|
Rezilliktir Yaşama hevesi bırakmaz Bunaltır Hayat çabuk geçer < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Rezilliktir Yaşama hevesi bırakmaz Bunaltır Hayat çabuk geçer < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darius Widdershins -- 6 Mayıs 2025; 21:34:57 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
yorulmadınizmi hocam |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
|
Bir gün istirahat zaten, yorucu işte çalışanlar için tatil yok, istirahat var. |
|
_____________________________
boykot işe yarasın-yaramasın,
sen kendini belli et. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Yorganalti Gercekler
|
|
Yaşamak için maaşa ihtiyaç duymasam bir dakika durmam. Hayat kısa, yapacak o kadar çok şey var ki, masa başında oturup ziyan ettiğim hayata çok üzülüyorum. Ama işte, kediye mama almak için para lazım... |
|
_____________________________
|
|
O kadarda olmaması lazım hep tüketim hep tüketim topluma çevreye kimseye bir katkın olmaması üretim yapmamak hizmette bulunmamak psikolojik olarak insanı kötü etkiler maaşa ihtiyaç duymasam bile gönüllü olarak çalışırdım. |
|
_____________________________
|
|
Katılıyorum. Benim "yapacak çok şey var" cümlemin arkasında da benzer işler var aslında. Masa başında oturup para kazanmak yerine o vakti ruhumu besleyecek uğraşlara yönlendirebilmek isterdim. Gönüllü olarak şuan yaptığım mesleği yapmazdım ama örneğin. |
|
_____________________________
|
|
hayat her durumda çabuk geçer. bu hayatın temel kanunu:) |
|
_____________________________
|