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Okul bittikten sonra işler daha da kötü oluyor, tavsiyem ortaokul veya liseden potansiyel sahibi kişilere yönelmen |
| _____________________________ |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
takma kafana bende de tık yok.. sorun sende değil sorun bizim kızlar.. küçük dağları onlar yaratmış.. |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
|
gel 1vs1 atıcaz |
| _____________________________ |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
gafesss dövüşü mü qnq |
|
_____________________________
|
|
demek ki demek için bile geç abi. bu işler tabi ki tarza ve tipe bak. ne kadar tipsiz ollursan ol kendine baktıgın surece ozguvenın artacak, ozguvenın arttıkca da bu işler yuruyecek. |
|
_____________________________
|
|
kafes olmasa olur mu ya darlandırıyor beni çayır çimen olsun |
| _____________________________ |
|
Bu konuyla ilgili harekete geçmezsen armut piş ağzıma düş olmuyor. Sana ortam ve özgüven lazım. |
|
_____________________________
|