Şimdi Ara

Her gün işe gitmek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
4 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Rezilliktir

    Yaşama hevesi bırakmaz

    Bunaltır

    Hayat çabuk geçer


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Neyseki cumartesi/pazarımız var.
    Bir de pandemide ki gibi mesai 10:00 - 16:00 arası olsa…

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bu kadar milyon insan enayi zaten her gün işe gidip gelicek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darius Widdershins -- 6 Mayıs 2025; 21:34:57 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ultra zengin değilsen çalışmak istiyor insan bence çevremde zengin insanların çoğu daha çok çalışıyor ama tabii kendine çalışıyorlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • BenYoruldumHayat B kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum haftada iki günden az tatil yeterli değil.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • yorulmadınizmi hocam  

    _____________________________
  • rayli82 kullanıcısına yanıt

    Bir gün istirahat zaten, yorucu işte çalışanlar için tatil yok, istirahat var.

    _____________________________
    boykot işe yarasın-yaramasın,
    sen kendini belli et.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Her gün işe gitmek
    8 ay önce açıldı
    Her gün işe gitmek
    8 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Haftada 2 gün izin şart

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Yorganalti Gercekler
  • Yaşamak için maaşa ihtiyaç duymasam bir dakika durmam. Hayat kısa, yapacak o kadar çok şey var ki, masa başında oturup ziyan ettiğim hayata çok üzülüyorum. Ama işte, kediye mama almak için para lazım...

    _____________________________
  • Real RocknRolla R kullanıcısına yanıt

    O kadarda olmaması lazım hep tüketim hep tüketim topluma çevreye kimseye bir katkın olmaması üretim yapmamak hizmette bulunmamak psikolojik olarak insanı kötü etkiler maaşa ihtiyaç duymasam bile gönüllü olarak çalışırdım.

    _____________________________
  • rayli82 kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum. Benim "yapacak çok şey var" cümlemin arkasında da benzer işler var aslında. Masa başında oturup para kazanmak yerine o vakti ruhumu besleyecek uğraşlara yönlendirebilmek isterdim. Gönüllü olarak şuan yaptığım mesleği yapmazdım ama örneğin.

    _____________________________
  • hayat her durumda çabuk geçer. bu hayatın temel kanunu:)

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.