Şimdi Ara

Hepsiburada ve iade saçmalığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar bir problemim var ama öncesinde
    Evimizden alışverişin rahatlığından faydalanalım diye aldığımız bir ürünün kendi kabahatleri yüzünden kusurlu veya yanlış gelmesi sonucu kargo şubesine gidip gereksiz zaman israfı ve yol masrafı çekmek sizce de haksızlık değil mi?
    Bence hatalı veya kusurlu gelen ürünü kesinlikle gelip kapıdan almaları gerekiyor

    Yaşadığım çıkmaz:
    Geçen günlerde anycast görüntü ve ses aktarım cihazı aldım ancak paketi haşat şekilde geldi.
    Tv bağladığımda miracast yazıyordu bu iki marka farklıymış ve araştırarak aldığım ürün gelmediği için ve ürünün 2. El hissiyatı uyandırması sebebiyle iade etmek istedim.
    Herneyse geçen 21 mayıs cuma günü sürat kargoya gittim. Bayram öncesi ürün almadıklarını söyleyip şubeden geri çevirdiler.
    Bugün 28 mayısta sürat kargo köyiçi şubesine uğradım ve iade kotalarının dolduğunu ancak sabah erken saatlerde kota dolmadan yetişmem gerektiğini söylediler.
    2 kere yol ve zaman kaybı yaşadım.
    Sabah erkenden dükkanın önünde nöbet mi tutmalıyız?
    Sonuç olarak hepsiburadayı aradım ama sorunumu çözmediler.
    Bu adamlar satış yaparken ertesi gün kapıya kadar getirebiliyorlar.
    Yanlış ürün geldi ve iade etmek için bir takım zorlukları aşmam isteniyor.
    Kabahatlerinin günahını da bize yıkıyorlar.
    Sorun kargodaysa bu kargoyla çalışmayın. Çalışıyorsanız da bu problemi çözün.
    Okuduğunuz için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mpy -- 28 Mayıs 2020; 14:55:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.