< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
- Tech Addict -
|
|
Bu videoyu çekerken Seinfeld dizisinin bir sahnesinden etkilendim. Keyifli seyirler.
İlker Gümüşoluk YouTube Kanalına ABONE OLUN: http://goo.gl/BX1Y0I
Apartman Sohbetleri: https://goo.gl/oHNv3W
Semt Çocuğu: https://goo.gl/pGA2Lv
Stand Up Performansları: https://goo.gl/Fs660O
Apartman Sohbetleri 'Fenomenler': https://goo.gl/Fkbm1S
http://www.ilkergumusoluk.com
Takip edin:
http://instagram.com/ilkergumusoluk
http://twitter.com/ilkergumusoluk
https://www.facebook.com/pages/Apartman-Sohbetleri/447762148711647?fref=ts https://www.youtube.com/watch?si=dczMso-L6CoIwNXw&v=KVr-vUIY0cQ&feature=youtu.be |
|
_____________________________
|
|
Toplum sürü psikolojisiyle harekt eder. Etmeyenleri ruh hastası ilan eder. Onlara uymam kardeşim benim aklım var beynim var diosan kılıncını hazırla çünkü kan akıtman gerekir. |
|
_____________________________
Dinden uzak durun. O hastalık sizi öldürür.
Netspeed isp Referans Kodu : JZKQCJ 12 boyunca indirim için. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
evlenemeyenlerde bugün |
|
_____________________________
|
|
Onlar eskidendi kimse kimseyi bir seye zorlayamaz.Afrika kabilesinde yasamiyoruz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Evlilik, teoride güzel bir şeydir ama pratikte maalesef kolay değil. Evlilik hakkında yazılabilecek onlarca şey var. Ama her şeyde olduğu gibi en önemli husus maddiyata dayanıyor. Özellikle kadınlar, sosyal medyada gördükleri yalancı mutluluklara çok özeniyorlar; anneler de 'ben çektim, kızım çekmesin' modunda davrandıkları için konu uzayıp gidiyor. Sorsan kadın - erkek eşitliği var ama... yersen |
|
_____________________________
|
|
Yalnızlıklarını, başarısızlıklarını, beceriksizliklerini kapatmak için evlenmeye çalışan çok insan var. Sosyal hayatı olmadığı için "evleneyim de, işten dönünce konuaşabileceğim biri olsun" diyen, evlenince hayatta level atladığını düşünüp kendini başarılı hisseden, ya da yemeğini yapamayan, çamaşırını yıkayamayan, "evleneyim de hanım bana baksın" diyen. |
|
_____________________________
|
|
Millet birilerinin zamanında bedava bindiği 2.el arabalara masraf yapıp binmeyi çok bir olay sanıyor hocam o yüzden normal. Daha bunun çocuk işine hiç girmiyorum. Bu ülkede evlilik bir başarı-statü göstergesi olarak görülüyor evliliğin böyle görülmesi ve geçmişin önemi yok zırvaları kadınlar daha kolay evlenebilsin diye uydurulmuştur. Bana neden evlenmiyorsun diye soranlara 2. el araba kullanmıyorum diyorum. Sevgili hayatı yaşanır-zengin kadınla evlenilir o ayrı konu ama maddi bir fayda sağlamayacak hele ki senin maddiyatının altında olan bir kadınla asla evlenilmez bu devirde. Atıyorum 40 bin maaş alıyorsun gidip asgari ücretli kadınla evlenme. en az 30 bin maaşı olan kadınla evlen. Tabi kadın senin paran eve benim param benim cebime diyorsa zaten yine evlenilmez. Yani evlilikten bir fayda sağlıyor olman lazım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gold5555 -- 30 Ekim 2024; 16:50:44 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|