Şimdi Ara

Hespiburada pişmanlıktır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Özet : 1 ay önce hepsiburada dan maus aldım ürün bozuk geldi değişime yolladım değiştirmediler para iadesi de yapmadılar 20 iş günü diye 1 ay beklettiler 20 iş günü doldu yine hiç bir şey yapmadılar aramama rağmen 365 tl verdim 1 aydır maus bekliyorum ilgilenen yok para iadesi yapılırsa da 70 tl zarar giricem ve muhtemelen olacak olan bu

    çok fazla falan filan demişim falan filan neyse az önce bir mesaj geldi ve hepsiburada beni aramadan sormadan para iadesini yapmış aradım dedim ben ürünü istiyorum para iadesi değil dediler öyle birşey yok paranı aldığına dua et teşekkür ettim kapattım


    18.10.2018 de hepsiburada üzerinden bir adet rival 600 maus aldım 365 tl ye ürün 19 unda bana ulaştı ve ürün bozuk geldi sürekli baglantısı kopuyordu ve bir kaç kereden sonra yarım saat geçmeden komple öldü maus hemen bir onarım formu açtım değişim diye bir seçenek olmadığın dan onarım diye açılıyor neyse açtım önüme mesaj geldi talebiniz alındı onaylanıcak falan filan 3 4 gün bekledim değişen birşey olmayınca aradım müşteri hizmetlerini ve gönderi kodunu zar zor öyle alabildim ve ürünü gönderdim değişim için 24 ünde ürün gitti adamlar ürünü değiştirip yollamak yerine servise yollamışlar aradım dedim 14 gün dolmamış bozuk ürün yolluyorsunuz değişim istiyorum neymiş 20 iş günü servis süresi varmış değişim servis raporu ile oluyormuş falan filan para iadesi de yapmadılar bugün 20.iş günü ve bugüne kadar hepsiburadayı en az 10 15 kere aradım onarılmış ürünü kabul etmicemi ve para iadesi istediğimi söyledim yapmadılar 20 gün bekle dediler n11 in 11.11 inde 330 tl ye alıyordum mausu paramı öldürdüler 1 ayda ve şuanda 400 tl 70 tl içerdeyim yani neyse dedim enazından paramı kurtarim bu firmadan aradım müşteri hizmetlerini bugün 20.iş günü ne yapmayı planlıyorsunuz dedim ne dese beyenirsiniz müşteri hizmetlerindeki bayan servis süresi 23 iş günüdür bugün 20 iş günü lütfen bekleyin falan dedim dalgamı geçiyorsunuz 20 iş günü olduğunu biliyoruz falan kadın bir sustu cevap veremedi anladım ben sizi dedim kapadım telefonu sonra dedim bir dh ya konu açalım bir mesut çevik değiliz ama belki bir gören duyan olur

    amazon türkiye 100 tl lik siparişi iptal ettikleri için özür olarak 50 lira kupon veriyor hepsiburada bozuk ürün yollayıp ürünün arkasın da durmuyor 1 ay dan fazla bir süre beni oyalıyor üstüne 70 tl zarara sokacak şimdi bizi 1 ayı geçmiş ürünün 2.taksidini ödedim bugün elimde ürün yok şaka gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brawilyon -- 21 Kasım 2018; 17:26:50 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.