|
Zengin bir hayat sürenlerin farkındaysanız düşünce yapıları değişik. Bunu sağlamak için de peşin olarak çok basit bir şart var. Bu temel şartı açıklasam da burada kıymeti herkesçe bilinmez. Çünkü forumlar çok bilmişler ortamıdır. Çoluk çocuk akıllılarla geniş ufuklu nadir kişiler bir arada içiçe kafalarına göre yazabiliyorlar burada. Alim ile bir şey bildiğini zanneden de eşit haklarla yazabiliyor. Bilgisizler de rahatça eleştirebiliyor. Bu nedenle temel şartı herkesin önüne sermeyeceğim. Temeli olmadan gelecek zenginlik de zaten gel git hareketli olur. Kalıcı olmaz. Mesela piyangodan, lotodan büyük ikramiye kazanacak olsa, kısa sürede o para ondan gider. Neden? Çünkü temel şartı sağlamıyor. Bilgiyi açıkça verecek olsam, zaten değerini bilemeyecek olanlara da meze olurdu. Bu nedenle sadece değerini bilebilecek olanlara bedel ödemek kaydıyla verilebilecek bir bilgi olarak, buraya yazmıyorum. Alacak kişi bedel ödemeli ki, kıymetini bilebilsin. Zengin olabilmek hakkındaki temel şart konusunda fikri olan varsa da aşağıda açıklayabilir. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






