Şimdi Ara

Herkes Aptal, Bi Uyanık Sizsiniz. (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
315
Cevap
8
Favori
56.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 226
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 12
  • Ortalama Mesaj Aralığı 15 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 10
  • Favoriye Eklediklerim 9
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • nezcafe (12 mesaj) oomerozer (7 mesaj) Onurmsq (7 mesaj) Guest-0FD1540C7 (6 mesaj) emruz315 (6 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (227 mesaj) Mobil (73 mesaj) Mini (15 mesaj)
  • @
912 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Bunu yapanların Donanım haber kullanıcısı olduklarına yemin edebilirim ama ispatlayamam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bi eleman vardi buna benzer durum ile karsilasip mavi mi beyaz mi ne masayi aramisti da sorun yusuf yusuf olan kasiyerden ötürü çözüldüydi yamulmuyorsam
  • Adam bir otorite yuzsuzlugunu, hakli muhalif tutuma saldirarak aklamaya calisiyor.


    Utangac akpli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi legen wait for it dary -- 14 Ocak 2021; 22:15:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece bu ürün olsa yine hiçbir şey yazmayacaktım. Herkes çok akıllı birtek biz aptalız ve artık üşenmicem pasaport çıkarıp ne gerekiyorsa gitcem yurtdışından alıcam. 400 avroluk ps5 i bile ülkemizde 9000 tl satmaya çalışanlar var utanıyorum onlardan. Ukrayna, bulgaristan ve rusyaya gidicem. Böyle insanlar niye çoğaldı. Bizim gibi insanlar olduğu için.
  • Almiyacaksin ellerinde kalacak ama bu ulkede kulaklık olamdan ses kasamayan bir nesil var mecbur anasinin babasinin parasini verecek 250 ye alamadiysa 350 ye alacak :)
  • Buradan Çığırmakla hiçbir şey olmaz güzel kardeşim
    Memleketin onca sorunu çarpıklığı dururken bu devede kulak ya da şey üstünde kelebek olarak kalır ancakk!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada tek suçlu BİM. Fırsatı/avantajını değerlendirenleri suçlamak bence boşa çekilmiş kürek.

  • Bugün baktım 700 TL'ye ilana koyan var :))

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • böyle market den ucuza alıp, tekno marketler de satıp bu olayı meslek haline getiren kimbilir böyle uyanık kaç bin tane daha cevherler vardır ülke de:)) 

  • Konu sahibi etik olarak belki haklı olabilir ama piyasada bunun geçerliliği yok. Bu ürünün normal fiyatı atıyorum 600 TL, firma kampanya yapmış 300 TL. Belli ki zararına bir fiyat reklam amaçlı. Bu şekilde satılan ürün varsa birileri için bu para kazanma fırsatı demektir. Sen bunu yapmayabilirsin ama illa birileri yapar. Çünkü burada bir fırsat var demektir. Bunun da ülkemiz ile alakası yok dünyanın neresine giderseniz gidin bu böyledir. Hatta zengin olan tüm insanlara bakın zamanının fırsat ürünlerini X liraya mal etmişler ise 5X liraya satarak ilk sermayelerini yani zenginliklerini oluşturmuşlardır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: JaReD22

    Bugün baktım 700 TL'ye ilana koyan var :))

    kimse almazki 400 e bile almaz kulaklığın hakkı 300 350 tl zaten abartılcak bişi değil geçmiş olsun market çalışanlarına ellerinde patlar bu fiyatlara zor satarsınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • musty578 kullanıcısına yanıt
    İyi hatırlıyorum yakın zamanda o fiyata satılıyordu sonra sitelerde 600 700e çıktı bim 350ye satacağını söyledi sanki hepsi planlı programlı işliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetbayram5 a kullanıcısına yanıt

    Zaten tek dayanaginiz bu. Bayi de sıfır araç mi var.

    Ben olabildiğince fiyatta esnek davranıyorum zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • izmir bolge icin konusayim,

    ozel urun ayirtmak yasak.

    populer bi urunu personel kendine de ayiramaz

    siraya girip alirsin.

    personel gelmedi ya da kalmadi diyemez

    bagli oldugu bolge depoyu sorup muhasebeye telefon edersin

    xxx subenize bu urun cikti mi diye.


    daha onceki zamanlarda ayirtma oluyodu.

    ben de ayirttim hatta ama satilmamis urundu ve oglen saatlerini bulmustu.

    daha gelir duzeyi dusuk bi bolgede LG P5 HOPARLOR ayirtmistim.

    mudurler vs de ayirtiyordu.sonradan sikayetler olusunca ayirtma yasaklandi.

    sonucta insan isi ne olacagi belli olmaz ama


    ilk siraya girin ve urunu sorun

    YOK GELMEDI KEM KUM

    hemen subenin bagli oldugu bolge mudurlugunu sorun

    internetten telefonunu alip neden bu subeye gelmedigini sorguluycam diye belirtin.

    bu kadar.

    eger urun varsa personel ben bi iceri bakayim der

    ya da sahiden gelmemistir.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.