DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Heroes of the Storm [ANA KONU]
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Defias Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 1 Misafir Kullanıcı
4.236
Cevap
45
Favori
92.822
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      6531 Mesaj
      21 Nisan 2017 13:27:08

      Dövlet çalışıyor


      BoRriZ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      I am Bane and I could kill you... but death would only end your agony and silence your shame.
      Instead, I will simply...BREAK YOU!
      -Bane
      Steam: -Bane
    • Emekli Yönetici
      1909 Mesaj
      21 Nisan 2017 16:37:30

      Featured olunca gem ile skin ve binek alınabiliyor.

      Açıklamada bu paketleri alabilecek kadar gem verecez diyorlar.

      Gemleri ve shardları saklamak mantıklı gibi duruyor şimdilik.

      Gold<Gem < Shard sıralaması var oyunda. Goldlari bol keseden harcayabilirsiniz oyunda zaten bol bol gold gelecek.

      Betada stimpack açtım. Neredeyse her oyunda 1 hero level 1 karakter level atlıyor. Durmadan gold geliyor :)



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      BoRriZ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
    • Yarbay
      2127 Mesaj
      22 Nisan 2017 03:05:37
      Bu oyundan düştükten sonra ne kadar geç girersek o kadar uzun süre girmemiz zorlaşıyor, diğer mobalarda da böyle mi?

      Ayrıca bizim ülkemizdeki elektrik hizmetine kafam girsin. Her gece elektrik kesintisi oluyor, her gün leaver konuma düşmekten bir gün ban yiyeceğim.



      _____________________________

    • Binbaşı
      1972 Mesaj
      23 Nisan 2017 02:33:37

      teşekkürler, betayı indirip bakıcam bende.
      edit: akk saolsun indiremedim

      anladığım kadarıyla diğer oyunlardaki kutu açılışı var ve bu çok güzel olmuş.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aschil -- 23 Nisan 2017; 14:36:39 >
      BoRriZ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      300 Mesaj
      23 Nisan 2017 15:09:38
      arkadaşlar sizlerden bir ricam var dikkate alırsanız sevinirim hots redditte ranked sistemiyle alakalı bir yazı yazalım ve bunu destekleyelim istiyorum bu durumdan müzdarip olan çok insan olduğuna eminim benim kafamdaki düşünce şu 1 kere geçen sezondaki ranked seviyeniz ne ise diğer sezon 5-6 maç attığınızda geri bu ranka gelmenin kaldırılması sebebi ise şu zaten bir kaç kere dile getirmiştim şansa yada bir şekilde gold plat dia ranklarına çıkan troller nooblar diğer sezonda aynı istikrarlı lanet oyun oynayışlarına devam ediyor buna karşıyım emek vermek gerektiğine düşünüyorum emek verenlerin hakkının çiğnendiğini düşünüyorum artı yüksek ranklarda olanların sadece az maçlarla az bilgi ile master ve grand master ranklarına doğru çıkma olayının doğru olmadığını düşünüyorum twitchde görüyorum adamın 40-50 wini var grand master bu emek değildir ve masterda bile çok kalitesiz oyunlar oynanıyor peki sebebi nedir işte bu geçen sezondan kalma rankı geri yeni sezonda alma muhabbeti bunu doğru bulmuyorum nooblar hep plat ve goldlarda geziyor ve kanser ediyor diyebilirsiniz TL at ozaman diyenler olabilir benim oyunu oynadığım zaman dilimlerinde herhangi bir takım olarak gruplaşmaya müsaitliğim olmayabiliyor yada kalan 4 kişinin müsaitliği yani TL eksik girersenizde dinlemeyen adamlar geliyor HLden çok farkı olmuyor 5 kişi girmek makbul tabiki 2. olaya gelirsek çok kez karşılaştığım bir olay gold seviyelerinde TLde bir şekilde 5 kişi topladığımızda oyun bulması zaten uzun sürüyor artı bizim seviyemizde oyuncu bulamadığında diamond oyuncuları karşımıza atıyor bazen master bile geliyor bu ciddi anlamda haksızlık ve adaletli bir sistem değil benim rank düşüncem diğer mobalardaki gibi olması yada heartstone benzeri bir rank sistemi yada başka bir sistemde olabilir ama geçmiş sezonun rankının asla diğer sezonda 5-6 maçla geri aynı yerde saymasını istemiyorum 3.ise geçmiş ranklarda hediye alan playerların yeni sezonda sadece 10 15 maçı yapıp yeni sezondaki hediyeleri emek vermeden almasına karşıyım hots reddit blizzard ilgileniyoır ve benim ingizce seviyem yetersiz ve buna destek olanması gerektiğini düşünüyorum çünkü bu oyuna emek veriyoruz aramızda betadan beri oynayan insanlar var ben kapalı betadan beri oynuyorum bunun ciddi anlamda rezillik olduğu kanısındayım bu rank sisteminin değişmesi gerektiğini savunuyorum sizden destek istiyorum redditeki konuya yabancılarında destek olacağına inanıyorum emeklerimize böylesin bir saçma sistemle haksızlık olmasını saçma buluyorum düzgün bir şekilde ingilizce bir metin yazıp destekliyelim konuyu yukarı taşıyıp blizzarda bu sistemin yanlış olduğunu gösterelim


