Şimdi Ara

Her mesaja cevap vermek zorundamıyız?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 4 saat 54 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • moltakor12 (2 mesaj) zumrutkahve (1 mesaj) the__executioner__ (1 mesaj) HayatınıYaşayamayanAdam (1 mesaj) BF.Skinner (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (4 mesaj) (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Her mesaja cevap vermek zorundamıyız?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Soruyorum size sosyal medya whatsapp vb tarafımıza gelen her mesaja cevap vermek zorundamıyız ? Ben vermeyince kendimi kötü hissediyorum. Misal kuzenim bana :hep gül güzel kardeşim yazmış fotoğrafıma.cevap vermeme hakkım varmı ?cevap vermezsek ayıp olur mu ?




    |
    |
  • sen birine soru sordugunda biri sana cevap vermezse karsındakini ukala bencil o*********** olarak bilmez misin bu da aynen öyle algılanıyor insanlar tarafından

    |
    |
  • Yüzbaşı
    332 Mesaj
    Güzel mesaj yazmış ona cevap ver
    |
    |
  • Er
    2 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    dondraper


    Ben vermiyorum bazen, vermek zorunda olduğumu kim söylüyor? Sorgulamada mıyım istersem hiç yazmam. Eğer karşımdaki insan niye hiç yazmıyorsun kafasına girerse de o insanın zeka seviyesini daha iyi anlamış olurum ne güzel işte.
    |
    |
  • Binbaşı
    1092 Mesaj

    Beğenip geçebilirsin ya da emoji atabilirsin. Bazılarına arada torpil geçip cevap yazabilirsin duruma göre.

    |
    |
  • Onbaşı
    23 Mesaj

    niye zorunda hissediceksin ki yazma yani

    |
    |
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    Hayır.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    305 Mesaj
    Ben değer verdiğim insanları cevapsız bırakmıyorum.
    |
    |
  • Yarbay
    2549 Mesaj
    Her mesaja cevap vermek zorunda değilsin, ayrıca her mesaja da cevap verilmiyor çoğu zaman. Mesela karşı taraf öyle bir şey yazıyor ki emoji atsan alakasız oluyor, bir şey yazsan tam olmuyor. Muhabbet samimiyetini kaybetmeye başlıyor. Bazen ne yazacağımı bilemediğimden, bazen yazmak istemediğimden cevap vermiyorum ben.
    |
    |
  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Teşekkürler arkadaşlar . Sanırım artık her mesaja cevap vermeyeceğim.Arkadaşın dediği gibi sohbette samimiyet kayboluyor.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Webtures SEO;SEO Nedir?
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.