Şimdi Ara

Hepsiburadadan almış olduğum notebook arızalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mrb arkadaşlar 7 gün önce hbden acer aspire a315-41g-r5j4 modelli notebook aldim aldığım gunden beri bilgisayarla uğraşıyorum. Bilgisayarın içerisinden cizir cizir rahatsız edici hic gitmeyen ses geliyor. Sanirim ekran kartindada bazi kişilere ulaştım kronik sorun driver guncellenmiyor Birde bu bilgisayarın özelliklerine göre normal cok basit oyunda bile kasma donma yaşıyorum eski bilgisayarım 3gb ram intel hd grafikli bilgidayarda rahat oynadığım oyunlar yeni almış olduğum notebookda sıkıntı yaşıyorum. Youtubeden video izlerken tam ekran yapinca renklerde karışma oluyor renkler birbirine giriyor. Bugün hepsiburadayi aradim ürünü iade raporu oluşturdum dedim ve bu yaşadığım sıkıntıları anlattım.

    Müşteri hizmetlerinin bana dedigi.

    Ürünü gonderirseniz elektronik ürün olduğu için kargo size tekrar döner.
    Size şimdi işlem yapacağım ürününüzü genel servise göndermek için en geç sali gününe kadar size bir kod gelecek ve o kod ile servise göndereceksiniz. Eğer servis iade raporu hazirlarsa ürünü hepsiburada geri iade alacaktır.
    Ben 14 gün iade hakkımı kullanmak istiyorum dediğimde elektronik kullanılmış ürünleri iade almak için sevris raporu oluşması lazim diyor.
    Arkadaşlar tavsiyeleriniz varmidir? Başına böyle birşey gelen varsa bunların dediği gibi servisemi göndereyim daha 6 günlük cihaz.

    bana müşteri hizmetleri görüşmem den sonra mail geldi

    Talep başlığı:
    Servis/Arıza başvuru bildirimi yapmak istiyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.