Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Herkez Kamerasının Örnek Fotosunu Bi Zahmet eklesin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
552
Cevap
0
Favori
40.431
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Fotoğraf Makineleri ve Video Kameralar >> Dijital ve Analog Fotoğraf Makineleri >> Herkez Kamerasının Örnek Fotosunu Bi Zahmet eklesin
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Kurmay Yarbay
    3575 Mesaj
    Milletde beni forumun resim uzmanı sanacak ha yapmayın kardeşler :)


    Bakmasına bakalım da, bir resim olmalı önce :)
    Nerede?
    |
    |
    _____________________________
    OVERCLOCK İLE İLGİLİ ÖZEL MESAJ VE MAİL ATMAYINIZ OKUMUYORUM
  • Çavuş
    91 Mesaj
    fotograf cekmek guzel is yaw,oyalıyo insanı
    |
    |
  • Er
    12 Mesaj
    adrestee
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj
    sitenin uzmanı desek doru olabilir di mi
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1197 Mesaj
    bırst resmin düzenlemesi çok güzel olmuş
    bi tarafta yeşil biber salatalık öteki tarafta havuç kırmızı çarliston bbider ortada da domates
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    3575 Mesaj
    şimdi gördüm :)

    O makina fiyatına göre fena sayılmayacak bir makina.Şöyle bas çek tarzında ama iyide resim çeken bir makina gibi görünüyor.zaten çektiği resimlerde ortada.
    Bence steves deki incelemedeki resimleri indirip kararını öyle ver.

    http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/optio30_samples.html
    |
    |
    _____________________________
    OVERCLOCK İLE İLGİLİ ÖZEL MESAJ VE MAİL ATMAYINIZ OKUMUYORUM
  • Binbaşı
    1191 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: civil

    Resimler idare eder ama daha iyi olabilirdi diye ndüşünüyorum,digital zoom kullanma mozaikten başka bi işe yaramıyor.Optik zoom ne kadarsa onunla yetin.
    Ayrıca resimleri, düşük kalitede çekmişsin.Süper fine da çek hafıza kartından kaçınma :) daha büyüğünü al.


    tşk. ederim yorum için.

    ayrıca sunu da ekleyeyım : kalıte konusunda super fine cekecem bundan sonra ayarları ıyı bılmedıgımden olece cektıydım :)
    ve dıgıtal zoom hıc bı ıse yaramıyor harbıden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9814515 -- 9/7/2004 10:11:41 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    849 Mesaj
    bu da benim nikon coolpix2000 ile yakın çekim denemem 202 kb boyutunda orta kalitede çektim...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmanak -- 9/7/2004 12:12:03 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    849 Mesaj
    bu da bi başka denemem 180 kb.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1096 Mesaj
    Buda Sony DSC V1 ile çekildi sadece boyutla oynadım 800 * 600 ve dosya boyutu için kaliteden ödün verdik bir miktar

    |
    |
  • Binbaşı
    1096 Mesaj
    Buda 1024*768 düşürülmüş kalite.

    |
    |
    _____________________________
    Geldim, gördüm, yendim.
  • Binbaşı
    1197 Mesaj
    görüntüler güzel,düsündügüm v1den daha güzel geldi
    |
    |
  • Binbaşı
    1191 Mesaj
    arkadaslar resımlerın altında bulunan tarıhlerı sız mı eklıyorsunuz yoksa makına mı eklıyor.
    bende canon A75 var acaba boyle bır ozellıgı var mı
    ben resımleri pc ye aktardıgımda her tarıh ıcın bır klosor olusturarak pc ye aktarıyor ama ben resımde tarıh olayı varsa o sekılde kullanmakısterım.
    acıkcası cok fazla kurcalayamadım makınayı ve turkce kullanma klavuzu olmadıgı ıcın bayagı ozellıgını bılmıyoruum bıle :(
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1096 Mesaj
    Canonu bilmiyorum ama ayarlar menüsünde tarih opsiyonu mutlaka vardır. Evet bizimkilerde makine otomatik atıyor.
    |
    |
  • Er
    12 Mesaj
    herşey için teşekkürler bi sorum daha olucak benim cep telefonuna programlar yükleyerek
    deyişik yamuk yumuk, şişman ... fotoğraflar çekebiliyorum böyle bi şeyi dijital fotoğraf makinasında
    yapabilirmiyim buna olanak sağlayan bi sistam barındırıyorlarmı?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1041 Mesaj
    yeni aldığım Olympus C 310 la çektiğim ilk Macro çekimler...

    fotoları yahooya koydum normal boyutlarının çok altına düşürmüş yahoo şimdilik bunu koyuyorum ileride daha büyük boyutlarda resimleri de koymaya çalışıcam saygılar...








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nino -- 9/7/2004 15:13:33 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1197 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: bırt

    herşey için teşekkürler bi sorum daha olucak benim cep telefonuna programlar yükleyerek
    deyişik yamuk yumuk, şişman ... fotoğraflar çekebiliyorum böyle bi şeyi dijital fotoğraf makinasında
    yapabilirmiyim buna olanak sağlayan bi sistam barındırıyorlarmı?

    fotoğrafı çektikten sonra fotoşopla her türlü oyamayı yapabilirsin zaten
    |
    |
  • Binbaşı
    1041 Mesaj
    |
    |
  • Binbaşı
    1191 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Agent_WD40

    Canonu bilmiyorum ama ayarlar menüsünde tarih opsiyonu mutlaka vardır. Evet bizimkilerde makine otomatik atıyor.



    bizimkındede vardır ınsallah coh hosumagıttı bak bu ozellık.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1096 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: 9814515

    quote:

    Orjinalden alıntı: Agent_WD40

    Canonu bilmiyorum ama ayarlar menüsünde tarih opsiyonu mutlaka vardır. Evet bizimkilerde makine otomatik atıyor.



    bizimkındede vardır ınsallah coh hosumagıttı bak bu ozellık.


    Ya en basit özellikli makinelerde bile karşıma çıkmıştı Canon un menüsünde mutlaka vardır diye tahmin ediyorum.
    |
    |
    _____________________________
    Geldim, gördüm, yendim.
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
google reklamları
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.