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Sparda_ -- 23 Nisan 2017; 15:13:42 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2127 Mesaj
      24 Nisan 2017 00:06:06

      Bende katılıyorum, destek veririm mümkün olduğunca ama İngilizce seviyem ne kadar yeterli bilmiyorum. Yine de müsait bir zamanda ana metin oluşturmaya çalışırım. Ciddi anlamda ranked sistemi değişmeli. 2.0 olayıyla beraber gelen level sistemini tam görelim, ona uygun bir öneri de sunabiliriz belki.


      _Sparda_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      6531 Mesaj
      24 Nisan 2017 13:31:45






      _____________________________

      I am Bane and I could kill you... but death would only end your agony and silence your shame.
      Instead, I will simply...BREAK YOU!
      -Bane
      Steam: -Bane
    • Yüzbaşı
      300 Mesaj
      24 Nisan 2017 14:01:41

      valla hocam çok iyi olur 2.0 bir gelsinde sonrasında bir şeyler yapmak gerekebilir


      marophat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      112 Mesaj
      24 Nisan 2017 16:33:16
      Bu hediye mega packlerde bizim zaten sahip olduğumuz şampiyonlar için iade yapılacak mı?


      _____________________________

      The Elder Scrolls V: Skyrim | The Elder Scrolls Online: Gold Edition | Heroes of the Storm | Town of Salem | League of Legends
    • Yarbay
      2127 Mesaj
      24 Nisan 2017 18:24:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: KindredX

      Bu hediye mega packlerde bizim zaten sahip olduğumuz şampiyonlar için iade yapılacak mı?

      Shard verilecekti galiba onun yerine



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Emekli Yönetici
      1909 Mesaj
      24 Nisan 2017 18:55:09
      25 Nisan Türkiye Saati ile 21 dehttps://www.twitch.tv/blizzheroes bu kanalda şenlik varmış. Öyle diyo blizzard :)


      _____________________________

      Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
    • Yarbay
      3745 Mesaj
      24 Nisan 2017 19:07:28

      ne olacakmış hocam bir şeyler mi açıklanacak ya da hediye falan mı dağıtıyorlar?


      YoK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________


      - MSI GT72 2QE Dominator Pro Kullanıcısı -
      Intel Core i7-4720HQ || NVIDIA GeForce GTX980M 8GB || 16GB DDR3L 1600MHz || SuperRAID 256GB SSD || 1TB 7200Rpm HDD || 17.3" Full HD
      Cooler Boost 3 || SteelSeries Engine || Audio Boost 2 || Killer Ethernet + Wifi
    • Yüzbaşı
      831 Mesaj
      24 Nisan 2017 19:44:30
      quote:

      Orijinalden alıntı: KindredX

      Bu hediye mega packlerde bizim zaten sahip olduğumuz şampiyonlar için iade yapılacak mı?

      - maalesef hayır. bende ilk başta böyle düşünmüştüm ama okuduğum anladığım kadarıyla "duplicate" yani aynı hero'dan bizde varsa birşey verilmeyecek malesef.
      - bende sadece 2 hero yok. bilsem son birkaç hero'yu da gold ile almazdım :/



      _____________________________


      DH Heroes of the Storm Oyuncuları Kulübü


      ***
      Beta Oyuncusu
      Toplam Oynanan Maç: 2200+
      Toplam Hero Level: 625+
    • Yüzbaşı
      831 Mesaj
      24 Nisan 2017 19:45:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: sroad

      ne olacakmış hocam bir şeyler mi açıklanacak ya da hediye falan mı dağıtıyorlar?

      evet 20 hero'luk mega bundle bedava vericek HotS.
      26 nisan - 22 mayıs arasında oyuna her giren 4 farklı paketten sadece 1 tanesini alabilecek.
      toplam 66 civari hero var zaten oyunda. 20 hero'luk bedava paketler çok iyi.



      _____________________________


      DH Heroes of the Storm Oyuncuları Kulübü


      ***
      Beta Oyuncusu
      Toplam Oynanan Maç: 2200+
      Toplam Hero Level: 625+
    • Yüzbaşı
      831 Mesaj
      24 Nisan 2017 19:54:38
      tıklayınız:http://gibraltargamers.com/hots-calculator/

      Yukarıdaki site linkinde 20 Hero'luk Bedava Mega Bundle paketlerinden hangisi en çok gold kazandırıyor sizin için onu hesaplayan bir hesaplama aracı yapmışlar.

      tek yapmanız gereken şuan sahip olduğunuz (haftalık free hero'lar hariç) hero'ları seçiniz.
      daha sonra Mega Paketlerin hangisi size en çok gold avantajı sağlıyor onu gösteriyor size.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoRriZ -- 24 Nisan 2017; 19:55:13 >
      _____________________________


      DH Heroes of the Storm Oyuncuları Kulübü


      ***
      Beta Oyuncusu
      Toplam Oynanan Maç: 2200+
      Toplam Hero Level: 625+
    • Binbaşı
      1972 Mesaj
      24 Nisan 2017 19:55:46

      hocam kalan son balance'ımla stimpack aldım, acaba yanlış mı yaptım.
      Şimdi biz level alarak skinn vs. kasabilcez dimi ?



      BoRriZ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      3745 Mesaj
      24 Nisan 2017 20:01:08

      onu sormadım hocam. yanlış bilmiyorsam onu zaten giriş yapan herkese veriyor ben twitchte ek bir olay var mı diye sordum.


      BoRriZ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________


      - MSI GT72 2QE Dominator Pro Kullanıcısı -
      Intel Core i7-4720HQ || NVIDIA GeForce GTX980M 8GB || 16GB DDR3L 1600MHz || SuperRAID 256GB SSD || 1TB 7200Rpm HDD || 17.3" Full HD
      Cooler Boost 3 || SteelSeries Engine || Audio Boost 2 || Killer Ethernet + Wifi
    • Binbaşı
      1169 Mesaj
      25 Nisan 2017 13:06:19
      Hacılar bu 2.0 niye gelmedi hala


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3745 Mesaj
      25 Nisan 2017 13:22:38

      bu gece gelecek olması lazım. muhtemelen yarın sabahtan önce oynanmaz.


      kegend kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________


      - MSI GT72 2QE Dominator Pro Kullanıcısı -
      Intel Core i7-4720HQ || NVIDIA GeForce GTX980M 8GB || 16GB DDR3L 1600MHz || SuperRAID 256GB SSD || 1TB 7200Rpm HDD || 17.3" Full HD
      Cooler Boost 3 || SteelSeries Engine || Audio Boost 2 || Killer Ethernet + Wifi
    • Emekli Yönetici
      1909 Mesaj
      25 Nisan 2017 14:17:41


      Neyin ne işe yaradığını ve nasıl kazanıldığını gösteren çizelge



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.